Dick-pump.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Daar gaan wehopen dat ik geen boner krijg tijdens t spotten
Tot 200 kilo hook grip heb ik nog geen probleem bij het deadliften. Snatch Grip deadlift is een ander verhaal, aangezien er meer druk komt op de duim door de breedte van de grip. Sport tape gebruik ik wel eens, maar verlicht de druk niet zo zeer. Alleen tegen het schuren van de knurling.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:07 schreef Lightweight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt hier prima.
PNF stretching is al langer van bekend. Ideaal om acuut de flexibiliteit te vergroten wanneer dit het struikelblok is bij een bepaalde oefening/houding. Voor chronische(langere periode) problemen zit er niet veel verschil tussen passief en PNF stretching.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Stukje over stretchen: http://www.livescience.com/48744-how-does-stretching-work.html
Kennelijk is stretchen met gespannen spieren effectiever dan gewoon stretchen:
[..]
ik quote je even zodat je het ziet.quote:
Na 5/3/1 heb je een aantal varianten die je toe kan passen als het niet genoeg is geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik quote je even zodat je het ziet.
ik heb vandaag voor de eerste keer de 5/3/1 gedaan; maar na mijn laatste set had ik nog veel energie/kracht over. toen heb ik nog een set met 10kg extra gedaan tot fail-1. kan dat gewoon? of haalt dat de theorie erachter een beetje onderuit? heeft dat consequenties voor de volgende week?
heb nog geen tijd gehad om de pdf te lezen
En het is inderdaad de TM (trainingsmax die verhoogt moet worden). Hier bereken je namelijk de percentages op. Anders zit je niet meer op de 65,70,75,80,85,90 of 95% te werken van een trainingsmax.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan doe ik het dus verkeerd.
Beastmode definitely on!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef Cataclyst het volgende:
Fuaaaaarkk, 3e pr deze week! 3x80kg OHP ( strict zonder leg drive)!
Well done.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef Cataclyst het volgende:
Fuaaaaarkk, 3e pr deze week! 3x80kg OHP ( strict zonder leg drive)!
Hahaha, is af en toe wel nodigquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Beastmode definitely on!
Dat is kut altijd. Ik heb sinds ik een GZCL schema in elkaar heb gezet, veel andere soorten rep schemes gebruikt. van 3x5 met 60-65~ tot vijf doubles met 70~. Ook heb ik meer close grip gebenched na wat OHP werkt, maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Well done.![]()
Ik zit vast op 1 x 80.
Heb echt een half jaar op de 100 lopen kuttenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Well done.![]()
Ik zit vast op 1 x 80.
Misschien de moeite waard om te vermelden dat Ilyin vandaag opnieuw wereldkampioen is geworden. Hij deed dat nu echter in een zwaardere categorie (-105kg) en bracht het wereldrecord stoten van 238 naar 242 kilogram in zijn eerste competitie in deze klassequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokov is wel een goede lifter, maar toen ik een paar dagen terug zijn track record @ Wikipedia zag viel het mij eigenlijk best wel mee wat die behaald heeft. Natuurlijk is 2de plaats @ Olympische Spelen niet niks, maar toch.
Klokov: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Klokov
vs.
Ilya Ilyin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ilyin
Die front squats aan het einde ook.
Heu, heb je hier nog over nagedacht? Hebe r zelf ook nog over nagedacht, maar heb eogenlijk geen idee waarom mijn flexor carpi ulnaris zo pijnlijk is bij een straight barbell curl.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kom hier morgen nog op terug. Dan zal ik het wel uitgebreid uitleggen. Nu de tijd niet echt voor.
Had je m'n deskjob & weight training filmpje al eens bekeken?quote:Op maandag 17 november 2014 03:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heu, heb je hier nog over nagedacht? Hebe r zelf ook nog over nagedacht, maar heb eogenlijk geen idee waarom mijn flexor carpi ulnaris zo pijnlijk is bij een straight barbell curl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |