Macau(!), Hong Kong en Palestijnse gebieden goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Macou, Hongkong, Taiwan, Palestina.
Macau, Hong Kong, Palestijnse gebieden en Guam dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Macau(!), Hong Kong en Palestijnse gebieden goed.
Is geen erkend land, dus jammer voor je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Niet erkennen dat Palestina een land is.
Hoe is dat Azië?quote:
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logischquote:
Goed gegoogled.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Macau, Hong Kong, Palestijnse gebieden en Guam dan?
Dat wel doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
Niet erkennen dat Palestina een land is.
Waarom gegoogledquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gegoogled.
Dat zijn ze alle 4.
De VN doen dat zelfs enigszins.quote:
Macau danquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:25 schreef Durmada het volgende:
Guam. daar kun je niet opkomen zonder te googelen
Macau is de grootste gokhaven ter wereld. 10 keer zo groot als Las Vegas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logisch
Oja Oceanie is aparte groepquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen erkend land, dus jammer voor je.
[..]
Hoe is dat Azië?
Macau is wel bekend ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want iedereen kent Macau. Alles is altijd logisch
Ik ken het als voormalige kolonie, net als Hongkong dus. En er is een circuit daar volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Macau heb ik ooit eens een keer gehoord, ergens...
dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin het zo ook niet echt leuk meer te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |