Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die alle oppervlakkige shit is geweldig houding dan
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
En jij hangt ook de snob uit met je comics
Nee hoor. Mijn houding is niet anders dan de 'wtf is dit?' van anderen als ik eens een video post oid.quote:
Je zit vaak zat hele verhalen te vertellen over wat goed is en wat niet in jouw ogen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die zegt dat oppervlakkige shit geweldig is?
Daarnaast, diepte zoeken in muziek. Topkek.
[..]
Omdat ik een ander medium meer waardeer dan de meeste anderen? Ik snap deze niet.
Niet dat ik niet snob ben, in tegendeel.
Ja, dat is een beetje het verschil tussen literatuur en pulp.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit vaak zat hele verhalen te vertellen over wat goed is en wat niet in jouw ogen.
Nou en dat heb je bij muziek net zo goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het verschil tussen literatuur en pulp.
Bijvoorbeeld de John Carter boeken, zijn pulp. Is niet dat ze niet gewaardeerd kunnen worden, maar het is geen hoogstaande literatuur.
Beste rival!quote:
Toch maar eens gaan lapo-hunten en een knaller neerzettenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
TT is gevlogen in deze bittere strijd.
Dat zeg ik niet, dan maak je het naquote:
CL kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dan maak je het na
Alles goed hier. Zo even lekker douchen en dan lekker de rest van de avond niks
En waar valt ooraids als Noise en Drone dan onder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en dat heb je bij muziek net zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |