Die quote ik even voor als ze verliezen.quote:
Dat magquote:Op woensdag 5 november 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die quote ik even voor als ze verliezen.
Thanksquote:
Hush.quote:
Lapo Ninja klinkt beter.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs wat een lapo-hunter ben je toch ook eigenlijk. Of moet ik lapo-ninja zeggen?
chillquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Want andere zouden eens iets hebben wat ze leuk vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Geeft wel even een rommeltje, maar dat ruimen ze dan wel weer op..quote:
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engeltje!quote:
Jij denkt lekker wel aan jezelf?quote:
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.
ssst... geen chocolade..... en liever nu een glaasje waterrrrr...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt lekker wel aan jezelf?
Gewoon omdat je het verdient hebt
Lekker stukje chocolade erbij, kopje thee...
Alles goed daaroquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingen
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat leesquote:
Totdat je een algeheel dieptepunt bereikte en in China uitkwamquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Z'n gangetjequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!
Rival's depth goes unrivaled.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zoek jij op die manier troost?!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
bom op je huis ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duizend bommen en granaten ja!quote:
Nee, thee drinken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Beetje knuffelen ofzo?
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Natuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ook. Met slagroom of iets anders. Lekker!quote:
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef perro. het volgende:
[..]
idd. een bom op een stadion. 10.000den mensen.
Ik ben iets anders dan denk ikquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.
Misschien was het wel een mol met een bom, weet jij veel!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemen
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ben jij alweer aan het touren ondertussen?
Slagroomquote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Met slagroom of iets anders. Lekker!
Tis maar goed dat ik Rival al langer ken dan vandaagquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het wel een mol met een bom, weet jij veel!
Top! Vind ik leuk voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds euh.. Juli zo ongeveer nu, leuke nieuwe collega's Begonnen met een 0-uren contract t/m mei, maar er is sprake van verlenging sowieso, en dan mogelijk meteen 40 uur en vast.. Ze willen er een chauffeur uit hebben die zijn werk maar matigjes doet, en ik me inmiddels al genoeg bewezen heb..
was niet serieus hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemen
Altijd een backupplan hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.
Appelgebakje erbijquote:
Daar doelde ik ook op hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.
Wees blij dat je geen wisselspeler bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer goed voor wat afwisseling
jouw arme teentjesquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer goed voor wat afwisseling
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaaiquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd een backupplan hebben.
[..]
Appelgebakje erbij
Nee, altijd chocolade!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaai
Kruimelvlaai!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaai
Nee, niet genoeg chocolade.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moorkop/Bossche Bol voor jou dan?
Oeh jij hebt vloerverwarming?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou die staan op een lekkere warme vloer, niks mis mee
Brownie dan?quote:
Ze willen me wel graag op de bank hebben meestalquote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen wisselspeler bent.
Oeh brownie jaquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brownie dan?
Of anders een heel andere wending.. Visje happen bij Simonis?
En welterusten Engelquote:
Mij ookquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ze willen me wel graag op de bank hebben meestal
Drommels, drommels, drommels?quote:
Jezus, die laat er ook geen gras over groeienquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brownie dan?
Of anders een heel andere wending.. Visje happen bij Simonis?
Uhm? trouwen? toestemming van de koning? en welke we? Ajax we?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en zodra ik toestemming krijg van de koning gaan we trouwen
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:31 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus, die laat er ook geen gras over groeien
Ken je klassiekers yats! Lees Kuifje eensquote:
Wij. Maken. Mensen. Het. Hof.quote:
Met mijn vloerverwarmingquote:Op woensdag 5 november 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm? trouwen? toestemming van de koning? en welke we? Ajax we?
Trusten Artquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
Slaap lekker hosselaars van Fok!
Dit dus..quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ken je klassiekers yats! Lees Kuifje eens
[..]
Wij. Maken. Mensen. Het. Hof.
Snap dat nou!
Ah, nou bij deze hoop ik dan dat jij en je vloerverwarming erg gelukkig wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn vloerverwarming
Dat is rivals voor, "ik ben er heel blij mee!"
Zondequote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Nee, voorlopig even niet.. Ben dit weekend na 10 maanden net weer Single
Slaap lekker!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
Jij hebt toch al skills?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom, misschien leer ik er nog wat van
Thanks bro!quote:
Yup..quote:
Wij hosselen niet, wij charmeren.. Ofzo.. Is dat een actie?quote:
Nee, gewoon correct. Hosselen is ook zo'n kutwoordquote:Op woensdag 5 november 2014 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hosselen niet, wij charmeren.. Ofzo.. Is dat een actie?
Oh, hier bleef Fok nu wel ademenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, gewoon correct. Hosselen is ook zo'n kutwoord
En Fok was weer dood!
Idem, al ben ik nog in de stadquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
Nou, maak maar eens iemand het hof danquote:
Moet het niet eerder andersom zijn?quote:
Uhm nee? Ik vroeg wat, en die vraag was gebaseerd of het feit dat jij ergens een keer zei dat je seks had.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaak lieve dingen tegen me he
Fok! was hier wel dood hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Hee, Fok is niet dood! Maar het topic wel
Ik ben er nogquote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Hee, Fok is niet dood! Maar het topic wel
Kan ook.. Maar ik ken Yats nietquote:Op woensdag 5 november 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet het niet eerder andersom zijn?
Of op date, nog erger!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die uit zijn en dan nog met hun telefoon bezig zijn
Nieuwe generatie ofzoquote:Op woensdag 5 november 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die uit zijn en dan nog met hun telefoon bezig zijn
Stond wel een vraagteken maar kwam helemaal niet over als een vraag. Je wenste me ook al zoveel geluk met mijn verwarming.. Ik begon je al helemaal lief te vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm nee? Ik vroeg wat, en die vraag was gebaseerd of het feit dat jij ergens een keer zei dat je seks had.
Gebeurd vaker dan je denkt. Tijdens een date kwam ik even terug van het toilet en had ze toevallig haar telefoon vast. Ik denk: die legt ze wel weg. Nee hoor, na tien minuten of meer pasquote:
Die gelukswensen waren natuurlijk wel oprechtquote:Op woensdag 5 november 2014 23:58 schreef rival het volgende:
[..]
Stond wel een vraagteken maar kwam helemaal niet over als een vraag. Je wenste me ook al zoveel geluk met mijn verwarming.. Ik begon je al helemaal lief te vinden
Mijne blijft dan gewoon in m'n jaszak en komt er alleen uit als het belangrijk isquote:
Tijdens date? Dan zou ik misschien wel al weg zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, na tien minuten of meer pas
Als je iets belangrijks verwacht dan kan je dat vooraf melden en een speciale toon instellen ofzo,quote:Op woensdag 5 november 2014 23:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik wat belangrijks binnen krijg dan reageer ik
Ja, eigenlijk had ik ook moeten gaan. Echt, de mijne houd ik gewoon in mijn zak tenzij ik een foto wil laten zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens date? Dan zou ik misschien wel al weg zijn
Dat ben ik zeker met jullie eensquote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar er steeds op kijken is echt super aso imo
Gewoon een vriend bellen en dan eerst uitgebreid over games lullen en als ze na 2 minuutjes nog niks doorheeft hem vertellen wat voor cijfer je haar zou geven..gewoon terwijl ze voor je zitquote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens date? Dan zou ik misschien wel al weg zijn
Is dat dan niet juist een handige manier om haar naar je huis te lokken om die daar te kunnen laten zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk had ik ook moeten gaan. Echt, de mijne houd ik gewoon in mijn zak tenzij ik een foto wil laten zien.
Zou dat werken bij jou?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat dan niet juist een handige manier om haar naar je huis te lokken om die daar te kunnen laten zien?
Jij wilt het ene aso overtreffen met het andere aso-gedrag?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een vriend bellen en dan eerst uitgebreid over games lullen en als ze na 2 minuutjes nog niks doorheeft hem vertellen wat voor cijfer je haar zou geven..gewoon terwijl ze voor je zit
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een vriend bellen en dan eerst uitgebreid over games lullen en als ze na 2 minuutjes nog niks doorheeft hem vertellen wat voor cijfer je haar zou geven..gewoon terwijl ze voor je zit
Ik denk dat je de boodschap met de boodschapper verwartquote:Op donderdag 6 november 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt het ene aso overtreffen met het andere aso-gedrag?
Tempting. But no dice.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat dan niet juist een handige manier om haar naar je huis te lokken om die daar te kunnen laten zien?
Yv, ik heb een hele leuke foto die ik je wil laten zien. Kom je morgen even langs?quote:
hypothetisch gesproken danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boodschap met de boodschapper verwart
Ik zou dan toch voor de homemade brownie en warme choco gaanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, ik heb een hele leuke foto die ik je wil laten zien. Kom je morgen even langs?
Dit is geen soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, ik heb een hele leuke foto die ik je wil laten zien. Kom je morgen even langs?
*boks*quote:
Die krijgt ze er gratis bij.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor de homemade brownie en warme choco gaan
Domperrrrrquote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
Maat van mij heeft wel eens meegemaakt dat een vriendin zijn date belde. Om te vragen of alles goed was.
Dan heb ik tenminste nog een "beetje" lol aan zo'n datequote:
Om gewoon even in te checken? Kijken of ze nog leefde?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
Maat van mij heeft wel eens meegemaakt dat een vriendin zijn date belde. Om te vragen of alles goed was.
Ja echt. Als dat mij zou overkomen zou ik haar uitlachen denk ik. Dan maar even geen heer zijn.quote:
Zo zou je het ook kunnen zien. Maar echt, dat die vriendin haar belde tijdens de date is toch te zot voor woorden? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om gewoon even in te checken? Kijken of ze nog leefde?
Liev toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om gewoon even in te checken? Kijken of ze nog leefde?
Nja als het een dubieuze blind date is, is het misschien nog wel een veilig idee iets ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Maar echt, dat die vriendin haar belde tijdens de date is toch te zot voor woorden? Of zie ik dat verkeerd?
Precies dat.. Of gewoon met opgetrokken wenkbrauw toekijken van "Wat de neuk?"quote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt. Als dat mij zou overkomen zou ik haar uitlachen denk ik. Dan maar even geen heer zijn.
Maar dat doe je dan toch pas erna?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als het een dubieuze blind date is, is het misschien nog wel een veilig idee iets ook.
Je kunt het ook anders zien, tis wel gelijk een opening voor een gespreksonderwerpquote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Maar echt, dat die vriendin haar belde tijdens de date is toch te zot voor woorden? Of zie ik dat verkeerd?
Ja anders kan die haar nog redden hequote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
of na 2 minuten aangezien dan de 1e indruk is geweestquote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat doe je dan toch pas erna?
Dat zie ik in ieder geval andersquote:Op donderdag 6 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |