Neem zo'n hond zoals ik.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
maar moet moederdevrouw eerst minder gaan werken
honts
je hebt toch een schoonmaaksterquote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wacht tot Johannes zijn studie stop zet en zich definitief vestigt op mijn zolder
inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die weekend bijlage is wel goed bij het Parool.
Kan ik morgen beginnen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wacht tot Johannes zijn studie stop zet en zich definitief vestigt op mijn zolder
Nu nog over het niveau klagen en je bent een waardig vervanger voor je stadsgenoot.quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik honden wil kijken ga ik wel naar imgur ofzo
Er wordt trouwens aan de stoelpoten van GGMM gezaagd in een ander topic hier in VBL.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog over het niveau klagen en je bent een waardig vervanger voor je stadsgenoot.
Hij begint wel erg zuur te wordenquote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog over het niveau klagen en je bent een waardig vervanger voor je stadsgenoot.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Als ik honden wil kijken ga ik wel naar imgur ofzo
linkquote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt trouwens aan de stoelpoten van GGMM gezaagd in een ander topic hier in VBL.
najah zolang stijn maar niet praat zal het niveau hier gewoon hoog liggen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serves him right.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt trouwens aan de stoelpoten van GGMM gezaagd in een ander topic hier in VBL.
Geheel terecht.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag je het mooie wolfhondje niet wat ik postte, dat is tochquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik zou of een Rottweiler of een Engelse Mastiff nemen als ik voor een hond zou gaan.
Herder hier. Of zon schapenhond.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik zou of een Rottweiler of een Engelse Mastiff nemen als ik voor een hond zou gaan.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag je het mooie wolfhondje niet wat ik postte, dat is toch
Ik voor eenquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb die foto al 100 keer gepost maar ja boeiend.
rottweiler en dobermann vind ik wel mooi maar ik hoef geen hondquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Zag gisteren zo'n ierse wolfshond, mijn god die beesten zijn groot.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag je het mooie wolfhondje niet wat ik postte, dat is toch
Duitse herder tochquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik heb ooit een taakstraf gehad in een dierenhotel. Zo'n beest heeft me bekant een hartaanval bezorgd toen ie z'n muil open trokquote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n ierse wolfshond, mijn god die beesten zijn groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |