Ze? Wie is ze? En je snapt het woord: "imago", ik kijk liever naar cijfers, en voorlopig zie ik heel wat meer ongelukken met auto's, weet je wie trouwens ook een slecht imago hebben? Haaien! Allemaal afmaken die kutbeesten.quote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben niet voor niets dat ontzettend slechte imago. Ze houden geen rekening met wie dan ook en denken dat ze vrij zijn gesteld van verkeersregels en -borden.
Ja, het is natuurlijk dagelijkse kost dat fietsers met een hele club op een 100 km/h per weg fietsen... Echt een prima illustratie...quote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was ter illustratie wat ik regelmatig tegenkom, goed met google reverse image search ben jij sherlock!
Sinds wanneer kan jij een auto bekostigen van je uitkering?quote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Wielrenners zijn irritante autisten. Beter gewoon eentje vol scheppen als die voor je rijdt.
Moet jij niet in je soldaten pakje lopen autist.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk dagelijkse kost dat fietsers met een hele club op een 100 km/h per weg fietsen... Echt een prima illustratie...![]()
Wielrenner gespot.quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij een auto bekostigen van je uitkering?
Ik ben het met je eens Koos, alle wielrenners moeten dood.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wielrenner gespot.
ICT'er en verzot op wielrennen. Het kon ook niet missen.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet jij niet in je soldaten pakje lopen autist.
Dat is toch altijd zo. Vrachtwagenchauffeurs zijn ook allemaal tuig volgens het merendeel.quote:Op zondag 9 november 2014 12:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is toch precies mijn punt? Dat gewoon iedereen rekening met elkaar moet houden, het is vermoeiend om altijd maar te kankeren op wielrenners, waarom er uberhaupt de nadruk op wielrenner moet liggen is mij een raadsel, word er ook een topic geopend voor elke mobilist die zich agressief gedraagt?
Nee.quote:
Flauwekul.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee.
http://maxius.nl/regeling-voertuigen/artikel5.9.51
Dat zijn eisen waar een fiets altijd aan moet voldoen, ongeacht dag of nacht.
Prima, geef mij maar een link waar je dat mee kan staven.quote:
Dat laatste is een beetje dubbel, op een hoop plekken heb ik eigenlijk liever dat wielrenners met 35 km pu op de weg rijden dan op het naastgelegen fietspad waar hun snelheid twee keer zo hoog ligt als die van de overige gebruikers.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo. Vrachtwagenchauffeurs zijn ook allemaal tuig volgens het merendeel.
Ik heb aan sommige wielrenners een tiefushekel: die idioten die met een rotgang over het fietspad in het winkelcentrum racen en dan ook nog boos worden als je ze niet ziet aankomen. En die mafkezen die menen dat zij gewoon op de weg mogen fietsen terwijl er een fietspad naast ligt.
Geef maar het wetsartikel waar dit verplicht word gesteld.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Prima, geef mij maar een link waar je dat mee kan staven.
Iets van een bron. Ik ben heel benieuwd.
Hier de fietsersbond, goede bron?quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Prima, geef mij maar een link waar je dat mee kan staven.
Iets van een bron. Ik ben heel benieuwd.
http://wetten.overheid.nl(...)06-12-2011/afdrukkenquote:Op zondag 9 november 2014 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef maar het wetsartikel waar dit verplicht word gesteld.
Ik gaf je al een link naar de regeling voertuigen, maar vooruit:quote:Op zondag 9 november 2014 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef maar het wetsartikel waar dit verplicht word gesteld.
België? Neah.quote:Op zondag 9 november 2014 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier de fietsersbond, goede bron?
http://www.fietsersbond.be/faq/wegcode/verlichting
Je weet dat je linkt naar een Belgische website?quote:Op zondag 9 november 2014 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier de fietsersbond, goede bron?
http://www.fietsersbond.be/faq/wegcode/verlichting
Kop een motorkap joh, idioot.quote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef raptorix het volgende:
Dat van die belgische bond was een foutje had dat niet gezien, maar goed ga lekker op die manier azijn pissen, ik zie het al in dit topic, allemaal gefrustreerde automobilisten die weg zitten te kakken in hun hok en gaan klagen op wielrenners, val lekker dood zou ik zeggen in dat rijdende blik.
Dat is juist het fijne van rijden in een auto. ... Je valt niet.quote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef raptorix het volgende:
Dat van die belgische bond was een foutje had dat niet gezien, maar goed ga lekker op die manier azijn pissen, ik zie het al in dit topic, allemaal gefrustreerde automobilisten die weg zitten te kakken in hun hok en gaan klagen op wielrenners, val lekker dood zou ik zeggen in dat rijdende blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |