Wel poortjes staan er maar die werken niet op allesquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
Geen alarm hebben waarop de deuren automatisch dicht gaan en ze niet weg kunnen.
Die verkoop ik nietquote:
Die dingen zijn bloed irritantquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef Burrito het volgende:
Geen gevechtsdrone hebben die winkeldieven vanuit de lucht neerknalt
Sinds vorige week dinsdag al 6 Marokkanen betrapt op winkeldiefstalquote:
Als je dat niet doet krijg je racisme kaart op je dak.quote:
dm trouwensquote:
quote:
quote:
Hier wil ik verder niet op in gaan.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier wil ik verder niet op in gaan.
Ja echt hequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:03 schreef FrankUnderwood het volgende:
TS heeft een snoepwinkel
Maakt een topic op FOK! omdat een marokkaan één winegum heeft geproefd
Daar heb ik verder niets aan als het al is gebeurd, die jongen komt toch nooit meer terug.quote:
Wat voor winkel heeft eend?quote:
Nja hij liep niet letterlijk langs me anders had ik hem wel vastgepakt, er stond nog een toonbank tussen ons in. Ik had het misschien anders aan moeten pakken ja, ik weet het nu voor de volgende keerquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Aiciu het volgende:
Geen 12 jarigen bij kunnen houden
Ik zou dat joch binnen 10 seconden al gepakt hebben.
Mwah denk het niet, misschien als ik ze had overgedragen aan de politie ofzo dat ze met hun famillie me op zouden wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:29 schreef mikerw het volgende:
Helaas dat je ze niet hebt kunnen pakken en overdragen aan politie. Kijk maar uit, je hebt ze betrapt en aangesproken dus komen je vast ook nog ff in elkaar timmeren. Zo werkt die cultuur nu eenmaal. Er zou idd een winkelverbod of id-plicht bij entree moeten komen voor marokkanen.
Voordeel van atletiek, over de toonbank heen springen en vol die sprint eropquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja hij liep niet letterlijk langs me anders had ik hem wel vastgepakt, er stond nog een toonbank tussen ons in. Ik had het misschien anders aan moeten pakken ja, ik weet het nu voor de volgende keer
Haha nja ik heb laatst ook mijn knie verdraaid en loop nog niet optimaal dus had ze sowieso niet bijgehouden denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Voordeel van atletiek, over de toonbank heen springen en vol die sprint erop
Lijkt me een prima buurt om je winkel in te vestigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sinds vorige week dinsdag al 6 Marokkanen betrapt op winkeldiefstalkan idd beter voor de deur hangen Marokkanen niet toegestaan hier.
Echter de Marokkaanse ouders zijn wel altijd vriendelijk en stelen niet, het gaat echt om de jongeren.
Zit gewoon in een winkelcentrum hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lijkt me een prima buurt om je winkel in te vestigen.
Sommige mensen hebben nog een gevoel van verantwoordelijkheid bij hun werk, na het wederzijds vertrouwen dat je hebt met een werkgeverquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
Alsof jij minder loon krijgt omdat er wat shit gejat wordt, boeie.
Nee snap ik ook wel, maar ik zou me er achteraf verder niet te druk om maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nog een gevoel van verantwoordelijkheid, na het wederzijds vertrouwen dat je hebt met een werkgever bij het uitoefenen van hun beroep.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Anders zeg je gewoon dat een deel van de opbrengst van de winkel naar de strijders in syrië gaat, jatten ze waarschijnlijk niks meer.
Helemaal gratis deze tip.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort jongens observeren altijd eerst. Ziet de bediende er uit als een zwakke kneus, dan slaan ze hun slag.
Daar heb je wel gelijk in maar ik weet niet, vind toch wel kut als iemand er ongestraft mee weg komt en waarschijnlijk doen ze het ook vaker want het ging vrij smooth allemaalquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee snap ik ook wel, maar ik zou me er achteraf verder niet te druk om maken.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:47 schreef Bananapeel het volgende:
Maar wat voor winkel is het nou? Snap niet wat er zo verschrikkelijk aan is om dat gewoon te zeggen.
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef Burrito het volgende:
Geen gevechtsdrone hebben die Marokkanen vanuit de lucht neerknalt
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:47 schreef Bananapeel het volgende:
Maar wat voor winkel is het nou? Snap niet wat er zo verschrikkelijk aan is om dat gewoon te zeggen.
quote:
Het is totaal niet relevant en ik wil niet herkend worden ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:47 schreef Bananapeel het volgende:
Welke branche?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is totaal niet relevant en ik wil niet herkend worden ofzo
quote:
Neequote:
Gast het boeit me echt geen tyfus of zo'n irrelevante kut user als jij mijn topic gelooft of nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:55 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen nu... Heb je bewijs? Camerabeelden etc?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gast het boeit me echt geen tyfus of zo'n irrelevante kut user als jij mijn topic gelooft of niet
Wat een kneusje ben jij zeg.quote:
Kom jij er dan uit?quote:
quote:
Nouja je username en je ui impliceren wel dat je misschien iets meer van bananen houdt dan de gemiddelde man, misschien toch eens uit de kast komen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:59 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ik weet niet waaruit jij opmaakt dat in de spreekwoordelijke kast zit.
Eend verkoopt sex speelgoed ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier wil ik verder niet op in gaan.
Dat heeft niets met de banaan, maar met de schil te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nouja je username en je ui impliceren wel dat je misschien iets meer van bananen houdt dan de gemiddelde man, misschien toch eens uit de kast komen.
Niet? Hoe doe jij dat met jouw clicque?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |