Ja precies, dat lijkt mij iig de strekking.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat de witte kindjes met hen geconfronteerd worden.
Grappig, nu ontkent hij ineens dat hij voor zwarte piet isquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nu ben ik een pietenaanhanger? Leuk man. Kun je voor mij ook de lotto voorspellen?
Die mafkezen zijn vaak zelf veel racistischer dan de ''racisten'' waar zij zo de mond vol van hebben. Witte kindjes, zegt genoeg hé.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe racistisch wil je ze hebben. Kinderhaters, allemaal. Gadverdamme.
Kun je ergens een quote plaatsen waar ik dat stel, wil je anders aub gewoon weggaan met je quotes?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig, nu ontkent hij ineens dat hij voor zwarte piet is
Was Martin Luther King maar niet doodgeschoten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Leefde Pim Fortuyn nog maar, dan was dit allemaal nooit gebeurd.
Wat ben je dan wel als je geen voorstander bentquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kun je ergens een quote plaatsen waar ik dat stel, wil je anders aub gewoon weggaan met je quotes?
Dat was een behoorlijke lul.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was Martin Luther King maar niet doodgeschoten.
Was JC maar nooit aan een kruis gespijkerd, dan had het Christendom niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Leefde Pim Fortuyn nog maar, dan was dit allemaal nooit gebeurd.
Ah het gebruik van witte kindjes staat tegenwoordig al gelijk aan racisme? Interessante gedachtegang.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die mafkezen zijn vaak zelf veel racistischer dan de ''racisten'' waar zij zo de mond vol van hebben. Witte kindjes, zegt genoeg hé.
Iemand die deze hele discussie spuugzat is. Niet meer, niet minder. Ik hekel de onderlaag van de samenleving die dit feest compleet gesloopt hebben. Mij om het even of je dan pro of anti piet bent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel als je geen voorstander bent
Dat ben je nu ook al als je voor Zwarte Piet bent, dus er verschilt weinigquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan zijn we ultra racistisch, stormfrontmensen, pvv'ers en tokkies. Duh.
Was de Big Bang er maar nooit geweest, dan was er niemand die kon zeuren...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Was JC maar nooit aan een kruis gespijkerd, dan had het Christendom niet bestaan.
Tja dat is geen kantquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Iemand die deze hele discussie spuugzat is.
Ik stel niet dat die uitspraak gelijkstaat aan racisme. Iemand die echter kinderen ''witte'' of ''zwarte'' kindjes noemt leeft nog in de jaren 20 met een enorm minderwaardig ''wij/zij'' gevoel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah het gebruik van witte kindjes staat tegenwoordig al gelijk aan racisme? Interessante gedachtegang.
Moet dat dan?quote:
Maakt niet uit piet is een knecht en knechten zijn racistische stereotyperingen jeweetzellufquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Maar oké, er zijn dit jaar aanpassingen gedaan in de vorm van stroopwafelpieten, kaaspieten en clownspieten. Kan een anti-piet me even uitleggen op wat voor manier het alsnog een racistisch festijn was in Gouda?
Je bent gewoon pietvoorstander voor mij, heel simpelquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent gewoon pietvoorstander voor mij, heel simpel
Niet minderwaardig per sequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik stel niet dat die uitspraak gelijkstaat aan racisme. Iemand die echter kinderen ''witte'' of ''zwarte'' kindjes noemt leeft nog in de jaren 20 met een enorm minderwaardig ''wij/zij'' gevoel.
Jammer, laat je je zo gemakkelijk op de kast jagenquote:
Ik voel me gediscrimineerd door de term witte kinderen.quote:
Wat is daar discriminerend aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd door de term witte kinderen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent gewoon pietvoorstander voor mij, heel simpel
Heb jij ooit een wit mens gezien?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die mafkezen zijn vaak zelf veel racistischer dan de ''racisten'' waar zij zo de mond vol van hebben. Witte kindjes, zegt genoeg hé.
Ja, maar die was dood. Dus ja, of je dat gezien wil noemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij ooit een wit mens gezien?
Tyf op met die klotegifs goverdomme. Praat mee of rot een eind opquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer, laat je je zo gemakkelijk op de kast jagen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tyf op met die klotegifs goverdomme. Praat mee of rot een eind op
sow garpig ha haquote:
Tulbandpiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Maar oké, er zijn dit jaar aanpassingen gedaan in de vorm van stroopwafelpieten, kaaspieten en clownspieten. Kan een anti-piet me even uitleggen op wat voor manier het alsnog een racistisch festijn was in Gouda?
Waren twee totaal verschillende gesprekken manquote:
Tot daar het vooroordeel dat donkergekleurde mensen beter kunnen dansen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd die gewéldige argumentatie.quote:
Nee hoor, maar is wel lekker somsquote:
Doe eens ff kalm... druktemakertje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar zat het racisme in de sinterklaasoptocht in Gouda?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor, maar is wel lekker soms
Dat kan ie niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe eens ff kalm... druktemakertje.
Het geeft te denken dat wij met zijn alle maandelijks meer premie betalen omdat mensen die hun eigen gehoor kapot maken niet zelf hun apparaatje betalen. Als het door een ziekte of extreme ouderdom is prima maar toch niet als je als een gabber hebt geleefd (bij wijze van spreken) en daardoor je je eigen gehoor hebt verneukt. Voer voor een andere draad maar die ergernis moest er even uit.quote:
De zwarte Pieten raakten allemaal verdwaald, eerst mistten ze de boot en toen raakte die Opa Piet zijn koffer kwijt etc. De zwarte Pieten waren dus dommer dan de rest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar zat het racisme in de sinterklaasoptocht in Gouda?
Volgens mij kan niemand dat. De insteek van Gouda was goedbedoeld en aardig, al vond ik die clownspieten redelijk debiel. Gewoon zo lekker doorgaan met een paar andersoortige Pieten en die verknipte Gario dude straal negeren. Lijkt me heel redelijk allemaal. Wel volgend jaar die feestverpesters een gebiedsverbod opleggen uiteraard.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Vanwaar deze vraagquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar zat het racisme in de sinterklaasoptocht in Gouda?
Blank is ook niet het juist woord, de kleur klopt niet en een mens is niet een kleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef Montagui het volgende:
Clowns zijn wit.
Als ze met wit blanke mensen bedoelen dan heb ik het dan idee dat ze me niet serieus nemen. Ik voel me dan best gekwetst.
Ga je nog zinnige reacties geven of ga je de hele dag nog gedragen als een vierjarigequote:
Omdat er wat personen met "zwarte piet is racisme"-spandoeken liepen daar.quote:
Nee hoor, ze waren gewoon commercieel het feest aan het uitbuiten. Bovendien, als zij direct hadden aangegeven de intocht op de normale manier te organiseren dan had je al die betogingen en arrestaties niet gehad. Ze hebben dus bloed aan hun handen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand dat. De insteek van Gouda was goedbedoeld en aardig
En dan stel je die vraag aan mij, ipv aan de mensen die met die spandoeken lopen. Logica ontgaat me een beetjequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat er wat personen met "zwarte piet is racisme"-spandoeken liepen daar.
Ik zag dat jij het wel eens was met de protesten tegen zwarte piet dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan stel je die vraag aan mij, ipv aan de mensen die met die spandoeken lopen. Logica ontgaat me een beetje
Quote?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag dat jij het wel eens was met de protesten tegen zwarte piet dit jaar.
Wie zijn 'ze'? En zijn er gewonden gevallen of overdrijf je nu een beetje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren gewoon commercieel het feest aan het uitbuiten. Bovendien, als zij direct hadden aangegeven de intocht op de normale manier te organiseren dan had je al die betogingen en arrestaties niet gehad. Ze hebben dus bloed aan hun handen.
Ach, in ieder geval hebben ze het juist gespeld op de hoofdletters na. Dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat er wat personen met "zwarte piet is racisme"-spandoeken liepen daar.
De mensen die de baas waren bij de organisatie van die intocht.quote:
Het is dus niet zo? Ik ga die quote niet helemaal opzoeken.quote:
Hoi Quinsy.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren gewoon commercieel het feest aan het uitbuiten. Bovendien, als zij direct hadden aangegeven de intocht op de normale manier te organiseren dan had je al die betogingen en arrestaties niet gehad. Ze hebben dus bloed aan hun handen.
Nou je hebt wel even gezocht maar niks gevonden heb ik het ideequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is dus niet zo? Ik ga die quote niet helemaal opzoeken.
Maar ze lossen het toch altijd weer mooi op. Die Pennywisepiet is waarschijnlijk nog te dom om zijn eigen reet af te vegenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De zwarte Pieten raakten allemaal verdwaald, eerst mistten ze de boot en toen raakte die Opa Piet zijn koffer kwijt etc. De zwarte Pieten waren dus dommer dan de rest.
Ik ben jouw persoonlijke cliniclown voor vandaag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga je nog zinnige reacties geven of ga je de hele dag nog gedragen als een vierjarige
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou je hebt wel even gezocht maar niks gevonden heb ik het idee![]()
Tja als je me over van alles gaat betichten mag je ook wel even laten zien waar ik wat heb gezegd natuurlijk
RTL benoemd de zaken idd zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef UltraR het volgende:
Bij RTL draaien ze er iig niet omheen. De relschoppers waren voor het overgrote deel van Kick-Out Zwarte Piet. En die worden omschreven als zanikende figuren die pas op zullen houden als Zwarte Piet volledig verdwenen is.
Als je zo nodig die topics hebt meegelezen waarom dan die vraag? Want ik heb eerder vandaag al uitgelegd wat ik van dit hele feest vind.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik heb de topics meegelezen. Wat doe je moeilijk.
Van dit feest, maar de intocht in Gouda was niet traditioneel opgezet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo nodig die topics hebt meegelezen waarom dan die vraag? Want ik heb eerder vandaag al uitgelegd wat ik van dit hele feest vind.
Dat dacht ik al. Friek zat er dus naast met zijn vooroordeel dat het vooral kaukasiaanse mensen zouden zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef UltraR het volgende:
Bij RTL draaien ze er iig niet omheen. De relschoppers waren voor het overgrote deel van Kick-Out Zwarte Piet. En die worden omschreven als zanikende figuren die pas op zullen houden als Zwarte Piet volledig verdwenen is en er niet voor terugschrikken daar het feestje van kinderen bewust voor te verpesten.
Wij weten dat natuurlijk allang, maar toch goed om dat ook eens op tv te zien.
ZP stamt niet uit de slavernij. En ZP associeert op geen enkele manier met de slavernij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo nodig die topics hebt meegelezen waarom dan die vraag? Want ik heb eerder vandaag al uitgelegd wat ik van dit hele feest vindt.
Meh, matige troll dit.quote:
RACIST!!quote:
Nou ik heb vandaag toch aardig wat mensen op de kast gejaagd. Kijk maar in nummer 53, was echt geweldig.quote:
Mooi dat jij ook weer een fijn dagje hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag toch aardig wat mensen op de kast gejaagd. Kijk maar in nummer 53, was echt geweldig.
En die gast zie je niet meer terug nu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Friek zat er dus naast met zijn vooroordeel dat het vooral kaukasiaanse mensen zouden zijn.
Ja vind ik ook. Beter dan wie dan ook in Gouda of bij een andere sinterklaas optochtquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mooi dat jij ook weer een fijn dagje hebt gehad.
quote:
Een kleurplaat voor jou. ZP nog wel even inkleuren heh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag toch aardig wat mensen op de kast gejaagd. Kijk maar in nummer 53, was echt geweldig.
haha deze was nog van vanmiddagquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk teringhuftertje ben je ook zeg. Leuk hé, een feest voor kinderen verneukt zien worden.
Woont Friek nog wel in Nederland of is dat zo iemand die vanuit het buitenland de hele tijd op Nederland loopt af te geven?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die gast zie je niet meer terug nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk op de kast jagen hé
Dit bedoelde je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
goverdomme oproptten met ide plaatjes ehwqejwqhejqw *schuimbek*
Het wordt echt steeds triesterquote:Amandla is een woord uit het Xhosa en Zulu en betekent "kracht/macht". Het woord werd veel gebruikt als strijdkreet in het verzet tegen de Apartheid onder andere door het Afrikaans Nationaal Congres. De kreet, uitgeroepen door een leider werd dan dikwijls gevolgd door "Awethu" of "Ngawethu!" (aan ons). Het woord wordt nog steeds geassocieerd met de anti-apartheidsstrijd.
Amandla is tevens een populaire voornaam, De naam van actrice Amandla Stenberg en de naam van een blad en van een Langspeelplaat. Ook wordt de kreet Amandla Awethu gebruikt door de groep UB40 in hun lied Sing our own song.
Niets mis met de waarheid te benoemen. Sterker nog, ik had toen nog geen discussie met je gehad. Nu heb ik alle gronden om je zo te noemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha deze was nog van vanmiddag
Je valt in herhalingquote:
Nogal makkelijk scoren, he. Misschien de volgende keer op een begrafenis zeggen dat de overledene het verdiende om te sterven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha deze was nog van vanmiddag
Waarheid is natuurlijk ook erg vervelend. Prachtig materiaal, jammer dat het verwijderd is. Iemand betichten snel op de kast gejaagd te zijn en helemaal overstuur raken van wat plaatjes. Geweldig.quote:
Jij zei het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die gast zie je niet meer terug nu.
Je zegt nu eigenlijk dat je me zonder reden ordinair uit zit te schelden. Geweldig weer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niets mis met de waarheid te benoemen. Sterker nog, ik had toen nog geen discussie met je gehad. Nu heb ik alle gronden om je zo te noemen.
Dat zul je ongetwijfeld gewend zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat je me zonder reden ordinair uit zit te schelden. Geweldig weer.![]()
![]()
Helemaal overstuur zegtiequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarheid is natuurlijk ook erg vervelend. Prachtig materiaal, jammer dat het verwijderd is. Iemand betichten snel op de kast gejaagd te zijn en helemaal overstuur raken van wat plaatjes. Geweldig.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel van mensen die niet kunnen discussiëren inderdaad. Die doen dat erg vaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zul je ongetwijfeld gewend zijn.
quote:
Het is net tikkertje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaan jullie elkaar ff in de SC pesten of zo.
Weet je wat ga maar door anders. Kan ik je uitlachen.quote:
Iemand klakkeloos in een of ander pro of anti kamp schuiven omdat dat jou zo mooi uitkomt is nou ook niet echt een toonbeeld van een volwassen discussie, chef.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel van mensen die niet kunnen discussiëren inderdaad. Die doen dat erg vaak.
Ik kijk dan ook liever RTL. Ze informeren gewoon stukken beter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef UltraR het volgende:
Bij RTL draaien ze er iig niet omheen. De relschoppers waren voor het overgrote deel van Kick-Out Zwarte Piet. En die worden omschreven als zanikende figuren die pas op zullen houden als Zwarte Piet volledig verdwenen is en er niet voor terugschrikken daar het feestje van kinderen bewust voor te verpesten.
Wij weten dat natuurlijk allang, maar toch goed om dat ook eens op tv te zien.
En iemand zonder reden zomaar uitschelden wel zekerquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Iemand klakkeloos in een of ander pro of anti kamp schuiven omdat dat jou zo mooi uitkomt is nou ook niet echt een toonbeeld van een volwassen discussie, chef.
Nee hoor. Ik ben met m'n broer en nichtje vanmiddag bij de intocht hier in Den Haag geweest en dat was ouderwetse ongestoorde gezelligheid. En dat geldt neem ik aan voor vrijwel alle intochten in Nederland.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Beter dan wie dan ook in Gouda of bij een andere sinterklaas optocht
Waar vind ik dat lijstje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hee het topic staat in het lijstje van meeste berichten het laatste halfuurleuk hoor
Houd je muis op de knop 'forum'. helemaal in de bovenste balk van de paginaquote:
Gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben met m'n broer en nichtje vanmiddag bij de intocht hier in Den Haag geweest en dat was ouderwetse ongestoorde gezelligheid. En dat geldt neem ik aan voor vrijwel alle intochten in Nederland.
Het geweldig vinden dat een kinderfeestje compleet verneukt wordt, noem ik niet ''zonder reden.''quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En iemand zonder reden zomaar uitschelden wel zeker
Dat vind ik net iets erger.
Ah, nooit gezien. Kan handig zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Houd je muis op de knop 'forum'. helemaal in de bovenste balk van de pagina
Ik jij je zin: iemand op die manier uitschelden "met" een reden is net zo ordinairquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het geweldig vinden dat een kinderfeestje compleet verneukt wordt, noem ik niet ''zonder reden.''
Je bent gewoon de grootste kneus hier. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En iemand zonder reden zomaar uitschelden wel zeker
Dat vind ik net iets erger.
Ja man, iemand uitschelden is net zo onfatsoenlijk en ordinair als een kinderfeest voor honderden, misschien wel duizenden koters in het water te laten vallen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik jij je zin: iemand op die manier uitschelden "met" een reden is net zo ordinairen onfatsoenlijk
Ben benieuwd wat ze nu bij de NOS gaan doen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook liever RTL. Ze informeren gewoon stukken beter.
Nee ik las gewoon even terug. Jammer dat je het hierbij laat ineens. Maar ja als jij niet verder durft is dat niet mijn probleemquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het geweldig vinden dat een kinderfeestje compleet verneukt wordt, noem ik niet ''zonder reden.''
Ik laat het hierbij, je hebt je denkwijze aan meer dan genoeg mensen tentoongesteld, aan hen om er een beeld bij te vormen.
PS wel lief dat die post je zo goed is bijgebleven. Het is verwarmd mijn hart zo op deze kille zaterdagavond.
Ook alleen maar omdat jij de helft van de (SC) posts er als een doorgeslagen ADHD-er doorheen jaagtquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hee het topic staat in het lijstje van meeste berichten het laatste halfuurleuk hoor
Durft? Ik denk dat het in je eigen belang is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik las gewoon even terug. Jammer dat je het hierbij laat ineens. Maar ja als jij niet verder durft is dat niet mijn probleem
Nog iemand die me uitscheldtquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je bent gewoon de grootste kneus hier. Gefeliciteerd!
Dat doe ik helemaal nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja man, iemand uitschelden is net zo onfatsoenlijk en ordinair als een kinderfeest voor honderden, misschien wel duizenden koters in het water te laten vallen.
Nou begint al goed. Bij het voorfilmpje laten ze 1 arrestatie zien. Van zo'n enkel rechts tokkie die er tussen zat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu bij de NOS gaan doen...
Nee maar ik vind het zo mooi om iedereen hier te trollenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij de helft van de (SC) posts er als een doorgeslagen ADHD-er doorheen jaagtTeveel pepernoten op?
Prima dat je wilt trollen, maar probeer op z'n minst nog een beetje on-topic te blijvenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het zo mooi om iedereen hier te trollen
Je moet je plaatje even ergens anders uploaden denk ik, zie hem alleen als iemand hem quote.quote:
Eindelijk iemand die fatsoen heeftquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima dat je wilt trollen, maar probeer op z'n minst nog een beetje on-topic te blijven
Je moet toch watquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze discussie gaat helemaal nergens over ook, maar we blijven hem voeren. Tis zo grappig eigenlijk
Ah, de grote "boze blanke onderdrukkers waar ze tegen strijden"-kaart is weer getrokkenquote:
Weet je hoe fucking lui ik ben vandaag? Niet normaal man...quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet je plaatje even ergens anders uploaden denk ik, zie hem alleen als iemand hem quote.
Is toch ook zo. Ze mogen niet demonstrerenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, de grote "boze blanke onderdrukkers waar ze tegen strijden"-kaart is weer getrokken
Het is niet eens zondag johquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking lui ik ben vandaag? Niet normaal man...
Ja hoor, en het gaat verder. Ze doen bij de NOS alsof het 50/50 voor en tegenstanders betreft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou begint al goed. Bij het voorfilmpje laten ze 1 arrestatie zien. Van zo'n enkel rechts tokkie die er tussen zat.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef Bayswater het volgende:
Mooi dat donkere kindje net met haar moeder op het journaal, dat ze het wel lekker makkelijk vond om zich niet te schminken met een glimlachende moeder erachter.
ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Morgen in Amsterdam zal er ook nog wel wat gebeuren, die actiegroep heeft nu al aangegeven daar aanwezig te zijn...
Zo mochten best demonstreren, ze hadden zelfs een speciale plek gekregen waar ze los mochten gaan. Dat ze de orde gaan verstoren door ten midden van het publiek te gaan schreeuwen en anderen uitmaken voor racist, dan hebben ze helemaal aan zichzelf te danken dat ze worden opgepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Ze mogen niet demonstreren
Homohaat van een pro-tokkie, verrassend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef matthijst het volgende:
Sint zat te denken wat hij ChevyCaprice zou schenken.
De man had al het hele jaar poep gepraat
en was tegen piet met een zwart gelaat.
Hmm, dacht Sint, wat zou Chevy willen?
Een dildo, voor tussen de negerbillen?
Of misschien wat klappen met de roe?
van een blanke Piet, dat juicht Chevy vast toe!
Want rooie lippen en grote oorbellen
laten Chevy's micropenis niet zwellen.
Maar van een blanke piet met een volle zak
Raakt die pisnicht van een Chevy wel op zijn gemak.
Leuk dat je de tijd neemt om dit te bedenken zeg. Dat je uberhaupt de moeite neemtquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef matthijst het volgende:
Sint zat te denken wat hij ChevyCaprice zou schenken.
De man had al het hele jaar poep gepraat
en was tegen piet met een zwart gelaat.
Hmm, dacht Sint, wat zou Chevy willen?
Een dildo, voor tussen de negerbillen?
Of misschien wat klappen met de roe?
van een blanke Piet, dat juicht Chevy vast toe!
Want rooie lippen en grote oorbellen
laten Chevy's micropenis niet zwellen.
Maar van een blanke piet met een volle zak
Raakt die pisnicht van een Chevy wel op zijn gemak.
Dat wat je noemt deden niet alle demonstranten. Het feit dat demonstranten naar een andere plek worden gegooid zegt al genoeg eigenlijk. Daarvan vind ik dat het te ver gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo mochten best demonstreren, ze hadden zelfs een speciale plek gekregen waar ze los mochten gaan. Dat ze de orde gaan verstoren door ten midden van het publiek te gaan schreeuwen en anderen uitmaken voor racist, dan hebben ze helemaal aan zichzelf te danken dat ze worden opgepakt.
Verwarring veroorzaken zonder verantwoording te hoeven afleggen, verdeel en heers tactiekquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja hoor, en het gaat verder. Ze doen bij de NOS alsof het 50/50 voor en tegenstanders betreft.
En de eerste kritiek op de politie is ook al voorbij gekomen. "Hadden ze wel tot arrestatie over moeten gaan? Was het niet beter geweest het gewoon te laten gaan?"
Wat is toch die agenda bij de publieke omroep? Ik snap het gewoon niet.
Nuance.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is toch die agenda bij de publieke omroep? Ik snap het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |