En betere friet en beter bier in de stadionsquote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
En in theorie een hoger niveau door clubs met grotere begroting.
Het is patat.quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En betere friet en beter bier in de stadions
Stond laatst in de groene amsterdammer een stuk over de kapsel van nu en dat hij vond dat het niet kon want dat waren nazi kapselsquote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adolf zou in 2014 een hipster op een fixie zijn. Toen al fucking veel SWAG
De Groene amsterdammer is ook wel écht heel wazigquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stond laatst in de groene amsterdammer een stuk over de kapsel van nu en dat hij vond dat het niet kon want dat waren nazi kapsels
Mag ik southamptonquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlandse competitie is gewoon reddeloos verloren.
Ik raad jullie aan een ENGELSE ploeg te supporteren
Of die zijn zo zwart geworden van de ovens bedienen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen hadden ze de zwarte pieten al geruimd?
Was voor deze vrouwelijke hoofdredacteur wel een stuk beter.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
De Groene amsterdammer is ook wel écht heel wazig
dat gaat toch ook wel hard achteruit, zeker als je ziet hoeveel geld er in omgaatquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het heeft altijd meer potentie dan apart. Het enige valide argument tegen is dat de kleinere clubs de lul zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
en eeuwige stokpaardje, de lamme en de blinde samen is nog niks
Dat communisten blaadje he?quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
De Groene amsterdammer is ook wel écht heel wazig
Ik heb het een keer gelezen en het was nog slechter dan de volkskrant.quote:
Wel veel aandacht voor literatuurquote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gelezen en het was nog slechter dan de volkskrant.
je verkijkt je een beetje op die markt, wat de premier league financieel zo interessant maakt is de hoeveelheid kijkers in de rest van de wereldquote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heeft altijd meer potentie dan apart. Het enige valide argument tegen is dat de kleinere clubs de lul zijn.
oh daar lees ik het niet voorquote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel veel aandacht voor literatuur
Nee, Wel abbo op de groene amsterdammer kameraard.quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie eigenlijk een krant abbonoment
echt?quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, Wel abbo op de groene amsterdammer kameraard.
NRC Weekendquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ja Paroolquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn ouders NHD.quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Si.quote:
Maar ik beweer nergens dat het PL vormen gaat aannemen, laat staan dat het meteen na de verandering veel beter is, het heeft tijd nodig. Er zit gewoon meer groei in een gecombineerde competitie dan de stagnatie die we nu hebben. De inkomsten kunnen alleen maar hoger worden van een grotere markt en meer kijkers in totaal voor één competitie. Het wordt iig niet slechter dan als we het niet zouden doen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je verkijkt je een beetje op die markt, wat de premier league financieel zo interessant maakt is de hoeveelheid kijkers in de rest van de wereld
Al overweeg ik wel om mijn abbo stop te zetten. Groene gaat meer de kant op van het woord geven aan allochtoon zonder zelfkennis en eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wow best veel mensen hier zeg
dacht dat kranten moeilijk hadden
niet slechter dat zou best eens kunnen maar ook nauwelijks beter, ik zie dan meer brood in het beter (eerlijker) verdelen van de CL geldenquote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik beweer nergens dat het PL vormen gaat aannemen, laat staan dat het meteen na de verandering veel beter is, het heeft tijd nodig. Er zit gewoon meer groei in een gecombineerde competitie dan de stagnatie die we nu hebben. De inkomsten kunnen alleen maar hoger worden van een grotere markt en meer kijkers in totaal voor één competitie. Het wordt iig niet slechter dan als we het niet zouden doen.
Zelfs jij moet het toch eens zijn dat de top 5 in Belgie gewoon een toevoeging zijn? 100 keer liever naar Anderlecht, brugge of gent dan weer zo'n kutpot op het kunstgras van fc fucking almeloquote:
Die weekend bijlage is wel goed bij het Parool.quote:
We zijn dit weekend voor een hont gaan kijken. Superlief beest maar t is nog net te vroegquote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ik lees op internet graag de elsevier
Knut gebruikt de elsevier voor in de kattenbak
En wat dacht je van het niveau opzich. Weg met Excelsios, dord en Heracles en ipv daarvan hebben we dan Standard, Anderlecht en Brugge ofzo. Dat is toch wel beter, al die clubs hebben een begroting 20x hoger dan de laagvliegers hier.quote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet slechter dat zou best eens kunnen maar ook nauwelijks beter, ik zie dan meer brood in het beter (eerlijker) verdelen van de CL gelden
NRC nextquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
wat danquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn dit weekend voor een hont gaan kijken. Superlief beest maar t is nog net te vroeg
Wel klein genoeg houden zodat hij in je reistasje past he? Andersen is het met mij eensquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn dit weekend voor een hont gaan kijken. Superlief beest maar t is nog net te vroeg
cutequote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
maar moet moederdevrouw eerst minder gaan werken
honts
neem een oppasquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
honts
Hebben we hier ook abo vanquote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ik lees op internet graag de elsevier
Knut gebruikt de elsevier voor in de kattenbak
quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
honts
Neem zo'n hond zoals ik.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
honts
je hebt toch een schoonmaaksterquote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wacht tot Johannes zijn studie stop zet en zich definitief vestigt op mijn zolder
inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die weekend bijlage is wel goed bij het Parool.
Kan ik morgen beginnen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wacht tot Johannes zijn studie stop zet en zich definitief vestigt op mijn zolder
Nu nog over het niveau klagen en je bent een waardig vervanger voor je stadsgenoot.quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik honden wil kijken ga ik wel naar imgur ofzo
Er wordt trouwens aan de stoelpoten van GGMM gezaagd in een ander topic hier in VBL.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog over het niveau klagen en je bent een waardig vervanger voor je stadsgenoot.
Hij begint wel erg zuur te wordenquote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog over het niveau klagen en je bent een waardig vervanger voor je stadsgenoot.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik honden wil kijken ga ik wel naar imgur ofzo
linkquote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt trouwens aan de stoelpoten van GGMM gezaagd in een ander topic hier in VBL.
najah zolang stijn maar niet praat zal het niveau hier gewoon hoog liggen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serves him right.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt trouwens aan de stoelpoten van GGMM gezaagd in een ander topic hier in VBL.
Geheel terecht.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag je het mooie wolfhondje niet wat ik postte, dat is tochquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik zou of een Rottweiler of een Engelse Mastiff nemen als ik voor een hond zou gaan.
Herder hier. Of zon schapenhond.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik zou of een Rottweiler of een Engelse Mastiff nemen als ik voor een hond zou gaan.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag je het mooie wolfhondje niet wat ik postte, dat is toch
Ik voor eenquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb die foto al 100 keer gepost maar ja boeiend.
rottweiler en dobermann vind ik wel mooi maar ik hoef geen hondquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Zag gisteren zo'n ierse wolfshond, mijn god die beesten zijn groot.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag je het mooie wolfhondje niet wat ik postte, dat is toch
Duitse herder tochquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik heb ooit een taakstraf gehad in een dierenhotel. Zo'n beest heeft me bekant een hartaanval bezorgd toen ie z'n muil open trokquote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n ierse wolfshond, mijn god die beesten zijn groot.
Doe ik al, Mansfieldquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter toch, groot, slim en zelfstandig. Je hebt niets aan zo'n lelijk klein achterlijk hondje.quote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n ierse wolfshond, mijn god die beesten zijn groot.
hoeveel uurquote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb ooit een taakstraf gehad in een dierenhotel. Zo'n beest heeft me bekant een hartaanval bezorgd toen ie z'n muil open trok
Ik haat van die kleine kutbeesten die alleen maar zijn gekocht omdat ze in het handtasje van de eigenaar passen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter toch, groot, slim en zelfstandig. Je hebt niets aan zo'n lelijk klein achterlijk hondje.
Die pugs zijn trouwens wel heel grappig, jammer dat het niet gezond is voor die beesten.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter toch, groot, slim en zelfstandig. Je hebt niets aan zo'n lelijk klein achterlijk hondje.
Veel te klein.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schofthoogte net boven de knie vind ik perfect
slimme hond moet nog gefokt wordenquote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die lijden 24/7quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die pugs zijn trouwens wel heel grappig, jammer dat het niet gezond is voor die beesten.
Onze hond heeft te kleine wangzakken dus als hij water drinkt slobbert hij de hele kamer er onder. Zal ook wel door inbreeding komen.quote:
Ja dat weet ik. Ik vind wel echt heel grappig.quote:
Rottweilers zijn wel vrij intelligent. Ik was tot de laatste dag verrast over sommige verbanden die hij wist te trekken en derhalve kon uitbuiten om zijn zin te krijgen.quote:
Is dit serieus geen photoshop?quote:
Die oude duitse herder was veel mooierquote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Relatief intelligent voor een hond dan. Zo beter verwoord
Gozer in de buurt heeft er een, je weet echt niet wat je zietquote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rottweilers zijn wel vrij intelligent. Ik was tot de laatste dag verrast over sommige verbanden die hij wist te trekken en derhalve kon uitbuiten om zijn zin te krijgen.
[..]
Is dit serieus geen photoshop?
Border collie zou ik ook wel willen maar daar moet je iedere dag minstens 4 uur in stoppen. Anders slopen ze je hele huis. Die beesten moeten werken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik vind wel echt heel grappig.
[ afbeelding ]
Deze hond zou ik kiezen. Of een duitse herder, lekker om die marocs te pesten
Ja, wat dacht je van de bull terrier danquote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die oude duitse herder was veel mooier
Die zijn echt tofquote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik vind wel echt heel grappig.
[ afbeelding ]
Deze hond zou ik kiezen. Of een duitse herder, lekker om die marocs te pesten
Wij hadden zon hond om op te passen, die ging helemaal los in het bos hier.quote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Border collie zou ik ook wel willen maar daar moet je iedere dag minstens 4 uur in stoppen. Anders slopen ze je hele huis. Die beesten moeten werken.
M'n bazin had er zo een, was ook een tof beestquote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij hadden zon hond om op te passen, die ging helemaal los in het bos hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |