Macau(!), Hong Kong en Palestijnse gebieden goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Macou, Hongkong, Taiwan, Palestina.
Macau, Hong Kong, Palestijnse gebieden en Guam dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Macau(!), Hong Kong en Palestijnse gebieden goed.
Is geen erkend land, dus jammer voor je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Niet erkennen dat Palestina een land is.
Hoe is dat Azië?quote:
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logischquote:
Goed gegoogled.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Macau, Hong Kong, Palestijnse gebieden en Guam dan?
Dat wel doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Niet erkennen dat Palestina een land is.
Waarom gegoogledquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gegoogled.
Dat zijn ze alle 4.
De VN doen dat zelfs enigszins.quote:
Macau danquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:25 schreef Durmada het volgende:
Guam. daar kun je niet opkomen zonder te googelen
Macau is de grootste gokhaven ter wereld. 10 keer zo groot als Las Vegas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logisch
Oja Oceanie is aparte groepquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen erkend land, dus jammer voor je.
[..]
Hoe is dat Azië?
Macau is wel bekend ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logisch
Ik ken het als voormalige kolonie, net als Hongkong dus. En er is een circuit daar volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Macau heb ik ooit eens een keer gehoord, ergens...
dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin het zo ook niet echt leuk meer te vinden.
Zelfs bij de AKQ worden nog makkelijke vragen gesteld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin het zo ook niet echt leuk meer te vinden.
lekker blijven jij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
Jammer dat ik dit topic ontdek op het moment dat iedereen het kut begint te vinden.
Ja lekker alles fair play blijven vindenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef houdjemond het volgende:
jongens kom op, fair play het was zo leuk.
Ik weet het antwoord toch niet. Hopelijk komt er een nieuwe vraag.quote:
Lijkt mij wel tochquote:
Ik vind het allemaal wel best, ik ken Guam van een Family Guy quote - Stewie Griffin the Untold story - maar ik heb eigenlijk wel andere shit aan m'n kop dan mezelf hier verdedigen voor wat dan ook. Ik hoef geen punt, verzin zelf maar een nieuwe vraag, adiosquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar laat maar, Toto zal wel Bruce Almighty zijn ofzo
quote:
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
Zal ik een vraag verzinnen? Of is dat niet gewenst als nieuwkomer?
Kom maar doorquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
Zal ik een vraag verzinnen? Of is dat niet gewenst als nieuwkomer?
quote:
Is goed. Kan eventueel wel lang duren, moet wel een goede vraag zijn natuurlijk. Mocht iemand ondertussen met iets anders komen, be my guest. Dan kan ik hem altijd nog bewaren voor later.quote:
Vragen om een vraag en dan geen vraag hebben. Vrouwenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Is goed. Kan eventueel wel lang duren, moet wel een goede vraag zijn natuurlijk. Mocht iemand ondertussen met iets anders komen, be my guest. Dan kan ik hem altijd nog bewaren voor later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |