Die quote ik even voor als ze verliezen.quote:
Dat magquote:Op woensdag 5 november 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die quote ik even voor als ze verliezen.
Thanksquote:
Hush.quote:
Lapo Ninja klinkt beter.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs wat een lapo-hunter ben je toch ook eigenlijk. Of moet ik lapo-ninja zeggen?
chillquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Want andere zouden eens iets hebben wat ze leuk vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Geeft wel even een rommeltje, maar dat ruimen ze dan wel weer op..quote:
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engeltje!quote:
Jij denkt lekker wel aan jezelf?quote:
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.
ssst... geen chocolade..... en liever nu een glaasje waterrrrr...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt lekker wel aan jezelf?
Gewoon omdat je het verdient hebt
Lekker stukje chocolade erbij, kopje thee...
Alles goed daaroquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingen
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat leesquote:
Totdat je een algeheel dieptepunt bereikte en in China uitkwamquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Z'n gangetjequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!
Rival's depth goes unrivaled.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zoek jij op die manier troost?!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
bom op je huis ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duizend bommen en granaten ja!quote:
Nee, thee drinken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Beetje knuffelen ofzo?
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Natuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ook. Met slagroom of iets anders. Lekker!quote:
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef perro. het volgende:
[..]
idd. een bom op een stadion. 10.000den mensen.
Ik ben iets anders dan denk ikquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.
Misschien was het wel een mol met een bom, weet jij veel!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemen
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ben jij alweer aan het touren ondertussen?
Slagroomquote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Met slagroom of iets anders. Lekker!
Tis maar goed dat ik Rival al langer ken dan vandaagquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het wel een mol met een bom, weet jij veel!
Top! Vind ik leuk voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds euh.. Juli zo ongeveer nu, leuke nieuwe collega's Begonnen met een 0-uren contract t/m mei, maar er is sprake van verlenging sowieso, en dan mogelijk meteen 40 uur en vast.. Ze willen er een chauffeur uit hebben die zijn werk maar matigjes doet, en ik me inmiddels al genoeg bewezen heb..
was niet serieus hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemen
Altijd een backupplan hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.
Appelgebakje erbijquote:
Daar doelde ik ook op hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.
Wees blij dat je geen wisselspeler bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer goed voor wat afwisseling
jouw arme teentjesquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer goed voor wat afwisseling
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaaiquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd een backupplan hebben.
[..]
Appelgebakje erbij
Nee, altijd chocolade!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaai
Kruimelvlaai!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaai
Nee, niet genoeg chocolade.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moorkop/Bossche Bol voor jou dan?
Oeh jij hebt vloerverwarming?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou die staan op een lekkere warme vloer, niks mis mee
Brownie dan?quote:
Ze willen me wel graag op de bank hebben meestalquote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen wisselspeler bent.
Oeh brownie jaquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brownie dan?
Of anders een heel andere wending.. Visje happen bij Simonis?
En welterusten Engelquote:
Mij ookquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ze willen me wel graag op de bank hebben meestal
Drommels, drommels, drommels?quote:
Jezus, die laat er ook geen gras over groeienquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brownie dan?
Of anders een heel andere wending.. Visje happen bij Simonis?
Uhm? trouwen? toestemming van de koning? en welke we? Ajax we?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en zodra ik toestemming krijg van de koning gaan we trouwen
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:31 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus, die laat er ook geen gras over groeien
Ken je klassiekers yats! Lees Kuifje eensquote:
Wij. Maken. Mensen. Het. Hof.quote:
Met mijn vloerverwarmingquote:Op woensdag 5 november 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm? trouwen? toestemming van de koning? en welke we? Ajax we?
Trusten Artquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
Slaap lekker hosselaars van Fok!
Dit dus..quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ken je klassiekers yats! Lees Kuifje eens
[..]
Wij. Maken. Mensen. Het. Hof.
Snap dat nou!
Ah, nou bij deze hoop ik dan dat jij en je vloerverwarming erg gelukkig wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn vloerverwarming
Dat is rivals voor, "ik ben er heel blij mee!"
Zondequote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Nee, voorlopig even niet.. Ben dit weekend na 10 maanden net weer Single
Slaap lekker!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
Jij hebt toch al skills?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom, misschien leer ik er nog wat van
Thanks bro!quote:
Yup..quote:
Wij hosselen niet, wij charmeren.. Ofzo.. Is dat een actie?quote:
Nee, gewoon correct. Hosselen is ook zo'n kutwoordquote:Op woensdag 5 november 2014 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hosselen niet, wij charmeren.. Ofzo.. Is dat een actie?
Oh, hier bleef Fok nu wel ademenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, gewoon correct. Hosselen is ook zo'n kutwoord
En Fok was weer dood!
Idem, al ben ik nog in de stadquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
Nou, maak maar eens iemand het hof danquote:
Moet het niet eerder andersom zijn?quote:
Uhm nee? Ik vroeg wat, en die vraag was gebaseerd of het feit dat jij ergens een keer zei dat je seks had.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaak lieve dingen tegen me he
Fok! was hier wel dood hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Hee, Fok is niet dood! Maar het topic wel
Ik ben er nogquote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Hee, Fok is niet dood! Maar het topic wel
Kan ook.. Maar ik ken Yats nietquote:Op woensdag 5 november 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet het niet eerder andersom zijn?
Of op date, nog erger!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die uit zijn en dan nog met hun telefoon bezig zijn
Nieuwe generatie ofzoquote:Op woensdag 5 november 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die uit zijn en dan nog met hun telefoon bezig zijn
Stond wel een vraagteken maar kwam helemaal niet over als een vraag. Je wenste me ook al zoveel geluk met mijn verwarming.. Ik begon je al helemaal lief te vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm nee? Ik vroeg wat, en die vraag was gebaseerd of het feit dat jij ergens een keer zei dat je seks had.
Gebeurd vaker dan je denkt. Tijdens een date kwam ik even terug van het toilet en had ze toevallig haar telefoon vast. Ik denk: die legt ze wel weg. Nee hoor, na tien minuten of meer pasquote:
Die gelukswensen waren natuurlijk wel oprechtquote:Op woensdag 5 november 2014 23:58 schreef rival het volgende:
[..]
Stond wel een vraagteken maar kwam helemaal niet over als een vraag. Je wenste me ook al zoveel geluk met mijn verwarming.. Ik begon je al helemaal lief te vinden
Mijne blijft dan gewoon in m'n jaszak en komt er alleen uit als het belangrijk isquote:
Tijdens date? Dan zou ik misschien wel al weg zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, na tien minuten of meer pas
Als je iets belangrijks verwacht dan kan je dat vooraf melden en een speciale toon instellen ofzo,quote:Op woensdag 5 november 2014 23:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik wat belangrijks binnen krijg dan reageer ik
Ja, eigenlijk had ik ook moeten gaan. Echt, de mijne houd ik gewoon in mijn zak tenzij ik een foto wil laten zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens date? Dan zou ik misschien wel al weg zijn
Dat ben ik zeker met jullie eensquote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar er steeds op kijken is echt super aso imo
Gewoon een vriend bellen en dan eerst uitgebreid over games lullen en als ze na 2 minuutjes nog niks doorheeft hem vertellen wat voor cijfer je haar zou geven..gewoon terwijl ze voor je zitquote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens date? Dan zou ik misschien wel al weg zijn
Is dat dan niet juist een handige manier om haar naar je huis te lokken om die daar te kunnen laten zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk had ik ook moeten gaan. Echt, de mijne houd ik gewoon in mijn zak tenzij ik een foto wil laten zien.
Zou dat werken bij jou?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat dan niet juist een handige manier om haar naar je huis te lokken om die daar te kunnen laten zien?
Jij wilt het ene aso overtreffen met het andere aso-gedrag?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een vriend bellen en dan eerst uitgebreid over games lullen en als ze na 2 minuutjes nog niks doorheeft hem vertellen wat voor cijfer je haar zou geven..gewoon terwijl ze voor je zit
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een vriend bellen en dan eerst uitgebreid over games lullen en als ze na 2 minuutjes nog niks doorheeft hem vertellen wat voor cijfer je haar zou geven..gewoon terwijl ze voor je zit
Ik denk dat je de boodschap met de boodschapper verwartquote:Op donderdag 6 november 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt het ene aso overtreffen met het andere aso-gedrag?
Tempting. But no dice.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat dan niet juist een handige manier om haar naar je huis te lokken om die daar te kunnen laten zien?
Yv, ik heb een hele leuke foto die ik je wil laten zien. Kom je morgen even langs?quote:
hypothetisch gesproken danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boodschap met de boodschapper verwart
Ik zou dan toch voor de homemade brownie en warme choco gaanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, ik heb een hele leuke foto die ik je wil laten zien. Kom je morgen even langs?
Dit is geen soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, ik heb een hele leuke foto die ik je wil laten zien. Kom je morgen even langs?
*boks*quote:
Die krijgt ze er gratis bij.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor de homemade brownie en warme choco gaan
Domperrrrrquote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
Maat van mij heeft wel eens meegemaakt dat een vriendin zijn date belde. Om te vragen of alles goed was.
Dan heb ik tenminste nog een "beetje" lol aan zo'n datequote:
Om gewoon even in te checken? Kijken of ze nog leefde?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
Maat van mij heeft wel eens meegemaakt dat een vriendin zijn date belde. Om te vragen of alles goed was.
Ja echt. Als dat mij zou overkomen zou ik haar uitlachen denk ik. Dan maar even geen heer zijn.quote:
Zo zou je het ook kunnen zien. Maar echt, dat die vriendin haar belde tijdens de date is toch te zot voor woorden? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om gewoon even in te checken? Kijken of ze nog leefde?
Liev toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om gewoon even in te checken? Kijken of ze nog leefde?
Nja als het een dubieuze blind date is, is het misschien nog wel een veilig idee iets ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Maar echt, dat die vriendin haar belde tijdens de date is toch te zot voor woorden? Of zie ik dat verkeerd?
Precies dat.. Of gewoon met opgetrokken wenkbrauw toekijken van "Wat de neuk?"quote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt. Als dat mij zou overkomen zou ik haar uitlachen denk ik. Dan maar even geen heer zijn.
Maar dat doe je dan toch pas erna?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als het een dubieuze blind date is, is het misschien nog wel een veilig idee iets ook.
Je kunt het ook anders zien, tis wel gelijk een opening voor een gespreksonderwerpquote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Maar echt, dat die vriendin haar belde tijdens de date is toch te zot voor woorden? Of zie ik dat verkeerd?
Ja anders kan die haar nog redden hequote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
of na 2 minuten aangezien dan de 1e indruk is geweestquote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat doe je dan toch pas erna?
Dat zie ik in ieder geval andersquote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Juistquote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja anders kan die haar nog redden he
Dan kan je haar toch allang in de kelder hebben manquote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat doe je dan toch pas erna?
Of anders een heel snel kort berichtje ofzo..
Stiekem in de tent ernaast/paar tafels verderop in hetzelfde tentje zittend zeker?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja anders kan die haar nog redden he
Juist.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
of na 2 minuten aangezien dan de 1e indruk is geweest
Hopelijk dan wel zonder knokploeg...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem in de tent ernaast/paar tafels verderop in hetzelfde tentje zittend zeker?
Bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 6 november 2014 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem in de tent ernaast/paar tafels verderop in hetzelfde tentje zittend zeker?
Dat is dan de gok die je neemtquote:Op donderdag 6 november 2014 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel zonder knokploeg...
yolo enzoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan de gok die je neemt
Nope, nooit gedaan, en is me nooit overkomen ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef rival het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld....
Dat jullie dat nooit gedaan hebben... Zo kan je zelfs zeggen dat er een noodgeval is en je weg moet
Want jij doet dat wel regelmatig?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef rival het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld....
Dat jullie dat nooit gedaan hebben... Zo kan je zelfs zeggen dat er een noodgeval is en je weg moet
Ze kenden elkaar al wat langer via chat.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als het een dubieuze blind date is, is het misschien nog wel een veilig idee iets ook.
Bijvoorbeeld ook ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies dat.. Of gewoon met opgetrokken wenkbrauw toekijken van "Wat de neuk?"
Aan de ketting, nét buiten het bereik van haar telefoon. Als straf.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan je haar toch allang in de kelder hebben man
Wat zijn de vuistregels dan? (serieuze vraag)quote:Op donderdag 6 november 2014 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso die hele rompslomp rondom dat daten, ben allang al blij dat al die "vuistregels" enzo niet zo strikt zijn
Tegenwoordig heb je iemand toch al helemaal uitgegoogled voor je op date gaatquote:Op donderdag 6 november 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij doet dat wel regelmatig?
Dan moet er wel iets over ze te vinden zijn...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:18 schreef rival het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je iemand toch al helemaal uitgegoogled voor je op date gaat
Maar vroeger (zei opa) deden wij dit soort dingen hoor..
Meestal lukt dat wel hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets over ze te vinden zijn...
Ik google eigenlijk helemaal nooit. Tenzij ik echt weinig van haar weet, maar dat komt eigenlijk nooit voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:18 schreef rival het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je iemand toch al helemaal uitgegoogled voor je op date gaat
Maar vroeger (zei opa) deden wij dit soort dingen hoor..
Eerlijk gezegd weet ik het meeste niet meer, maar zeg maar als je "date" googled, kom je vaak op pagina's terecht waarin allerlij "tips" staan en hoe je je hoort te gedragen, dat soort werk doelde ik opquote:Op donderdag 6 november 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat zijn de vuistregels dan? (serieuze vraag)
Elkaar dus nog nooit gezien. Kan gevaarlijk zijn tochquote:Op donderdag 6 november 2014 00:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze kenden elkaar al wat langer via chat.
Precies, enge mannen enzoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:19 schreef rival het volgende:
[..]
Elkaar dus nog nooit gezien. Kan gevaarlijk zijn toch
Ik ga trouwens niet op blind dates eigenlijk.. En met al die social media en whatsapp enzo tegenwoordig weet je toch allang hoe iemand eruit ziet wanneer je gaat datenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets over ze te vinden zijn...
Ik doe dat eigenlijk nooit, ik laat me wel verrassen, vind ik zo veel leukerquote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou het een naar idee vinden als iemand mij zou googlen eigenlijk. Al verwacht ik eigenlijk dat ze zeer weinig vinden, maar toch.
Ik Google iedereen. Wat is je naam?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou het een naar idee vinden als iemand mij zou googlen eigenlijk. Al verwacht ik eigenlijk dat ze zeer weinig vinden, maar toch.
Iedereen? Echt? Waarom dan, wat voegt het toe?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik Google iedereen. Wat is je naam?
Foto's uitgewisseld en dergelijke ook natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:19 schreef rival het volgende:
[..]
Elkaar dus nog nooit gezien. Kan gevaarlijk zijn toch
Mij maakt het eigenlijk geen reet uit. Ik heb niks te verbergen en als ze mijn naam ergens voorbij zien komen in een of andere highscore-lijst dan hebben ze goed gezocht.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Was ik maar onvergetelijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat je weet hoe ze eruit zien okay.. maar de rest is toch voornamelijk dan leuk om nog achter te komen (op wat cruciale dingen na dan).quote:Op donderdag 6 november 2014 00:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga trouwens niet op blind dates eigenlijk.. En met al die social media en whatsapp enzo tegenwoordig weet je toch allang hoe iemand eruit ziet wanneer je gaat daten
Nee, niet iedereen. Ik doe het weleens voor de lol of voor een beetje achtergrondinformatie. Het voegt best veel toe, als je een beetje met Google om kan gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen? Echt? Waarom dan, wat voegt het toe?
Euhm, gewoon zoals je je altijd gedraagt tochquote:Op donderdag 6 november 2014 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het meeste niet meer, maar zeg maar als je "date" googled, kom je vaak op pagina's terecht waarin allerlij "tips" staan en hoe je je hoort te gedragen, dat soort werk doelde ik op
Dat speurwerk is wel leuk jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen. Ik doe het weleens voor de lol of voor een beetje achtergrondinformatie. Het voegt best veel toe, als je een beetje met Google om kan gaan.
Ik blijf gewoon mezelf, dat kan ik tenminste niet vergetenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, gewoon zoals je je altijd gedraagt toch
Als je het in je dagelijks leven niet al zou moeten doen zou het leuk zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat speurwerk is wel leuk ja
Dat was alles?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, toen ik op Yvie zocht, zag ik een In Memoriam. Ook leuk.
Zegt toch nog steeds niks... Kan nog steeds een 'val' zijn toch...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foto's uitgewisseld en dergelijke ook natuurlijk
Nee ook een website: ''The baby name Wizard!''quote:
Klopt, maar das meestal wel zoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je het in je dagelijks leven niet al zou moeten doen zou het leuk zijn.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar das meestal wel zo
En als ik iets veel gedaan heb en er even genoeg van heb, dan ben ik er ook gewoon even (tijdelijk) klaar mee
Nee, maar die sprong er best wel uit. En er zijn ook wat bekendere mensen met jouw naam+achternaam zie ik.quote:
Een val?? Doen ze daar tegenwoordig ook al aan?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zegt toch nog steeds niks... Kan nog steeds een 'val' zijn toch...
Nouja ik begrijp het vanuit de vrouw gezien wel in ieder geval
Kortom, ik hoef mij geen zorgen te maken over stalkers?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar die sprong er best wel uit. En er zijn ook wat bekendere mensen met jouw naam+achternaam zie ik.
Ja sowieso!! Maar ik bedoel te zeggen dat het waarschijnlijk geen raadsel is wie er tegenover je komt te zitten...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat je weet hoe ze eruit zien okay.. maar de rest is toch voornamelijk dan leuk om nog achter te komen (op wat cruciale dingen na dan).
Stukje kaas erbij ..quote:Op donderdag 6 november 2014 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een val?? Doen ze daar tegenwoordig ook al aan?![]()
Ik denk dat dat in de meestal gevallen wel klopt ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sowieso!! Maar ik bedoel te zeggen dat het waarschijnlijk geen raadsel is wie er tegenover je komt te zitten...
Right...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, maak maar eens iemand het hof dan
Altijdquote:
Laat ik het zo zeggen: zelfs met mijn 'skills' (die je wel kent) zal ik behoorlijk diep moeten gaan graven. En de meeste stalkers hebben die skills niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kortom, ik hoef mij geen zorgen te maken over stalkers?
Gelukkig. Had dat vermoeden al, maar fijn dat het ook echt zo isquote:Op donderdag 6 november 2014 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: zelfs met mijn 'skills' (die je wel kent) zal ik behoorlijk diep moeten gaan graven. En de meeste stalkers hebben die skills niet.
Geen zorgen Yv. Je bent onzichtbaar en van mij komen ze niks te wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig. Had dat vermoeden al, maar fijn dat het ook echt zo is
Ik ben (buiten mijn eigen bedrijfspagina) onvindbaar gelukkig.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben vindbaar, interesseert me helemaal niks. Schaam me nergens voorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben (buiten mijn eigen bedrijfspagina) onvindbaar gelukkig.
Je bent hier toch.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Van mij is heel veel te vinden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag in ieder geval niet. Dit was gewoon gezellig een avondje van zolder af zijn en kletsen met mede-fokkers.quote:
Nja moeten we natuurlijk eerst weten hoe je heet...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vindbaar, interesseert me helemaal niks. Schaam me nergens voor
Goede/leuke dingen?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Van mij is heel veel te vinden.
rivalquote:Op donderdag 6 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja moeten we natuurlijk eerst weten hoe je heet...
Shit...Ben ik toch vindbaarquote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent hier toch.
Tadaaaa ik heb je gevonden!!
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Van mij is heel veel te vinden.
Aww... If it's any comfort, mij ben je wel opgevallen hoorquote:
Ze was vandaag minder lief tegen mij dan ik tegen haarquote:
Soberzo waar, paar goeie opmerkingenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ze was vandaag minder lief tegen mij dan ik tegen haar
Jongens, ga eens bier drinken en niet naast elkaar in de kroeg staan Fok!ken?!quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soberzo waar, paar goeie opmerkingen
Slaap lekker en good luck morgen!quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik gun jullie de zoekresultaten die jullie over mij kunnen vinden.
Ik ga mijn bed in, morgen mam naar het ziekenhuis brengen voor controle
Trusten E_Tquote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
We zijn alweer thuis. Arnhem is op woensdag niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jongens, ga eens bier drinken en niet naast elkaar in de kroeg staan Fok!ken?!
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soberzo waar, paar goeie opmerkingen
Thanks, jij ook!quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaap lekker en good luck morgen!
Trusten.quote:
We zijn al thuisquote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jongens, ga eens bier drinken en niet naast elkaar in de kroeg staan Fok!ken?!
Andere dagen van de week wel danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef yats het volgende:
[..]
We zijn alweer thuis. Arnhem is op woensdag niet heel bijzonder.
[..]
Ik hoop het.quote:
Wel een mooi rijtje om tussen te staan hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent net als Cher, Prince en Madonna?
Gewoon alleen 1 naam?
Vrijdag en zaterdag vast welquote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Andere dagen van de week wel dan
Kiek em goanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww... If it's any comfort, mij ben je wel opgevallen hoor
Donderdag, vrijdag en zaterdag welquote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Andere dagen van de week wel dan
Ik studeer journalistiek en moet dus vaak voor school of plaatselijke blaadjes iets op internet publiceren. Dat rolt er dan allemaal uit.quote:
Welterusten!quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
Het is nu donderdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei er helaas niet bij of het in positieve zin of negatieve zin was...dus dan heb je er niet zoveel aan.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is nu donderdag.Ik moest een beetje lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dat een beetje onzekerheid dat spreekt want ik zag heel duidelijk de positiviteit erinquote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zei er helaas niet bij of het in positieve zin of negatieve zin was...dus dan heb je er niet zoveel aan.
Positief, uiteraardquote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zei er helaas niet bij of het in positieve zin of negatieve zin was...dus dan heb je er niet zoveel aan.
Ah,dat verklaart een hoop. Maar op zich zijn dat soort zoekresultaten niet zo erg toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Inolvidable het volgende:
Ik studeer journalistiek en moet dus vaak voor school of plaatselijke blaadjes iets op internet publiceren. Dat rolt er dan allemaal uit.
Jij ziet overal positiviteit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is dat een beetje onzekerheid dat spreekt want ik zag heel duidelijk de positiviteit erin
Slaap lekker!quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten!
Oke misschien is dat een beetje waar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ziet overal positiviteit in.
Ik heb wel gelijkquote:
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dat verklaart een hoop. Maar op zich zijn dat soort zoekresultaten niet zo erg toch?
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten!
Lig je wel onder je winterdekbed?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb het koud, bah!
Zo kan ik toch niet slapen
Volgens mij staat er in de Fok!regels ook dat je niks niet-liefs over een Fok!ster mag zeggen. Dan jaag je ze weg en blijven er steeds minder over.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oke misschien is dat een beetje waar.
Maar!
[..]
Ik heb wel gelijk
Nee, nog niet. Had wel heel even de kachel aangedaan om de kou uit mn kamer te krijgen, maar dat mocht niet baten.quote:
Lekker rustig toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de Fok!regels ook dat je niks niet-liefs over een Fok!ster mag zeggen. Dan jaag je ze weg en blijven er steeds minder over.
Ik vind het daar wel tijd voor hoor, al sinds vorige week trouwensquote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Had wel heel even de kachel aangedaan om de kou uit mn kamer te krijgen, maar dat mocht niet baten.
Living life on the edgequote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld een goed grensgeval...
Ik heb zo'n pandapak van de Primark, dan heb je het altijd lekker warm, heerlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Had wel heel even de kachel aangedaan om de kou uit mn kamer te krijgen, maar dat mocht niet baten.
Ga volgende week naar een ander bed verkassen, dus had bedacht dat ik het tot die tijd nog wel kon uithouden, maar dat is schijnbaar dus niet het geval.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het daar wel tijd voor hoor, al sinds vorige week trouwens
Ik haat kou
How cutequote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pandapak van de Primark, dan heb je het altijd lekker warm, heerlijk.
Als ik je niet mag had ik dat ook gerust gezegd hoor, regelgeving of niet..quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de Fok!regels ook dat je niks niet-liefs over een Fok!ster mag zeggen. Dan jaag je ze weg en blijven er steeds minder over.
Oh, dat is dan ook wel weer fijn om te horenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik je niet mag had ik dat ook gerust gezegd hoor, regelgeving of niet..
Doe makkelijk, leg het winterdekbed hier gewoon bovenopquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga volgende week naar een ander bed verkassen, dus had bedacht dat ik het tot die tijd nog wel kon uithouden, maar dat is schijnbaar dus niet het geval.
Ze zijn echt heel goedkoop.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik je niet mag had ik dat ook gerust gezegd hoor, regelgeving of niet..
maar dan moet ik eerst naar beneden en daar is het nog kouderquote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef rival het volgende:
[..]
Doe makkelijk, leg het winterdekbed hier gewoon bovenop
Ik hou mij altijd aan de regels. Braaf hequote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan deze
[ afbeelding ]
Wel schattig, maar volgens mij mag/kan je dat soort dingen niet meer dragen nadat je 30 bent geworden, dus ga ik mij daar maar niet aan wagen. Ik trek wel een trui aanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goedkoop.
Dit is een beertje:
http://scontent-a.cdninst(...)4901_518353138_a.jpg
Maar ik heb dus een panda.
Jawel dat kan wel. Mijn moeder heeft er ook een, zonder gekke printjes en dingen en die is 53.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel schattig, maar volgens mij mag/kan je dat soort dingen niet meer dragen nadat je 30 bent geworden, dus ga ik mij daar maar niet aan wagen. Ik trek wel een trui aan
Ja een echt engeltje ben jij vastquote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou mij altijd aan de regels. Braaf he
Je leert me al een beetje kennenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja een echt engeltje ben jij vast
Oh, maar ik weet niet of de brandweerman die mij ooit 's nachts gaat redden als er brand uitbreekt dat nou wel zo charmant vindtquote:Op donderdag 6 november 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel dat kan wel. Mijn moeder heeft er ook een, zonder gekke printjes en dingen en die is 53.
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 6 november 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel dat kan wel. Mijn moeder heeft er ook een, zonder gekke printjes en dingen en die is 53.
Of je kan er tegenaan kruipen dan hoeft geen van beiden uit bed..quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar dan moet ik eerst naar beneden en daar is het nog kouder![]()
Ik snap het nut weer even van een man, die zijn altijd zo lief dat ze dat soort dingen willen doen
Jij slaapt dus altijd in je mooie setje?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar ik weet niet of de brandweerman die mij ooit 's nachts gaat redden als er brand uitbreekt dat nou wel zo charmant vindt
Brandweermannen.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar ik weet niet of de brandweerman die mij ooit 's nachts gaat redden als er brand uitbreekt dat nou wel zo charmant vindt
haha nee, ik heb gewoon een goede brandmelder, kan ik netjes mijzelf reddenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:02 schreef rival het volgende:
[..]
Jij slaapt dus altijd in je mooie setje?
Met mijn koude voeten denk ik eerder dat hij heel snel die dekens gaat halen lolquote:Op donderdag 6 november 2014 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je kan er tegenaan kruipen dan hoeft geen van beiden uit bed..
Kom maar op met die koude voeten..quote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha nee, ik heb gewoon een goede brandmelder, kan ik netjes mijzelf redden
[..]
Met mijn koude voeten denk ik eerder dat hij heel snel die dekens gaat halen lol
Ga er wel onder kriebelen dan zijn ze zo weer wegquote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Met mijn koude voeten denk ik eerder dat hij heel snel die dekens gaat halen lol
Nee, het is te koud om naar buiten te gaan, dus dat lost niks op dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom maar op met die koude voeten..
Mijn interne kachel lost dat zo op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:06 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik tegen mijn ex zei dat ik het koud had, liet hij een scheet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:06 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik tegen mijn ex zei dat ik het koud had, liet hij een scheet.Uhmm.... waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, goed punt.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, het is te koud om naar buiten te gaan, dus dat lost niks op dan.
Hij dacht dat het dan warm werd.quote:
I know, I have brains.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel raar dat het nu je ex is dan...quote:Op donderdag 6 november 2014 01:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij dacht dat het dan warm werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |