Het is net tikkertje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaan jullie elkaar ff in de SC pesten of zo.
Weet je wat ga maar door anders. Kan ik je uitlachen.quote:
Iemand klakkeloos in een of ander pro of anti kamp schuiven omdat dat jou zo mooi uitkomt is nou ook niet echt een toonbeeld van een volwassen discussie, chef.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel van mensen die niet kunnen discussiėren inderdaad. Die doen dat erg vaak.
Ik kijk dan ook liever RTL. Ze informeren gewoon stukken beter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef UltraR het volgende:
Bij RTL draaien ze er iig niet omheen. De relschoppers waren voor het overgrote deel van Kick-Out Zwarte Piet. En die worden omschreven als zanikende figuren die pas op zullen houden als Zwarte Piet volledig verdwenen is en er niet voor terugschrikken daar het feestje van kinderen bewust voor te verpesten.
Wij weten dat natuurlijk allang, maar toch goed om dat ook eens op tv te zien.
En iemand zonder reden zomaar uitschelden wel zekerquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Iemand klakkeloos in een of ander pro of anti kamp schuiven omdat dat jou zo mooi uitkomt is nou ook niet echt een toonbeeld van een volwassen discussie, chef.
Nee hoor. Ik ben met m'n broer en nichtje vanmiddag bij de intocht hier in Den Haag geweest en dat was ouderwetse ongestoorde gezelligheid. En dat geldt neem ik aan voor vrijwel alle intochten in Nederland.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Beter dan wie dan ook in Gouda of bij een andere sinterklaas optocht
Waar vind ik dat lijstje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hee het topic staat in het lijstje van meeste berichten het laatste halfuurleuk hoor
Houd je muis op de knop 'forum'. helemaal in de bovenste balk van de paginaquote:
Gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben met m'n broer en nichtje vanmiddag bij de intocht hier in Den Haag geweest en dat was ouderwetse ongestoorde gezelligheid. En dat geldt neem ik aan voor vrijwel alle intochten in Nederland.
Het geweldig vinden dat een kinderfeestje compleet verneukt wordt, noem ik niet ''zonder reden.''quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En iemand zonder reden zomaar uitschelden wel zeker
Dat vind ik net iets erger.
Ah, nooit gezien. Kan handig zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Houd je muis op de knop 'forum'. helemaal in de bovenste balk van de pagina
Ik jij je zin: iemand op die manier uitschelden "met" een reden is net zo ordinairquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het geweldig vinden dat een kinderfeestje compleet verneukt wordt, noem ik niet ''zonder reden.''
Je bent gewoon de grootste kneus hier. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En iemand zonder reden zomaar uitschelden wel zeker
Dat vind ik net iets erger.
Ja man, iemand uitschelden is net zo onfatsoenlijk en ordinair als een kinderfeest voor honderden, misschien wel duizenden koters in het water te laten vallen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik jij je zin: iemand op die manier uitschelden "met" een reden is net zo ordinairen onfatsoenlijk
Ben benieuwd wat ze nu bij de NOS gaan doen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook liever RTL. Ze informeren gewoon stukken beter.
Nee ik las gewoon even terug. Jammer dat je het hierbij laat ineens. Maar ja als jij niet verder durft is dat niet mijn probleemquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het geweldig vinden dat een kinderfeestje compleet verneukt wordt, noem ik niet ''zonder reden.''
Ik laat het hierbij, je hebt je denkwijze aan meer dan genoeg mensen tentoongesteld, aan hen om er een beeld bij te vormen.
PS wel lief dat die post je zo goed is bijgebleven. Het is verwarmd mijn hart zo op deze kille zaterdagavond.
Ook alleen maar omdat jij de helft van de (SC) posts er als een doorgeslagen ADHD-er doorheen jaagtquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hee het topic staat in het lijstje van meeste berichten het laatste halfuurleuk hoor
Durft? Ik denk dat het in je eigen belang is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik las gewoon even terug. Jammer dat je het hierbij laat ineens. Maar ja als jij niet verder durft is dat niet mijn probleem
Nog iemand die me uitscheldtquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je bent gewoon de grootste kneus hier. Gefeliciteerd!
Dat doe ik helemaal nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja man, iemand uitschelden is net zo onfatsoenlijk en ordinair als een kinderfeest voor honderden, misschien wel duizenden koters in het water te laten vallen.
Nou begint al goed. Bij het voorfilmpje laten ze 1 arrestatie zien. Van zo'n enkel rechts tokkie die er tussen zat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu bij de NOS gaan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |