quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we stoppen als moderator? Dit kan zo niet langer.
Je was een goeie. Of nou ja, je deed het wel aardig. Of eigenlijk... laten we het hierbij houden.quote:
Welnee, ik hou wel van kleine konijntjes. Alleen was GGMM zo stellig dat ik alleen aandurfde een topic voor hem te openen. Ik bedoel maar, ik wil jullie natuurlijk niks in de schoenen schuiven ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij gekleineerd. Loveless ziet mij kennelijk als minderwaardig aan.
Ik vind dit vooral van GGMM erg laf en bovendien tegen de crewpolicy. Ik verwacht gepaste maatregelen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dag Rene
[..]
[..]
[..]
Je was een goeie. Of nou ja, je deed het wel aardig. Of eigenlijk... laten we het hierbij houden.
OGL* was ook al tot deze conclusie gekomen, en Hij was het uiteraard roerend met ons eens dat het erg laf is om op andere plekken af te geven op Zijn beleid, en te schermen met maatregelen terwijl GGMM toch geen daad bij het woord gaat voegen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral van GGMM erg laf en bovendien tegen de crewpolicy. Ik verwacht gepaste maatregelen.
*= Onze Grote Leiderquote:Op maandag 3 november 2014 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje laf om dat daar te roepen (not to mention tegen de crewpolicy). ik zie vanzelf wel een bericht verschijnen in de mail ofzo.
verder is dit wel weer leuk geweest zo.
Wil je de banner niet zien? Blijf weg
GGMM kan zich niet vinden in de zwarte piet banner en stelt z'n functie ter beschikking. Het is nog onduidelijk of LittleRabbit zich solidair verklaart.quote:Op maandag 3 november 2014 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist? Watskebeurt?
Ik neem aan dat dit een grap is...............quote:Op maandag 3 november 2014 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GGMM kan zich niet vinden in de zwarte piet banner en stelt z'n functie ter beschikking. Het is nog onduidelijk of LittleRabbit zich solidair verklaart.
Nee? Zie de posts in de OP. Zijn gewoon legit.quote:Op maandag 3 november 2014 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een grap is...............
Oké, ik vind het een beetje weird, maar goed het zal verder allemaal welquote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? Zie de posts in de OP. Zijn gewoon legit.
Die heeft Danny weggehaald, topic heeft opeens nog maar 246 posts. Weet niet waarom.quote:Op maandag 3 november 2014 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen die al eerder zijn gestopt en dan weer terugkomen zijn totaal niet serieus te nemen. Overigens zijn die quotes uit de OP nergens meer in het desbetreffende topic terug te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |