Net kwam er een groep van 4 jongens bij me de winkel binnen. Ze deden al een beetje stiekem en ik hield ze dus in de gaten voor diefstal. Het waren ook Marokkanen, dus ik lette extra goed op.
Ze verspreidde zich een beetje in mijn winkel dus het was vrij lastig om ze allemaal in de gaten te houden, toen kwam er een meneer naar me toe die iets vroeg, toen zag ik vanuit mijn ooghoeken er een die iets in zijn plastic tas deed. Dus toen hij langs me liep, want er stond nog iets tussen ons zei ik ga je daar nog voor betalen of niet?
Hij schok en zei waarvoor, ik heb niks bla bla bla en ging snel lopen, toen ging ik achter hem aan en rende hij weg als een gek en zijn vrienden ook en verdwenen ze in de massa en kon ik ze nooit meer inhalen tenzij ik dus de winkel onbeheerd achter moest laten en dat was dan ook weer geen optie.
Nu zit het me toch niet lekker dat ik het niet heb kunnen voorkomen ik had die tyfus jochies aan de politie over willen dragen. Ze waren ook echt een jaar of 12 ofzo, het zit er lekker vroeg al in.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.