Wat is daar discriminerend aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd door de term witte kinderen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent gewoon pietvoorstander voor mij, heel simpel
Heb jij ooit een wit mens gezien?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die mafkezen zijn vaak zelf veel racistischer dan de ''racisten'' waar zij zo de mond vol van hebben. Witte kindjes, zegt genoeg hé.
Ja, maar die was dood. Dus ja, of je dat gezien wil noemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij ooit een wit mens gezien?
Tyf op met die klotegifs goverdomme. Praat mee of rot een eind opquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer, laat je je zo gemakkelijk op de kast jagen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tyf op met die klotegifs goverdomme. Praat mee of rot een eind op
sow garpig ha haquote:
Tulbandpiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Maar oké, er zijn dit jaar aanpassingen gedaan in de vorm van stroopwafelpieten, kaaspieten en clownspieten. Kan een anti-piet me even uitleggen op wat voor manier het alsnog een racistisch festijn was in Gouda?
Waren twee totaal verschillende gesprekken manquote:
Tot daar het vooroordeel dat donkergekleurde mensen beter kunnen dansen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd die gewéldige argumentatie.quote:
Nee hoor, maar is wel lekker somsquote:
Doe eens ff kalm... druktemakertje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar zat het racisme in de sinterklaasoptocht in Gouda?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor, maar is wel lekker soms
Dat kan ie niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe eens ff kalm... druktemakertje.
Het geeft te denken dat wij met zijn alle maandelijks meer premie betalen omdat mensen die hun eigen gehoor kapot maken niet zelf hun apparaatje betalen. Als het door een ziekte of extreme ouderdom is prima maar toch niet als je als een gabber hebt geleefd (bij wijze van spreken) en daardoor je je eigen gehoor hebt verneukt. Voer voor een andere draad maar die ergernis moest er even uit.quote:
De zwarte Pieten raakten allemaal verdwaald, eerst mistten ze de boot en toen raakte die Opa Piet zijn koffer kwijt etc. De zwarte Pieten waren dus dommer dan de rest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar zat het racisme in de sinterklaasoptocht in Gouda?
Volgens mij kan niemand dat. De insteek van Gouda was goedbedoeld en aardig, al vond ik die clownspieten redelijk debiel. Gewoon zo lekker doorgaan met een paar andersoortige Pieten en die verknipte Gario dude straal negeren. Lijkt me heel redelijk allemaal. Wel volgend jaar die feestverpesters een gebiedsverbod opleggen uiteraard.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Maar oké, er zijn dit jaar aanpassingen gedaan in de vorm van stroopwafelpieten, kaaspieten en clownspieten. Kan een anti-piet me even uitleggen op wat voor manier het alsnog een racistisch festijn was in Gouda?
Vanwaar deze vraagquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar zat het racisme in de sinterklaasoptocht in Gouda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |