<==== deze ook goedquote:
Link naar dat interview?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met steekhoudende argumenten waarom Zwarte Piet racistisch zou zijn? Daarnaast heeft het volgens mij weinig nut om veel energie in een discussie met jou te beginnen omdat jij toch al overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zou zeggen lees het interview dat ik het afgelopen weekend heb gedaan met Arnold-Jan Scheer, een man die al dertig jaar onderzoek doet naar de herkomst van het hele Sinterklaas gebeuren. De grootste leugen die in Nederland heerst is dat het personage Zwarte Piet door een schoolmeester in 1850 zou zijn bedacht! Zwarte Piet is geen Afrikaan of andere kleurling!
Feit is dat ik niet per se voor ben, maar wel doodmoe word van raasiesme roepers om elke scheet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee hoor. ik uit alleen mij mening. ik ben er alleen tegen maar het is niet zo dat ik emotioneel word, iets wat je bij beide kanten wel tegenkomt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is maar een hele kleine groep die er een probleem mee heeft hoor.
Waar heb ik dat ooit gezegd? Kijk je trekt iets te snel een conclusiezie je.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:
waarom Zwarte Piet racistisch zou zijn?
En waarom quote je mij daarvoor?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit is dat ik niet per se voor ben, maar wel doodmoe word van raasiesme roepers om elke scheet.
Zoals die Serena Willams die voor man werd uitgemaakt, THAT'S RACIST!
Hoe dan?!!!![]()
![]()
.
Omdat jij de enige anti-pieter bent hierquote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En waarom quote je mij daarvoor?
ik ben hier niet voor grappen en grollenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat jij de enige anti-pieter bent hier.
Nee neequote:Op woensdag 5 november 2014 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ben hier niet voor grappen en grollen
Bij een groepsverkrachting heeft de meerderheid ook lol en is er 1 iemand die er problemen mee heeft, zullen we dat dan ook maar gelijk goedkeuren?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is maar een hele kleine groep die er een probleem mee heeft hoor.
whaha briljant ditquote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef john-hert het volgende:
[..]
Bij een groepsverkrachting heeft de meerderheid ook lol en is er 1 iemand die er problemen mee heeft, zullen we dat dan ook maar gelijk goedkeuren?
Hoiquote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef Evi_90 het volgende:
Haten op Zwarte Piet![]()
Oja, de kerstman mag wel afgeschaft worden. Daaaag![]()
Als alleen al het zien van een zwarte piet hetzelfde gevoel oproept als het ondergaan van een groepsverkrachting, ligt het probleem waarschijnlijk bij jou, niet bij zwarte piet.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef john-hert het volgende:
[..]
Bij een groepsverkrachting heeft de meerderheid ook lol en is er 1 iemand die er problemen mee heeft, zullen we dat dan ook maar gelijk goedkeuren?
Of bij haar.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Als alleen al het zien van een zwarte piet hetzelfde gevoel oproept als het ondergaan van een groepsverkrachting, ligt het probleem waarschijnlijk bij jou, niet bij zwarte piet.
Dit ja, obsessief tot en metquote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iets te fanatiek over een feest dat duidelijk alleen voor kinderen bedoeld is,
Ontkennen dat een traditie gebaseerd is op slavernij en iemand die dit wel ziet dom noemen. Dat ik dit nog mee mocht maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
een traditie waarin slaven worden gehouden en mishandeld vergelijken met een traditie waarin kinderen snoep en speelgoed krijgen is gewoon te dom om serieus op te reageren. Sorry.
Sowieso is dit geen discussiepunt. Zwarte Piet blijft op FOK!.
Alle tradities zijn gebaseerd op slavernij? Dat zeg je nu?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ontkennen dat een traditie gebaseerd is op slavernij en iemand die dit wel ziet dom noemen. Dat ik dit nog mee mocht maken.
Dat je Zwarte Piet op FOK! wilt houden, oké maar wat je hier boven zegt is eigenlijk te dom om op te reageren ook al doe ik het toch.
Het gaat om het principe.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Als alleen al het zien van een zwarte piet hetzelfde gevoel oproept als het ondergaan van een groepsverkrachting, ligt het probleem waarschijnlijk bij jou, niet bij zwarte piet.
Ik hoop voor je dat je niet serieus bent.. Je snapt me wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle tradities zijn gebaseerd op slavernij? Dat zeg je nu?
Echt hequote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu ook weer krom liggen over een stel smilies?
Het zit diep blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |