Waar haal je die 192 vandaan? Is toch echt 185 ongeveerquote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1,92 voor een Marokkaan, aardige lengte.
Als ik er naast zit zal ik publiekelijk mijn verontschuldigingen aanbieden en mijn account opheffen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later stuur jij mij een DM en zeg je Roland je had gelijk
ik vergeef het je wel. Als je me dan een DM stuurt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
De boel te vriend houden ofzoquote:
Goodwillquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haha, boos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1,88quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar haal je die 192 vandaan? Is toch echt 185 ongeveer
Iedereen in medialand wil Hiddink kapotmaken.quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
Genee moet Hiddink weer kapot maken.
EROP EN EROVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOM OP PALINGBOEREEE
TrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, het gaat een topper worden.quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Als ik er naast zit zal ik publiekelijk mijn verontschuldigingen aanbieden en mijn account opheffen.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De boel te vriend houden ofzo
Zal wel een verplichting zijn geweest, je gaat niet voor je lol tussen die jostiband zitten
maaaaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Furious?quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je dit even in het Engels zeggen voor onze internationale volgers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |