Wie gaat er op een zo licht mogelijk minimalistisch fietsje zitten, zijn eigen veiligheid compleet negerend, om maar zo snel mogelijk te kunnen gaan? En dan zijn de mensen die zichzelf wél fatsoenlijk beschermen, de idioten?quote:Op zondag 9 november 2014 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm, wie gaat er in een stuk blik zitten welke 15 keer je eigen gewicht weegt, welke eigenlijk gemaakt zijn voor 5 personen, en worden bediend door idioten die niet eens de moeite nemen om op te letten?
Ik heb al voorheen in dit topic gezegd dat ik niet eens een wielrenner benquote:
Rot dan ook gewoon een eind op als je niks te zoeken hebt hier, ontzettende bosmongool.quote:Op zondag 9 november 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al voorheen in dit topic gezegd dat ik niet eens een wielrenner ben
Dus zo worden wielrenners geborenquote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Jellereppe het volgende:
Mensen moeten hopen dat het kind niks aan overhoudt. Hersenbeschadiging of andere ongemak wat het op latere leeftijd kan tegenwerken.
Ohja want als niet-wielrenner moet je perse tegen wielrenners zijn. Zwakbegaafde contactgestoorde kutautist ben jijquote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot dan ook gewoon een eind op als je niks te zoeken hebt hier, ontzettende bosmongool.
Zeker weten dat je geen wielrenner bent?quote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja want als niet-wielrenner moet je perse tegen wielrenners zijn. Zwakbegaafde contactgestoorde kutautist ben jij
Nee, misschien dat ik tijdens mijn slaap de racefiets opstap. Zeker weten doe ik het nietquote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Zeker weten dat je geen wielrenner bent?
quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens Koos, alle wielrenners moeten dood.
De meeste nog wel, toe maar!quote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De meeste wielrenners zijn dan ook figuren die totaal geen rekening houden met andere weggebruikers/mensen.
Ik heb 10 jaar mijn rijbewijs en heb al 10 tot 20 keer een noodstop moeten maken. Redenen? Fietser die door rood rijdt, andere auto die geen voorrang geeft, een keer zelf niet opgelet, hond die de straat op rent etc.quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef raptorix het volgende:
Meld het verhaal ook waarom de wielrenner zo boos was? Niet dat ik de actie ook maar enigzins goedkeur, maar als je zomaar moet remmen, wat was er dan aan de hand?
Ik durf gerust te stellen dat de reden waarom een hoop mensen plots moeten remmen is omdat ze met andere dingen bezig zijn, en ja soms zijn er ook wel situaties welke niet te voorkomen zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 14:31 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar mijn rijbewijs en heb al 10 tot 20 keer een noodstop moeten maken. Redenen? Fietser die door rood rijdt, andere auto die geen voorrang geeft, een keer zelf niet opgelet, hond die de straat op rent etc.
Plotseling moeten remmen komt vrij vaak voor in het verkeer, daarom hameren de instanties (vvn, politie) er ook zo op dat je afstand moet houden op je voorligger en dat is waarom kleven zo keihard bestraft wordt.
Moet je er alsnog rekening mee houden.quote:Op zondag 9 november 2014 14:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik durf gerust te stellen dat de reden waarom een hoop mensen plots moeten remmen is omdat ze met andere dingen bezig zijn, en ja soms zijn er ook wel situaties welke niet te voorkomen zijn.
En jij ben moderator? Ik zou als ik jou was je BIC mesje voor iets anders gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werken die Bic-mesjes nou goed of kan je beter gewoon Gillette Mach 3 gebruiken?
quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jij ben moderator? Ik zou als ik jou was je BIC mesje voor iets anders gebruiken.
Zoals?quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jij ben moderator? Ik zou als ik jou was je BIC mesje voor iets anders gebruiken.
Zielig inderdaad.quote:
ze had beter die fietser van rechts dood kunnen rijden inderdaad, omdat er anders een wielrenner achter op haar auto zou knallen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geleerd dat je bij remmen altijd in je spiegels moet kijken of er niks achter je zit.
Maar omdat het een -pas achteraf bekend- zwangere vrouw is, moeten we dat maar vergeten.
En als er wel een wielrenner met 40 km pu achter je zit moet je die fietser van rechts maar kapotrijden?quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geleerd dat je bij remmen altijd in je spiegels moet kijken of er niks achter je zit.
Maar omdat het een -pas achteraf bekend- zwangere vrouw is, moeten we dat maar vergeten.
Je verzint ze waar je bijstaat.quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als er wel een wielrenner met 40 km pu achter je zit moet je die fietser van rechts maar kapotrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |