Alles is stom aan die kutknuppelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef zesmeltendepaashaas het volgende:
Die Matthijs van Nieuwkerk heeft maar een stom kapsel vind ik.
Fixedquote:
Nee, maar TS heeft er duidelijk moeite mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij kijkt enkel tv voor de kapsels?
LTV is alleen leuk met willy of met de presidentquote:
En hij mag ook wel eens wat anders bedenken dan "tot zover, tot morgen!". Zeg dan een keer doei ofzo :Squote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Matthijs zegt de laatste tijd nogal vaak 'allright', waar ik me nogal aan stoor
en hij moet ook kappen met "de wereld draait.. doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:17 schreef zesmeltendepaashaas het volgende:
[..]
En hij mag ook wel eens wat anders bedenken dan "tot zover, tot morgen!". Zeg dan een keer doei ofzo :S
Dat vind ik dan altijd wel weer wat hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en hij moet ook kappen met "de wereld draait.. doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
Geen kapsel is ook een kapselquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:29 schreef Symphonic het volgende:
Kijk dan naar RTL late Night.
Humberto heeft helemaal geen kapsel
dat zal hij vanavond niet zeggen, opgelost.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:17 schreef zesmeltendepaashaas het volgende:
[..]
En hij mag ook wel eens wat anders bedenken dan "tot zover, tot morgen!". Zeg dan een keer doei ofzo :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |