Macau(!), Hong Kong en Palestijnse gebieden goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Macou, Hongkong, Taiwan, Palestina.
Macau, Hong Kong, Palestijnse gebieden en Guam dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Macau(!), Hong Kong en Palestijnse gebieden goed.
Is geen erkend land, dus jammer voor je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Niet erkennen dat Palestina een land is.
Hoe is dat Azië?quote:
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logischquote:
Goed gegoogled.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Macau, Hong Kong, Palestijnse gebieden en Guam dan?
Dat wel doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Niet erkennen dat Palestina een land is.
Waarom gegoogledquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gegoogled.
Dat zijn ze alle 4.
De VN doen dat zelfs enigszins.quote:
Macau danquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:25 schreef Durmada het volgende:
Guam. daar kun je niet opkomen zonder te googelen
Macau is de grootste gokhaven ter wereld. 10 keer zo groot als Las Vegas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logisch
Oja Oceanie is aparte groepquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen erkend land, dus jammer voor je.
[..]
Hoe is dat Azië?
Macau is wel bekend ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logisch
Ik ken het als voormalige kolonie, net als Hongkong dus. En er is een circuit daar volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Macau heb ik ooit eens een keer gehoord, ergens...
dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin het zo ook niet echt leuk meer te vinden.
Zelfs bij de AKQ worden nog makkelijke vragen gesteld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin het zo ook niet echt leuk meer te vinden.
lekker blijven jij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
Jammer dat ik dit topic ontdek op het moment dat iedereen het kut begint te vinden.
Ja lekker alles fair play blijven vindenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef houdjemond het volgende:
jongens kom op, fair play het was zo leuk.
Ik weet het antwoord toch niet. Hopelijk komt er een nieuwe vraag.quote:
Lijkt mij wel tochquote:
Ik vind het allemaal wel best, ik ken Guam van een Family Guy quote - Stewie Griffin the Untold story - maar ik heb eigenlijk wel andere shit aan m'n kop dan mezelf hier verdedigen voor wat dan ook. Ik hoef geen punt, verzin zelf maar een nieuwe vraag, adiosquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar laat maar, Toto zal wel Bruce Almighty zijn ofzo
quote:
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
Zal ik een vraag verzinnen? Of is dat niet gewenst als nieuwkomer?
Kom maar doorquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
Zal ik een vraag verzinnen? Of is dat niet gewenst als nieuwkomer?
quote:
Is goed. Kan eventueel wel lang duren, moet wel een goede vraag zijn natuurlijk. Mocht iemand ondertussen met iets anders komen, be my guest. Dan kan ik hem altijd nog bewaren voor later.quote:
Vragen om een vraag en dan geen vraag hebben. Vrouwenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Is goed. Kan eventueel wel lang duren, moet wel een goede vraag zijn natuurlijk. Mocht iemand ondertussen met iets anders komen, be my guest. Dan kan ik hem altijd nog bewaren voor later.
Ritchie nog wat. Succesquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke vraag:
Wie is de originele zanger van het nummer "La Bamba"
Duurt even om iets leuks te verzinnen waar iedereen op kan antwoorden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vragen om een vraag en dan geen vraag hebben. Vrouwen
richie valensquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke vraag:
Wie is de originele zanger van het nummer "La Bamba"
Excellent.quote:
Jazekerquote:
Oh.quote:
quote:
quote:
Arnol Koxquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Wat is de naam van die kerel die in Eindhoven door het centrum rijdt om het woord van God te verspreiden?
ja ja, best makkelijk waarschijnlijk maar goed
Hij heeft elke Eindhovenaar zo ongeveer gezegend denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
Hij heeft me ooit gezegend.Daar zijn foto's van.
Idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij heeft elke Eindhovenaar zo ongeveer gezegend denk ik
Ik ben geen Eindhovenaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
De lampjes zijn verlicht hihaho.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Insect.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
Oké vraag:
Wat voor een soort dier is een wespenbok?
een tor ofzo, toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
Oké vraag:
Wat voor een soort dier is een wespenbok?
Kever is correct. Insect was iets te algemeen imo.quote:
Nee, ik bedoelde dat we het leuk moeten houden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker alles fair play blijven vinden
glowquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef aight1 het volgende:
Hoe heet het jaarlijkse evenement in Eindhoven waarbij de binnenstad kleurrijk verlicht wordt?
carnaval?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef aight1 het volgende:
Hoe heet het jaarlijkse evenement in Eindhoven waarbij de binnenstad kleurrijk verlicht wordt?
quote:
Geen Eindhoven vraag.quote:
jupquote:
das stupid hoequote:
Toto69: 26quote:
12quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Hoeveel eien zitten in een dozijn?
Da's een frescoquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn toch die bewerkte muren in Italie en zo?
Iets van geschiedenis als je het niet weetquote:
Jij hebt een paar jaar ingevroren gezeten?quote:
Nope.quote:
De vraag van Fera is beter dan die van mij denk ik.quote:
Waaaaarm.quote:
Google.quote:
Ah, een fan in huis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nope, riep het hier door de kamer en toen kwam dit binnen.
40-45quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Hoeveel tepels had Adolf Hitler?
Sloop mij maar uit de stand, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 16
Aight1: 13
Fok-it : 9
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Tassendief: 2
Mani89: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
Deadprez: 3
HaJee 0
Fera: 1
Japan, kogelvis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Dan zal ik eens even een nieuwe vraag posten:
Ergens in de wereld heb je een delicatesse die zeer prijzig is en alleen bereid mag worden na jaren van scholing en opleiding. Welk land en gerecht zoek ik?
Japan, kogelvis=quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Ergens in de wereld heb je een delicatesse die zeer prijzig is en alleen bereid mag worden na jaren van scholing en opleiding. Welk land en gerecht zoek ik?
Jaaa fuuu.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sloop mij maar uit de stand, hoor.
Geef je nu toe dat je vals speelt of hoe moet ik dit opvatten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kogelvisquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Nope, geen zin meer zo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je vals speelt of hoe moet ik dit opvatten?
Ehm het is zo'n vis niet? Vast Japan ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we ruilen dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
commissaris rex?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ohja kogelvis, zat ooit in een moordzaak in een serie
Ah kom op man, is toch niks aan de hand.quote:
Doe gewoon mee. Haters zijn verlaters.quote:
Lekker op tijd jongen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef zerak het volgende:
[..]
Ehm het is zo'n vis niet? Vast Japan ofzo
Het is wel flikkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit dacht ik eigenlijk ook, maar het voelt al zo lang geleden
blijven jij, de trolletjes mogen zo weer naar hun lokale biertent, zijn we zo weer vanaf.quote:
Heb?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Welke opleiding heb deadprez gedaan?
De vraagsteller moet nog reageren.quote:
Universiteit van de straat. En nou opflikkeren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Welke opleiding heb deadprez gedaan?
*random Japanse tekens hier*quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, Japan en een vis. Maar hoe heet gerecht?
Kut, dat weet ik dan weer niet. Daar gaat m'n punt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Haiku.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ga ik mijn punt aan dit antwoord geven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef zerak het volgende:
[..]
Ehm het is zo'n vis niet? Vast Japan ofzo
Rot nou maar op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:04 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
srry ik wist niet dat jij gelijk agressief werd
Hoezo aan hem? Ik zei Japan, kogelvis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn punt aan dit antwoord geven.
Fugu is de naam van het gerecht.
Kan iemand de score even de score bijwerken. Zit hier mobiel.
P.S. Als de naam van het gerecht inmiddels is geraden krijgt die ook een punt.
Ga terug naar klbquote:
Het is Japan ja, maar kogelvis is slechts de vis. Tenzij jij beide eerder had, dan krijg jij punten. Nogmaals, ik fok mobiel. Niet optimaal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo aan hem? Ik zei Japan, kogelvis.
Er is eindelijk weer eens een echt leuk, goedlopend topic. Ga dat nou niet verkloten. Genoeg rotzooi in KLB om te verbaggeren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Daar komt zn slijmballeger weer aan
Irriteer me gewoon aan je, doei.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Daar komt zn slijmballeger weer aan
![]()
Ja, maar hij gaf een nog minder goed antwoord. Beetje raar dat hij dan het punt krijgt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is Japan ja, maar kogelvis is slechts de vis. Tenzij jij beide eerder had, dan krijg jij punten. Nogmaals, ik fok mobiel. Niet optimaal.
Dit dus, en dat zeg ik niet omdat het mijn topic is, ben het gewoon eens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is eindelijk weer eens een echt leuk, goedlopend topic. Ga dat nou niet verkloten. Genoeg rotzooi in KLB om te verbaggeren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf een nog minder goed antwoord. Beetje raar dat hij dan het punt krijgt.
Hoeveel betaal jij eigenlijk aan andere users om deadprez op te geilen op een forum? Is dat echt de enige aandacht die je krijgt? Best sneu voor jequote:Op zaterdag 8 november 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is eindelijk weer eens een echt leuk, goedlopend topic. Ga dat nou niet verkloten. Genoeg rotzooi in KLB om te verbaggeren.
Ik vind het niet logisch.quote:
Heb je ook een punt gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf een nog minder goed antwoord. Beetje raar dat hij dan het punt krijgt.
Dank je.quote:
eensch, en er is helaas al genoeg gezeik hier opeens dus we houden het gewoon leuk!quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gaat me niet per se om mij, maar leek me gewoon de meest logische manier van uitdelen.
Waarom doe je zo vreselijk kinderachtig hier?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
#hoerenneukennooitmeerwerken
Sorry, zal niet meer mobiel fokken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Fix ik toch ff voor jequote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer mobiel fokken.
Mobiel fokken terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer mobiel fokken.
Droeftoeter, snap best dat het frusterend is als je het zonder google niet weet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
#hoerenneukennooitmeerwerken
Ban 'm danquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom doe je zo vreselijk kinderachtig hier?
weet alleen de moordenaarquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Oke, in welk kaar werd willem van oranje gepopt en door wie
1945 door Eva B.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Sshhquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
dont feed the trollquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom doe je zo vreselijk kinderachtig hier?
Delft, door Baltazar Gerardsquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Gok het jaar dan.quote:
heul wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje, wel jammer dat je op andere media niet meer reageert.
balthazar gerards, meer weet ik nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Nu nog een jaartal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Delft, door Baltazar Gerards
Poe, zou zeggen ergens in 1600.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Zie edit.quote:
Fout.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:14 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
#GEITENNEUKENNOOITMEERWERKEN
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef zerak het volgende:
[..]
Ding ding, doe iemand anders even de punten, mobiel gaat dat niet
Moet ik nu een vraag verzinnen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef houdjemond het volgende:
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 16
Aight1: 13
Fok-it : 9
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Tassendief: 2
Mani89: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
Deadprez: 3
HaJee 0
Fera: 2
zerak: 1
datismijnmening : 1welkom in de lijst
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet ik nu een vraag verzinnen?
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het mag ook een rekensom zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rocky Rocky.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waar staan de letters R.R. voor in George R.R. Martin?
Rode Rakkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
Kun jij niet even de gastmod uithangen en iets aan die ijsblokjesmachine doen? Het enige dat ie doet is het topic proberen te slopen.quote:
heel graag.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij niet even de gastmod uithangen en iets aan die ijsblokjesmachine doen? Het enige dat ie doet is het topic proberen te slopen.
Ik heb asoiaf gelezen telt dat ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
kijk wel uitquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij niet even de gastmod uithangen en iets aan die ijsblokjesmachine doen? Het enige dat ie doet is het topic proberen te slopen.
Richard Raymond van Barneveld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |