das stupid hoequote:
Toto69: 26quote:
12quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Hoeveel eien zitten in een dozijn?
Da's een frescoquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn toch die bewerkte muren in Italie en zo?
Iets van geschiedenis als je het niet weetquote:
Jij hebt een paar jaar ingevroren gezeten?quote:
Nope.quote:
De vraag van Fera is beter dan die van mij denk ik.quote:
Waaaaarm.quote:
Google.quote:
Ah, een fan in huis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nope, riep het hier door de kamer en toen kwam dit binnen.
40-45quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Hoeveel tepels had Adolf Hitler?
Sloop mij maar uit de stand, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 16
Aight1: 13
Fok-it : 9
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Tassendief: 2
Mani89: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
Deadprez: 3
HaJee 0
Fera: 1
Japan, kogelvis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Dan zal ik eens even een nieuwe vraag posten:
Ergens in de wereld heb je een delicatesse die zeer prijzig is en alleen bereid mag worden na jaren van scholing en opleiding. Welk land en gerecht zoek ik?
Japan, kogelvis=quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Ergens in de wereld heb je een delicatesse die zeer prijzig is en alleen bereid mag worden na jaren van scholing en opleiding. Welk land en gerecht zoek ik?
Jaaa fuuu.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sloop mij maar uit de stand, hoor.
Geef je nu toe dat je vals speelt of hoe moet ik dit opvatten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kogelvisquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Nope, geen zin meer zo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je vals speelt of hoe moet ik dit opvatten?
Ehm het is zo'n vis niet? Vast Japan ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we ruilen dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
commissaris rex?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ohja kogelvis, zat ooit in een moordzaak in een serie
Ah kom op man, is toch niks aan de hand.quote:
Doe gewoon mee. Haters zijn verlaters.quote:
Lekker op tijd jongen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef zerak het volgende:
[..]
Ehm het is zo'n vis niet? Vast Japan ofzo
Het is wel flikkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit dacht ik eigenlijk ook, maar het voelt al zo lang geleden
blijven jij, de trolletjes mogen zo weer naar hun lokale biertent, zijn we zo weer vanaf.quote:
Heb?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Welke opleiding heb deadprez gedaan?
De vraagsteller moet nog reageren.quote:
Universiteit van de straat. En nou opflikkeren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Welke opleiding heb deadprez gedaan?
*random Japanse tekens hier*quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, Japan en een vis. Maar hoe heet gerecht?
Kut, dat weet ik dan weer niet. Daar gaat m'n punt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Haiku.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ga ik mijn punt aan dit antwoord geven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef zerak het volgende:
[..]
Ehm het is zo'n vis niet? Vast Japan ofzo
Rot nou maar op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:04 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
srry ik wist niet dat jij gelijk agressief werd
Hoezo aan hem? Ik zei Japan, kogelvis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn punt aan dit antwoord geven.
Fugu is de naam van het gerecht.
Kan iemand de score even de score bijwerken. Zit hier mobiel.
P.S. Als de naam van het gerecht inmiddels is geraden krijgt die ook een punt.
Ga terug naar klbquote:
Het is Japan ja, maar kogelvis is slechts de vis. Tenzij jij beide eerder had, dan krijg jij punten. Nogmaals, ik fok mobiel. Niet optimaal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo aan hem? Ik zei Japan, kogelvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |