SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jongteams in de Jupiler LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die edit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar keept Sjonny Stevens.quote:Op maandag 3 november 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt niemand geeft iets om Twente maar wel om jong Twente?
Nee, niet wat ik denk.quote:Op maandag 3 november 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er komt niemand naar de Veste om trots te zijn, dus hij denkt, laat ik ze hier voorzien van infoquote:Op maandag 3 november 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goedemiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Gijp slaat zijn vrouw. Ze voelt het pas 30 jaar later.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Gijp slaat zijn vrouw. Ze voelt het pas 30 jaar later.
Deze zit.quote:Op maandag 3 november 2014 21:14 schreef Minimunt het volgende:
Je lult weer derksen, Hendrix speelde wel degelijk goed, jij bent een kleurloze man rotvent. Hij is 19, kan goed voetballen en is mentaal een stuk verder dan jou
Dan jij.quote:Op maandag 3 november 2014 21:14 schreef Minimunt het volgende:
Je lult weer derksen, Hendrix speelde wel degelijk goed, jij bent een kleurloze man rotvent. Hij is 19, kan goed voetballen en is mentaal een stuk verder dan jou
quote:Op maandag 3 november 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn god, wat is dit ook een waardeloos programma als het over voetbalinhoud gaat.
Het is dat er wat schwung en humor in zit.quote:
Mad?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat voor dak bedekkers?
quote:Op maandag 3 november 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ze zette voor de grap één extra glas op tafel
Het zit diep jaquote:
Hendrix is al bijna 22.quote:Op maandag 3 november 2014 21:18 schreef Minimunt het volgende:
Hans heeft helemaal gelijk en de rest lult maar. Hendrix is 19, Guardado al bijna 30. Hoe ver zal hendrix dan niet zijn als hij de leeftijd heeft als guardado.
Ze geven Johan veel te makkelijke wedstrijden.quote:Op maandag 3 november 2014 21:19 schreef Falco het volgende:
De aandacht vanavond voor Johan zijn toto-skills is een beetje overdreven.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.dichtbij.nl/ei(...)-een-vedette-is.aspx
Dit ja!quote:Op maandag 3 november 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Fräser heeft gewoon pech dat hij niet een potje kreeg voor versterkingen.
Je bent zelf een potjequote:Op maandag 3 november 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Fräser heeft gewoon pech dat hij niet een potje kreeg voor versterkingen.
Die nu geblesseerd is aan de enkel..quote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je nog alle mazzel dat die Kramer er 8 in schiet.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ADO heeft best een aardig middenveld, maar die spitsen kunnen echt niet.
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je nog alle mazzel dat die Kramer er 8 in schiet.
Doet die volgende week ook al niet mee?quote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nu geblesseerd is aan de enkel..
van Duijnen ook
ownedquote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit snap ik niet.
Overigens is het grootste probleem dat Den Haag geen bank heeft. Valt er een basisspeler weg dan ben je direct de lul voor die positie.
Heel licht. Missen wat trainingen en doen zaterdag weer mee.quote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet die volgende week ook al niet mee?
Kan ik WEER wisselen in de manager![]()
![]()
Wat een KUT jaar.
Den Haag gaat lekker degraderen dit seizoen. Het is over en uit met het sprookjequote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit snap ik niet.
Overigens is het grootste probleem dat Den Haag geen bank heeft. Valt er een basisspeler weg dan ben je direct de lul voor die positie.
Voor komende speelronde kan je niet wisselen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Wat een KUT jaar.
Is nog niet helemaal bekend. Kramer zelf zegt te kunnen spelen maar hij werd vanmiddag verder onderzocht en meer is er nog niet bekend.quote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Wat een KUT jaar.
Nu Kramer weg is heb je helemaal niks meer. Rooie mikey is compleet uit vorm en Kramer is een type Matavz. Die frommelt er wat in maar zou zoveel succesvoller zijn als er aanvoer zou zijn van de flanken.quote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit snap ik niet.
Mexicano moet je sowieso niet serieus nemen als het om voetbal gaat.quote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit snap ik niet.
Willem II thuis, belangrijke pot.quote:Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal bekend. Kramer zelf zegt te kunnen spelen maar hij werd vanmiddag verder onderzocht en meer is er nog niet bekend.
Henk Fraser, Henk Bos, Henk ten Catequote:Op maandag 3 november 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ADO heeft best een aardig middenveld, maar die spitsen kunnen echt niet.
Na 50 seconden al een schitterende compilatie.quote:Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.isdieijslanderalverkocht.nl
Mad?quote:Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mexicano moet je sowieso niet serieus nemen als het om voetbal gaat.
Gaan we ook verliezen. Let maar op!quote:Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II thuis, belangrijke pot.
Allemaal geen "Henken". Eerder Ricardo's.quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Henk Fraser, Henk Bos, Henk ten Cate
O, verkeerde quote.quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Henk Fraser, Henk Bos, Henk ten Cate
Marsman in Oranjequote:Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mexicano moet je sowieso niet serieus nemen als het om voetbal gaat.
Rode Mike is niet per se uit vorm maar wordt voornamelijk misbruikt. Zijn rol is om alles dicht te lopen wat Kramer laat liggen. En dat doet hij dan ook 90 minutenlang. Ik zou hem weleens weer in de punt willen zien.quote:Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu Kramer weg is heb je helemaal niks meer. Rooie mikey is compleet uit vorm en Kramer is een type Matavz. Die frommelt er wat in maar zou zoveel succesvoller zijn als er aanvoer zou zijn van de flanken.
Gehrt, Alberg en Kristensen zijn de enige ok spelers.
Nee, moest lachen.quote:
Ja ik baseer dit puur op wat ik tegen PSV zag. Geen enkele keer een bruikbare voorzet van rechts of links. Nauwelijks schoten uit de tweede lijn. 1x kwam Gehrt er bijna doorheen. En Alberg had zn dag ook niet, en Kristensen is meer een slot op de deur.quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rode Mike is niet per se uit vorm maar wordt voornamelijk misbruikt. Zijn rol is om alles dicht te lopen wat Kramer laat liggen. En dat doet hij dan ook 90 minutenlang. Ik zou hem weleens weer in de punt willen zien.
Eens. Maar als je puur kijkt naar de duels die hij behoort te winnen, dan is ie wel echt hopeloos uit vorm. Hij wint geen enkel duel meer. Verprutst elke bal aanname. Doodziek wordt je er van.quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rode Mike is niet per se uit vorm maar wordt voornamelijk misbruikt. Zijn rol is om alles dicht te lopen wat Kramer laat liggen. En dat doet hij dan ook 90 minutenlang. Ik zou hem weleens weer in de punt willen zien.
Henk Arron, Henk Herrenberg, Henk Chin A Senquote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Allemaal geen "Henken". Eerder Ricardo's.
madquote:Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dit hoorde ik 4 jaar geleden ook
Ja maar dit keer is het voor het eggie!quote:Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
En jelly.quote:
Dit zijn onbekende mensen voor mij.quote:Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Henk Arron, Henk Herrenberg, Henk Chin A Sen
Het zit diep.quote:Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Elk jaar zitten de echte talenten in de B.quote:Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Nee, je was madquote:
Maar wel Surinamers.quote:Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit zijn onbekende mensen voor mij.
Jelly?quote:Op maandag 3 november 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
Haha Derksen zei net dat PSV kampioen wordt.
Madquote:Op maandag 3 november 2014 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dacht Ajax serieus dat Tadic wou komen?
Helder, bedankt voor je uitleg!quote:
Ja dat woord heeft ondertussen zo'n beetje nog net zoveel waarde als een stille tocht.quote:
Trotsquote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat woord heeft ondertussen zo'n beetje nog net zoveel waarde als een stille tocht.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat woord heeft ondertussen zo'n beetje nog net zoveel waarde als een stille tocht.
Het zit diep hequote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gebruik vanaf nu nooit meer de woorden 'mad' en 'jelly'
Het zit diep blijkbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gebruik vanaf nu nooit meer de woorden 'mad' en 'jelly'
Zeker.quote:
Haten op Utrechtquote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij FC Utrecht is het ook niet moeilijk verdedigen met je rug tegen de 16 aan. Meneer heeft moeite met het spelen bij landen/clubs die voetballen met 86 kilometer ruimte in de rug.
Oke Harm.quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij FC Utrecht is het ook niet moeilijk verdedigen met je rug tegen de 16 aan. Meneer heeft moeite met het spelen bij landen/clubs die voetballen met 86 kilometer ruimte in de rug.
Dat is een lang veld.quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Zivkovic nummer 1 JONGENS QUOTE MIJ MAAR
Houdt wel goed het overzicht. Hij weet altijd perfect wanneer een speler doorgebroken is.quote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruma is voetballend inderdaad vrij zwak.
Gebaseerd op een paar wedstrijden tegen fortuna en ossquote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
RT & sharequote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Die zit nog steeds bij Jong Ajax terwijl Hendrix wekelijks bij PSV speelt.quote:
later stuur jij mij een DM en zeg je Roland je had gelijkquote:Op maandag 3 november 2014 21:32 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Gebaseerd op een paar wedstrijden tegen fortuna en oss
Ed de Goey deed de Bassie en Adriaan University!quote:Op maandag 3 november 2014 21:32 schreef Ties02 het volgende:
InstituteUniversity
Seminar
![]()
Flikker toch op met die onzin
Zijn neus ookquote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1,92 voor een Marokkaan, aardige lengte.
Waar haal je die 192 vandaan? Is toch echt 185 ongeveerquote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1,92 voor een Marokkaan, aardige lengte.
Als ik er naast zit zal ik publiekelijk mijn verontschuldigingen aanbieden en mijn account opheffen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later stuur jij mij een DM en zeg je Roland je had gelijk
ik vergeef het je wel. Als je me dan een DM stuurt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
De boel te vriend houden ofzoquote:
Goodwillquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haha, boos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1,88quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar haal je die 192 vandaan? Is toch echt 185 ongeveer
Iedereen in medialand wil Hiddink kapotmaken.quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
Genee moet Hiddink weer kapot maken.
EROP EN EROVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOM OP PALINGBOEREEE
TrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, het gaat een topper worden.quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Als ik er naast zit zal ik publiekelijk mijn verontschuldigingen aanbieden en mijn account opheffen.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De boel te vriend houden ofzo
Zal wel een verplichting zijn geweest, je gaat niet voor je lol tussen die jostiband zitten
maaaaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Furious?quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je dit even in het Engels zeggen voor onze internationale volgers?
Doe dan normale kleren aanquote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij wil van zijn kutjes imago af.
Jaloers?quote:
Mijn moeder zag ze laatst arm in arm met de rug naar het veld op en neer springen. We hebben gezamenlijk hartelijk kunnen lachenquote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De boel te vriend houden ofzo
Zal wel een verplichting zijn geweest, je gaat niet voor je lol tussen die jostiband zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |