NRC Weekendquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie eigenlijk een krant abbonoment
ja Paroolquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn ouders NHD.quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Si.quote:
Maar ik beweer nergens dat het PL vormen gaat aannemen, laat staan dat het meteen na de verandering veel beter is, het heeft tijd nodig. Er zit gewoon meer groei in een gecombineerde competitie dan de stagnatie die we nu hebben. De inkomsten kunnen alleen maar hoger worden van een grotere markt en meer kijkers in totaal voor één competitie. Het wordt iig niet slechter dan als we het niet zouden doen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je verkijkt je een beetje op die markt, wat de premier league financieel zo interessant maakt is de hoeveelheid kijkers in de rest van de wereld
Al overweeg ik wel om mijn abbo stop te zetten. Groene gaat meer de kant op van het woord geven aan allochtoon zonder zelfkennis en eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wow best veel mensen hier zeg
dacht dat kranten moeilijk hadden
niet slechter dat zou best eens kunnen maar ook nauwelijks beter, ik zie dan meer brood in het beter (eerlijker) verdelen van de CL geldenquote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik beweer nergens dat het PL vormen gaat aannemen, laat staan dat het meteen na de verandering veel beter is, het heeft tijd nodig. Er zit gewoon meer groei in een gecombineerde competitie dan de stagnatie die we nu hebben. De inkomsten kunnen alleen maar hoger worden van een grotere markt en meer kijkers in totaal voor één competitie. Het wordt iig niet slechter dan als we het niet zouden doen.
Zelfs jij moet het toch eens zijn dat de top 5 in Belgie gewoon een toevoeging zijn? 100 keer liever naar Anderlecht, brugge of gent dan weer zo'n kutpot op het kunstgras van fc fucking almeloquote:
Die weekend bijlage is wel goed bij het Parool.quote:
We zijn dit weekend voor een hont gaan kijken. Superlief beest maar t is nog net te vroegquote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ik lees op internet graag de elsevier
Knut gebruikt de elsevier voor in de kattenbak
En wat dacht je van het niveau opzich. Weg met Excelsios, dord en Heracles en ipv daarvan hebben we dan Standard, Anderlecht en Brugge ofzo. Dat is toch wel beter, al die clubs hebben een begroting 20x hoger dan de laagvliegers hier.quote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet slechter dat zou best eens kunnen maar ook nauwelijks beter, ik zie dan meer brood in het beter (eerlijker) verdelen van de CL gelden
NRC nextquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
wat danquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn dit weekend voor een hont gaan kijken. Superlief beest maar t is nog net te vroeg
Wel klein genoeg houden zodat hij in je reistasje past he? Andersen is het met mij eensquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn dit weekend voor een hont gaan kijken. Superlief beest maar t is nog net te vroeg
cutequote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
maar moet moederdevrouw eerst minder gaan werken
honts
neem een oppasquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
honts
Hebben we hier ook abo vanquote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ik lees op internet graag de elsevier
Knut gebruikt de elsevier voor in de kattenbak
quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo 1 (niet precies deze)
[ afbeelding ]
honts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |