Alsof dat zin heeft bij jou.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je onderbouwt je mening niet eens
Hij komt gewoon uit voor z'n meningquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon een ordinaire haatzaaier.
En jij negeert een mening als die je niet uit komt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij komt gewoon uit voor z'n mening
Haha niet kunnen onderbouwen en dan maar zulke reactie gevenquote:
Pro-zwarte pieten ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik sta open voor voorbeelden. En als je die niet kan geven wil je dan weggaan met je quotesquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En jij negeert een mening als die je niet uit komt.
Sommigen wel inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:00 schreef Trebo het volgende:
[..]
Pro-zwarte pieten ook.
Maar dan zijn dat weer racisten.
Leg mij niks in de mondquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon toegeven dat het werkelijk nergens op slaat wat je allemaal roept
Terecht aangezien hij haat heeft gezaaid en nog net niet heeft opgeroepen tot geweld. Tegen Wilders werd voor minder aangifte gedaan, namelijk voor 1 zinnetje: "Willen jullie meer of minder Marokkanen?". Die aangifte werd zelfs nog voorbereid door onze policor zodat de mensen alleen maar hun personalia hoefden in te vullen en hun handtekening hoefden te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie op Twitter mensen tweeten dat ze aangifte van opruiing tegen Quinsy Gario overwegen.
Niet zeiken, dit is wat men wilde en kon verwachten toen we de pietenhaters een groot podium gaven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hier nog een verslag van GS http://www.dumpert.nl/med(...)van_de_sintocht.html
Echt te vreselijk voor woorden
Je houdt er een stereotypische denkwijze aan over zie ik al, maarre.. tweet gemist?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik sta open voor voorbeelden. En als je die niet kan geven wil je dan weggaan met je quotes
En is gewoon strafbaar daarvoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je toch gaat verliezen bedoel je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:02 schreef Trebo het volgende:
[..]
Leg mij niks in de mond![]()
Ik ga niet eens in discussie met anti-ZP. Kansloze missie.
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En is gewoon strafbaar daarvoor.
En aangezien ze vanavond nog vrijkomen kunnen ze morgen in Amsterdam de boel versteren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zeiken, dit is wat men wilde en kon verwachten toen we de pietenhaters een groot podium gaven.
Ja, dat heb ik ze niet gegeven dus is mag zeikenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zeiken, dit is wat men wilde en kon verwachten toen we de pietenhaters een groot podium gaven.
En dan dat misplaatste "Amandla Awetu".... tjongejonge.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hier nog een verslag van GS http://www.dumpert.nl/med(...)van_de_sintocht.html
Echt te vreselijk voor woorden
Hij kan er niks aan doen dat sommige mensen helemaal uit hun dak gaanquote:
Geert Wilders ook niet. Je punt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen dat sommige mensen helemaal uit hun dak gaan
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen dat sommige mensen helemaal uit hun dak gaan
Dat hij niet strafbaar is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geert Wilders ook niet. Je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |