abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 13:56:53 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_146329014
Omdat ik toch nog even wil antwoorden omdat je het andere topic gesloten had, hier nog even snel. Ik zie wel of je hem sluit, maar lees het in ieder geval nog eens.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Danny het volgende:

[..]

ouders met kinderen, die warme herinneringen hebben aan hun eigen jeugd en die warme herinneringen nu voor hun kinderen willen creëren. Gezien het gehuil over een zwarte piet zou ik overigens zeggen dat er nog voldoende kleuters rondlopen hier.
Uw gedrag jegens zwarte piet vind ik anders ook redelijk kinderachtig. Iets te fanatiek over een feest dat duidelijk alleen voor kinderen bedoeld is, wat niks te zoeken heeft (naar mijn mening) op het FOK! forum. Wat ongelooflijk provocatief weer, maar daar smul je (ben dat "u" een beetje beu) natuurlijk wel van, vooral als je weer lekker usertjes mag bannen.

Aan de andere kant: wees blij dat mensen er zich druk om maken. Geeft wel aan dat FOK! wel iets betekent voor velen hier.

Enfin, het is natuurlijk jouw site, dus doe wat je niet laten kunt, maar dit is mijn mening erover.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 5 november 2014 @ 13:58:15 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_146329064
Ik ben het er ook niet mee eens, maar:
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Enfin, het is natuurlijk jouw site, dus doe wat je niet laten kunt
Dat.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:01:41 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146329203
Waarom zou dit niet op FOK! thuishoren? Voor (bijna) alle normale zaken / discussies is plek op FOK!, dus zou hier ook ruimte voor moeten zijn. Zowel de voor als tegenstanders.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:04:09 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_146329294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom zou dit niet op FOK! thuishoren? Voor (bijna) alle normale zaken / discussies is plek op FOK!, dus zou hier ook ruimte voor moeten zijn. Zowel de voor als tegenstanders.
Zijn "we" die hele discussie nu nog niet zat dan? :{

Oveirgens is er in NWS een topic dat al tig delen loopt over Zwarte Piet 8}
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:05:03 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146329334
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef remlof het volgende:
Ik ben het er ook niet mee eens, maar:

[..]

Dat.
Helemaal prima hoor, maar het is natuurlijk wel vrij kinderachtig om op deze manier je mening kenbaar te maken en op te dringen.
ALs ik me eraan zou storen, zou ik wel een ander forum zoeken, maar toch is het wel zo. 8}.
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:11:34 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146329594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er is ruimte voor voor en tegenstanders, maar FOK! heeft ZWARTE Piet. Dat is geen discussiepunt. De 'discussie' voor of tegen zwarte piet wordt op FOK! al op meerdere plekken gevoerd, dus doen alsof je je mening niet mag uiten is onzin. Er is een plek voor alles, en elk topic waarin mensen het leuk vinden om sinterklaas traditioneel te houden bevuilen met gelul over racisme is gewoonweg onwenselijk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:15:42 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146329758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef Danny het volgende:

[..]

Er is ruimte voor voor en tegenstanders, maar FOK! heeft ZWARTE Piet. Dat is geen discussiepunt. De 'discussie' voor of tegen zwarte piet wordt op FOK! al op meerdere plekken gevoerd, dus doen alsof je je mening niet mag uiten is onzin. Er is een plek voor alles, en elk topic waarin mensen het leuk vinden om sinterklaas traditioneel te houden bevuilen met gelul over racisme is gewoonweg onwenselijk.
Waarom wil je als eigenaar van fok dan, dat je mening zo duidelijk wordt doorgedrukt in de vorm van banners en zwarte piet smileys? Jij kunt je mening toch ook gewoon in een topic kwijt?
pi_146329846
oO/ 8}
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:17:54 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146329854
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef Kreator het volgende:

Waarom wil je als eigenaar van fok dan, dat je mening zo duidelijk wordt doorgedrukt in de vorm van banners en zwarte piet smileys? Jij kunt je mening toch ook gewoon in een topic kwijt?
FOK! staat ergens voor. En ik vind dat FOK! dat uit mag dragen. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat is wat het is.
pi_146330014
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef Danny het volgende:

[..]

FOK! staat ergens voor. En ik vind dat FOK! dat uit mag dragen. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat is wat het is.
Nee, FOK! staat nergens voor. Daarom trekt het ook partij door een link naar de Pietitie in een banner te doen.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:22:59 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146330058
quote:
9s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee, FOK! staat nergens voor. Daarom trekt het ook partij door een link naar de Pietitie in een banner te doen.
ERGENS voor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146330076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ERGENS voor.
Het was dan ook sarcastisch.
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:24:46 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330137
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het was dan ook sarcastisch.
FOK! staat niet voor JOUW mening en dus staat het nergens voor. Duidelijk. Start zelf een site en doe daarmee wat je wilt. FOK! staat voor iets waar jij niet voor staat. Dat kun je accepteren, of je kunt vertrekken. Dat zijn - feitelijk - de opties die je hebt.
pi_146330235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Danny het volgende:

[..]

FOK! staat niet voor JOUW mening en dus staat het nergens voor. Duidelijk. Start zelf een site en doe daarmee wat je wilt. FOK! staat voor iets waar jij niet voor staat. Dat kun je accepteren, of je kunt vertrekken. Dat zijn - feitelijk - de opties die je hebt.
Helder. Het is dan ook helemaal aan jou.

Maar mimimi, ergens vind ik het toch jammer. ;(
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:28:00 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146330273
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Danny het volgende:

[..]

Nu ja, dat is natuurlijk niet helemaal waar. JIJ vindt dat zwarte piet moet kunnen en niet 'fok'. Fok is groter dan Danny. Ik ben namelijk helemaal niet voor (of tegen) zwarte piet en ik maak wel onderdeel uit van Fok.
Dat is nou het mooie van een discussieforum. Daar hoeft iemand toch niet voor weg te gaan?
pi_146330284
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nu ja, dat is natuurlijk niet helemaal waar. JIJ vindt dat zwarte piet moet kunnen en niet 'fok'. Fok is groter dan Danny. Ik ben namelijk helemaal niet voor (of tegen) zwarte piet en ik maak wel onderdeel uit van Fok.
Dat is nou het mooie van een discussieforum. Daar hoeft iemand toch niet voor weg te gaan?
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:28:39 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330302
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Helder. Het is dan ook helemaal aan jou.

Maar mimimi, ergens vind ik het toch jammer. ;(
och, jij vindt een zwarte piet header jammer, ik vind het jammer dat een traditie die ik en mijn kinderen koesteren om zeep wordt geholpen. Zo hebben we allemaal wat.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:28:48 #18
pi_146330308
quote:

[..]

boem
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146330335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef Danny het volgende:

[..]

och, jij vindt een zwarte piet header jammer, ik vind het jammer dat een traditie die ik en mijn kinderen koesteren om zeep wordt geholpen. Zo hebben we allemaal wat.
Dat is waar. ;( Meningen verschillen, maar zou het zoveel kwaad kunnen dat de Pieten worden veranderd?

Wat dacht je van alienpieten? :7
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:29:39 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330338
quote:

[..]

Klopt. Hoeft ook niet. Je kunt ook accepteren dat FOK! pro-piet is. FOK! is geen neutraal medium. Dat jij vindt dat dat wel zou moeten maakt niet dat het zo is.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:29:54 #21
pi_146330347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Weet je wat mensen in de 19e eeuw ook koesterden? Hun goedkope slaven. Janken dat ze deden in 1863.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146330369
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Weet je wat mensen in de 19e eeuw ook koesterden? Hun goedkope slaven. Janken dat ze deden in 1863.
Dit dus. Dat traditie-argument. :')
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:31:11 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330399
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is waar. ;( Meningen verschillen, maar zou het zoveel kwaad kunnen dat de Pieten worden veranderd?

Wat dacht je van alienpieten? :7
Wat dacht je van een kerstbanaan ipv kerstboom?
Paaskomkommers ipv paaseieren?
Mosterdfeest ipv suikerfeest?
Offeren van vingertoppen ipv schapen bij het offerfeest?
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:31:41 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146330421
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Danny het volgende:
Je kunt ook accepteren dat FOK! pro-piet is. FOK! is geen neutraal medium.
Fok! is niet pro-piet. Danny is pro-piet. Maar goed, die discussie gaan we niet uitkomen. 8}.
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:32:23 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330454
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dit dus. Dat traditie-argument. :')
een traditie waarin slaven worden gehouden en mishandeld vergelijken met een traditie waarin kinderen snoep en speelgoed krijgen is gewoon te dom om serieus op te reageren. Sorry.
Sowieso is dit geen discussiepunt. Zwarte Piet blijft op FOK!.
pi_146330483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Danny het volgende:

[..]

Wat dacht je van een kerstbanaan ipv kerstboom?
Paaskomkommers ipv paaseieren?
Mosterdfeest ipv suikerfeest?
Offeren van vingertoppen ipv schapen bij het offerfeest?
Toch wel van een andere orde.

Maar kerst is ook gedateerd inderdaad. ;(

Heb jij er geen probleem mee dat je je kinderen voorliegt over het bestaan van de Sint?
pi_146330495
Oké helder Danny. :'(
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:33:57 #28
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330523
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Fok! is niet pro-piet. Danny is pro-piet. Maar goed, die discussie gaan we niet uitkomen. 8}.
FOK! is wel pro-piet. Dat kun je zien aan de header en kon je de afgelopen 15 jaar al zien als je had opgelet.
pi_146330562
#TEAMPIET
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:35:13 #30
pi_146330568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Danny het volgende:

[..]

een traditie waarin slaven worden gehouden en mishandeld vergelijken met een traditie waarin kinderen snoep en speelgoed krijgen is gewoon te dom om serieus op te reageren. Sorry.
Ik snap dat je het een leuk feest vind, dat vond ik vroeger ook, maar het beeld van een blanke man, wie alleen zwarte knechten in dienst heeft en geen enkele witte, is naar mijn (of ik kan onderhand wel onze zeggen) mening niet meer van deze tijd.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:37:45 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146330677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Danny het volgende:

[..]

FOK! is wel pro-piet. Dat kun je zien aan de header en kon je de afgelopen 15 jaar al zien als je had opgelet.
De eerste 14 jaar van mijn fokbestaan was er geen piet-discussie, omdat er toen nog geen verbodsroepers waren. :7.
En ja, ik snap wel dat je vindt dat 'de bezoekers' geen onderdeel van fok zijn, maar dat vind ik dus wel; zeker omdat het geen eenzijdige website is met een stukje tekst, maar een interactief forum.
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:37:53 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330688
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch wel van een andere orde.

Maar kerst is ook gedateerd inderdaad. ;(

Heb jij er geen probleem mee dat je je kinderen voorliegt over het bestaan van de Sint?
Ik heb nooit hoeven liegen. De waarheid is in het midden gelaten en de kinderen hebben daaraan zelf invulling gegeven.
'Bestaat Sinterklaas?'
'Waarom denk je dat hij niet bestaat?'
'Dat denk ik niet'
'ok'.

Kinderen waren ook niet geschokt toen we het uiteindelijk wel vertelden. Het hele verhaal. Van Sinterklaas die eeuwen geleden langs deuren ging en mensen zomaar geld ging brengen. En dat hij is overleden en dat ouders nu proberen die legende in leven te houden voor de jonge generatie, zodat zij leren dat een goede daad niet perse beloond hoeft te worden. En dat je prima kunt geven zonder te nemen. En toen de oudste 'eruit' was is zij medeverantwoordelijk geworden voor het in stand houden van de magie van Sinterklaas en het feest voor de kinderen.
De hypocrietheid van mensen die beweren niet te liegen tegen hun kinderen vind ik stuitender dan dit sprookje. Maar hej, dat ben ik.
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:38:33 #33
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330715
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik snap dat je het een leuk feest vind, dat vond ik vroeger ook, maar het beeld van een blanke man, wie alleen zwarte knechten in dienst heeft en geen enkele witte, is naar mijn (of ik kan onderhand wel onze zeggen) mening niet meer van deze tijd.
Dus een bedrijf die alleen negers in dienst neemt is racistisch tegen negers? Bijzondere conclusie.
pi_146330744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Dus een bedrijf die alleen negers in dienst neemt is racistisch tegen negers? Bijzondere conclusie.
McDonald's is inderdaad heel racistisch. :7
gr gr
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:40:00 #35
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330786
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

De eerste 14 jaar van mijn fokbestaan was er geen piet-discussie, omdat er toen nog geen verbodsroepers waren. :7.
En ja, ik snap wel dat je vindt dat 'de bezoekers' geen onderdeel van fok zijn, maar dat vind ik dus wel; zeker omdat het geen eenzijdige website is met een stukje tekst, maar een interactief forum.
Ik vind dat bezoekers wel onderdeel van FOK! zijn, maar zijn bepalen niet waar FOK! voor staat. Je gaat ook niet naar geenstijl om daar vervolgens te eisen dat het anders moet. En nu ben ik er wel klaar mee. Je mag het laatste woord nemen van me.
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:40:05 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146330791
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel kapotredeneren. Kerstmis ook maar verbieden? En pasen? En alles wat met de bijbel te maken heeft? Zo ouderwets, om te herdenken dat een fictief figuur vroeger zogenaamd aan een kruis is geslagen. Of uit zijn graf is opgestaan. Is niet meer van deze tijd.
Sommige dingen moet je niet uit zijn verband trekken. Het is gewoon een kinderfeestje.
pi_146330797
Zijn er serieus mensen ja die nu ook al gaan huilen om wat smiles :') |:( |:( |:( :')
Echt waar maak je je druk om.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:41:00 #38
pi_146330823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Niet zozeer een bedrijf dat mensen in dienst neemt, want sinterklaas is een zogenaamde goedheiligman die handelt namens de detailhandel ( :') ), maar dit gaat om het principe. Praktisch gezien representeer je de slavernij, weliswaar op een hele andere manier, maar toch representeer je slavernij.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146330848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Danny het volgende:
Die banner en smilies interesseren me verder niet of die er wel of niet zijn, maar waar ik wel "hinder" van ondervind is de link onder de banner waardoor je automatisch op die pietitie-site uitkomt.
Het is me geregeld overkomen als ik op New Topics/MyAt wil klikken en dan zit ik dus ongewenst op Facebook.

Kan die link niet wat naar links of omhoog verplaatst worden om dat ongemak te verhelpen?
  Admin woensdag 5 november 2014 @ 14:42:58 #40
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146330913
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Niet zozeer een bedrijf dat mensen in dienst neemt, want sinterklaas is een zogenaamde goedheiligman die handelt namens de detailhandel ( :') ), maar dit gaat om het principe. Praktisch gezien representeer je de slavernij, weliswaar op een hele andere manier, maar toch representeer je slavernij.
niet. en dan mag jij nu ook het laatste woord. Ben er klaar mee. Topic gaat verder ook uit m'n AT want de hele anti-piet discussie slaat wmb helemaal nergens op, en is puur aangezwengeld door quinsy en consorten om wat miljarden te gaan verdienen aan iets wat ze zelf niet hebben meegemaakt.
Adios en veel plezier ermee.
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:43:01 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146330916
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Praktisch gezien representeer je de slavernij, weliswaar op een hele andere manier, maar toch representeer je slavernij.
Niet waar. Totale onzin. Verdiep je eens in de geschiedenis.
pi_146330933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef Danny het volgende:

[..]

niet. en dan mag jij nu ook het laatste woord. Ben er klaar mee. Topic gaat verder ook uit m'n AT want de hele anti-piet discussie slaat wmb helemaal nergens op, en is puur aangezwengeld door quinsy en consorten om wat miljarden te gaan verdienen aan iets wat ze zelf niet hebben meegemaakt.

_O-
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:46:53 #43
pi_146331066
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet waar. Totale onzin. Verdiep je eens in de geschiedenis.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit totale onzin noemen _O- Eindelijk wordt jullie eens de keiharde waarheid verteld in twee zinnetjes, en mij wordt verteld om me te gaan verdiepen in geschiedenis.

80% van Nederland is capabel genoeg om zo te redeneren maar ze houden stug vast aan hun emoties, en dus ontwijken ze de waarheid, Danny jongen, je bent een schoolvoorbeeld voor de Nederlander, GEFELICITEERD *O*

Dit is geweldig man :')
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:49:13 #44
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146331153
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
80% van Nederland is capabel genoeg om zo te redeneren maar ze houden stug vast aan hun emoties
...het is emotioneel om te roepen dat een geschminkte nederlander met een pruik op een slaaf van een blanke opa zou zijn en daarom verboden moet worden.
Ik heb toch echt gewoon rationeel geantwoord. Dat jij daar niets mee kunt, omdat je er kennelijk te emotioneel betrokken bij bent, is niet mijn probleem.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:50:21 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_146331193
Nouja de link naar slavernij bestaat wel ergens, maar is nogal vergezocht. Die zat waarschijnlijk ook niet in het originele concept van zwarte piet. Het huidige beeld van zwarte piet komt van na de slavernij. Exacter is dat het de beschimping van een minderheid representeert.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:50:28 #46
pi_146331199
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

...het is emotioneel om te roepen dat een geschminkte nederlander met een pruik op een slaaf van een blanke opa zou zijn en daarom verboden moet worden.
Ik heb toch echt gewoon rationeel geantwoord. Dat jij daar niets mee kunt, omdat je er kennelijk te emotioneel betrokken bij bent, is niet mijn probleem.
Je ontkent gewoon echt dat sinterklaas gebaseerd is op slavernij? Serieus?

Held _O-
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:51:12 #47
pi_146331225
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef speknek het volgende:
Nouja de link naar slavernij bestaat wel ergens, maar is nogal vergezocht. Die zat waarschijnlijk ook niet in het originele concept van zwarte piet. Het huidige beeld van zwarte piet komt van na de slavernij. Exacter is dat het de beschimping van een minderheid representeert.
Ga nou niet doen alsof er nauwelijks een link is, want die is er overduidelijk. :') .
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 14:56:35 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146331436
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ga nou niet doen alsof er nauwelijks een link is, want die is er overduidelijk. :') .
Zelfs al zou die er zijn, en dat ontken ik inderdaad tot op zekere hoogte, dan nog kun je het hele verhaal ook gewoon omdraaien. Ga eens met je tijd mee verbodsroepdroeftoeter. Slavernij is in Nederland al tig jaar niet meer aan de orde. Hou eens op om elk gekleurd puntje om te draaien tot een slavernijprobleem dat er niet is.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 14:59:55 #49
pi_146331559
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zelfs al zou die er zijn, en dat ontken ik inderdaad tot op zekere hoogte, dan nog kun je het hele verhaal ook gewoon omdraaien. Ga eens met je tijd mee verbodsroepdroeftoeter. Slavernij is in Nederland al tig jaar niet meer aan de orde. Hou eens op om elk gekleurd puntje om te draaien tot een slavernijprobleem dat er niet is.
Ik moet met m'n tijd meegaan :') Nee een blanke leider met louter zwarte knechtjes is lekker bijdetijds.

Kap eens met dat nostalgische gedrag, het irriteert mateloos.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 5 november 2014 @ 15:00:41 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_146331585
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er is weldegelijk een slavernijprobleem in dat Nederland nooit met zichzelf in het reine is gekomen, en daarom iedereen in een machtige kramp schiet over zwarte piet. Dat is misschien wat anders dan ChevyCaprice bedoelt, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 15:15:03 #51
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_146332033
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Je ontkent gewoon echt dat sinterklaas gebaseerd is op slavernij? Serieus?

Held _O-
Jouw gebrek aan historisch besef is tenenkrommend en om te janken. Om over je jankargumenten nog maar te zwijgen.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:17:01 #52
pi_146332083
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:15 schreef dekatophetspek het volgende:

[..]

Jouw gebrek aan historisch besef is tenenkrommend en om te janken. Om over je jankargumenten nog maar te zwijgen.
:')
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:21:23 #53
pi_146332217
quote:

[..]

Toch maar even antwoorden: fantastische argumenten en weerleggingen, chapeau.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:22:23 #54
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_146332248
quote:

[..]

Dat zijn teksten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_146332252
De integratie is duidelijk mislukt, wij mogen ons schikken naar de nieuwe, nou never nooit niet
pi_146332326
8} _O_ Piet! _O_ 8}
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:31:30 #57
pi_146332556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Leipo666 het volgende:
8} _O_ Piet! _O_ 8}
Dat UI ;(
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146332574
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat UI ;(
zou iedereen moeten doen oO/
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 15:34:22 #59
pi_146332658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat zijn teksten.
De waarheid is erg moeilijk inderdaad.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146332900
Ik geef dit topic

3 roetjakkers.
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 15:43:24 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146333046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:00 schreef speknek het volgende:
en daarom iedereen in een machtige kramp schiet over zwarte piet.
Er is maar een hele kleine groep die er een probleem mee heeft hoor.
pi_146333093
Danny is gewoon oud. Het is te laat voor hem. Alle fokkers onder de 25 jaar, er is nog hoop voor jullie! Accepteer de waarheid en zie dat zwarte piet fout is!
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 november 2014 @ 15:46:06 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146333148
oO/ 8}

Kom fegtuh dan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 5 november 2014 @ 15:47:31 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146333207
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef groenewolk het volgende:
Danny is gewoon oud. Het is te laat voor hem. Alle fokkers onder de 25 jaar, er is nog hoop voor jullie! Accepteer de waarheid en zie dat zwarte piet fout is!
Anders druk je even je eigen mening door als feit :').
Get woke, go broke!
  woensdag 5 november 2014 @ 15:47:46 #65
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146333217
Misschien een referendum (een verkapte poll dus) op FOK! ?
  woensdag 5 november 2014 @ 15:51:02 #66
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146333344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef groenewolk het volgende:
Wat is er zo fout aan zwarte piet dan?
Verdiep je eerst maar eens achter het verhaal achter zwarte piet.
Menig klein kind zal je vertellen dat zwarte piet zwart is door de schoonsteen.
pi_146333400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een referendum (een verkapte poll dus) op FOK! ?

Is er al geweest.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:53:49 #68
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146333460
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is er al geweest.
Representatief ook :')_
Gewoon een algemene poll, die ook meteen opvalt als je op forum.fok komt (als user)
pi_146333465
Wel fijn dat er eindelijk eens aangifte is gedaan tegen die Quinsy Gario oO/
Ook al is het door powned, interesseert me geen reet. Om te kotsen die vent :r
pi_146333501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Wat is er zo fout aan zwarte piet dan?
Verdiep je eerst maar eens achter het verhaal achter zwarte piet.
Menig klein kind zal je vertellen dat zwarte piet zwart is door de schoonsteen.
Is dat volgens jou het verhaal achter zwarte piet? Dat hij zwart is door de schoorsteen?
  woensdag 5 november 2014 @ 15:55:00 #71
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146333529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Is dat volgens jou het verhaal achter zwarte piet? Dat hij zwart is door de schoorsteen?
Roet enzo ja :Y
Zo werd dat aan mij ( en vele leeftijdsgenoten) verteld.
pi_146333566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Roet enzo ja :Y
Zo werd dat aan mij ( en vele leeftijdsgenoten) verteld.
Oké dat is niet het verhaal, hij is zwart omdat hij een zwarte man moet voorstellen, vandaar de rode lippen, kroeshaar en de oorringen.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:59:50 #73
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146333735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Oké dat is niet het verhaal, hij is zwart omdat hij een zwarte man moet voorstellen, vandaar de rode lippen, kroeshaar en de oorringen.
Ik heb liever niet dat je de term ''zwarte gebruikt'' want dat is natuurlijk racistisch.
En iedere ''zwarte man'' heeft dus ook kroeshaar rode lippen etc?

Dat in Nederland tegenwoordig de meerderheid door de minderheid wordt geregeerd is natuurlijk van de zotte. Net als het feit dat er aandacht wordt gegeven door de media.
pi_146333755
Danny _O_

Fuck iedereen die tegen zwarte piet is.
pi_146333781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik heb liever niet dat je de term ''zwarte gebruikt'' want dat is natuurlijk racistisch.
En iedere ''zwarte man'' heeft dus ook kroeshaar rode lippen etc?
Nee, het is dan ook een karikatuur.
quote:
Dat in Nederland tegenwoordig de meerderheid door de minderheid wordt geregeerd is natuurlijk van de zotte. Net als het feit dat er aandacht wordt gegeven door de media.
Uh, oké.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:05:21 #76
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146334008
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nee, het is dan ook een karikatuur.

[..]

Uh, oké.
Ja toch?
Als in Nederland dan een referendum gehouden wordt, durf ik wel te voorspellen dat ''zwarte piet'' dan gewoon blijft zoals hij is.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:23:17 #77
pi_146334735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ja toch?
Als in Nederland dan een referendum gehouden wordt, durf ik wel te voorspellen dat ''zwarte piet'' dan gewoon blijft zoals hij is.
Het gemiddelde IQ in dit land is dan ook niet zo hoog, dus dat is logisch.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146334802
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

In welk land is het gemiddeld wel hoog dan?
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:26:05 #79
pi_146334853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

In welk land is het gemiddeld wel hoog dan?
In geen enkel land. ^O^
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146334872
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

In geen enkel land. ^O^
Dat bedoel ik.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:27:32 #81
pi_146334922
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
En nu? Je punt maakt helemaal niks uit.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 5 november 2014 @ 16:29:04 #82
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146334988
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Maar waarom wil je zo graag dat zwarte piet verdwijnt dan?
Bijna iedere normale Nederlander weet dat slavernij verschrikkelijk is geweest, en zal zich bij zwarte piet nooit een slaaf voorstellen. En de kinderen al helemaal niet. En dit hele feest draait om de koters.
Het zijn maar een paar die op hun pik getrapt zijn en nu maar huilie huilie doen.
Als we zo gaan beginnen wil ik ook een verbod blanke vla etc etc.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:30:33 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146335048
Het verschil zit hem er in dat hier niet gaat om Piet die zwart is, maar om "Zwarte Piet" een figuur, net als Iron Man, Spider Man etc.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:31:02 #84
pi_146335065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Maar waarom wil je zo graag dat zwarte piet verdwijnt dan?
Bijna iedere normale Nederlander weet dat slavernij verschrikkelijk is geweest, en zal zich bij zwarte piet nooit een slaaf voorstellen. En de kinderen al helemaal niet. En dit hele feest draait om de koters.
Het zijn maar een paar die op hun pik getrapt zijn en nu maar huilie huilie doen.
Als we zo gaan beginnen wil ik ook een verbod blanke vla etc etc.
heb het in dit topic al uitgelegd. dit hele feest is achterhaald, niet meer van deze tijd. dat is het. het slaat nergens meer op
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146335067
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

En nu? Je punt maakt helemaal niks uit.
Jouw punt wel dan? Met je "gemiddeld IQ is laag". Je zegt zelf dat dat overal zo is, want zo is het ook overal. Wat heeft dat met deze discussie te maken? Zijn verschillende opvattingen over de zwarte vriend, zie niet wat iq daar per se mee te maken moet hebben.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:33:11 #86
pi_146335154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Jouw punt wel dan? Met je "gemiddeld IQ is laag". Je zegt zelf dat dat overal zo is, want zo is het ook overal. Wat heeft dat met deze discussie te maken? Zijn verschillende opvattingen over de zwarte vriend, zie niet wat iq daar per se mee te maken moet hebben.
nou als je het land laat kiezen betekent dat niet meteen dat dat gelijk het beste is. wat je zegt inderdaad, verschillende opvattingen.

daarom wordt het land ook niet geleid door tokkies
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 5 november 2014 @ 16:36:49 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146335298
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

nou als je het land laat kiezen betekent dat niet meteen dat dat gelijk het beste is. wat je zegt inderdaad, verschillende opvattingen.

Dan nog. Waarom ga je in een land wonen met van die walgelijke tradities eigenlijk? Het is niet dat het opeens vorige week bestond spontaan?
Get woke, go broke!
  woensdag 5 november 2014 @ 16:37:12 #88
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146335311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Jawel, als je het volk laat kiezen is het duidelijk toch?
De meerderheid regeert.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:39:07 #89
pi_146335385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog. Waarom ga je in een land wonen met van die walgelijke tradities eigenlijk? Het is niet dat het opeens vorige week bestond spontaan?
ik ben hier opgegroeid, ik laat me niet wegjagen door een paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven

en wtf is dat eigenlijk voor vraag :') ____

alsof jij het met alles wat in dit land gebeurt eens bent.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 5 november 2014 @ 16:40:30 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146335442
quote:
13s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

ik ben hier opgegroeid, ik laat me niet wegjagen door een paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven

en wtf is dat eigenlijk voor vraag :') ____

alsof jij het met alles wat in dit land gebeurt eens bent.
Pardon, die paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven zijn de anti-piet mensen hoor, 90% van de mensen is pro-piet.

Het is een hele normale vraag eigenlijk, waarom zouden je ouders gaan wonen in zo'n walgelijk land dan? Dat wil je toch niet, wonen in een land vol racisten :r
Get woke, go broke!
  woensdag 5 november 2014 @ 16:41:31 #91
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146335488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Pardon, die paar vervelende tokkies die hun zin doordrijven zijn de anti-piet mensen hoor, 90% van de mensen is pro-piet.

Het is een hele normale vraag eigenlijk, waarom zouden je ouders gaan wonen in zo'n walgelijk land dan? Dat wil je toch niet, wonen in een land vol racisten :r
Ik heb anders nog nooit het land zo hard zien strijden voor 1 ''zwarte''
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:43:02 #92
pi_146335544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

waarom haal je nou weer m'n ouders erbij?

dit land is niet vol met racisten, heb ik nergens gezegd. alleen zwarte piet is een fout feest.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 5 november 2014 @ 16:43:57 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146335586
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

waarom haal je nou weer m'n ouders erbij?

dit land is niet vol met racisten, heb ik nergens gezegd. alleen zwarte piet is een fout feest.
Zwarte piet is niet eens een feest, zwarte piet is een fictief karakter bij het Sinterklaasfeest, precies wat het WAS, een feest. Nu is het een landelijke discussie.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:44:40 #94
pi_146335616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zwarte piet is niet eens een feest, zwarte piet is een fictief karakter bij het Sinterklaasfeest, precies wat het WAS, een feest. Nu is het een landelijke discussie.
wat doe je ineens bijdehand :')
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146335746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:48:36 #96
pi_146335785
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:47 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Dit.
en nu gaan we allemaal in een hoekje zitten janken :'(
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146335802
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

en nu gaan we allemaal in een hoekje zitten janken :'(
Nee, dat doe jij alleen.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:51:31 #98
pi_146335903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nee, dat doe jij alleen.
nee hoor. ik uit alleen mij mening. ik ben er alleen tegen maar het is niet zo dat ik emotioneel word, iets wat je bij beide kanten wel tegenkomt.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 16:52:33 #99
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_146335935
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Toch maar even antwoorden: fantastische argumenten en weerleggingen, chapeau.
Kom jij dan eens met steekhoudende argumenten waarom Zwarte Piet racistisch zou zijn? Daarnaast heeft het volgens mij weinig nut om veel energie in een discussie met jou te beginnen omdat jij toch al overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zou zeggen lees het interview dat ik het afgelopen weekend heb gedaan met Arnold-Jan Scheer, een man die al dertig jaar onderzoek doet naar de herkomst van het hele Sinterklaas gebeuren. De grootste leugen die in Nederland heerst is dat het personage Zwarte Piet door een schoolmeester in 1850 zou zijn bedacht! Zwarte Piet is geen Afrikaan of andere kleurling!
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
pi_146335970
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:

[..]

Kom jij dan eens met steekhoudende argumenten waarom Zwarte Piet racistisch zou zijn? Daarnaast heeft het volgens mij weinig nut om veel energie in een discussie met jou te beginnen omdat jij toch al overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zou zeggen lees het interview dat ik het afgelopen weekend heb gedaan met Arnold-Jan Scheer, een man die al dertig jaar onderzoek doet naar de herkomst van het hele Sinterklaas gebeuren. De grootste leugen die in Nederland heerst is dat het personage Zwarte Piet door een schoolmeester in 1850 zou zijn bedacht! Zwarte Piet is geen Afrikaan of andere kleurling!
Dat heft TS niet want TS is gewoon een odinaire trol.
<O) oO/ oO/ 8} 8} oO/
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 5 november 2014 @ 16:55:55 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_146336063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

zou iedereen moeten doen oO/
<==== deze ook goed

Oh ja TS :')

Wat familieleden van m'n oma zijn vroeger met de trein naar verschillende concentratiekampen gebracht.
Als ik op centraal station ben in Amsterdam en ik zie dat er treinen naar Duitsland gaan , moet ik daar gelijk aan denken.
Ik vind dat ze treinen die naar Duitsland gaan moeten verbieden. :(
Ik ben inmiddels overleden
pi_146336108
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:

[..]

Link naar dat interview?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')