Kan het helaas niet vinden tussen alle andere zwarte piet berichten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:35 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Heb je een linkje van dat nieuwsberichtje? Ben wel benieuwd..
Wil je geld verrdienen of nietquote:Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
Ja, dat laatste is wel heel amateuristischquote:Op woensdag 12 november 2014 10:51 schreef hans1985 het volgende:
Heb een beetje een "hyves" gevoel bij fok.
Vroeger was discussieren op fora hot. Nu lijkt het alsof de nieuwe generaties er veel minder behoefte aan hebben en mediums als facebook het overnemen. Je kunt nu immers bijna overal opnder een nieuwsartikel reageren met je FB account.
Maar ook het beheer van fok heeft veel zaken laten vallen. Zoals de voetbal rel, PM-schandaaltje, katten-gate, etc. Dat is absoluut niet professioneel.
En als je een grafhekel aan carnaval hebt persoonlijk dan moet je zakelijk wel zo slim zijn om te zien dat er vraag naar is en je door extra advertenties nog wat kunt verdienen. Dat snap ik dus niet...
en als je een abbo wil kopen dan krijg je al maanden deze melding:
[..]
Wil je geld verrdienen of niet
VBL staat er vol mee.quote:Op maandag 10 november 2014 01:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu kan je niet eens meer 'Kanker' zeggen zonder geband te worden
Haha, nee.quote:
Geen idee, vind een technisch probleem niet zo geloofwaardig klinken. Klinkt meer als een probleem met de bank of belastingdienst. Maar ik lul ook maar wat.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef hans1985 het volgende:
wat is dat technische probleem eigenlijk wat al maanden het afsluiten van een abbo teitstert?
als je btw afdraagt dan zeikt de belasting toch niet?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Geen idee, vind een technisch probleem niet zo geloofwaardig klinken. Klinkt meer als een probleem met de bank of belastingdienst. Maar ik lul ook maar wat.
Een bug in de code of zo zou vast al wel opgelost kunnen zijn.
Maar heb ook geen idee va hoeveel abo's er verkocht werden.
kreeg een ban van 2 weken omdat ik dat woord 2x gebruikte in een post!!quote:Op maandag 10 november 2014 01:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het probleem is dat je eerst alles kon zeggen, maar nu hebben de moraalridders het gewonnen van Danny. Nu kan je niet eens meer 'Kanker' zeggen zonder geband te worden
Zal vast gelegen hebben aan de manier waarop je het zei.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:42 schreef Beursaap het volgende:
[..]
kreeg een ban van 2 weken omdat ik dat woord 2x gebruikte in een post!!
Ik begon te k** op de nieuwe FP in het FP feedback topic... In KLB zie ik mensen dat #keer mekaar toewensen en zelfs in de TT zetten en die krijgen nergens wat mee te maken...quote:Op donderdag 13 november 2014 13:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal vast gelegen hebben aan de manier waarop je het zei.
'Ik hoop dat je kanker krijgt' vind ik een goede reden om iemand te bannen. 'Wat een kankerding' als je een klacht over iets wat kapot is gegaan of zo wordt vaak niets van gezegd of gewoon een waarschuwing voor gegeven.
Dat zou je ook kunnen opvatten dat de inhoud hem aan het hart gaat, ipv dat-ie alleen maar geld wil verdienen. Nog maar een grafiekje dan. Ik heb het aantal posts per jaar afgezet tegen het aantal posts dat de top 250 meest actieve users dat jaar geplaatst hebben (met dank aan Arcee's site). Voor 2014 heb ik een simpele prognose gemaakt. Aangezien het jaar bijna om is denk ik niet dat de voorspelde trend in 1,5 maand tijd nog wordt omgedraaid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Falco het volgende:
Dat een user in dit topic en het vorige in die reeks compleet afgezeken wordt helpt ook niet mee om meer te gaan posten, laat staan dat het niveau van die discussie uitnodigt om nog es iets zinnigs te zeggen. Maar goed die sfeer wordt ook wel gevoed door de eigenaar van deze website, die het vreemd genoeg belangrijker vindt om de hele dag tijd te besteden aan die nutteloze discussie met banners, columns en FP-nieuwsberichten. In plaats dat die abonnementenshizzle nu gefixed wordt
Hoezo kunnen technische problemen nu niet meer ?quote:Op zondag 16 november 2014 15:40 schreef Falco het volgende:
Hoe is die dip in 2008 trouwens te verklaren? Technische problemen? Volgens mij was dat veel eerder, in 2006 ofzo. Iets trouwens waar FOK! nu ook zo af en toe mee te maken heeft en anno eind 2014 echt niet meer kan.
Bij FOK! gebeurt het wel regelmatig tegenwoordig. Kom niet vaak op Geenstijl, maar was dat eenmalig of komt dat even structureel voor als bij FOK!?quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoezo kunnen technische problemen nu niet meer ?
Geenstijl, Glamorama en dumpert hadden pas geleden nog een storing. Die niet aan hun lag btw, maar cloudflare.
Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit mee gemaakt op GS of subsites daarvanquote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij FOK! gebeurt het wel regelmatig tegenwoordig. Kom niet vaak op Geenstijl, maar was dat eenmalig of komt dat even structureel voor als bij FOK!?
Het zal wel aan die banners van toen liggen. Van die reclames die opspringen en je halve beeld bezetten. Wilde je ze weg klikken door richting het kruisje te gaan werden die banners ineens nog groter. Ook met geluid etc. Dat was echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:40 schreef Falco het volgende:
Hoe is die dip in 2008 trouwens te verklaren? Technische problemen? Volgens mij was dat veel eerder, in 2006 ofzo. Iets trouwens waar FOK! nu ook zo af en toe mee te maken heeft en anno eind 2014 echt niet meer kan.
Gebeurt elke nacht ongeveer dat FOK! er even uit ligt. Maar dan kan ik ook niet op gs komen, dus zal wel komen omdat ze in de nacht iets bijwerken of zo.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoezo kunnen technische problemen nu niet meer ?
Geenstijl, Glamorama en dumpert hadden pas geleden nog een storing. Die niet aan hun lag btw, maar cloudflare.
FOK! en GS staan los van elkaar. Ligt het niet aan jouw verbinding?quote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gebeurt elke nacht ongeveer dat FOK! er even uit ligt. Maar dan kan ik ook niet op gs komen, dus zal wel komen omdat ze in de nacht iets bijwerken of zo.
OP DE BARRICADEN!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 18:55 schreef Falco het volgende:
Tis weer totaal niet vooruit te branden. Man, man, man, hier betaal ik toch geen abonnementsgeld voor.
O ja mooie topics ook van mensen die haast overleden aan hartaanvallen omdat ze hun pc aan hadden laten staan 's nachts en die reclames ineens door de boxen begonnen te toeterenquote:Op maandag 17 november 2014 18:10 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Het zal wel aan die banners van toen liggen. Van die reclames die opspringen en je halve beeld bezetten. Wilde je ze weg klikken door richting het kruisje te gaan werden die banners ineens nog groter. Ook met geluid etc. Dat was echt verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |