Er is eindelijk weer eens een echt leuk, goedlopend topic. Ga dat nou niet verkloten. Genoeg rotzooi in KLB om te verbaggeren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Daar komt zn slijmballeger weer aan
Irriteer me gewoon aan je, doei.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Daar komt zn slijmballeger weer aan
![]()
Ja, maar hij gaf een nog minder goed antwoord. Beetje raar dat hij dan het punt krijgt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is Japan ja, maar kogelvis is slechts de vis. Tenzij jij beide eerder had, dan krijg jij punten. Nogmaals, ik fok mobiel. Niet optimaal.
Dit dus, en dat zeg ik niet omdat het mijn topic is, ben het gewoon eens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is eindelijk weer eens een echt leuk, goedlopend topic. Ga dat nou niet verkloten. Genoeg rotzooi in KLB om te verbaggeren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf een nog minder goed antwoord. Beetje raar dat hij dan het punt krijgt.
Hoeveel betaal jij eigenlijk aan andere users om deadprez op te geilen op een forum? Is dat echt de enige aandacht die je krijgt? Best sneu voor jequote:Op zaterdag 8 november 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is eindelijk weer eens een echt leuk, goedlopend topic. Ga dat nou niet verkloten. Genoeg rotzooi in KLB om te verbaggeren.
Ik vind het niet logisch.quote:
Heb je ook een punt gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf een nog minder goed antwoord. Beetje raar dat hij dan het punt krijgt.
Dank je.quote:
eensch, en er is helaas al genoeg gezeik hier opeens dus we houden het gewoon leuk!quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gaat me niet per se om mij, maar leek me gewoon de meest logische manier van uitdelen.
Waarom doe je zo vreselijk kinderachtig hier?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
#hoerenneukennooitmeerwerken
Sorry, zal niet meer mobiel fokken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Fix ik toch ff voor jequote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer mobiel fokken.
Mobiel fokken terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer mobiel fokken.
Droeftoeter, snap best dat het frusterend is als je het zonder google niet weet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
#hoerenneukennooitmeerwerken
Ban 'm danquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom doe je zo vreselijk kinderachtig hier?
weet alleen de moordenaarquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Oke, in welk kaar werd willem van oranje gepopt en door wie
1945 door Eva B.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Sshhquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
dont feed the trollquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom doe je zo vreselijk kinderachtig hier?
Delft, door Baltazar Gerardsquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Gok het jaar dan.quote:
heul wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje, wel jammer dat je op andere media niet meer reageert.
balthazar gerards, meer weet ik nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Nu nog een jaartal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Delft, door Baltazar Gerards
Poe, zou zeggen ergens in 1600.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:12 schreef zerak het volgende:
Zie edit.quote:
Fout.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:14 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
#GEITENNEUKENNOOITMEERWERKEN
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef zerak het volgende:
[..]
Ding ding, doe iemand anders even de punten, mobiel gaat dat niet
Moet ik nu een vraag verzinnen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef houdjemond het volgende:
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 16
Aight1: 13
Fok-it : 9
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Tassendief: 2
Mani89: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
Deadprez: 3
HaJee 0
Fera: 2
zerak: 1
datismijnmening : 1welkom in de lijst
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet ik nu een vraag verzinnen?
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het mag ook een rekensom zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rocky Rocky.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waar staan de letters R.R. voor in George R.R. Martin?
Rode Rakkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
Kun jij niet even de gastmod uithangen en iets aan die ijsblokjesmachine doen? Het enige dat ie doet is het topic proberen te slopen.quote:
heel graag.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij niet even de gastmod uithangen en iets aan die ijsblokjesmachine doen? Het enige dat ie doet is het topic proberen te slopen.
Ik heb asoiaf gelezen telt dat ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
kijk wel uitquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij niet even de gastmod uithangen en iets aan die ijsblokjesmachine doen? Het enige dat ie doet is het topic proberen te slopen.
Richard Raymond van Barneveld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |