In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.quote:Op maandag 3 november 2014 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar! T was gewoon heel leuk!
Vanavond komt hij eten.
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.
Ik was er nog niet eens naar op zoek!quote:
Des te leuker toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er nog niet eens naar op zoek!
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"quote:Op maandag 3 november 2014 10:30 schreef Kluts het volgende:
Jawel maar ik zit op mobiel en geen idee hoe dat dan moet.
Je kent me beter dan dat!quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.
Ja die kon ik nergens vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Die is er mobiel niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Verrek, ie heb gelijkquote:Op maandag 3 november 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt welIk heb hem laatst gehad/gevonden/gebruikt
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen realiteitszin heb en geduld.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw eierstokken gaan ook nog wel rammelen.
Or do we?quote:
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nuquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bomquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
De muziek was toen wel 100.000x beter.quote:Op maandag 3 november 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bom
Hoe zijn we die tijd ooit doorgekomen?quote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
Maar zonder internet zou ik niet kunnen overleven hoor. Continue iedereen bellen om dingen af te spreken ipv een event op FB aan te maken voor 100 man meteen.
quote:
Gewoon heel veel naar je walkman luisteren.quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe zijn we die tijd ooit doorgekomen?
Ik moest van de week een (echte) brief sturen. Toen stond ik er ook even bij stil hoe bijzonder het eigenlijk is dat we gewoon een hele organisatie van auto's, vliegtuigen en postbodes hebben die de hele wereld over sjouwen om eenvoudige tekstberichten te bezorgen. Het is nu nog redelijk normaal, maar ik kan me zo voorstellen dat men over 20 jaar zoiets heeft van "Wat was men creatief in die tijd zeg"!quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaarde!quote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moest van de week een (echte) brief sturen.
Door the A-team, Miami Vice en Knightrider te kijken natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik zoveel mensen ergens voor zou uitnodigenquote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
Maar zonder internet zou ik niet kunnen overleven hoor. Continue iedereen bellen om dingen af te spreken ipv een event op FB aan te maken voor 100 man meteen.
En Airwolf!quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door the A-team, Miami Vice en Knightrider te kijken natuurlijk.
Ik zei al, begint met aansprekenquote:Daten...
Hoe doe je dat eig?
Hoe leren we mannen kennen..
Mwa, gaat me meer om de dagelijkse gang van zaken. En hoe onveilig het toen allemaal wasquote:Op maandag 3 november 2014 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nu. Na je 25ste gaat het toch allemaal bergaf
.
Vorige week, mijn nieuwe contract en mijn ontslagbrief.quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik echt idd al jaren niet meer gedaan.
Gemaild en gemaildquote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week, mijn nieuwe contract en mijn ontslagbrief.
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.quote:Op maandag 3 november 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, gaat me meer om de dagelijkse gang van zaken. En hoe onveilig het toen allemaal was
Scannenquote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er moesten handtekeningen op enzo.
Maar goed, ik ben de laatste tijd nogal melancholisch. En dan denk ik terug naar hoe het was in die tijd. Maar dat is dan wel vanuit de ogen van een kind. Het op pad gaan met de trein, chocomel en fruit tella mee. Of naar het zwembad. Dierentuin. Al dat soort dingen die tegenwoordig echt compleet anders zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.
Niet van mij (ofja ook van mij), van een ander. Dan moet ik het scannen, naar hem mailen, vragen of hij het weer uit wil printen, tekenen en opsturen. En dan hopen dat de ontvangende instantie een uitgeprinte handtekening accepteert.quote:
Van een contract zou ik ook wel een kopietje met handtekening willen eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij gepost en gegeven eigenlijk.
?quote:Op maandag 3 november 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet van mij (ofja ook van mij), van een ander. Dan moet ik het scannen, naar hem mailen, vragen of hij het weer uit wil printen, tekenen en opsturen. En dan hopen dat de ontvangende instantie een uitgeprinte handtekening accepteert.
Dus in dit geval was gewoon even opsturen makkelijker. Helemaal nu je je postzegel gewoon via de PostNL-app kunt kopen.
Dat was toch ook zo? De lijken dreven in de grachten en zo....quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.
Ja man, er woonden in die tijd gewoon 2 keer zoveel mensen, de kans dat je de 20 haalde was 40% ofzo... Keiharde struggles.quote:Op maandag 3 november 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo? De lijken dreven in de grachten en zo....
Ja als je van die stickers bij de postbalie koopt moet je er gelijk 5 kopen en die andere 4 raak ik dan toch kwijt.quote:
Zij hebben het contract met natte handtekening naar mij gestuurd. Ik heb hem gekrabbeld, gekopieerd, terug gestuurd.quote:Op maandag 3 november 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van een contract zou ik ook wel een kopietje met handtekening willen eigenlijk.
Ik laat het gewoon wegen bij de balie en betaal dat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je van die stickers bij de postbalie koopt moet je er gelijk 5 kopen en die andere 4 raak ik dan toch kwijt.
Ik loop naar het agentschap, brief op schaal, sticker erop, klaar.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je van die stickers bij de postbalie koopt moet je er gelijk 5 kopen en die andere 4 raak ik dan toch kwijt.
gmtaquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon wegen bij de balie en betaal dat.
Ja, precies. Voor zwaardere dingen doe ik dat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop naar het agentschap, brief op schaal, sticker erop, klaar.
Ik lees het net.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat idd. Al moet ik daarna nog wel naar de overkant lopen, naar de brievenbusquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik loop naar het agentschap, brief op schaal, sticker erop, klaar.
Oh, dat zit bij ons allemaal in de Jumboquote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd. Al moet ik daarna nog wel naar de overkant lopen, naar de brievenbus
(bij de Jumbo)
Jah, dat zou je ook verwachten idd. Maar miss omdat de brievenbus aan de overkant staat dat het hier niet is.quote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dat zit bij ons allemaal in de Jumbo
Ja dat wou ik dus ook doen vorige keer dat ik een brief wou sturen, kreeg ik dus gewoon zo'n velletje van 5 postzegels aangesmeerdquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon wegen bij de balie en betaal dat.
Hoe doen ze die betaling dan?quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus ook doen vorige keer dat ik een brief wou sturen, kreeg ik dus gewoon zo'n velletje van 5 postzegels aangesmeerd
Die postzegelcode-app vind ik ideaal. Ze incasseren 85 cent en binnen een paar seconden heb je een postzegelcode die je in de hoek van de envelop schrijft en klaar.
Ja, dat jij geen ruggegraat hebt...quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus ook doen vorige keer dat ik een brief wou sturen, kreeg ik dus gewoon zo'n velletje van 5 postzegels aangesmeerd
Die postzegelcode-app vind ik ideaal. Ze incasseren 85 cent en binnen een paar seconden heb je een postzegelcode die je in de hoek van de envelop schrijft en klaar.
Ja da's wel klote. Daar moesten ze iets op verzinnen. Of gewoon dat je kunt kiezen het dubbele bedrag te betalen voor een zwaardere brief ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lees het net.
Maar je kan er maar 1 per poststuk gebruikenIk doe tegenwoordig nekel aan massaverzending
Via een incasso.quote:
Idd.. Want zit nu ook vaak aan de 3/4 euro ofzo. Maar voor een enkele brief zou het wel handig zijn ja.quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja da's wel klote. Daar moesten ze iets op verzinnen. Of gewoon dat je kunt kiezen het dubbele bedrag te betalen voor een zwaardere brief ofzo.
Waarom zou ik daar stampij om gaan maken als ik weet dat het net zo makkelijk via die app kanquote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat jij geen ruggegraat hebt...
Stampij?quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar stampij om gaan maken als ik weet dat het net zo makkelijk via die app kan
"Kunt u deze brief frankeren?"quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stampij?
"nee mevrouw, ik wil gewoon betalen voor deze brief, ik hoef geen velletje postzegels"
Jij laat je postzegels aansmeren, jij staat daar en kan niet een enkele sticker krijgen toch?quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar stampij om gaan maken als ik weet dat het net zo makkelijk via die app kan
Waarom zou ik daar moeilijk over doen als ik weet dat ik via die app prima een enkele postzegel kan afrekenen? Als hun mij geen losse postzegel willen verkopen is dat hun probleem, niet dat van mij.quote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij laat je postzegels aansmeren, jij staat daar en kan niet een enkele sticker krijgen toch?
Mja, blijkbaar wist je niet dat ze ook een sticker kunnen afdrukken. Ach ja.quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar moeilijk over doen als ik weet dat ik via die app prima een enkele postzegel kan afrekenen? Als hun mij geen losse postzegel willen verkopen is dat hun probleem, niet dat van mij.
Als je dat toen al wist.. waarom dan vragen of zij het kunnen frankeren?quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar moeilijk over doen als ik weet dat ik via die app prima een enkele postzegel kan afrekenen? Als hun mij geen losse postzegel willen verkopen is dat hun probleem, niet dat van mij.
Omdat ik dacht dat dat goedkoper zou zijn, en ik moest toch die kant op om 'm in de bus te doen. Maar zo'n velletje van 5 is voor mij niet goedkoper.quote:Op maandag 3 november 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat toen al wist.. waarom dan vragen of zij het kunnen frankeren?
Balkonquote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Opzich wel leuke appartementen gezien, hebben ze geen balkon
Mja, blijkbaar was jij erbij en weet jij beter wat die man wel of niet wil verkopen dan die man zelf.quote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar wist je niet dat ze ook een sticker kunnen afdrukken. Ach ja.
Gelieve niet natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef CherryLips het volgende:
En dan niet zo'n smal inpandig balkonnetje!
Ook weer per mailquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. wat bezichtigingaanvragen de mail uit gedaan
Dan mag ik tig makelaars gaan bellen. Dan liever mail voor bezichtiging, dan bellen ze mij en kunnen we daarna verder pratenquote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer per mailIk belde de makelaar gewoon, old skool.
Hier niet veel meer, al is ie wel aan de goede kant (zuidwest), heb er boel zon op.quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Sja, balkon, best leuk, maar als ik er 5 keer per jaar gebruik van maak is het veel.
Belde, verleden tijdquote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan mag ik tig makelaars gaan bellen. Dan liever mail voor bezichtiging, dan bellen ze mij en kunnen we daarna verder praten
Jij gaat verhuizen?
Ja, bij mij ook, de hele dag zon, maar dan nog zit ik er nooit. Ga ik wel de stad in voor een terras ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier niet veel meer, al is ie wel aan de goede kant (zuidwest), heb er boel zon op.
Heb er afgelopen zomer best gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Sja, balkon, best leuk, maar als ik er 5 keer per jaar gebruik van maak is het veel.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er 's zomers gewoon een extra kamer bij, zo zie ik hetquote:
Ja ok, deur staat wel open in de zomer, stap idd wel even naar buiten soms, maar echt een paar uur zitten doe ik nooit. 1 keer geBBQed deze zomer, dat was het wel.quote:Op maandag 3 november 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er afgelopen zomer best gebruik van gemaakt.
Vooral wel lekker als je bezoek hebt.
Of gewoon even gaan staan, voelen hoe warm/koud het is, effe jezelf luchten.
Zat dus bij vriendin en die heeft enkel ramen. Tja toch anders.
Als je er van had geweten, had je die man kunnen vertellen dat hij even heel snel zijn werk moet doen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar was jij erbij en weet jij beter wat die man wel of niet wil verkopen dan die man zelf.
Gewoon het huis van de buren bezichtigen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belde, verleden tijdVond ik best leuk, huizen bezichtigen. Kijken hoe andere mensen wonen enzo.
Frans balkonquote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan niet zo'n smal inpandig balkonnetje!
Raar is dat, precies hetzelfde huis en meteen heel anders ingericht.quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon het huis van de buren bezichtigen.
Die heb ik aan de andere kant, aan de galerijkant. Wie dat bedacht heeft. Alsof ik lekker die deuren open ga gooien als iedereen zo naar binnen kan banjeren. Niet dat ik veel buren heb, maar toch.quote:
Maar zelfs dan zou ik hem missen als ik hem niet had. Die enkele keer is het zeker wel waard.quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, deur staat wel open in de zomer, stap idd wel even naar buiten soms, maar echt een paar uur zitten doe ik nooit. 1 keer geBBQed deze zomer, dat was het wel.
Als je een frans balkon op de 1+ verdieping hebt, is dat niet een probleem.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik aan de andere kant, aan de galerijkant. Wie dat bedacht heeft. Alsof ik lekker die deuren open ga gooien als iedereen zo naar binnen kan banjeren. Niet dat ik veel buren heb, maar toch.
True, het hoort er wel een beetje bij idd.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zelfs dan zou ik hem missen als ik hem niet had. Die enkele keer is het zeker wel waard.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je er van had geweten, had je die man kunnen vertellen dat hij even heel snel zijn werk moet doen.
quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens gaan verhuizen. Woon hier al te lang. Ben alleen bang dat dit hok aardig onverkoopbaar is.quote:Op maandag 3 november 2014 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar is dat, precies hetzelfde huis en meteen heel anders ingericht.
Huis van de onderburen staat nu te koop, mooi hoe ze zo'n appartement helemaal kunnen omtoveren voor de foto's.
Verbouwen en er zelf blijven wonen?quote:Op maandag 3 november 2014 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens gaan verhuizen. Woon hier al te lang. Ben alleen bang dat dit hok aardig onverkoopbaar is.Moet er eerst nieuwe keuken en CV in.
Jongen, dan loop jij toch lekker eerst weer terug naar huis, en dan weer naar de brievenbus. Lekker makkelijk.quote:
En toch is het wel lekker om gewoon ff buiten te kunnen gaan zitten als het puick weer is.quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Naar huis is toch niet nodig? Mobiel vast wel mee. Enkel een pen vragenquote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongen, dan loop jij toch lekker eerst weer terug naar huis, en dan weer naar de brievenbus. Lekker makkelijk.
Ja want ik laat mijn telefoon altijd thuis als ik een brief ga postenquote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongen, dan loop jij toch lekker eerst weer terug naar huis, en dan weer naar de brievenbus. Lekker makkelijk.
Ik zou wel meteen 2x zoveel moeten betalen als nu, dat houdt me ook een beetje tegen. Die 10 minuten fietsen naar de Oudegracht is ook weer niet zoooooo erg.quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik roep al jaren dat ik best naar het centrum wil, maar echt iets leuks en betaalbaars kom ik niet tegen, nou zoek ik ook niet echt verder.
Ah ok, goed punt.quote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja want ik laat mijn telefoon altijd thuis als ik een brief ga posten
Nou ja, aan de galerijkant, en ik ben de eerste van de galerijquote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een frans balkon op de 1+ verdieping hebt, is dat niet een probleem.
Ja, dat ook natuurlijk, Ik betaal nu echt vrij weinig en dat zal zeker 150% moeten worden, opzich niet zo erg, maar dan moet het wel vergelijkbaar zijn qua ruimte.quote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou wel meteen 2x zoveel moeten betalen als nu, dat houdt me ook een beetje tegen. Die 10 minuten fietsen naar de Oudegracht is ook weer niet zoooooo erg.
Maar is de galerij dan op dezelfde hoogte als dat balkon? Want dan is het effectief toch gewoon een extra deur maar dan met een hekje ervoor?quote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, aan de galerijkant, en ik ben de eerste van de galerijIk zet ze 's zomers wel een stukje open, maar niet helemaal.
Heerlijkquote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En toch is het wel lekker om gewoon ff buiten te kunnen gaan zitten als het puick weer is.
Eigenlijk zijn het twee openslaande deuren zo de galerij op jaquote:Op maandag 3 november 2014 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar is de galerij dan op dezelfde hoogte als dat balkon? Want dan is het effectief toch gewoon een extra deur maar dan met een hekje ervoor?
Zit hier ook voor een appel en een ei. Niet in de beste buurt maar alles is eigenlijk wel dichtbij, fiets in 5 minuten naar mn werk, in 7 naar het CS, in 10 naar Oudegracht (15 terug na vele biertjesquote:Op maandag 3 november 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ook natuurlijk, Ik betaal nu echt vrij weinig en dat zal zeker 150% moeten worden, opzich niet zo erg, maar dan moet het wel vergelijkbaar zijn qua ruimte.
Afhankelijk van de orientatie van je huis kan ik me nog voorstellen dat je een bankje op de galerij zet en daar gaat zitten als de zon daar op staat bijvoorbeeld. Hoewel dat ook wel weer een beetje tokkie is.quote:Op maandag 3 november 2014 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het twee openslaande deuren zo de galerij op jaDat hekje hebben ze ook maar meteen weggelaten.
Same here dus, groot winkelcentrum voor mijn deur, busrit van 7 min naar CS en lage huur.quote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit hier ook voor een appel en een ei. Niet in de beste buurt maar alles is eigenlijk wel dichtbij, fiets in 5 minuten naar mn werk, in 7 naar het CS, in 10 naar Oudegracht (15 terug na vele biertjes).
Heb er ook gewoon één tuinstoel staan, net zo goed. Hele set heb je niets aan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HeerlijkIk heb gewoon een tuinstoel staan, in de ligstand en ogen dicht
![]()
Wilde er eerst zo'n lounge setje neerzetten, tot ik bij een vriendin merkte dat dat alleen leuk is als je visite hebt maar dat het niet echt lekker zit verder als je gewoon in de zon wilt zitten.
Zo breed is de galerij nou ook weer niet. Als ik aan het eind had gezeten wel. Beneden hebben ze een bredere galerij en daar staan ook stoelen enzo, maar als ik dat hier ga doen breken de buren hun nek over mijn zooi.quote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Afhankelijk van de orientatie van je huis kan ik me nog voorstellen dat je een bankje op de galerij zet en daar gaat zitten als de zon daar op staat bijvoorbeeld. Hoewel dat ook wel weer een beetje tokkie is.
Is dat inclusief Special Service ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
Acj ik ben nu al gewend aan 1000 pm dus dat scheelt
10 minuutjes van de Oudegracht, wat een kutleven.quote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou wel meteen 2x zoveel moeten betalen als nu, dat houdt me ook een beetje tegen. Die 10 minuten fietsen naar de Oudegracht is ook weer niet zoooooo erg.
godverdommequote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik betaal net iets meer dan de helft daarvan.
Je gebruikt Excel.quote:
In amsterdam? Doe je netjesquote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
In het centrum van Amsterdam? Als ik ooit daar ga wonen, help me dan met het zoeken van een woning, ok?quote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Nee, geen centrum, dichtbij centrumquote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het centrum van Amsterdam? Als ik ooit daar ga wonen, help me dan met het zoeken van een woning, ok?
Ziekenkostenverzekering doet tegenwoordig zo een paar honderd euro.quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Als je hypotheek en gas/licht bij elkaar nog niet eens 550 euro is, wat zijn dan in godsnaam de andere vaste lasten?
zorgverzekering er ook bij? Gsm-abo's, internet, alles?quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Leve de hypotheek. 435e p/m. Komt er nog 90e p/m voor gas/licht bij.
Wij doen van 1050 per maand alle vaste lasten en de boodschappen.
Jij woont dichter bij Volendam dan bij het centrum.quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, geen centrum, dichtbij centrum.
Rekenen is niet je sterkste punt he?quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij woont dichter bij Volendam dan bij het centrum.
125?quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ziekenkostenverzekering doet tegenwoordig zo een paar honderd euro.
Dat tikt ook nog best aan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet nog netjes elke maand geld opzij voor de WOZ en al die andere onzin.
Nog steeds, doe je goed.quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, geen centrum, dichtbij centrum.
Wat? Dang.....quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ziekenkostenverzekering doet tegenwoordig zo een paar honderd euro.
Waarom denk je dat ik ook zit te kijken naar koopwoning. Scheelt zo een paar 100euro.quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mijn vaste lasten bij elkaar zijn zo'n 1120.
Of niet. Dat kan je pas aan het einde opmaken met verkoop.quote:Op maandag 3 november 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook zit te kijken naar koopwoning. Scheelt zo een paar 100euro.
Ik betaal nog geen 80 euro in de maand. En krijg ook nog 70 euro zorgtoeslag ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Zieken kosten verzekering is toch zelden meer dan 150? En dan heb je al een total alles pakket volgens mij
Zorgtoeslag? Krijg jij dat nog?quote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik betaal nog geen 80 euro in de maand. En krijg ook nog 70 euro zorgtoeslag ofzo.
Eigen risico wel maximaal natuurlijk.
Klopt. Kijk naar beide en tis maar net of er wat leuks voorbij komt wat behalve dat ik t leuk vind ook goed vekoopbaar blijft.quote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of niet. Dat kan je pas aan het einde opmaken met verkoop.
Genoeg mensen die de afgelopen jaren met een flinks schuld zijn blijven zitten.
Dan is het nog maar de vraag of het zo voordelig was.
Ja, de andere verhalen zijn er ook. Maar het blijft kwetsbaar de huizenmarkt en de echte rekening kan je pas opmaken aan het einde.
Ja idd. Maar moet ie dan niet echtlaag zijn? Zal eens kijkerquote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeel van een relatief laag brutoinkomen.
Ik ben dan ook een arme sloeber.quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd. Maar moet ie dan niet echtlaag zijn? Zal eens kijker
Dus 250 euro met z'n tweeën.quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Zieken kosten verzekering is toch zelden meer dan 150? En dan heb je al een total alles pakket volgens mij
Alle gedeelde kosten. Zorgverzekering en mobiel niet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
zorgverzekering er ook bij? Gsm-abo's, internet, alles?
babylon welquote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q is niet met z'n tweeen.
Of ik mis iets in de discussie omdat ik mobiel zit
Ah, dat scheelt nogal jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle gedeelde kosten. Zorgverzekering en mobiel niet.
Boodschappen ook hequote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Als je hypotheek en gas/licht bij elkaar nog niet eens 550 euro is, wat zijn dan in godsnaam de andere vaste lasten?
Ja, bij de 1375 (of 1050) zit 120 g/l, terwijl het praktisch 90 is.quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n g/w/l ook hoger ingezet dan ik uiteindelijk gebruik. Ik krijg liever geld terug dan dat blijkt dat ik bij moet betalen.
Netjes, wij zitten wel wat hogerquote:Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou het 1375 per maand zijn. Inclusief boodschappen.
Nou hebben wij wel een heel klein appartement, dat scheelt enormquote:
17 euroquote:De hoogste naheffing krijgen mensen met een inkomen tussen de 50.000 en 56.495 euro per jaar, inclusief een dertiende maand. Die moeten 321 euro bijbetalen. Inkomens boven de 90.000 euro krijgen maar 17 euro naheffing.
2012 of 2013?quote:Op maandag 3 november 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vage verdeling![]()
En dat gaat over 2014? Ach ik zit er toch onder
Kut man, verdien je nieteens een ton per jaar, krijg je ook nog 17 euro naheffing. Arme mensenquote:
Kleine appartement hebben wij inmiddels achter ons gelaten jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou hebben wij wel een heel klein appartement, dat scheelt enorm
Over een paar jaar verhuizen, vermoed dat het dan 300 euro duurder wordt.
Ik zou niet kleiner willen wonen dan 75m2. Dat weet ik wel.quote:Op maandag 3 november 2014 13:16 schreef Bart het volgende:
Kleine appartement hebben wij inmiddels achter ons gelaten ja.
Soms vergeet ik hoe godvergeten duur Nederland is...quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boodschappen ook he
En water, belasting, tv/internet, verzekeringen, riool, afval.
Ligt eraan wat je onder klein verstaatquote:Op maandag 3 november 2014 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Kleine appartement hebben wij inmiddels achter ons gelaten ja.
Te groot is ook niets. Je moet het ook allemaal schoon houdenquote:Op maandag 3 november 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou niet kleiner willen wonen dan 75m2. Dat weet ik wel.
Twee slaapkamers is een must en een ruime woonkamer.
Wordt steeds kritischer
quote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hoeven niets te betalen
En onder de 50.000?
http://nos.nl/artikel/717328-cijfers-naheffing-bekend.htmlquote:Mensen met een inkomen tot 20.000 euro inclusief een dertiende maand krijgen juist geld terug door de afschaffing van de heffingskorting. Het gaat dan om maximaal 201 euro.
Jaa.. maar dat is weer onder de 20.000. Dan ben je al arm.quote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/717328-cijfers-naheffing-bekend.html
Ik verwacht in februari 2015 voor het eerst boven de duizend te mogen aftikkenquote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
De gemeentelijke belastingen vind ik altijd nog het ergste
Daarvoor ga ik mooi een schoonmaakster weer inhurenquote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Te groot is ook niets. Je moet het ook allemaal schoon houden.
Daarom wilde ik geen huisquote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2014 13:18 schreef Bart het volgende:
Ik verwacht in februari 2015 voor het eerst boven de duizend te mogen aftikken.
Daar heb je mensen voorquote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
We woonden in een appartement van 65m², nu in een twee-onder-een-kap van 155m². Maar dat is eigenlijk wel weer groot met z'n tweeënquote:Op maandag 3 november 2014 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder klein verstaatIk begin hier nu ook al wel weer uit te groeien. Begin een beetje een hoarder te worden.
nou ja, dat is wat het kost hier per jaar. Woz+afval+riool.quote:
130 was voor mij ook veel te groot. Ik had een kamer waar ik nooit kwam, daar ben ik toen het wasgoed gaan ophangen. M'n werkkamer was helemaal leeg, een bureau en een boekenkastje. In de slaapkamer zat een inbouwkast dus daar had ik ook een zee van ruimte. En de woonkamer? Mijn meubels vielen helemaal weg. Nu zijn ze weer een beetje in proportie. Maar ik ben heel slecht in opruimen en ik hou wel van frutsels, dus dat is geen goede combinatie.quote:Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
We woonden in een appartement van 65m², nu in een twee-onder-een-kap van 155m². Maar dat is eigenlijk wel weer groot met z'n tweeën.
Ach, beetje creatief doen met de ruimtesquote:Op maandag 3 november 2014 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
130 was voor mij ook veel te groot. Ik had een kamer waar ik nooit kwam, daar ben ik toen het wasgoed gaan ophangen. M'n werkkamer was helemaal leeg, een bureau en een boekenkastje. In de slaapkamer zat een inbouwkast dus daar had ik ook een zee van ruimte. En de woonkamer? Mijn meubels vielen helemaal weg. Nu zijn ze weer een beetje in proportie. Maar ik ben heel slecht in opruimen en ik hou wel van frutsels, dus dat is geen goede combinatie.
Jij verdient 80.000? Ow das zeker saampjes.quote:
Gaat over 2013.quote:Op maandag 3 november 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij verdient 80.000? Ow das zeker saampjes.
Als t over 2014 gaat. dan ik zo'n 95 tot 225. Beetje afhankelijk wat er allemaal bij telt
Over 2013 niets, want geen 13e maand
Salarissen worden toch niet opgeteld? Heffingskorting is immers ook per persoon... of verdien jij in je eentje 80k?quote:
Geen kostenquote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Gaat over 2013.
En ja, iets meer dan 80k samen.
Fiscaal partner, lijkt mij eigenlijk wel. Anders zijn we nog meer genaaid. Dan 380 ongeveer (samen)quote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Salarissen worden toch niet opgeteld? Heffingskorting is immers ook per persoon... of verdien jij in je eentje 80k?
Ik denk dat je genaaid bent. Maar 380 valt nog meequote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fiscaal partner, lijkt mij eigenlijk wel. Anders zijn we nog meer genaaid. Dan 380 ongeveer (samen)
Ik wilde geen tuin, want ik had in het vorige huis al gemerkt dat dat niet mijn ding is, dat grasmaaien en onkruid wieden en klimplanten snoeien. Die kakkende katten vond ik ook niet prettig. Nu heb ik gewoon een asociaal groot dakterras.quote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
In ons volgende huis willen wij een grote woonkamer/keuken met deur naar redelijke tuin. En 2 slaapkamers + ruime badkamer en een berging of zoldertje voor de was enzo. Oh, en 2 toiletten.
Is ook relaxter (vind ik)quote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde geen tuin, want ik had in het vorige huis al gemerkt dat dat niet mijn ding is, dat grasmaaien en onkruid wieden en klimplanten snoeien. Die kakkende katten vond ik ook niet prettig. Nu heb ik gewoon een asociaal groot dakterras.
Nadeel is wel dat er van die planken op de vloer liggen en die worden spekglad. Dus heb ik kunstgras gekocht, maar dat is ook best prijzig. Dat moet ik er in het najaar ook weer afhalen. Het stuk dat ik over had ligt er nu en dat ding zit helemaal onder de mos en schimmelquote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook relaxter (vind ik)
Gewoon groot dakterras of balkon of betegelde tuin
Ook gedoe dusquote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]Nadeel is wel dat er van die planken op de vloer liggen en die worden spekglad. Dus heb ik kunstgras gekocht, maar dat is ook best prijzig. Dat moet ik er in het najaar ook weer afhalen. Het stuk dat ik over had ligt er nu en dat ding zit helemaal onder de mos en schimmel
Daar hebben ze tegels voor uitgevondenquote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde geen tuin, want ik had in het vorige huis al gemerkt dat dat niet mijn ding is, dat grasmaaien en onkruid wieden en klimplanten snoeien. Die kakkende katten vond ik ook niet prettig.
Dat klopt, maar niet de gladheidquote:Op maandag 3 november 2014 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar stenen worden ook groen, dus onderhoud hou je toch.
1x per jaar afspuiten met de hogedrukspuit. Da's nog wel te doen toch?quote:Op maandag 3 november 2014 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar stenen worden ook groen, dus onderhoud hou je toch.
Ik moest een keer bij de buren de rolluiken dicht doen toen zij met vakantie waren. Ging meteen op m'n bek op het balkonquote:
Ja, dat welquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1x per jaar afspuiten met de hogedrukspuit. Da's nog wel te doen toch?
Dat die nog steeds verkoopt is voor mij HET bewijs dat autisme groter is dan ooitquote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond wel ff killen, nieuwe CoD is toch altijd leuk popcornvermaak.
Ach, die singleplayer is altijd wel ff leuk om te doen, beetje rollercoaster, maar ziet er toch altijd leuk uit en na 5 uurtjes is het weer klaar.quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat die nog steeds verkoopt is voor mij HET bewijs dat autisme groter is dan ooit
Plus alle berbertjes die je tuin gebruikten als multicultureel buurthuis.quote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde geen tuin, want ik had in het vorige huis al gemerkt dat dat niet mijn ding is, dat grasmaaien en onkruid wieden en klimplanten snoeien. Die kakkende katten vond ik ook niet prettig. Nu heb ik gewoon een asociaal groot dakterras.
quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat die nog steeds verkoopt is voor mij HET bewijs dat autisme groter is dan ooit
CoD.quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat gisteren te kijken, nog zo'n 20 games die ik nog niet heb gespeeld maar verveelde me dood.quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Borderlands, waarom vergeten mensen Borderlands altijd?quote:Op maandag 3 november 2014 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
CoD.![]()
Ik wacht wel op Far Cry 4. En zodra GTA 5 op de PS4 is ga ik die ook nog wel een keer kopen.
TPS schijnt wel stuk minder te zijn dan 2. 2 was super. 1 ook trouwens. Moet ze weer eens spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Borderlands, waarom vergeten mensen Borderlands altijd?
.......... ok.quote:
Het is gewoon een vervolg qua gameplay op 2, niet heel vernieuwend, wel gewoon erg leuk om te doen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
TPS schijnt wel stuk minder te zijn dan 2. 2 was super. 1 ook trouwens. Moet ze weer eens spelen.
ah, heb jij 'm.. was t mesje al kwijtquote:
Dat maakt het niet minder erg. ; (quote:Op maandag 3 november 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Mensen op facebook die "even" vervangen hebben door "eem"
Maar dat al wel Twents zijn gok ik dan maar
Dat is waarquote:
de rest is wel taalvaardig genoeg?quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Alles waardoor die eikels uit het westen niet meer mee kunnen lezen, juich ik toe.
Amen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Alles waardoor die eikels uit het westen niet meer mee kunnen lezen, juich ik toe.
En zie hier wederom de gemoedelijke niet-randstedeling in zijn natuurlijke habitat. Aanvallend uit het niets en toch beweren dat "wij" zulk naar volk zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Uit het niets? Dat is jarenlang westerse terreur. Isis kan nog een les leren van de gemiddelde Amsterdammer/Rotterdammer (onderling inwisselbaar)quote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier wederom de gemoedelijke niet-randstedeling in zijn natuurlijke habitat. Aanvallend uit het niets en toch beweren dat "wij" zulk naar volk zijn.
Hypocriet in de bonus deze week?.
Zit je eierdopje te strak?quote:Op maandag 3 november 2014 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit het niets? Dat is jarenlang westerse terreur. Isis kan nog een les leren van de gemiddelde Amsterdammer/Rotterdammer (onderling inwisselbaar)
Ik heb een collega met een bijna-gelijke naam die er zelden is dus als hij er wel is geeft dat nogal wat verwarring.quote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant dat iemand hier zit met een *insert mijn naam* in een call. Je reageert er toch altijd een beetje op, ondanks dat je weet dat het niet voor jou is
Ruzie, ruzie!quote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier wederom de gemoedelijke niet-randstedeling in zijn natuurlijke habitat. Aanvallend uit het niets en toch beweren dat "wij" zulk naar volk zijn.
Hypocriet in de bonus deze week?.
Altijd weer die calimero vergelijking. Wanneer dringt het tot je door dat niemand jaloers is op Amsterdam?quote:
Waarom begin jij uit het niets te bashen en verwacht vervolgens begrip?quote:Op maandag 3 november 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd weer die calimero vergelijking. Wanneer dringt het tot je door dat niemand jaloers is op Amsterdam?
Denk je serieus dat hij dat ooit zal begrijpen?quote:Op maandag 3 november 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Altijd weer die calimero vergelijking. Wanneer dringt het tot je door dat niemand jaloers is op Amsterdam?
Verwachten.. ach, dat valt wel mee.quote:Op maandag 3 november 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom begin jij uit het niets te bashen en verwacht vervolgens begrip?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 3 november 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je serieus dat hij dat ooit zal begrijpen?
Dat geloof ik graag jaquote:Op maandag 3 november 2014 14:45 schreef Q. het volgende:
Ik heb een collega met een bijna-gelijke naam die er zelden is dus als hij er wel is geeft dat nogal wat verwarring.
Had het gesneeuwd, zag ik de volgende ochtend allemaal voetstappen in de tuin. Wtfquote:Op maandag 3 november 2014 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Plus alle berbertjes die je tuin gebruikten als multicultureel buurthuis.
Zo gezellig in die buurt.quote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had het gesneeuwd, zag ik de volgende ochtend allemaal voetstappen in de tuin. Wtf
Is het eindelijk zover? De tering.quote:Op maandag 3 november 2014 14:57 schreef Q. het volgende:
Ze krijgen woensdag eindelijk wel een echt winkelcentrum in Terwijde, CL. Best snel, 12 jaar na de eerste oplevering van huizen.
Met 3 supermarkten zelfs. Gekkenhuis.quote:Op maandag 3 november 2014 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het eindelijk zover? De tering.
O dat is wel tof!quote:Op maandag 3 november 2014 15:04 schreef Q. het volgende:
En de 3JS komen optreden bij de opening. Moet ik naar toe!
http://www.rtvutrecht.nl/(...)entrum-terwijde.html
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 3 november 2014 15:04 schreef Q. het volgende:
En de 3JS komen optreden bij de opening. Moet ik naar toe!
http://www.rtvutrecht.nl/(...)entrum-terwijde.html
Donderdag. Mooie nieuwe hangplek voor al het tuig.quote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Eens zien hoe snel de boel gesloopt is.
Gelukkig hebben we JustTalkLove voor uitgebreide (met haakjes) postquote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Passief aggresieve buurman
Pareltje dit.
Die vráágt om een lemmingquote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Passief aggresieve buurman
Pareltje dit.
Succes!quote:Hopelijk gaat Pathé meer rekening houden met de inwoners van de gemeente Ede doormiddel van een zondagssluiting. Het is voor mij als bewoner van de rietkampen een doorn in het oog dat elke zondag de zondagsrust wordt verstoord!
vondtquote:Op maandag 3 november 2014 16:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Is het niet leesbaar? Of wat is nou het probleem?
Joh, nou mijn diepste excuses dan voor deze zeer, zeer ernstige fout.quote:weettp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 3 november 2014 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vondt
Eindelijk Pathé in ede?quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Zit je een stukje te lezen over de plaatselijke bioscoop die overgenomen is door Pathé. Reactie:
[..]
Succes!
wehequote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh godver, die krijgt natuurlijk een quote-alert
Alleen op papier, geen puc ben ik bangquote:
Dat cinemec ding?quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen op papier, geen puc ben ik bangAl vind ik de bioscoop zo verder meer dan prima, alleen wil ik dat abonnement ook wel
Mijn buufquote:
Bier halen?quote:
Waar staat dat ie geld wil?quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:56 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-racistisch-is.dhtml
Hij wil een heleboel geld hebben omdat zijn overgrootmoeder, die hij met grote waarschijnlijkheid nooit heeft gekend, slaaf was.
"De pietenstrijd is wat hem betreft een opmaat naar een miljardenfonds voor nazaten van slaven."quote:
Ik ook met mijn moeders kant. Alleen niet met mn vaders kant voor het grootste deel. Dat zijn achterlijke reli-kneuzen.quote:
Oquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
"De pietenstrijd is wat hem betreft een opmaat naar een miljardenfonds voor nazaten van slaven."
Ik heb van de week nog wel gedreigd om het Familiediner erbij te halen maar dan zal ik onterfd worden denk ik. Het is niet een en al kusjekroelquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook met mijn moeders kant. Alleen niet met mn vaders kant voor het grootste deel. Dat zijn achterlijke reli-kneuzen.
De joden kregen compensatie ja. Die miljoenen anderen niet. Die hoor je ook niet. Als grote delen van het land bereid zijn om de Duitsers te herdenken op 4 mei is het misschien tijd om je eigen verleden ook eens los te laten. Het heeft geen zin om er eeuwen in te blijven hangen. Ik snap ook wel dat zwarte piet een tikje racistisch is, maar ik snap niet wat het met het slavernijverleden te maken heeft. Het zijn in mijn ogen twee volstrekt verschillende kwestiesquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:16 schreef Q. het volgende:
Uit het volledige artikel (te vinden op Blendle):
"Compensatie
De strijd tegen Piet is voor hem direct verbonden met de financiële compensatie voor het slavernijverleden: hij vindt het 'verbijsterend' dat daar nog steeds niet over te praten valt. ,,Joodse mensen zijn terecht gecompenseerd voor de Tweede Wereldoorlog. Dus waarom de nazaten van de slaven niet? Omdat het te lang geleden is? Voor ons voelt het dichtbij. Mijn voorouders werkten nog als slaven.''
Dat dus. Als zijn overgrootmoeder geen slaaf was geweest had hij nog steeds in lekker warm Afrika gezeten. Dus ik stel voor dat we hem lekker terug sturen naar Liberia. Gratis Ebola er bij, wat wil je nog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |