quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik kwam toevallig bij googelen een link naar een grappig nieuwsberichtje tegen.
http://www.volkskrant.nl/(...)aire-serie~a3694935/
Duidelijk copypastewerk van een buitenlandse krant, dus eens even het origineel opgezocht: http://www.washingtonpost(...)oo-cool-sheriff-says
Het blijkt echter dat ook het origineel wat belangrijke informatie wegliet: http://www.mlive.com/news(...)_is_the_new_ora.html
Dat oranje nu wat meer cool is en zo zal vast wel meespelen maar het ging er dus om dat die gevangenen regelmatig buiten werken en dat het dan wel fijn is als de kleding van de gevangenen niet wordt gedragen door andere burgers, wat nu wel het geval is door de populariteit van die serie.
Knip- en plakwerk en dan nog niet eventjes uitzoeken hoe het precies zit. Zie hier waarom steeds minder mensen een krantenabo hebben.
Waarom past dit hier goed?quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Aangezien het hier goed past.
[..]
Heeft hij commentaar op je nasi?quote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit van mijn nasi vijand Iwanius?
Ja, de kritiek was niet mals. Ook Feyenoorder Van Beek krijgt er van langs.quote:
Hij ziet complotten die niemand zietquote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1/2 gek,dat die een eigen topic krijgt.Malloot met zijn vliegtuigje spelen omdat hij eens een doelpunt maakt. Jammer dat de scheids voor het vliegtuigje spelen dat zinspeelt op vlucht MH17 geen gele kaart gaf want dit was een provocatie. Anders wel dat karateschoppen? tegen de cornervlag de gek.
Omdat hier aan de lopende band links naar nieuwsberichtjes worden geplaatst en nieuwsberichtjes worden geciteerd. Eventjes de kwaliteit van deze nieuwsberichtjes onder de loep nemen is dan een goede zaak.quote:
Hooguit een uurtje inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt zo snel weer honger daarna.
Is dat jouw huis op de achtergrond?quote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef Tem het volgende:
Njos Goderie houdt van honden toch?
[ afbeelding ]
Deze hele SC gaat vooral nergens over, en al helemaal niet over NWS.quote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat hier aan de lopende band links naar nieuwsberichtjes worden geplaatst en nieuwsberichtjes worden geciteerd. Eventjes de kwaliteit van deze nieuwsberichtjes onder de loep nemen is dan een goede zaak.
Weer aan de huiswijn gezeten?quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat jouw huis op de achtergrond?
Nee, doordeweeks doe ik dat maar niet.quote:
Jullie weten toch nog tot welk subforum van Fok deze SC behoort?quote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze hele SC gaat vooral nergens over, en al helemaal niet over NWS.
Dat wel jaquote:Op maandag 3 november 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Redactie film vieren natuurlijk.
Wat ga je dan allemaal doen? recensies schrijven enzo?quote:
FOK.dequote:Op maandag 3 november 2014 22:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jullie weten toch nog tot welk subforum van Fok deze SC behoort?
Alsof we het hier over het nieuws hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat hier aan de lopende band links naar nieuwsberichtjes worden geplaatst en nieuwsberichtjes worden geciteerd. Eventjes de kwaliteit van deze nieuwsberichtjes onder de loep nemen is dan een goede zaak.
Voorlopig alleen nieuwsberichten denk ik. Recensies schrijven zou ik wel willen leren.quote:Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ga je dan allemaal doen? recensies schrijven enzo?
En in de pot schijten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof we het hier over het nieuws hebbenMan ik kan amper lezen.
Leuk topic voor je:quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Voorlopig alleen nieuwsberichten denk ik. Recensies schrijven zou ik wel willen leren.
Haha, leuk. Die films heb ik wel al gezien, maar ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk topic voor je:
ONZ / [ONZ-Filmclub]
Heb je meerdere zussen?quote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor![]()
Zouden mijn zwagers wel van staan te kijken iig.
Pics van je zusjes.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee ik ben de oudste.
Dat is niet leuk kan ik je vertellen.
Kun je nu alvast een recensie gaan schrijven.quote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, leuk. Die films heb ik wel al gezien, maar ik hou het in de gaten.
Haha, zelfde schuitje hier.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee ik ben de oudste.
Dat is niet leuk kan ik je vertellen.
Jups, tough life.quote:
Dat je op überhaupt op de foto wil verbaast me. Jij lijkt me ook wel een type dat dat niet wil.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik ben gister nog met mijn broertje op de foto geweest.
Niet dat ik die pic ga posten maar ik dacht, ik zeg het even.
Pics.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Van mij hoeft het niet zo nodig, maar mijn moeder vindt dat leuk.quote:Op maandag 3 november 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je op überhaupt op de foto wil verbaast me. Jij lijkt me ook wel een type dat dat niet wil.
Wat schattig.quote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ging ze hem ook nog op facebook zetten.
Ja dat klinkt wel bekend.quote:Op maandag 3 november 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet zo nodig, maar mijn moeder vindt dat leuk.
Mijn broertje zit op FOK!quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Is jouw moeder Annette Bening?quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik liet mijn moeder dit weekend foto's zien van mij in IJsland. Zegt ze "oh, hier heb je je ogen weer eens dicht". Ze waren open
Jij bent fotogeniek he. Ik zie er niet uit.quote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb wel eens pics van mijzelf gepost, doe ik niet moeilijk over. Ga er ook nog wel eens 1 posten met een baret.
Ik heb zelfs weleens een filmpje van jou hier gezien waarin je water over jezelf heen gooide.quote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb wel eens pics van mijzelf gepost, doe ik niet moeilijk over. Ga er ook nog wel eens 1 posten met een baret.
Heb nog wel een leuke gif.quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent fotogeniek he. Ik zie er niet uit.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Is jouw moeder Annette Bening?
I watched you very closely, and you didn't screw up once!
quote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
Barettenquote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb alleen maar positieve reacties over dat gifje gelezen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
Ja ook daar zie ik er niet uit natuurlijk he.
Doe nog eens posten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook daar zie ik er niet uit natuurlijk he.
Vooral dat linkerbord ziet er niet uit als diarree met stokjes erin.quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef Latert het volgende:
Dat eten in de OP ziet er niet heel slecht uit.
Ik kan zo in een magazinequote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent fotogeniek he. Ik zie er niet uit.
Klopt ja, maar toen had ik een bivakmuts op.quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb zelfs weleens een filmpje van jou hier gezien waarin je water over jezelf heen gooide.
I know. Heb het filmpje dan ook doorgestuurd naar de AIVD.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef YokiKater het volgende:
Klopt ja, maar toen had ik een bivakmuts op.
Hij zit ergens in een doos, moet ik even opzoeken en dan post ik wel een foto. Maar dan moet eigenlijk mijn baardje nog even wat meer epic zijn, ik laat namelijk weer een stoere mannen look groeien.quote:
Die kennen mij al.quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Heb het filmpje dan ook doorgestuurd naar de AIVD.
Ja nou ik vind het stom.quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve reacties over dat gifje gelezen.
Sate Buikloop.quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral dat linkerbord ziet er niet uit als diarree met stokjes erin.
Je bent zelf stom.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
Waarom eigenlijk een abo met 2 sterretjes?
Jaja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet meerWas iets met de opties dacht ik dat ik die had genomen.
Doe es niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
Nee hoor ik kan het lijstje niet zo snel meer terugvinden maar er was een optie die ik erbij wilde.
Al is drie sterren natuurlijk beter:
[ afbeelding ]
Welke optie was dat precies?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
Nee hoor ik kan het lijstje niet zo snel meer terugvinden maar er was een optie die ik erbij wilde.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Specularium het volgende:
Zie dat sp3c ook 2 sterretjes heeft.
Toevallig.
Ik kwam deze variant tegen ergens in F&F. Lijkt me ook wel een interessante tip voor je om eens te proberen!quote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:En anders is het 100 gram kipfilet + 100 gram gekookte rijst per 10 kg hond.
Ik voer mijn hond natuurlijk al heel vaak nasi.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam deze variant tegen ergens in F&F. Lijkt me ook wel een interessante tip voor je om eens te proberen!
[..]
Ik voer mijn nasi vaak hond....quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voer mijn hond natuurlijk al heel vaak nasi.
Dat geef ik mijn hond wel eens als hij ziek is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam deze variant tegen ergens in F&F. Lijkt me ook wel een interessante tip voor je om eens te proberen!
[..]
Jij kunt solliciteren als DIDA, maar in CUL krijgt het een heel andere betekenis, vandaar mijn tip aan johannes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat geef ik mijn hond wel eens als hij ziek is.
Ik denk dat ik dan erg veel medische fouten zou maken. Al weet ik niet of dat binnen de diergeneeskunde consequenties heeftquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kunt solliciteren als DIDA, maar in CUL krijgt het een heel andere betekenis, vandaar mijn tip aan johannes.
Wel als door jouw schuld de pitnull van een tokkie doodgaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan erg veel medische fouten zou maken. Al weet ik niet of dat binnen de diergeneeskunde consequenties heeft
Pitnulls zijn ook geen leuke honden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel als door jouw schuld de pitnull van een tokkie doodgaat.
Ik ben sowieso niet heel erg van de honden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pitnulls zijn ook geen leuke honden.
Nee, doe mij maar een poes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet heel erg van de honden.
Of iets over de gasten bij Pauw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een poes.
Nu gaat Antoine weer een hele gevatte post maken.
Nee, gewoon heel basic ; 'Poezen zijn lief. Ik ben benieuwd hoe het met Whiskers gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een poes.
Nu gaat Antoine weer een hele gevatte post maken.
Gelukkig maak jij meestal geen nasi maar bami, want ik vind dit een beetje dieronvriendelijk. Ik doe toch ook geen vogel in mijn nasi? Naast kip.quote:
Doen wij ook. Of makkelijk te verteren vis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat geef ik mijn hond wel eens als hij ziek is.
Ik heb zover ik weet nog nooit hond gegeten en ben er ook niet nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij meestal geen nasi maar bami, want ik vind dit een beetje dieronvriendelijk. Ik doe toch ook geen vogel in mijn nasi? Naast kip.
[..]
Doen wij ook. Of makkelijk te verteren vis.
Ik ook niet, dus vermijd ik goedkope kant-en-klaar lasagne.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zover ik weet nog nooit hond gegeten en ben er ook niet nieuwsgierig naar.
Dus no worries
Die heb ik weleens gegeten...dat is zo smerig, dat kan niet eens hond zijn, dat is denk ik in een laboratorium gekweekt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus vermijd ik goedkope kant-en-klaar lasagne.
Ik wacht nog steeds op een lasagne hype in CUL, maar ik heb me nu al als nasi expert geprofileerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gegeten...dat is zo smerig, dat kan niet eens hond zijn, dat is denk ik in een laboratorium gekweekt.
En slavink?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij meestal geen nasi maar bami, want ik vind dit een beetje dieronvriendelijk. Ik doe toch ook geen vogel in mijn nasi? Naast kip.
Kan wel kloppen, dat proef je een week later nog.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gegeten...dat is zo smerig, dat kan niet eens hond zijn, dat is denk ik in een laboratorium gekweekt.
Mijn hond zou je wel leuk vinden. Iedereen vindt hem leuk, so far.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet heel erg van de honden.
Vindt jouw hond Uccie leuk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn hond zou je wel leuk vinden.
Oh ok...misschien dat ik hem wel zou aaien, na een uur ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn hond zou je wel leuk vinden. Iedereen vindt hem leuk, so far.
Als ik een gulden had gekregen van iedereen die dat ooit tegen me heeft gezegd, dan was ik nu miljardair.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond zou je wel leuk vinden. Iedereen vindt hem leuk, so far.
Ja, dan ben ik niet meer bang van jouw hond....maar die miljoenen andere honden wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
1 van mijn honden is echt super geschikt om van hondenangst af te komen. Beest is zo lief en leuk.
Maarja, het zijn dan ook uberhonden, is niet te vergelijken met andere rassen.
Natuurlijk, hij vindt iedereen leuk.quote:
Waaghals hield ook helemaal niet van honden, totdat hij die van mij leerde kennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok...misschien dat ik hem wel zou aaien, na een uur ofzo.
Daar heb je wel een punt. Maar als je je verdiept in honden en hun gedrag, zodat je gedrag van die beesten kan lezen dan ben je wel al een stuk verder. Je kan aan een hond snel genoeg zien of hij kwaad wil of niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik niet meer bang van jouw hond....maar die miljoenen andere honden wel.
Hier zit een matige grap ergens in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals hield ook helemaal niet van honden, totdat hij die van mij leerde kennen
Nee, ik vind het wel best. Honden kunnen best een beetje uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar als je je verdiept in honden en hun gedrag, zodat je gedrag van die beesten kan lezen dan ben je wel al een stuk verder. Je kan aan een hond snel genoeg zien of hij kwaad wil of niet.
Ik kan ook nog wel een leuke Leonberger regelen, die is groter dan jouNet een kleine beer, maar een schat van een beest.
[ afbeelding ]
Hm, wil ik die horen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit een matige grap ergens in.
Is dat Swift of Donja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
1 van mijn honden is echt super geschikt om van hondenangst af te komen. Beest is zo lief en leuk.
Maarja, het zijn dan ook uberhonden, is niet te vergelijken met andere rassen.
Mits met stukjes.quote:
Dat is wel erg vroeg.quote:
Pics.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Bed uitkomen was weer een worsteling vanochtend.
Vooral in vanavond natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:41 schreef Specularium het volgende:
Hallo dames en heren.
Hebben jullie er weer zin in vandaag?
Waaghals had je in de houdgreep.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Bed uitkomen was weer een worsteling vanochtend.
Welnee joh ik ben optimistisch. 1-0 moet kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat wordt genieten van die 0-8.
Precies, lekker positief blijven.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Welnee joh ik ben optimistisch. 1-0 moet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, lekker positief blijven.Wie het laatst lacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frikandelbroodje en energydrink.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet nog etenDaar zal het aan liggen. Ik ga nu wat halen.
Doei.
Nou je hoeft die maaltijd in elk geval niet met mij te delenquote:Op woensdag 5 november 2014 09:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en energydrink.
Eet ze.
Alsof ik die zooi eet. Ben niet vies dik.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou je hoeft die maaltijd in elk geval niet met mij te delen
Lekker stuiteren van de energydrank.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof ik die zooi eet. Ben niet vies dik.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef Tem het volgende:
Die gast vreet iedere dag chinees. Dat komt toch ook je anus uit op een gegeven moment.
Jij was toch degene het eerst beledigd was toen ik alleen maar uitlegde waarom ik de aangepaste nasi-goreng waarmee jij en je volgelingen dwepen niets aan vond en liet zien dat het beter en traditioneler kan. Nu ben ik dus de vijand...quote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee,omdat ik gewoon liet zien dat het beter en anders kan zonder zo een 'bende'aan allerlei toevoegingen erbij te gooien om het smaak te geven. Ik heb eens wat koks in Rotterdam en zelfs Amsterdam van gerenomeerde Aziatische restaurants en deli's de foto's van de bereidingen die in al je topics zijn voorbij gekomen laten zien ( ja alle #) en ik kreeg bij ze allemaal hoongelach en smirkende gezichten te zien. Oh ja...de volgende opmerkingen gingen ermee gepaard: "Zeker die grote neuzen die het bereidt hebben..".(zo noemen de Chinezen onder elkaar westerse blanken) "Hollandse nep nasi.. dat is toch geen nasi!" etc.quote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, de kritiek was niet mals.
Ik had je iets slimmer ingeschat Johannes want intussen weet men dat ik graag chargeer,Ajacied ben,en dus in een Feyenoord topic bewust zo een opmerking wel moet maken om voorspelde reacties te krijgen. Nou...het is weer gelukt hoor.quote:Ook Feyenoorder Van Beek krijgt er van langs.
Hij ziet complotten die niemand ziet
Ik wist helemaal niet dat jij Ajacied bent. Ben je met Karina aan het daten?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef Iwanius het volgende:
want intussen weet men dat ik graag chargeer, Ajacied ben,
Hoezo noodzakelijk kwaad? In de buurt van de kruiskade zitten zat andere tentjes. SOI3 is niet de enige.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]Misschien nooit bij stil gestaan dat het een noodzakelijke kwaad is dat ik meestral zo een Chinese bowl eet tussen de middag als lunch. Daarbij wissel ik ook weleens af met Turks of gewoon een broodje hamburger van de Mac.
Ben jij buiten?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Specularium het volgende:
Waar staan de smileys mobiel?
Zo kan ik mij natuurlijk niet optimaal uitdrukken.
Kun je mobiel niet zien. Maar ik zal je helpen als reactie op iwanius:quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Specularium het volgende:
Kan je instellen. Opties bij de mobiele layout.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je mobiel niet zien. Maar ik zal je helpen als reactie op iwanius:
Ik heb een droom dat op een dag mijn kinderen en jouw kinderen tezamen een bordje nasi zullen eten aan de tafel van broederschap.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]Misschien nooit bij stil gestaan dat het een noodzakelijke kwaad is dat ik meestral zo een Chinese bowl eet tussen de middag als lunch. Daarbij wissel ik ook weleens af met Turks of gewoon een broodje hamburger van de Mac.
[..]
Jij was toch degene het eerst beledigd was toen ik alleen maar uitlegde waarom ik de aangepaste nasi-goreng waarmee jij en je volgelingen dwepen niets aan vond en liet zien dat het beter en traditioneler kan. Nu ben ik dus de vijand...
Juist ja.
[..]
Nee,omdat ik gewoon liet zien dat het beter en anders kan zonder zo een 'bende'aan allerlei toevoegingen erbij te gooien om het smaak te geven. Ik heb eens wat koks in Rotterdam en zelfs Amsterdam van gerenomeerde Aziatische restaurants en deli's de foto's van de bereidingen die in al je topics zijn voorbij gekomen laten zien ( ja alle #) en ik kreeg bij ze allemaal hoongelach en smirkende gezichten te zien. Oh ja...de volgende opmerkingen gingen ermee gepaard: "Zeker die grote neuzen die het bereidt hebben..".(zo noemen de Chinezen onder elkaar westerse blanken) "Hollandse nep nasi.. dat is toch geen nasi!" etc.
[..]
Ik had je iets slimmer ingeschat Johannes want intussen weet men dat ik graag chargeer,Ajacied ben,en dus in een Feyenoord topic bewust zo een opmerking wel moet maken om voorspelde reacties te krijgen. Nou...het is weer gelukt hoor.
Ik weet niet watvoor mobiel jij hebt...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Specularium het volgende:
Bij mij welquote:Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je mobiel niet zien. Maar ik zal je helpen als reactie op iwanius:
Oja, thnxquote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je instellen. Opties bij de mobiele layout.
Ik zie je reactie nu pas. Nadat Njos je had gequote.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je instellen. Opties bij de mobiele layout.
Binnenpretje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen met je neus?
Overduidelijk Surinaams en goed geprepareerd zo te zien. Eet smakelijk!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:16 schreef anonymoussie het volgende:
Van al dat gelul over nasi, kreeg ik trek in tjaumin.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij Ajacied bent. Ben je met Karina aan het daten?
Misschien dat Thais wel mijn lievelingskeuken is? Is ook al 1000x voorbij gekomen en is intussen wel bekend. Daarbij zijn die bowls Kantonees (HK) voedsel.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:22 schreef Tem het volgende:
Hoezo noodzakelijk kwaad? In de buurt van de kruiskade zitten zat andere tentjes. SOI3 is niet de enige.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef Tem het volgende:
Trouwens de maat van de neus zegt weer wat over het formaat penis. Kijken wie er dan lacht, Chineesje met je kleine neusje.
Maar natuurlijk Johannes. Beetje "i have a dream"quote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een droom dat op een dag mijn kinderen en jouw kinderen tezamen een bordje nasi zullen eten aan de tafel van broederschap.
Tjaumin.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef Tem het volgende:
Lekker gebakken pekingees met wat bami. Eet smakelijk hoor..
Dank u!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Overduidelijk Surinaams en goed geprepareerd zo te zien. Eet smakelijk!
Maar natuurlijk! Ik hou wel van hete peper.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:06 schreef Iwanius het volgende:
Heb je er geen sambal bij genomen? Je had deze moeten vragen. Perfect en 1 van de betere (heeel scherp!)sambals al zeg ik het zelf.
Die ken ik ook. Die van mij zijn alleen die gele. Madame Jeanette.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:14 schreef Iwanius het volgende:
Die van mij is een combinatie van deze twee pepers en deze!
Dat lijkt me meer iets voor de POL-SC.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Iwanius het volgende:
Of wilde je het over Obama's nederlaag in het Amerikaans congres hebben?
Okee. Dan even wat humor er tussendoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
Dat lijkt me meer iets voor de POL-SC.
Ik dacht meer aan gevatte one-liners, flauwe gifjes en nietszeggende smileys.
Ow ja...en Yasmin natuurlijk. Die mis ik al een tijdje.
Jij hebt toch een 20-jarige vriendin ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Nee hoor. Ik heb Karina hoog in het vaandel als mens (fokker) staan maar ik ben al voorzien....
Iwanus is meneer kaktus?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij hebt toch een 20-jarige vriendin ofzo?
Ik was ook helemaal van slag.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
Je let een paar uur niet op en het is meteen inhoudelijk hier
Ja, ik moet ook even van deze verandering bijkomen....en ik moet afwassen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal van slag.![]()
Normaal gesproken is de teneur in deze SC toch meer zoiets:
[ afbeelding ]
Als filmcrew kun je het je nu niet meer permitteren om naar plebs-programma's als DWDD te kijken.quote:
Hm, over die voorwaarde had ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als filmcrew kun je het je nu niet meer permitteren om naar plebs-programma's als DWDD te kijken.
Dat viool-gejankquote:
Als ik kaartjes zou hebben voor die Wereldpremière, zouden die nu op marktplaats staan.quote:
Nee, vrijdag was leuker.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik kaartjes zou hebben voor die Wereldpremière, zouden die nu op marktplaats staan.
Dit is ook niet echt een heel boeiend onderwerp.
quote:
Sonja Barend?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Die saaie doos is nog steeds saai.
Nee, wij zaten op het balkon.quote:
Nee, die van de chips ipv uitgaan, nu net.quote:
Die hoorde niet bij de cool kids denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die van de chips ipv uitgaan, nu net.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Die hoorde niet bij de cool kids denk ik.
Jij wel?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Die hoorde niet bij de cool kids denk ik.
Haha ja die was wel saai ja. Ze was ook te lang van stof voor Matthijs.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die van de chips ipv uitgaan, nu net.
Coole kids, presteren later nooit zoveel.quote:
Dan zou FOK! vol moeten zitten met mensen die het helemaal gemaakt hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Coole kids, presteren later nooit zoveel.
Beter gewoon die suffe nerd zijn.
Wat moet je dan zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zou FOK! vol moeten zitten met mensen die het helemaal gemaakt hebben.
Jij bent zeker ook zo iemand die twijfelt aan het gegeven dat de gemiddelde fokker 30+ in z'n broek heeft zitten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zou FOK! vol moeten zitten met mensen die het helemaal gemaakt hebben.
Om het gemaakt te hebben?quote:
Eerst zien, dan geloven. Maar daar heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op woensdag 5 november 2014 19:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die twijfelt aan het gegeven dat de gemiddelde fokker 30+ in z'n broek heeft zitten.
Stadion als ik het mij goed herinner.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:40 schreef anonymoussie het volgende:
Zit Corrie in het stadion of voor de tv?
Hopelijk maakt ze een paar kekke pics.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stadion als ik het mij goed herinner.
Werkt Sherlock nog bij jou, of heb je een olifantengeheugen?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
NWS / [SC] Tetten van Kally
Ze zit dus in het stadion
Olifantengeheugenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werkt Sherlock nog bij jou, of heb je een olifantengeheugen?
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
NWS / [SC] Tetten van Kally
Ze zit dus in het stadion
Echt!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werkt Sherlock nog bij jou, of heb je een olifantengeheugen?
Mjah, vaak is het wel handig. Het is echter soms ook wel eens vervelend. Maar ik onthoud dus bijna alles wat ik lees en kan dat vrij snel weer oproepen of koppelen.quote:
We hebben hier geen toestemming voor gegeven.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal van slag.![]()
Normaal gesproken is de teneur in deze SC toch meer zoiets:
[ afbeelding ]
Ajax heeft wel een paar kansen gehad inmiddels.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bayern is wel veel sterker. Doelpunt kan niet uitbljven.
Oh, Dikkie Dik. Wel een interessant programma wat ik zo lees, ga ik van de week even checken op uitzending gemist.quote:
Master Yokiquote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, vaak is het wel handig. Het is echter soms ook wel eens vervelend. Maar ik onthoud dus bijna alles wat ik lees en kan dat vrij snel weer oproepen of koppelen.
Dit is een multifunctioneel topic.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef YokiKater het volgende:
CUL, TV en VBL, allemaal in 1 topicjen.
Bas van Werven is een topper.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, Dikkie Dik. Wel een interessant programma wat ik zo lees, ga ik van de week even checken op uitzending gemist.
Als vrouw kun je daar gewoon geld mee verdienen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Webschip het volgende:
Ik las net dat de kledingbank onderbroeken zoekt.
Heb je een fotografisch geheugen?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, vaak is het wel handig. Het is echter soms ook wel eens vervelend. Maar ik onthoud dus bijna alles wat ik lees en kan dat vrij snel weer oproepen of koppelen.
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een fotografisch geheugen?
Lijkt me wel erg handig. Ik kan vrij snel dingen uit mijn hoofd leren (rijtjes woorden, telefoonnummer), maar dat is echt korte termijn. Was wel altijd handig met toetsenquote:
Sommige dingen die niet zo heel belangrijk zijn willen nog wel eens vervagen maar telefoonnummers bijvoorbeeld, die vergeet ik nooit.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg handig. Ik kan vrij snel dingen uit mijn hoofd leren (rijtjes woorden, telefoonnummer), maar dat is echt korte termijn. Was wel altijd handig met toetsen
Bij jou thuis? Weer rellen op straat?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
Het is weer gezellig in de omgeving.
Kunnen ze nog even avondsporten voordat het licht uit moet.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef anonymoussie het volgende:
Spec is een keer vroeg naar bed met Uccie.
Nee, liquidatie in Beverwijk. Hans Nijman. Vluchtauto is in de hens gestoken in Velserbroek.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij jou thuis? Weer rellen op straat?
Hier is het lekker rustig. Mijn laptop doet wel irritant, volgens mij heb ik een virus ofzo.
Oh bah.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, liquidatie in Beverwijk. Hans Nijman. Vluchtauto is in de hens gestoken in Velserbroek.
Moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kunnen ze nog even avondsporten voordat het licht uit moet.
Dat is minder.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, liquidatie in Beverwijk. Hans Nijman. Vluchtauto is in de hens gestoken in Velserbroek.
Mjah, je doet er niets tegen. Probleem is alleen dat er makkelijk omstanders slachtoffer kunnen worden omdat ze gewoon met AK-47's schieten en dikke patronen.quote:
Weltrusten!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Wat een ontzettende teringdag.
Tot zover, tot morgen!
Is niet zo fijn idd.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, je doet er niets tegen. Probleem is alleen dat er makkelijk omstanders slachtoffer kunnen worden omdat ze gewoon met AK-47's schieten en dikke patronen.
En ik maar denken dat je aan het avondsporten was.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Tot zover, tot morgen!
Nee, Uccie had het druk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je aan het avondsporten was.
Trusten.
Ja, volautomatisch sproeien met volmantelpatronen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is niet zo fijn idd.
Gaat het er nu zo heftig aan toe?
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Tot zover, tot morgen!
Sjezus.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, volautomatisch sproeien met volmantelpatronen.
Ik wil je best een pakketje sturen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
De kerstpakkettenactie is weer begonnen. Wie doet er mee?
Haha nee zo bedoelde ik het niet, ik ben met kerst bij mijn ouders dus heb niks nodigquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil je best een pakketje sturen als je daar behoefte aan hebt.
#TeamNjos
Dat is toevallig.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is henktown ongesteld.
Volgens mij is dat een verhaaltje van de kiekerekie. Hoewel Kingstown en ik natuurlijk wel altijd op 1 lijn zitten.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen worden toch op hetzelfde moment ongesteld als ze een tijdje met elkaar omgaan?
Haha.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
Al is drie sterren natuurlijk beter:
[ afbeelding ]
Nee, dat is biologisch zo geregeld.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een verhaaltje van de kiekerekie. Hoewel Kingstown en ik natuurlijk wel altijd op 1 lijn zitten.
Ik las laatst dat dat inmiddels achterhaald is.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is biologisch zo geregeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchronyquote:After the initial studies, several papers were published reporting methodological flaws in studies reporting menstrual synchrony including McClintock's study. In addition, other studies were published that failed to find synchrony. The proposed mechanisms have also received scientific criticism. A 2013 review of menstrual synchrony concluded that menstrual synchrony is doubtful.[4]
Ah, dat is voor mij nieuwe stof. Ik weet niet beter dan dat het gewoon een bewezen feitje was.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Menstrual synchrony heet het blijkbaar.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchrony
Bij mij thuis leek het wel vaak gelijk te lopen. Gezellig voor de mannenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, dat is voor mij nieuwe stof. Ik weet niet beter dan dat het gewoon een bewezen feitje was.
Precies, zonder toestemming userfoto's posten is keiharde ban.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
We hebben hier geen toestemming voor gegeven.
Ik kon de website niet even uitzetten. Die was nl. al even uit ...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |