Wat is jullie punt nou met Geert Wilders?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]zo kun je alles wel goedpraten. Geertje ook niet, en nu?
Zouden de anti pieten trots zijn hierop?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
En dan dat misplaatste "Amandla Awetu".... tjongejonge.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is jullie punt nou met Geert Wilders?
[..]
[..]
quote:
Nee wat heeft hij hiermee te maken. Leg het uit anders, ipv met die idiote plaatjes te smijtenquote:
LOLquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geert Wilders ook niet. Je punt?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nee wat heeft hij hiermee te maken. Leg het uit anders, ipv met die idiote plaatjes te smijten
Dat is het hele punt ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Niet inzien dat voor GW exact hetzelfde geldt.
Dus? Daarom is Gario ineens strafbaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Niet inzien dat voor GW exact hetzelfde geldt.
De rest van de wereld kan stikken wat dat betreft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Oja, jij maakte je zorgen om hoe het bij de rest van de wereld over kwam toch? Maar zelfs al vind je dat ( wat je goed recht is overigens) waarom dan automatisch achter de zeurpieten en hun acties staan? Ik neem aan dat elke fatsoenlijke volwassene het niet vind kunnen wat er gebeurde vandaag en wat er allemaal naar kinderen geroepen werd.
Inderdaad, kappen met dit gezeik. Dit is zo'n beetje het enige topic in NWS waar de discussie niet eindigt met GW of Mocro'squote:Op zaterdag 15 november 2014 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nee wat heeft hij hiermee te maken. Leg het uit anders, ipv met die idiote plaatjes te smijten
Ik weet het. Ik zou bijna rechts worden van die dubbele moraal maar daarvoor zijn mijn sociaaleconomische overtuigingen nog te sterk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is het hele punt ook.
Ik neem aan dat daarmee de anti-Pieten worden bedoeld?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie het alweer: pietaanhangers kunnen niet normaal reageren, durven niet in discussie.
Zegt alweer genoeg
Hoe zouden zij reageren als wij hun Kwakoe-feestje zo gaan verpesten? Zullen we met zijn allen als ZP verkleed daar gaan rondlopen en schlagermuziek gaan draaien?quote:
Thanksgiving gaat meer over het vieren van de kolonisatie en het uitroeien van de oorspronkelijke bewoners, nog net wat meer beladen dusquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:13 schreef klipper het volgende:
[..]
De rest van de wereld kan stikken wat dat betreft.
Je zou in Amerika eens moeten opperen dat thanksgiving afgeschaft moet worden, de reden voor dat feest is ook over de rug van zwarten gegaan.
Oh nu ben ik een pietenaanhanger? Leuk man. Kun je voor mij ook de lotto voorspellen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie het alweer: pietaanhangers kunnen niet normaal reageren, durven niet in discussie.
Zegt alweer genoeg
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daarmee de anti-Pieten worden bedoeld?
Dan zijn we ultra racistisch, stormfrontmensen, pvv'ers en tokkies. Duh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe zouden zij reageren als wij hun Kwakoe-feestje zo gaan verpesten? Zullen we met zijn allen als ZP verkleed daar gaan rondlopen en schlagermuziek gaan draaien?
Wij doen dat soort dingen gelukkig niet maar stel dat we het wel zouden doen...dan komt de dubbele moraal weer.
Ze doen hier niet anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |