Ja toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, het is dan ook een karikatuur.
[..]
Uh, oké.
Het gemiddelde IQ in dit land is dan ook niet zo hoog, dus dat is logisch.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja toch?
Als in Nederland dan een referendum gehouden wordt, durf ik wel te voorspellen dat ''zwarte piet'' dan gewoon blijft zoals hij is.
In welk land is het gemiddeld wel hoog dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ in dit land is dan ook niet zo hoog, dus dat is logisch.
In geen enkel land.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
In welk land is het gemiddeld wel hoog dan?
En nu? Je punt maakt helemaal niks uit.quote:
Maar waarom wil je zo graag dat zwarte piet verdwijnt dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ in dit land is dan ook niet zo hoog, dus dat is logisch.
heb het in dit topic al uitgelegd. dit hele feest is achterhaald, niet meer van deze tijd. dat is het. het slaat nergens meer opquote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar waarom wil je zo graag dat zwarte piet verdwijnt dan?
Bijna iedere normale Nederlander weet dat slavernij verschrikkelijk is geweest, en zal zich bij zwarte piet nooit een slaaf voorstellen. En de kinderen al helemaal niet. En dit hele feest draait om de koters.
Het zijn maar een paar die op hun pik getrapt zijn en nu maar huilie huilie doen.
Als we zo gaan beginnen wil ik ook een verbod blanke vla etc etc.
Jouw punt wel dan? Met je "gemiddeld IQ is laag". Je zegt zelf dat dat overal zo is, want zo is het ook overal. Wat heeft dat met deze discussie te maken? Zijn verschillende opvattingen over de zwarte vriend, zie niet wat iq daar per se mee te maken moet hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En nu? Je punt maakt helemaal niks uit.
nou als je het land laat kiezen betekent dat niet meteen dat dat gelijk het beste is. wat je zegt inderdaad, verschillende opvattingen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jouw punt wel dan? Met je "gemiddeld IQ is laag". Je zegt zelf dat dat overal zo is, want zo is het ook overal. Wat heeft dat met deze discussie te maken? Zijn verschillende opvattingen over de zwarte vriend, zie niet wat iq daar per se mee te maken moet hebben.
Dan nog. Waarom ga je in een land wonen met van die walgelijke tradities eigenlijk? Het is niet dat het opeens vorige week bestond spontaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nou als je het land laat kiezen betekent dat niet meteen dat dat gelijk het beste is. wat je zegt inderdaad, verschillende opvattingen.
daarom wordt het land ook niet geleid door tokkies
Jawel, als je het volk laat kiezen is het duidelijk toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nou als je het land laat kiezen betekent dat niet meteen dat dat gelijk het beste is. wat je zegt inderdaad, verschillende opvattingen.
daarom wordt het land ook niet geleid door tokkies
ik ben hier opgegroeid, ik laat me niet wegjagen door een paar vervelende tokkies die hun zin doordrijvenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog. Waarom ga je in een land wonen met van die walgelijke tradities eigenlijk? Het is niet dat het opeens vorige week bestond spontaan?
Pardon, die paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven zijn de anti-piet mensen hoor, 90% van de mensen is pro-piet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ben hier opgegroeid, ik laat me niet wegjagen door een paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven
en wtf is dat eigenlijk voor vraag____
alsof jij het met alles wat in dit land gebeurt eens bent.
Ik heb anders nog nooit het land zo hard zien strijden voor 1 ''zwarte''quote:Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pardon, die paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven zijn de anti-piet mensen hoor, 90% van de mensen is pro-piet.
Het is een hele normale vraag eigenlijk, waarom zouden je ouders gaan wonen in zo'n walgelijk land dan? Dat wil je toch niet, wonen in een land vol racisten
waarom haal je nou weer m'n ouders erbij?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pardon, die paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven zijn de anti-piet mensen hoor, 90% van de mensen is pro-piet.
Het is een hele normale vraag eigenlijk, waarom zouden je ouders gaan wonen in zo'n walgelijk land dan? Dat wil je toch niet, wonen in een land vol racisten
Zwarte piet is niet eens een feest, zwarte piet is een fictief karakter bij het Sinterklaasfeest, precies wat het WAS, een feest. Nu is het een landelijke discussie.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom haal je nou weer m'n ouders erbij?
dit land is niet vol met racisten, heb ik nergens gezegd. alleen zwarte piet is een fout feest.
wat doe je ineens bijdehandquote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwarte piet is niet eens een feest, zwarte piet is een fictief karakter bij het Sinterklaasfeest, precies wat het WAS, een feest. Nu is het een landelijke discussie.
Dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwarte piet is niet eens een feest, zwarte piet is een fictief karakter bij het Sinterklaasfeest, precies wat het WAS, een feest. Nu is het een landelijke discussie.
en nu gaan we allemaal in een hoekje zitten jankenquote:
Nee, dat doe jij alleen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en nu gaan we allemaal in een hoekje zitten janken
nee hoor. ik uit alleen mij mening. ik ben er alleen tegen maar het is niet zo dat ik emotioneel word, iets wat je bij beide kanten wel tegenkomt.quote:
Kom jij dan eens met steekhoudende argumenten waarom Zwarte Piet racistisch zou zijn? Daarnaast heeft het volgens mij weinig nut om veel energie in een discussie met jou te beginnen omdat jij toch al overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zou zeggen lees het interview dat ik het afgelopen weekend heb gedaan met Arnold-Jan Scheer, een man die al dertig jaar onderzoek doet naar de herkomst van het hele Sinterklaas gebeuren. De grootste leugen die in Nederland heerst is dat het personage Zwarte Piet door een schoolmeester in 1850 zou zijn bedacht! Zwarte Piet is geen Afrikaan of andere kleurling!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toch maar even antwoorden: fantastische argumenten en weerleggingen, chapeau.
Dat heft TS niet want TS is gewoon een odinaire trol.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met steekhoudende argumenten waarom Zwarte Piet racistisch zou zijn? Daarnaast heeft het volgens mij weinig nut om veel energie in een discussie met jou te beginnen omdat jij toch al overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zou zeggen lees het interview dat ik het afgelopen weekend heb gedaan met Arnold-Jan Scheer, een man die al dertig jaar onderzoek doet naar de herkomst van het hele Sinterklaas gebeuren. De grootste leugen die in Nederland heerst is dat het personage Zwarte Piet door een schoolmeester in 1850 zou zijn bedacht! Zwarte Piet is geen Afrikaan of andere kleurling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |