quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we stoppen als moderator? Dit kan zo niet langer.
Je was een goeie. Of nou ja, je deed het wel aardig. Of eigenlijk... laten we het hierbij houden.quote:
Welnee, ik hou wel van kleine konijntjes. Alleen was GGMM zo stellig dat ik alleen aandurfde een topic voor hem te openen. Ik bedoel maar, ik wil jullie natuurlijk niks in de schoenen schuiven ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij gekleineerd. Loveless ziet mij kennelijk als minderwaardig aan.
Ik vind dit vooral van GGMM erg laf en bovendien tegen de crewpolicy. Ik verwacht gepaste maatregelen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dag Rene
[..]
[..]
[..]
Je was een goeie. Of nou ja, je deed het wel aardig. Of eigenlijk... laten we het hierbij houden.
OGL* was ook al tot deze conclusie gekomen, en Hij was het uiteraard roerend met ons eens dat het erg laf is om op andere plekken af te geven op Zijn beleid, en te schermen met maatregelen terwijl GGMM toch geen daad bij het woord gaat voegen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral van GGMM erg laf en bovendien tegen de crewpolicy. Ik verwacht gepaste maatregelen.
*= Onze Grote Leiderquote:Op maandag 3 november 2014 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje laf om dat daar te roepen (not to mention tegen de crewpolicy). ik zie vanzelf wel een bericht verschijnen in de mail ofzo.
verder is dit wel weer leuk geweest zo.
Wil je de banner niet zien? Blijf weg
GGMM kan zich niet vinden in de zwarte piet banner en stelt z'n functie ter beschikking. Het is nog onduidelijk of LittleRabbit zich solidair verklaart.quote:Op maandag 3 november 2014 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist? Watskebeurt?
Ik neem aan dat dit een grap is...............quote:Op maandag 3 november 2014 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GGMM kan zich niet vinden in de zwarte piet banner en stelt z'n functie ter beschikking. Het is nog onduidelijk of LittleRabbit zich solidair verklaart.
Nee? Zie de posts in de OP. Zijn gewoon legit.quote:Op maandag 3 november 2014 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een grap is...............
Oké, ik vind het een beetje weird, maar goed het zal verder allemaal welquote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? Zie de posts in de OP. Zijn gewoon legit.
Die heeft Danny weggehaald, topic heeft opeens nog maar 246 posts. Weet niet waarom.quote:Op maandag 3 november 2014 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen die al eerder zijn gestopt en dan weer terugkomen zijn totaal niet serieus te nemen. Overigens zijn die quotes uit de OP nergens meer in het desbetreffende topic terug te vinden.
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Karina, neem aan dat jij wel blijft he?
Foksuurquote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die heeft Danny weggehaald, topic heeft opeens nog maar 246 posts. Weet niet waarom.
Het lijkt hier Noord-Frankrijk wel.quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die heeft Danny weggehaald, topic heeft opeens nog maar 246 posts. Weet niet waarom.
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, je zegt eerst 'danny heeft reacties verwijderd' en vervolgens vraag je je af waarom dat topic zo weinig reacties heeft.quote:
Dat zeg ik als bewijs dat er in dat topic dingen zijn weggehaald. Ik vraag me af waarom het verwijderd is. Ik had jou wel wat slimmer ingeschat.quote:Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zegt eerst 'danny heeft reacties verwijderd' en vervolgens vraag je je af waarom dat topic zo weinig reacties heeft.
Nou sorry hoor, maar dan ben je echt heel dom.
Ach, anderen vinden de baas achter z'n rug om in de zeik nemen en opscheppen over opstappen en het vervolgens niet doen weer heel dom. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zegt eerst 'danny heeft reacties verwijderd' en vervolgens vraag je je af waarom dat topic zo weinig reacties heeft.
Nou sorry hoor, maar dan ben je echt heel dom.
Ik ben slim genoeg om te weten dat dit niet waar is.quote:Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
Ik had jou wel wat slimmer ingeschat.
Ik zet niemand in de zeik. Ik geef gewoon m'n mening over de banner.quote:Op maandag 3 november 2014 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, anderen vinden de baas achter z'n rug om in de zeik nemen en opscheppen over opstappen en het vervolgens niet doen weer heel dom. Zo hebben we allemaal wat.
Je noemt het een tokkiebanner. Dus indirect Danny een tokkie. En uiteraard ligt het verder weer aan de anderen, en niet aan jou. Het is gewoon niet zo slim daar mee te schermen, zeker niet om iets waar Danny al vanaf alle kanten gezeik om krijgt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet niemand in de zeik. Ik geef gewoon m'n mening over de banner.
En dat van dat opstappen was overduidelijk een grapje. Domoor.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 3 november 2014 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je noemt het een tokkiebanner. Dus indirect Danny een tokkie. En uiteraard ligt het verder weer aan de anderen, en niet aan jou. Het is gewoon niet zo slim daar mee te schermen, zeker niet om iets waar Danny al vanaf alle kanten gezeik om krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |