Die quote ik even voor als ze verliezen.quote:
Dat magquote:Op woensdag 5 november 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die quote ik even voor als ze verliezen.
Thanksquote:
Hush.quote:
Lapo Ninja klinkt beter.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs wat een lapo-hunter ben je toch ook eigenlijk. Of moet ik lapo-ninja zeggen?
chillquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Want andere zouden eens iets hebben wat ze leuk vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Geeft wel even een rommeltje, maar dat ruimen ze dan wel weer op..quote:
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engeltje!quote:
Jij denkt lekker wel aan jezelf?quote:
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.
ssst... geen chocolade..... en liever nu een glaasje waterrrrr...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt lekker wel aan jezelf?
Gewoon omdat je het verdient hebt
Lekker stukje chocolade erbij, kopje thee...
Alles goed daaroquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingen
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat leesquote:
Totdat je een algeheel dieptepunt bereikte en in China uitkwamquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Z'n gangetjequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!
Rival's depth goes unrivaled.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zoek jij op die manier troost?!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
bom op je huis ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duizend bommen en granaten ja!quote:
Nee, thee drinken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Beetje knuffelen ofzo?
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Natuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ook. Met slagroom of iets anders. Lekker!quote:
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef perro. het volgende:
[..]
idd. een bom op een stadion. 10.000den mensen.
Ik ben iets anders dan denk ikquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.
Misschien was het wel een mol met een bom, weet jij veel!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemen
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ben jij alweer aan het touren ondertussen?
Slagroomquote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Met slagroom of iets anders. Lekker!
Tis maar goed dat ik Rival al langer ken dan vandaagquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Fok! is 1 grote knuffelbende, dus ja.. eigenlijk wel.
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het wel een mol met een bom, weet jij veel!
Top! Vind ik leuk voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds euh.. Juli zo ongeveer nu, leuke nieuwe collega's Begonnen met een 0-uren contract t/m mei, maar er is sprake van verlenging sowieso, en dan mogelijk meteen 40 uur en vast.. Ze willen er een chauffeur uit hebben die zijn werk maar matigjes doet, en ik me inmiddels al genoeg bewezen heb..
was niet serieus hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij had een mol als alternatief dus.. niet alles zo serieus nemen
Altijd een backupplan hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.
Appelgebakje erbijquote:
Daar doelde ik ook op hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik was misschien weet iets te naïef, dacht aan een onbespeelbaar veld enzo.
Wees blij dat je geen wisselspeler bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer goed voor wat afwisseling
jouw arme teentjesquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer goed voor wat afwisseling
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaaiquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd een backupplan hebben.
[..]
Appelgebakje erbij
Nee, altijd chocolade!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaai
Kruimelvlaai!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah.. stuk mokkataart.. Of Luxe Rijstevlaai
Nee, niet genoeg chocolade.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moorkop/Bossche Bol voor jou dan?
Oeh jij hebt vloerverwarming?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou die staan op een lekkere warme vloer, niks mis mee
Brownie dan?quote:
Ze willen me wel graag op de bank hebben meestalquote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen wisselspeler bent.
Oeh brownie jaquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brownie dan?
Of anders een heel andere wending.. Visje happen bij Simonis?
En welterusten Engelquote:
Mij ookquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ze willen me wel graag op de bank hebben meestal
Drommels, drommels, drommels?quote:
Jezus, die laat er ook geen gras over groeienquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brownie dan?
Of anders een heel andere wending.. Visje happen bij Simonis?
Uhm? trouwen? toestemming van de koning? en welke we? Ajax we?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en zodra ik toestemming krijg van de koning gaan we trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |