Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die alle oppervlakkige shit is geweldig houding dan
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
En jij hangt ook de snob uit met je comics
Nee hoor. Mijn houding is niet anders dan de 'wtf is dit?' van anderen als ik eens een video post oid.quote:
Je zit vaak zat hele verhalen te vertellen over wat goed is en wat niet in jouw ogen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?
Daarnaast, diepte zoeken in muziek. Topkek.
[..]
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.
Niet dat ik niet snob ben, in tegendeel.
Ja, dat is een beetje het verschil tussen literatuur en pulp.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit vaak zat hele verhalen te vertellen over wat goed is en wat niet in jouw ogen.
Nou en dat heb je bij muziek net zo goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het verschil tussen literatuur en pulp.
Bijvoorbeeld de John Carter boeken, zijn pulp. Is niet dat ze niet gewaardeerd kunnen worden, maar het is geen hoogstaande literatuur.
Beste rival!quote:
Toch maar eens gaan lapo-hunten en een knaller neerzettenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
TT is gevlogen in deze bittere strijd.
Dat zeg ik niet, dan maak je het naquote:
CL kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dan maak je het na
Alles goed hier. Zo even lekker douchen en dan lekker de rest van de avond niks
En waar valt ooraids als Noise en Drone dan onder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en dat heb je bij muziek net zo goed
Vraag maar aan Jessicaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar valt ooraids als Noise en Drone dan onder?
Ik zie jou wel in zo'n chesterfield stoel zitten, in je badjas en pantoffels.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?
Daarnaast, diepte zoeken in muziek. Topkek.
[..]
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.
Niet dat ik niet snob ben, in tegendeel.
Die luistert er amper na omdat ze het snel vindt gaan vervelen.quote:
Denk een mooie Madrid show!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ben aan het twijfelen of het vanavond wel de moeite zal worden.
O, die laatste toevoeging valt me tegenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel in zo'n chesterfield stoel zitten, in je badjas en pantoffels.
Fles whisky erbij en dan maar comics lezen.
Ja maar ik ben allergisch voor Ronaldoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef rival het volgende:
[..]
Denk een mooie Madrid show!
Moet zeggen dat ze erg leuk spelen onder Ancelotti
Ja je kunt er wel gaan zitten in je badjas met je fles whisky, maar dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die laatste toevoeging valt me tegen
Snap ik. Ik kan er ondertussen mee omgaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben allergisch voor Ronaldo
Ik ga hem eigenlijk steeds meer waarderen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben allergisch voor Ronaldo
Knap van je, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kan er ondertussen mee omgaan
Voor pulp moet je in de top40 zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die luistert er amper na omdat ze het snel vindt gaan vervelen.
Ik vermoed dus onder pulp.
En Britney Spears op de achtergrondquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt er wel gaan zitten in je badjas met je fles whisky, maar dan?
Als je er dan toch zit kun je net zo goed een comic erbij pakken.
Hij speelt gewoon verdomde goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knap van je, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En wat een atleet hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon verdomde goed.
En wat meer in teamverband!
Geen whisky, maar mede of cider.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel in zo'n chesterfield stoel zitten, in je badjas en pantoffels.
Fles whisky erbij en dan maar comics lezen.
Nou als het over een kwartier echt de moeite is moeten jullie het maar laten weten,quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon verdomde goed.
En wat meer in teamverband!
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog bij een concert van Britney geweest.
Ik dacht meer aan een sexy serveerster die de whiskey schenkt en vervolgens op schoot komt zitten ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt er wel gaan zitten in je badjas met je fles whisky, maar dan?
Als je er dan toch zit kun je net zo goed een comic erbij pakken.
hahahha ow wow hahahhahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog bij een concert van Britney geweest.
In dat geval leggen we de comics weg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een sexy serveerster die de whiskey schenkt en vervolgens op schoot komt zitten ofzo
Wat zou ik dan lezen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die laatste toevoeging valt me tegen
Medequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen whisky, maar mede of cider.
Als een echte Viking.
Bijna 1-0 alweer.. Vind het nu al de moeite!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als het over een kwartier echt de moeite is moeten jullie het maar laten weten,
dan ga ik mij er alsnog aan wagen.
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval leggen we de comics weg.
Zijn er mensen die het niet weten? :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mede
Ze waren op mn werk verbaasd dat ik wist wat het was
Hehehehe.quote:
Zo flauwquote:Wettelijk gezien de regels die hier gelden in het bos
(Wetboek van strafrecht art. 461),
ben ik de eerste vinder van deze cache na zonsopkomst!
....
We weten dat daar wild zit , diverse keren al gezien en in de bossen is de regel nu eenmaal dat de dieren rust willen snacht's , net als de mens.
Dus niet betreden tussen zonsondergang en zonsopkomst.
Dat moeten we gewoon respecteren.
De CO zal dat tekentje wel vergeten zijn.
Dus even wachten tot 7.35 uur (zonsopkomst), en op de fiets erheen , een klein stukje fietsen en we hebben de logrol in handen.
Zien we dat deze al diverse keren gelogd is , erg vreemd .
Hier staan ook namen tussen van ervaren Geocachers , die hadden toch beter moeten weten!
In een bos waar regels gelden .
Deze cache hebben we in ieder geval volgens de regels bezocht , gevonden en gelogd , deze staat nu lachend op onze kaart.
Dit is wel een hele grote hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben allemaal onze jeugdzondes he
Best veel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er mensen die het niet weten? :$
[..]
Hehehehe.
I make mistakes like the next man. In fact, being--forgive me--rather cleverer than most men, my mistakes tend to be correspondingly hugerquote:
Ja bedank ons maar weer dat je een Nederlandse club in de CL kan kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen weer 2 x 45 minuten juichen voor Messi
Het zijn gewoon altijd gezellige avonden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bedank ons maar weer dat je een Nederlandse club in de CL kan kijken
Als ik zoek op Barca-Feyenoord vind ik alleen maar youtube filmpjes van fifa games.
Maar ik bemoei niet
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I make mistakes like the next man. In fact, being--forgive me--rather cleverer than most men, my mistakes tend to be correspondingly huger
Ben bang dat ik er niet zo van ga genieten.. Jammer wel want ik kijk graag Barcaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon altijd gezellige avonden.
Maatje van me komt altijd kijken, die zit dan de hele wedstrijd te schelden en ik geef opbouwende kritiek enzo.
Ben je Harry Potter aan het kijken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I make mistakes like the next man. In fact, being--forgive me--rather cleverer than most men, my mistakes tend to be correspondingly huger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |