quote:
Ze is een wees nou.quote:
Kun je wel zeggen maar het zou onzin zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
RIP B.B. King![]()
Ach, we kunnen niet zeggen dat ie jong is gestorven
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen maar het zou onzin zijn.
De man had wel 'iets', normaal heb ik echt een hekel aan de solerende bluesgitaristen, maar wat ik van B.B. ken (vooral live registraties) komt gewoon oprecht over of zoquote:Op zondag 17 mei 2015 22:16 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ie als goede gitarist werd gezien. Hij had een paar truukjes en kon niet gelijkertijd zingen.
Wel een legendarische muzikant natuurlijk, met een eigen geluid.
Dat heb ik ook. M'n post was niet hard bedoeld. Hij heeft verder een mooie leeftijd bereikt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De man had wel 'iets', normaal heb ik echt een hekel aan de solerende bluesgitaristen, maar wat ik van B.B. ken (vooral live registraties) komt gewoon oprecht over of zo
BB zong of Lucille zong en zoals hij zelf zei: als je praat of zingt schreeuw je toch ook niet altijd?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:16 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ie als goede gitarist werd gezien. Hij had een paar truukjes en kon niet gelijkertijd zingen.
Wel een legendarische muzikant natuurlijk, met een eigen geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |