Geeft niet hoor, ook jij wordt gewoon geaccepteerd op FOK!quote:
Oh bah, zouden de 'regenboog Pieten' weer van stal worden gehaald, net als in 2006? Misschien in het kader van de Zwarte Piet-discussie?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:15 schreef richolio het volgende:
Vanaf 11 november is het Sinterklaasjournaal weer elke dag om 18.00 uur te zien bij Zapp op NPO 3.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
''Wacht Dieuwertje, er is hier werk aan de winkel. We varen recht op een regenboog af!''![]()
Speculasies? Wat bedoelt Sinterklaas hiermee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets is wel voorbij gekomen inderdaad:quote:Op zondag 9 november 2014 12:11 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Oh bah, zouden de 'regenboog Pieten' weer van stal worden gehaald, net als in 2006? Misschien in het kader van de Zwarte Piet-discussie?
Mijn Sinterklaasbeleving, wat doen ze...quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets is wel voorbij gekomen inderdaad:
[vid] NPO Lek: Hoofdpiet wordt diarreegeel
Ik vraag mij ook serieus nog steeds af hoe ouders dat doen met kindjes die net 2 jaar geloven en nog wat jaartjes 'moeten' en dat in combinatie met die verandering(en). Piet heeft te lang in de zon gelegen?quote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Mijn Sinterklaasbeleving, wat doen ze...
Ja idd, maar wij gaan die avond naar Youp van t Hek en de peuter (bijna kleuter) is dan bij z'n broer thuis.... dus ik weet niet hoe dat qua timing gaat verlopen, maar het zou wel leuk zijn als we het gewoon "live" konden kijken, beetje spannend enzoquote:
Snap ik...loopt hij ook altijd weg bij de tv als het eng is? Dat doet mijn jongste nichtje ook, zelfs bij een tekenfilm die niet eng isquote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, maar wij gaan die avond naar Youp van t Hek en de peuter (bijna kleuter) is dan bij z'n broer thuis.... dus ik weet niet hoe dat qua timing gaat verlopen, maar het zou wel leuk zijn als we het gewoon "live" konden kijken, beetje spannend enzo
Neuh, meestal komt hij dan bij een van ons kruipen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snap ik...loopt hij ook altijd weg bij de tv als het eng is? Dat doet mijn jongste nichtje ook, zelfs bij een tekenfilm die niet eng is
quote:Op zondag 9 november 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, meestal komt hij dan bij een van ons kruipen.
"Ik vind het bang!"
Goeie vraag, ik zou het niet weten...quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook serieus nog steeds af hoe ouders dat doen met kindjes die net 2 jaar geloven en nog wat jaartjes 'moeten' en dat in combinatie met die verandering(en). Piet heeft te lang in de zon gelegen?
Awquote:Op zondag 9 november 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, meestal komt hij dan bij een van ons kruipen.
"Ik vind het bang!"
Fucking kutfeest man. Kut Sinterklaas.quote:Op zondag 9 november 2014 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
FokGeen haatgevoelens jegens Sint
[ afbeelding ]
Dat interesseert hufters als Quincy Gario helemaal niet. Zolang hun beleving maar gehoor vindt en de autochtone Nederlander een schuldgevoel kan worden aangepraat.quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Anne het volgende:
Ik vraag mij ook serieus nog steeds af hoe ouders dat doen met kindjes die net 2 jaar geloven en nog wat jaartjes 'moeten' en dat in combinatie met die verandering(en). Piet heeft te lang in de zon gelegen?
Het interesseert die kindertjes ook geen ruk hoor, zolang ze hun cadeautjes maar krijgenquote:Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat interesseert hufters als Quincy Gario helemaal niet. Zolang hun beleving maar gehoor vindt en de autochtone Nederlander een schuldgevoel kan worden aangepraat.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef remlof het volgende:
Wat heb ik er vroeger vaak van gedroomd dat ik Dieuwertje aanduwde.
Wel eerst in haar 2 gezet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef remlof het volgende:
Ik kreeg straf van de meesterquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef StephanL het volgende:
Duurt ook lang tegenwoordig die basisschool
Nog 100e jaren zwartquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Tanden68 het volgende:
PLOTTWIST ZE WORDEN TOCH NIET GEKLEURD LEKKER OUDERWETS
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Is dat nog steeds Kees van Flodder?
Niet haten op van Muiswinkel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef mikerw het volgende:
En volgens het Sinterklaasjournaal zijn de meeste getoonde zwarte pieten dus ook ongelofelijk dom..... gaten boren in een schip. NTR werkt idd hard aan het imago van zwarte piet. Het wordt volgens het journaal weer ouderwets gezellig. Alleen zwarte pieten dus. Als die v smerige linkse v rattenwinkel dus binnenkort geel wordt, ga ik er vanuit dat ze hem netjes kielhalen voordat ze van boord gaan.
Of hun roet gaat er af en we hebben witte pietenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het schip zinkt en alle zwarte pieten gaan dood.
Dat kan ook, ligt meer voor de hand zelfs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of hun roet gaat er af en we hebben witte pieten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef mikerw het volgende:
En volgens het Sinterklaasjournaal zijn de meeste getoonde zwarte pieten dus ook ongelofelijk dom..... gaten boren in een schip. NTR werkt idd hard aan het imago van zwarte piet. Het wordt volgens het journaal weer ouderwets gezellig. Alleen zwarte pieten dus. Als die v smerige linkse v rattenwinkel dus binnenkort geel wordt, ga ik er vanuit dat ze hem netjes kielhalen voordat ze van boord gaan.
Alles in dit filmpje wijst op Pietje Paniek die de kraan heeft laten lopen en dat het met die gaten wel mee valt.quote:
Ik hoop het, zo meteen zinkt de boot en gaat het hele feest niet doorquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alles in dit filmpje wijst op Pietje Paniek die de kraan heeft laten lopen en dat het met die gaten wel mee valt.
Jep; de Paniekpiet! Paniek paniek!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef StephanL het volgende:
Als ik de tweets van Jochem Meyer goed interpreteer doet hij weer mee.
Sorry Tong, maar dat verslagje gaat nergens over. Sinterklaasjournaal heeft al sinds het bestaan knipogen voor grote mensen erin.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:02 schreef tong80 het volgende:
De eerste aflevering van het Sinterklaasjournaal is fors beter bekeken dan de eerste aflevering van vorig jaar. Er keken gisteravond 880.000 mensen naar het journaal, meldt Stichting KijkOnderzoek (SKO) vanochtend. Dat is bijna de helft meer dan vorig jaar. Toen werd het Sinterklaasjournaal door iets meer dan 600.000 mensen bekeken. Toen zaten 609.000 kinderen, ouders, verzorgers en liefhebbers van het sinterklaasfeest voor de buis.
Alle ogen waren dit jaar op het Sinterklaasjournaal gericht, omdat iedereen wilde weten welke kleur de pieten zouden hebben. Vooralsnog zijn de pieten in het Sinterklaasjournaal dit jaar zwart. 'Zoals het al honderden jaren het geval is', aldus Sinterklaas in het eerste Sinterklaasjournaal van dit jaar.
Door: Jean-Pierre Geelen 11 november 2014, 19:20
De burgeroorlog die onder invloed van het omstreden leger van de Zwarte Pieten woedt, vereist een eigen propagandakanaal.
Vol verwachting klopte ons hart: het Sinterklaasjournaal. Terwijl buiten veel van de jongste kijkers hun eerste nood aan suikergoed en marsepein lenigden aan de hand van de oprukkende Sint Maarten, keerden vermoedelijk veel ouderen zich tot het eerste officiële bulletin van de goedheiligman. Ooit een nogal kinderlijk magazine vol bonte avonturen, nu leek het Sinterklaasjournaal een speciale aflevering vol oorlogsjournalistiek. De burgeroorlog die onder invloed van het omstreden leger van de Zwarte Pieten woedt, vereist een eigen propagandakanaal.
Kijkers moesten zich eerst door een berg reclame voor Baby borns, Playmobil en spellen werken, maar toen was het zover: het eerste officiële communiqué van de grote leider die het land drie weken in zijn greep zal houden. Hij, en zijn hulptroepen van de NTR - wettelijk verplicht zich te representeren op het vlak van minderheden - zijn eruit. Dieuwertje Blok, chef Propaganda, stelde in een live verbinding Sint 'de allerbelangrijkste vraag van de hele wereld': 'Komen er ook Pieten naar Nederland? Sommige mensen vinden ze maar ouderwets.'
Natuurlijk kwamen er Pieten naar Nederland, verzekerde hij. Het Sinterklaasfeest blijft 'ouderwets gezellig', aldus de Grote Leider. Alsof er niets gebeurd is.
Over die woordkeuze moet in de bunkers van het Mediapark maandenlang strategisch overleg hebben plaatsgevonden. 'Ouderwets gezellig' - de woordkeuze is voer voor militaire historici aan de tafels van talkshows. Christ Klep hield zich vooralsnog schuil, maar vermoedelijk ligt in deze retoriek de nadruk op beide termen: ouderwets, én gezellig.
Het eerste leek een statement: de drie getoonde Pieten oogden als vanouds: zwart, hooguit met de tint van melkchocolade. Kroeshaar. Rode lippen. 'Ouderwets'; een zegen voor de een, voor de ander een gruwel.
Het tweede woord werd zo vaak benadrukt, dat het een oproep leek het feest vooral 'gezellig' te houden.
Van strategisch belang is ongetwijfeld ook de inzet van verslaggeefster Dolores Leeuwin: normaal mag haar huidskleur en typerend kapsel er niet toe doen, in deze context leken die ineens niet zonder betekenis, in elk geval voor de meest ouderwetse kijkers.
Dat het Sinterklaasjournaal ditmaal niet alleen was gemaakt voor kinderen, bleek uit de talrijke knipogen naar hun ouders. Zo deden sommige Pieten sprekend denken aan bekende acteurs als Erik van Muiswinkel, maar onthullender was het nieuwsfeitje over de familie Duys aan de Voordevuistweg in Amersfoort, een kwinkslag die vermoedelijk alleen nog boven de 40 wordt begrepen - de makers van het Sinterklaasjournaal hebben de ouders van de huidige peuters overleefd.
Intussen blijft de toestand buiten kritiek. Voor Editie NL (RTL) had verslaggever Michiel Sampon urenlang zwartgeschminkt in Amsterdam-zuidoost gelopen. Hij voelde zich 'niet erg relaxed' en had het advies om 'maar gauw weg te gaan'. Zijn donkerblauwe tweelingbroer had het ook al niet makkelijk gehad in Volendam.
Hoe de kritieke toestand zich zal ontwikkelen blijft onbekend. Zwarte Piet is een symbool, en 'symbolen gaan over wat je bent. Het lijkt niks, maar het gaat over alles', zei Andere Tijden-presentator Hans Goedkoop in EditieNL. Regenboogpieten, stroopwafelpieten - het zal allemaal wennen, voorspelde hij.
Intussen blijft de vraag hoe het Sinterklaasjournaal zich zal ontwikkelen ten opzichte van het heersende volksgevoel. Als richtinggever of windvaan? 'Hoe gezellig het ook was, aan boord van de stoomboot zijn grote problemen. Heel ouderwets, zou je kunnen zeggen.'
En dit is wat er gebeurt als er ineens journalisten naar het Sinterklaasjournaal kijken.... dingen die al jaren standaard zijn worden door gebrek aan kennis ineens gebracht als "nieuws".quote:Op woensdag 12 november 2014 09:43 schreef whY... het volgende:
[..]
Sorry Tong, maar dat verslagje gaat nergens over. Sinterklaasjournaal heeft al sinds het bestaan knipogen voor grote mensen erin.
Daar droom ik nog steeds van. Alleen is ze in mijn dromen wel 30 jaar jongerquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef remlof het volgende:
Ik zit ook klaarquote:Op woensdag 12 november 2014 17:55 schreef richolio het volgende:
Ik zit klaar. Alles kan in de bzt show.
Dat beelden ze wel uit andersquote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat ligt aan heel veel dingen, maar niet aan hun kleurtje... ze zijn niet echt zwart namelijk
Het is dit jaar wel erg veel. Nu ook weer. Geen zin zonder dubbele bodem.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:43 schreef whY... het volgende:
[..]
Sorry Tong, maar dat verslagje gaat nergens over. Sinterklaasjournaal heeft al sinds het bestaan knipogen voor grote mensen erin.
PANIEK!quote:
Niet echt, gewoon schminkquote:Op woensdag 12 november 2014 18:09 schreef Pandaplint het volgende:
Dolores is een beetje de excuusneger?
Ze heeft wel leuke inkijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:09 schreef Pandaplint het volgende:
Als ze dat is dan is ze dat al jaren, ze is niet nieuw bij het Sinterklaasjournaal ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:09 schreef Pandaplint het volgende:
Dat zou zo kunnenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef Bitchcoin het volgende:
De burgemeester gaat zelf pieten maken door blanken door die grote schoorsteen te gooien?
Inderdaad. Het is vast een Kaas en Stroopwafel fabriek. Nieuwe pieten worden gemaakt. En de zwarte pieten komen er ook bij uiteindelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tijd om de fabriek weer te starten en kaaspieten te maken.
Ja, maar die hebben in het water gelegen dus zijn minder zwart.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is vast een Kaas en Stroopwafel fabriek. Nieuwe pieten worden gemaakt. En de zwarte pieten komen er ook bij uiteindelijk
Ik verheug me nu al op de ophef die gaat ontstaanquote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben in het water gelegen dus zijn minder zwart.
Ik ook, heerlijk al die volwassenen die over de zeik raken om veranderingen aan een kinderfeestjequote:Op woensdag 12 november 2014 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de ophef die gaat ontstaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Zienerquote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef Bitchcoin het volgende:
De burgemeester gaat zelf pieten maken door blanken door die grote schoorsteen te gooien?
Maar wel vaak genoeg door de schoorsteen om zwart te wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:06 schreef richolio het volgende:
"De kleur van de piet is maar een bijzaak"
Subtiele boodschappen enz
Sinterbram was beter jaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:09 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind sinterklaas maar een nare vent dit jaar met al z'n kut grapjes
Eens, morgen zijn al die witte pieten weer zwart en uiteindelijk zullen de originele pieten ook nog wel ten tonele komenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou nu is dus voor eens en voor altijd duidelijk waar de zwarte kleur vandaan komt, hopelijk hebben alle zeurpieten goed opgelet.
Sinterklaasjournaal
Moet je de zwartkijkers wel meetellen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Gisteren 850K kijkers, vandaag verwacht ik wel weer boven het miljoen gezien alle ophef in de media
De uitdrukking 'een zwart schaap zijn' is ook erg racistisch, maar who caresquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je de zwartkijkers wel meetellen.
Bijzaak/Piet lut is nu een echtequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef richolio het volgende:
oh oh oh, hier komen de witte pieten
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bijzaak/Piet lut is nu een echte
Ik zie meer ouders met huilende/bange kinderen op twitter idsquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:26 schreef themauster het volgende:
De clownspieten gingen hier bij de oudste van 3 een stap te ver
dat zijn neppieten. die durven niet door een schoorsteenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Die clowns mogen van mij wel opgesloten blijven in die fabriek
Uit het water gevist nabij Italië, daar zwemmen wel vaker Pietenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef Leandra het volgende:
Zouden de echte Pieten gewoon in de reddingboten zitten?
De goede oude tijd met Aart Staartjes wachtend aan de kadequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Als dit verhaal geen fatsoenlijke twist krijgt hoop ik dat per direct de subsidiekraan volledig dicht gaat. Schofterig hoe ze hun geldschieters behandelen.
Zijn we gelijk van die vreselijke presentatoren af en kan Aart weer fijn terugkomen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:54 schreef FredvZ het volgende:
Gisteren kwam ik wat mensen tegen hier in Gouda, o.a. Jochem Myjer, Maarten Wansink, Stefan de Walle, Peter Faber en de pieten van de pietenschool.
Van die laatstgenoemden kon ik echter geen (semi) BN-er herkennen. Ze waren geloof ik niet zo blij dat ik in een smal straatje ( de laatste voordat ze de markt op komen) dwars door hun generale heen liep, dus veel tijd om te kijken was er niet.
Erik van Muiswinkel heb ik niet gezien, misschien dat ik hem gemist.. Of er komt straks idd een boot met alleen 2 individuën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, in ieder geval gaan de nieuwe pieten dus weer weg en hebben we straks gewoon de oude garde weer, geen roetveegpieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef PiraatPiet het volgende:
Raar uiterlijk en dan ook nog vreselijk irritant, de clownpiet..
Ja zag het, goede zaak, maar een kkk paard lijkt mij ook geen slim idee, hahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval gaan de nieuwe pieten dus weer weg en hebben we straks gewoon de oude garde weer, geen roetveegpieten.
Mijn vriend dacht precies hetzelfde ja, had iets beter over nagedacht worden. Jan Salie is wel weer een top grap.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ja zag het, goede zaak, maar een kkk paard lijkt mij ook geen slim idee, haha
Hij mist nog een wit doek om zich heen. Dat zou het helemaal doen danquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
daar zal een kind doodsbang van wordenquote:
Net terug gekeken en ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
lol @ nickname!!! (anaal is toch in de anus? best vies!!)quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zag op internet ook de adressen van de producers van sinterklaasjournaal voorbij komen![]()
Volgens mij wel. Ze wilden deze verhaallijn gewoon doen om van het geklaag af te zijn. Zodat nu gewoon vaststaat dat zwartepiet dus zwart is door het roet.quote:
Maar dan hoeven ze clownspiet volgend jaar niet weer te hebben? Het Pietentekort is alleen dit jaar...quote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ze wilden deze verhaallijn gewoon doen om van het geklaag af te zijn. Zodat nu gewoon vaststaat dat zwartepiet dus zwart is door het roet.
Heh straks even terugkijken dan.quote:Op maandag 17 november 2014 18:07 schreef RoelerMF het volgende:
Wow! Dit is de beste aflevering ooit mbt die hele discussie rondom Zwarte Piet! Briljant veel goede verwijzingen in deze aflevering!
Die waren idd erg sterkquote:Op maandag 17 november 2014 18:07 schreef RoelerMF het volgende:
Wow! Dit is de beste aflevering ooit mbt die hele discussie rondom Zwarte Piet! Briljant veel goede verwijzingen in deze aflevering!
Ze zijn er klaar mee. Ook gelijk een ander lekker wijf aan de muurquote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Soulraven het volgende:
Het komt er dus op neer "Jullie willen ons niet? Joh, we willen niet eens meer komen"
Geef ze eens ongelijk. Elk jaar komen ze vanuit Spanje om kinderen kado's te brengen, en hier worden ze bijna weer weggejaagd.quote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze zijn er klaar mee. Ook gelijk een ander lekker wijf aan de muur[ afbeelding ]
Ze hebben standaard hun sminkdoosje bij zich, ff de make-up bijwerken.quote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef PiraatPiet het volgende:
Maar hoeven die vreselijke clownspieten niet door de schoorsteen? Of gaan ze alleen bij dat gebouw (van een ander sprookje) in Vaticaanstad door de schoorsteen met witte rook? Zijn nog steeds wit.
Daar komt het wel op neer ja, maar ik vind het best wel fijn hoe ze even benadrukken hoe dom deze hele discussie is, en tegelijkertijd even vaststellen dat zwarte piet donker is door het roet. Amsterdam met zijn "Makkers staakt u wilt geraas" kan daar niet tegenop.quote:Op maandag 17 november 2014 20:16 schreef RoelerMF het volgende:
Er gaat ook nog wel iets met die clowns gebeuren. Die wijken in alles teveel af als Zwarte Piet en er wordt momenteel te vaak subtiel benadrukt dat het zielige figuren zijn omdat ze geen thuis hebben en meer van die subtiele hints. Die stopt Sinterklaas straks ergens in een circus en dan hebben die ook weer een thuis.
En waarschijnlijk gaat het erop uit draaien dat Sinterklaas de Hollandse piet wel leuk vind maar echt niet zonder zijn eigen Pieten kan en daarmee komt de boot met eigen Pieten weer terug. En is het voor eens en altijd duidelijk gemaakt dat het niet uitmaakt hoe zwarte piet eruit ziet, maar dat ze zwart worden van de schoorsteen.
Begrijp er ook niks van. Maar vind het wel leuk.quote:
Nieuwe generatie Badguy. Pieten moet nog wennen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Huispiet neemt de plaats van hoofdpiet in... de hulppieten zijn ook niet de slimsten trouwens
Wat een treurnis, om zo te reageren op een kinderprogrammaatje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef mikerw het volgende:
Hoofdpiet mogen ze zsm afschminken en op de verraadboot zetten naar de mislukte socialistische heilstaat.
Nee, vanmuiswinkelpiet is juist tofquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef mikerw het volgende:
Hoofdpiet mogen ze zsm afschminken en op de verraadboot zetten naar de mislukte socialistische heilstaat.
PVVer/teleurgestelde burger/Telegraaflezer/onderbuikmannetje gespotquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef mikerw het volgende:
whut?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef mikerw het volgende:
Sommige mensen kunnen er niet mee omgaan omdat ze niet in staat zijn het grotere plaatje te zien, maar alleen het beperkte beeld dat door hun oogkleppen veroorzaakt wordt.quote:
Wat is er mis met wat hoofdpiet doet? Daarnaast is hoofdpiet al terug naar zijn eigen landquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef mikerw het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef mikerw het volgende:
Pak z'n PoHi er eens bij..quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er niet mee omgaan omdat ze niet in staat zijn het grotere plaatje te zien, maar alleen het beperkte beeld dat door hun oogkleppen veroorzaakt wordt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef mikerw het volgende:
Deze linkse belastingverkwisting verdiend zeker een aanbeveling bij wat binnenlandse strijdgroepen voor een grondige opruiming. Dit heeft nu wel lang genoeg geduurd.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:29 schreef mikerw het volgende:
Helaas dat je ze niet hebt kunnen pakken en overdragen aan politie. Kijk maar uit, je hebt ze betrapt en aangesproken dus komen je vast ook nog ff in elkaar timmeren. Zo werkt die cultuur nu eenmaal. Er zou idd een winkelverbod of id-plicht bij entree moeten komen voor marokkanen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:56 schreef mikerw het volgende:
elke van die publieke tv mannetjes of incestbn'ers vinden hem een lul, maar uit politieke correctheid durven ze er niets van te zeggen. Maar ja, linkse mensen hebben nu eenmaal een fopmarokkaan nodig om zich beter te voelen dan de rest.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef mikerw het volgende:
Hipsters of niet, die partij bestaat voornamelijk uit irritante betweters en is alleen zo groot in peilingen omdat ze tegen de pvv zijn. Verder is het alleen een hoop links populistische prietpraat, valse beloftes en geschreeuw tegen kritische mensen. De oprichtingsdoelen zijn inmiddels vaarwel gezegd voor het pluche. Het is ook vooral een laffe partij door geen stelling durven te nemen tegen genocide, en daadwerkelijk wat te doen tegen homohaat en antisemitisme, bang geworden door samenwerking met islamieten. Je weet wel, van die islam, daar waar de grootste joden- en homohaat heerst. Dat moet dan maar normaal gevonden worden.
Heerlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef mikerw het volgende:
Zowieso niet goed om te kijken dat linkshoerige programma. Helemaal niet goed voor je. Je kan beter zelf nadenken en je eigen mening vormen.
Volgens mij was dat Sallie Harmsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geen idee, en juf was toch niet piet
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Nu snap ik waarom Sinterklaas opapiet liever kwijt dan rijk is
Jaquote:
Die zijn eng.quote:
Wel hele volwassen boodschappen vandaagquote:Op woensdag 19 november 2014 18:06 schreef richolio het volgende:
Wat is er nou weer grappig aan volle zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |