Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die alle oppervlakkige shit is geweldig houding dan
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
En jij hangt ook de snob uit met je comics
Nee hoor. Mijn houding is niet anders dan de 'wtf is dit?' van anderen als ik eens een video post oid.quote:
Je zit vaak zat hele verhalen te vertellen over wat goed is en wat niet in jouw ogen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?
Daarnaast, diepte zoeken in muziek. Topkek.
[..]
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.
Niet dat ik niet snob ben, in tegendeel.
Ja, dat is een beetje het verschil tussen literatuur en pulp.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit vaak zat hele verhalen te vertellen over wat goed is en wat niet in jouw ogen.
Nou en dat heb je bij muziek net zo goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het verschil tussen literatuur en pulp.
Bijvoorbeeld de John Carter boeken, zijn pulp. Is niet dat ze niet gewaardeerd kunnen worden, maar het is geen hoogstaande literatuur.
Beste rival!quote:
Toch maar eens gaan lapo-hunten en een knaller neerzettenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
TT is gevlogen in deze bittere strijd.
Dat zeg ik niet, dan maak je het naquote:
CL kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dan maak je het na
Alles goed hier. Zo even lekker douchen en dan lekker de rest van de avond niks
En waar valt ooraids als Noise en Drone dan onder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en dat heb je bij muziek net zo goed
Vraag maar aan Jessicaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar valt ooraids als Noise en Drone dan onder?
Ik zie jou wel in zo'n chesterfield stoel zitten, in je badjas en pantoffels.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?
Daarnaast, diepte zoeken in muziek. Topkek.
[..]
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.
Niet dat ik niet snob ben, in tegendeel.
Die luistert er amper na omdat ze het snel vindt gaan vervelen.quote:
Denk een mooie Madrid show!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ben aan het twijfelen of het vanavond wel de moeite zal worden.
O, die laatste toevoeging valt me tegenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel in zo'n chesterfield stoel zitten, in je badjas en pantoffels.
Fles whisky erbij en dan maar comics lezen.
Ja maar ik ben allergisch voor Ronaldoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef rival het volgende:
[..]
Denk een mooie Madrid show!
Moet zeggen dat ze erg leuk spelen onder Ancelotti
Ja je kunt er wel gaan zitten in je badjas met je fles whisky, maar dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die laatste toevoeging valt me tegen
Snap ik. Ik kan er ondertussen mee omgaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben allergisch voor Ronaldo
Ik ga hem eigenlijk steeds meer waarderen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben allergisch voor Ronaldo
Knap van je, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kan er ondertussen mee omgaan
Voor pulp moet je in de top40 zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die luistert er amper na omdat ze het snel vindt gaan vervelen.
Ik vermoed dus onder pulp.
En Britney Spears op de achtergrondquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt er wel gaan zitten in je badjas met je fles whisky, maar dan?
Als je er dan toch zit kun je net zo goed een comic erbij pakken.
Hij speelt gewoon verdomde goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knap van je, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En wat een atleet hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon verdomde goed.
En wat meer in teamverband!
Geen whisky, maar mede of cider.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel in zo'n chesterfield stoel zitten, in je badjas en pantoffels.
Fles whisky erbij en dan maar comics lezen.
Nou als het over een kwartier echt de moeite is moeten jullie het maar laten weten,quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon verdomde goed.
En wat meer in teamverband!
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog bij een concert van Britney geweest.
Ik dacht meer aan een sexy serveerster die de whiskey schenkt en vervolgens op schoot komt zitten ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt er wel gaan zitten in je badjas met je fles whisky, maar dan?
Als je er dan toch zit kun je net zo goed een comic erbij pakken.
hahahha ow wow hahahhahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog bij een concert van Britney geweest.
In dat geval leggen we de comics weg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een sexy serveerster die de whiskey schenkt en vervolgens op schoot komt zitten ofzo
Wat zou ik dan lezen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die laatste toevoeging valt me tegen
Medequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen whisky, maar mede of cider.
Als een echte Viking.
Bijna 1-0 alweer.. Vind het nu al de moeite!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als het over een kwartier echt de moeite is moeten jullie het maar laten weten,
dan ga ik mij er alsnog aan wagen.
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval leggen we de comics weg.
Zijn er mensen die het niet weten? :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mede
Ze waren op mn werk verbaasd dat ik wist wat het was
Hehehehe.quote:
Zo flauwquote:Wettelijk gezien de regels die hier gelden in het bos
(Wetboek van strafrecht art. 461),
ben ik de eerste vinder van deze cache na zonsopkomst!
....
We weten dat daar wild zit , diverse keren al gezien en in de bossen is de regel nu eenmaal dat de dieren rust willen snacht's , net als de mens.
Dus niet betreden tussen zonsondergang en zonsopkomst.
Dat moeten we gewoon respecteren.
De CO zal dat tekentje wel vergeten zijn.
Dus even wachten tot 7.35 uur (zonsopkomst), en op de fiets erheen , een klein stukje fietsen en we hebben de logrol in handen.
Zien we dat deze al diverse keren gelogd is , erg vreemd .
Hier staan ook namen tussen van ervaren Geocachers , die hadden toch beter moeten weten!
In een bos waar regels gelden .
Deze cache hebben we in ieder geval volgens de regels bezocht , gevonden en gelogd , deze staat nu lachend op onze kaart.
Dit is wel een hele grote hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben allemaal onze jeugdzondes he
Best veel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er mensen die het niet weten? :$
[..]
Hehehehe.
I make mistakes like the next man. In fact, being--forgive me--rather cleverer than most men, my mistakes tend to be correspondingly hugerquote:
Ja bedank ons maar weer dat je een Nederlandse club in de CL kan kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen weer 2 x 45 minuten juichen voor Messi
Het zijn gewoon altijd gezellige avonden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bedank ons maar weer dat je een Nederlandse club in de CL kan kijken
Als ik zoek op Barca-Feyenoord vind ik alleen maar youtube filmpjes van fifa games.
Maar ik bemoei niet
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I make mistakes like the next man. In fact, being--forgive me--rather cleverer than most men, my mistakes tend to be correspondingly huger
Ben bang dat ik er niet zo van ga genieten.. Jammer wel want ik kijk graag Barcaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon altijd gezellige avonden.
Maatje van me komt altijd kijken, die zit dan de hele wedstrijd te schelden en ik geef opbouwende kritiek enzo.
Ben je Harry Potter aan het kijken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I make mistakes like the next man. In fact, being--forgive me--rather cleverer than most men, my mistakes tend to be correspondingly huger
Huger? What?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de boeken meermaals gelezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je Harry Potter aan het kijken?
quote:
Dat klinkt prima inderdaad. Ik denk dat ik later deze week de haard ook maar weer eens aansteek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met whiskyIn een comfy chair
Met een goed boek
Bij de haard
Ja! Zwaar onderschat wmb.quote:
Toch hé. Ik kan leukere dingen bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met whiskyIn een comfy chair
Met een goed boek
Bij de haard
Hier in de winkel hebben ze geen kokosnotenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja! Zwaar onderschat wmb.
Al vond ik het toen ik jonger was echt niet lekker. (Alleen geschaafd met chocolade en suiker, zodat het een soort bounty werd
Dan weet je pas echt dat je in een gehucht woontquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in de winkel hebben ze geen kokosnoten
Dumbledore quoten is natuurlijk wel extreem baasquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij slimmer is dan de gemiddelde mens zijn zijn fouten van grotere impact. Zo lastig is Engels toch nietquote:
Ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch hé. Ik kan leukere dingen bedenken.
Nooit Despicable Me gezien?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
Ik heb die hele minions hype nooit echt begrepen.
Ik ken het wel, maar ik vind het zelf niet zo leuk.quote:
Oh, gelukkig. Anders moesten we denk ik een zoektocht naar cojones organiseren.quote:
Ik heb niets van een hype meegekregen zelfs, was er n hype?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar ik vind het zelf niet zo leuk.
Wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent mooi als een papaya?
Op het internet best veel van te zien, dus ik vind het redelijk gehyped.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets van een hype meegekregen zelfs, was er n hype?
Ze zijn wel cute hoor, maar ik snap niet waarom het zo groot is geworden.quote:
Ja oké, een eigen film is misschien wat too much.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het internet best veel van te zien, dus ik vind het redelijk gehyped.
[..]
Ze zijn wel cute hoor, maar ik snap niet waarom het zo groot is geworden.
Die vier sterren in je onderschrift, hé. Ik weet dat die voor iets met Ajax staan, maar toch hé. Ik denk steeds dat er kont staat. Maar dan gecensureerd.quote:
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Anders moesten we denk ik een zoektocht naar cojones organiseren.
Tel ze nog eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vier sterren in je onderschrift, hé. Ik weet dat die voor iets met Ajax staan, maar toch hé. Ik denk steeds dat er kont staat. Maar dan gecensureerd.
Ik ook niet. Schijnen grappig te zijn maar ik vind het ook niet zo veel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
Me 3!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die minions hilarisch, juist vanwege dat taaltje
Oh, het zijn er maar drie. Dan weet ik het niet.quote:
Klopt verder dat het iets met Ajax is!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het zijn er maar drie. Dan weet ik het niet.
Nee, nu zie ik kutquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt verder dat het iets met Ajax is!
Maar nu zie jij geen kont meer staan
Albus en ik zitten dan ook op 1 lijn hequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dumbledore quoten is natuurlijk wel extreem baas.
3 sterren omdat we in de 30 kampioenschappen hebben. Ergens rond 2022-2023 worden het 4 sterren.quote:
Late reactie, maar ik heb dan geen date hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Je hebt over 2 weken een date.
oke kan
Good goodquote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef rival het volgende:
[..]
3 sterren omdat we in de 30 kampioenschappen hebben. Ergens rond 2022-2023 worden het 4 sterren.
Toch Roy?
Ik dacht er niet zo over naquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat hij slimmer is dan de gemiddelde mens zijn zijn fouten van grotere impact. Zo lastig is Engels toch niet?
Nee ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef rival het volgende:
[..]
3 sterren omdat we in de 30 kampioenschappen hebben. Ergens rond 2022-2023 worden het 4 sterren.
Toch Roy?
Voetbal wordt uit de sportwereld gebanned vanwege alle omkoop praktijken, just watch..quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet gebeuren.
Jullie zegereeks gaat dit seizoen tot een einde komen.
En dan gaat Frank weg.
Our era is coming.
Yeah, yeah, I know.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef rival het volgende:
[..]
Toch Roy?
Frank zal toch echt die 5e moeten pakken!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet gebeuren.
Jullie zegereeks gaat dit seizoen tot een einde komen.
En dan gaat Frank weg.
Our era is coming.
hij tegen die brandkraan en dat is wat hij zegtquote:
Jij gelooft nog in sprookjes hequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal wordt uit de sportwereld gebanned vanwege alle omkoop praktijken, just watch..
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in sprookjes he
Money rules the world Joof, en er is in Europa geen sport waar zoveel geld in omgaat als in voetbal.
Dus nee, dat gaat nooit gebeuren.
Oh ik dacht dat je iets voorbij hoorde komen dat zo klonkquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, op t laatst praat
[..]
hij tegen die brandkraan en dat is wat hij zegt![]()
Niet in het Nl btw.
En ik maar denken dat Rival gewoon een normale man is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn geval Feyenoord in het geval van rival die club uit 020.
Ajax is de naam.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een simpele jongen uit de grote stad zei ik al!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Rival gewoon een normale man is.
Aha.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, als er brand uit breekt in een gebouw en er hangt alleen een brandslang van dat merk laat ik de hele tent afbranden.quote:
Love it.quote:
Ja, maar ik weet toch niet dat je daarmee automatisch Amsterdam bedoelde en en dan ook nog eens voor Ajax bent. That's just wrong.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon een simpele jongen uit de grote stad zei ik al!
Ben wel gewend aan die jaloeziequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, als er brand uit breekt in een gebouw en er hangt alleen een brandslang van dat merk laat ik de hele tent afbranden.
Andersom maakt het mij niet zo uit voor wie je bent. Ik gun jullie al het geluk voor een 2e plaatsquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet toch niet dat je daarmee automatisch Amsterdam bedoelde en en dan ook nog eens voor Ajax bent. That's just wrong.
Haha, ach beetje gezonde rivaliteit hoort erbij he.quote:
John Oliverquote:
Ook als je er dood van gaat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, als er brand uit breekt in een gebouw en er hangt alleen een brandslang van dat merk laat ik de hele tent afbranden.
Dat is dan wel weer lief. Ik neem dit seizoen wel genoegen met een 2e plaats, offcieel een opbouwjaar, dus zou dan toch nog mooi zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
Andersom maakt het mij niet zo uit voor wie je bent. Ik gun jullie al het geluk voor een 2e plaats
Welterustenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook als je er dood van gaat?
Ik ga naar bed, slaap veel te slecht de laatste tijd om nog lang te wachten![]()
Wij gaan gewoon kampioen worden Yvie,mark my words.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief. Ik neem dit seizoen wel genoegen met een 2e plaats, offcieel een opbouwjaar, dus zou dan toch nog mooi zijn
Ik ga zomaar niet dood.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook als je er dood van gaat?
Ik ga naar bed, slaap veel te slecht de laatste tijd om nog lang te wachten![]()
Ik hoop het, maar ik ben al heel erg blij met 2equote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon kampioen worden Yvie,mark my words.
Ik heb er gewoon een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik ben al heel erg blij met 2e
Goed idee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik donderdag naar Planckendael ga.
Weer tekenen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik donderdag naar Planckendael ga.
Dat had je vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een goed gevoel over.
Ik vind dat dollen wel leuk maar kan het verder echt niet serieus nemenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ach beetje gezonde rivaliteit hoort erbij he.
Zelfs sommige leden van jullie harde kern zijn best ok.
En we waren er ook heel erg dichtbijquote:
Dierentuinquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee.
Al heb ik geen idee waar je het over hebt.
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat dollen wel leuk maar kan het verder echt niet serieus nemen
Ik kan best lief zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief. Ik neem dit seizoen wel genoegen met een 2e plaats, offcieel een opbouwjaar, dus zou dan toch nog mooi zijn
Als ik donderdag nog vrij ben ga ik koeien kijken en drinken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierentuin.
@Yvie, nee, geen inspiratie.
Ik jou zelfs een biertjequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Ik zal je gewoon een hand geven als we elkaar tegenkomen op een meet.
Op de coolsingel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kom ik jullie persoonlijk feliciteren!
Hebberig meisje he!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede deal, telt die voor mij ook?
Morgen gaat wel een topwedstrijd worden jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef Godshand het volgende:
Ik ga morgen meekijken naar een wedstrijd van Feijenoord(op TV dan).
Benieuwd of zulke momenten plaatsvinden
Het is donderdag pas trouwensquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen gaat wel een topwedstrijd worden ja
no shitquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is donderdag pas trouwens
Niet morgen
Ik was te enthousiastquote:
Dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nog zien hoe huppel de fontein ingaat op het hofplein.
Ben ik al een keer geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat!
Komen jullie andersom deze kant op?
Ja Feijenoord ingemaakt zien worden is leuk natuurlijkquote:
Hé hé hé!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja Feijenoord ingemaakt zien worden is leuk natuurlijk
Zolang ik het niet hoef te drinken nietquote:
Dan heb jij nooit een fatsoenlijk bier gehad.quote:
Ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik ooit eens iemand beloofd mee te gaan naar een Ajax wedstrijd...
Ik bedoelde ook van het 'standaardbier'. Dus t.o.v. Grolsch, Amstel etcquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit een fatsoenlijk bier gehad.
Sinds de nieuwe flessen van Heineken vind ik Amstel wel beter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook van het 'standaardbier'. Dus t.o.v. Grolsch, Amstel etc
Ik dacht dat ik Huppel dat beloofd had...quote:
Ja want die zijn allemaal zo totaal andersquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zolang ik het niet hoef te drinken niet
geef maar Jupiler, Hertog-Jan, Gulpener of Kornuit (van Grolsch, best goed biertje)...
Oh god, zelfs dan niet. Heineken is van dat hoofdpijnbier.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jupiler vind ik niks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zolang ik het niet hoef te drinken niet
geef maar Jupiler, Hertog-Jan, Gulpener of Kornuit (van Grolsch, best goed biertje)...
Goedzo!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nooit last vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, zelfs dan niet. Heineken is van dat hoofdpijnbier.
Doe mij die 25cletjes maarquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe flessen van Heineken vind ik Amstel wel beter.
Marketing baby!! En ik als simpele ziel trap daar gewoon in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want die zijn allemaal zo totaal anders
Anders had je je mond wel gehouden hequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Huppel dat beloofd had...
Ik dus in die Heineken reclamesquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Marketing baby!! En ik als simpele ziel trap daar gewoon in.
Sinds wanneer heb jij verstand van bier?quote:
Sinds altijdquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van bier?
Ik weet 't serieus niet meer. Kan ook Steven zijn geweest...quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef rival het volgende:
[..]
Anders had je je mond wel gehouden he
Ik plaag je, ik was het idd nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't serieus niet meer. Kan ook Steven zijn geweest...
Idd. te heftig...quote:
wanneer niet dan?quote:
Ik loop liever vaker heen en weer dan dat ik dat risico loopquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wanneer niet dan?
Ok, het moet niet zo veel zijn dat het warm is voordat je het op hebt, maar verder.
Te heftig? Kanon?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd. te heftig...
ook wat scherp door de vele alcohol...
Maes pils, ook verdomd
En vele Tsjechische en Duitse bieren
Ik drink wel wat sneller.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik loop liever vaker heen en weer dan dat ik dat risico loop
Precies.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Fles of glas vind ik prima.
Zolang het geen blikje is
Ja, dit ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wanneer niet dan?
Ok, het moet niet zo veel zijn dat het warm is voordat je het op hebt, maar verder.
Beetje doordrinken dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dit ja.
Die literpullen zijn echt niet grappig, is al dood/lauw voordat je op de helft bent en dan hoeft het al niet meer.
quote:
Ja, dat was toch precies mijn punt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan bestel je een minder groot glas.
Alleen is het dan geen feit maar jouw mening.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat was toch precies mijn punt?
Daarom zei ik dat groter niet beter was in dit geval.
Ja, ik zei het toch ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen is het dan geen feit maar jouw mening.
Ik ben rustig hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zei het toch ook.
Rustig maar.
Een goede nacht gewenstquote:
Humor voor baby'squote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
Toch geen ouwe taart?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
Het is officieel:
Ik ben zeven dagen trouw forumlid.
Wie wil taart?
Nee.quote:
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
Het is officieel:
Wie wil taart?
Taartquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
Het is officieel:
Wie wil taart?
Nomnomquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
Het is officieel:
Wie wil taart?
Dan wil ik graag een stukje van u.quote:
Nee, dan moet je maar naar KPDquote:
Nee, want jij bent een brave knulquote:
Of dat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon online lekker zoeken dan of gewoon naar het zwembad/sauna gaan
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon online lekker zoeken dan of gewoon naar het zwembad/sauna gaan
Zo ben ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een brave knul
Nog naakter als die andere twee topics? Pleh.quote:
*Munch munch*quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nog naakter als die andere twee topics? Pleh.
*deelt stukjes taart uit*
Ja heul engquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nog naakter als die andere twee topics? Pleh.
*deelt stukjes taart uit*
Munch munchquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Munch munch*
Oh wacht, ik heb Yvie's stukje denk ik. Er zit pure chocolade in. Oh well.
*Munch munch*
Dat is ook niet liefquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Munch munch*
*Munch munch*
Ik snap het niet zo goed. Waarom zou je zulke foto's plaatsen? De enige redenen die ik kan bedenken zijn negatief.quote:
Die mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Waarom zou je zulke foto's plaatsen? De enige redenen die ik kan bedenken zijn negatief.
quote:
Eigenlijk niet, maar nu heb ik er al van gegeten en om Yvie dan een afgekloven stuk taart te geven is ook niet netjes.quote:
Aandacht, trots op het lichaam, etc. Iedereen moet het zelf wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Waarom zou je zulke foto's plaatsen? De enige redenen die ik kan bedenken zijn negatief.
Dat vind ik dan een beetje te ver gaan. De meesten zijn prima bij zinnen; ze willen gewoon graag hun lichaam laten zien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd!
Hmm.. en ik dan? Nou hopelijk was het lekker en heb je ervan genoten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Munch munch*
*Munch munch*
Het is een privé-forum, dat helpt iets. Ik doe het ook niet (zo goed zie ik er toch niet uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:33 schreef Inolvidable het volgende:
Nou, je staat voor je leven op internet voor een beetje aandacht...
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. en ik dan? Nou hopelijk was het lekker en heb je ervan genoten.
Maar je krijgt nog wel een chocoladeletter van me, als goedmaker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar nu heb ik er al van gegeten en om Yvie dan een afgekloven stuk taart te geven is ook niet netjes.
Oh een half stukje taart was ook goed genoeg geweest hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Maar je krijgt nog wel een chocoladeletter van me, als goedmaker.
Ik deel graag alles. En het is goed te horen dat je niet vies van me bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh een half stukje taart was ook goed genoeg geweest hoor
Dank jequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een privé-forum, dat helpt iets. Ik doe het ook niet (zo goed zie ik er toch niet uit). Nogmaals, ze moeten het zelf weten. Sommigen maken mooie foto's
Op internet is niets prive. Kan me niet voorstellen dat het niet gekraakt kan worden en dat er geen mensen zitten met 'slechte bedoelingen'. Maar ja, ze moeten het inderdaad zelf weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een privé-forum, dat helpt iets. Ik doe het ook niet (zo goed zie ik er toch niet uit). Nogmaals, ze moeten het zelf weten. Sommigen maken mooie foto's
Ik hou niet van dat soort onzedelijke dingen. Daar ben ik gewoon te braaf voor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij vindt foto's van naakte vrouwen vies?
Ohwja, tuurlijk, ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort onzedelijke dingen. Daar ben ik gewoon te braaf voor.
Netjes met het licht uit, missionarishouding onder de dekens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf zo'n pervert die seks heeft
Wat willen ze doen? Mn pener openbaar gooien? Nou boehoe zegquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Op internet is niets prive. Kan me niet voorstellen dat het niet gekraakt kan worden en dat er geen mensen zitten met 'slechte bedoelingen'. Maar ja, ze moeten het inderdaad zelf weten.
Allicht, kan je de heer zijn!quote:
De liefde bedrijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf zo'n pervert die seks heeft
Ik heb dat 1x geprobeerd, onder de dekens. Wat een gedoequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef rival het volgende:
[..]
Netjes met het licht uit, missionarishouding onder de dekens.
Oh, dit scheelt dan wel weer iets gelukkig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef rival het volgende:
[..]
Netjes met het licht uit, missionarishouding onder de dekens.
En ook alleen maar omdat zij het eistquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dit scheelt dan wel weer iets gelukkig.
Gaat ze dan ook niet in op jouw eisen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
En ook alleen maar omdat zij het eist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |