En betere friet en beter bier in de stadionsquote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
En in theorie een hoger niveau door clubs met grotere begroting.
Het is patat.quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En betere friet en beter bier in de stadions
Stond laatst in de groene amsterdammer een stuk over de kapsel van nu en dat hij vond dat het niet kon want dat waren nazi kapselsquote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adolf zou in 2014 een hipster op een fixie zijn. Toen al fucking veel SWAG
De Groene amsterdammer is ook wel écht heel wazigquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stond laatst in de groene amsterdammer een stuk over de kapsel van nu en dat hij vond dat het niet kon want dat waren nazi kapsels
Mag ik southamptonquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlandse competitie is gewoon reddeloos verloren.
Ik raad jullie aan een ENGELSE ploeg te supporteren
Of die zijn zo zwart geworden van de ovens bedienen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen hadden ze de zwarte pieten al geruimd?
Was voor deze vrouwelijke hoofdredacteur wel een stuk beter.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
De Groene amsterdammer is ook wel écht heel wazig
dat gaat toch ook wel hard achteruit, zeker als je ziet hoeveel geld er in omgaatquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlandse competitie is gewoon reddeloos verloren.
Ik raad jullie aan een ENGELSE ploeg te supporteren
Het heeft altijd meer potentie dan apart. Het enige valide argument tegen is dat de kleinere clubs de lul zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
en eeuwige stokpaardje, de lamme en de blinde samen is nog niks
Dat communisten blaadje he?quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
De Groene amsterdammer is ook wel écht heel wazig
Ik heb het een keer gelezen en het was nog slechter dan de volkskrant.quote:
Wel veel aandacht voor literatuurquote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gelezen en het was nog slechter dan de volkskrant.
je verkijkt je een beetje op die markt, wat de premier league financieel zo interessant maakt is de hoeveelheid kijkers in de rest van de wereldquote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heeft altijd meer potentie dan apart. Het enige valide argument tegen is dat de kleinere clubs de lul zijn.
oh daar lees ik het niet voorquote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel veel aandacht voor literatuur
Nee, Wel abbo op de groene amsterdammer kameraard.quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie eigenlijk een krant abbonoment
echt?quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, Wel abbo op de groene amsterdammer kameraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |