Doe ik al, Mansfieldquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlandse competitie is gewoon reddeloos verloren.
Ik raad jullie aan een ENGELSE ploeg te supporteren
Beter toch, groot, slim en zelfstandig. Je hebt niets aan zo'n lelijk klein achterlijk hondje.quote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n ierse wolfshond, mijn god die beesten zijn groot.
hoeveel uurquote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb ooit een taakstraf gehad in een dierenhotel. Zo'n beest heeft me bekant een hartaanval bezorgd toen ie z'n muil open trok
Ik haat van die kleine kutbeesten die alleen maar zijn gekocht omdat ze in het handtasje van de eigenaar passen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter toch, groot, slim en zelfstandig. Je hebt niets aan zo'n lelijk klein achterlijk hondje.
Die pugs zijn trouwens wel heel grappig, jammer dat het niet gezond is voor die beesten.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter toch, groot, slim en zelfstandig. Je hebt niets aan zo'n lelijk klein achterlijk hondje.
Veel te klein.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schofthoogte net boven de knie vind ik perfect
slimme hond moet nog gefokt wordenquote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die lijden 24/7quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die pugs zijn trouwens wel heel grappig, jammer dat het niet gezond is voor die beesten.
Onze hond heeft te kleine wangzakken dus als hij water drinkt slobbert hij de hele kamer er onder. Zal ook wel door inbreeding komen.quote:
Ja dat weet ik. Ik vind wel echt heel grappig.quote:
Rottweilers zijn wel vrij intelligent. Ik was tot de laatste dag verrast over sommige verbanden die hij wist te trekken en derhalve kon uitbuiten om zijn zin te krijgen.quote:
Is dit serieus geen photoshop?quote:
Die oude duitse herder was veel mooierquote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Relatief intelligent voor een hond dan. Zo beter verwoord
Gozer in de buurt heeft er een, je weet echt niet wat je zietquote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rottweilers zijn wel vrij intelligent. Ik was tot de laatste dag verrast over sommige verbanden die hij wist te trekken en derhalve kon uitbuiten om zijn zin te krijgen.
[..]
Is dit serieus geen photoshop?
Border collie zou ik ook wel willen maar daar moet je iedere dag minstens 4 uur in stoppen. Anders slopen ze je hele huis. Die beesten moeten werken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik vind wel echt heel grappig.
[ afbeelding ]
Deze hond zou ik kiezen. Of een duitse herder, lekker om die marocs te pesten
Ja, wat dacht je van de bull terrier danquote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die oude duitse herder was veel mooier
Die zijn echt tofquote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik vind wel echt heel grappig.
[ afbeelding ]
Deze hond zou ik kiezen. Of een duitse herder, lekker om die marocs te pesten
Wij hadden zon hond om op te passen, die ging helemaal los in het bos hier.quote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Border collie zou ik ook wel willen maar daar moet je iedere dag minstens 4 uur in stoppen. Anders slopen ze je hele huis. Die beesten moeten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |