Je hebt geen extra licentie...quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef sturmpie het volgende:
ik heb een oude HP met windows XP en een nieuwe pc met windows 7 + installatie-cd.
kan ik die windows 7 installatie cd ook op de oude HP zetten ?
of kan dat niet ?
Maar je kunt de cd in je oude hp doen en kijken of hij ermee opstart.quote:
Ja, gewoon betalen voor iets wat je gebruikt.quote:
Ik snap de grap niet zo...quote:
Is niet stelen.quote:Op maandag 3 november 2014 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, gewoon betalen voor iets wat je gebruikt.
Of jat je alles wat je gebruikt?
Het is en blijft diefstal want je hebt er niet voor betaald, voor je Windows licentie dus.quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Idanue het volgende:
[..]
Is niet stelen.![]()
[ afbeelding ]
En ja ik download ook al mijn series omdat ik ze wil kijken wanneer ik er zin in heb en in de goeie volgorde ipv zomaar random een aflevering.
En netflix is geen alternatief, ze hebben lang niet alles wat ik leuk vind en lopen vaak wel een jaar achter.
Diefstal goedpraten.quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Idanue het volgende:
[..]
Is niet stelen.![]()
[ afbeelding ]
En ja ik download ook al mijn series omdat ik ze wil kijken wanneer ik er zin in heb en in de goeie volgorde ipv zomaar random een aflevering.
En netflix is geen alternatief, ze hebben lang niet alles wat ik leuk vind en lopen vaak wel een jaar achter.
En er zit ook wel een beetje verschil tussen software en een serie natuurlijk, win 7 zou ik misschien ook wel kopen als ik hem niet gratis had gekregen.quote:
Als je op marktplaats ofzo rondkijkt, kin je al een Windows 7 licentie vinden voor 25 euro ofzo?quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef sturmpie het volgende:
ik heb een oude HP met windows XP en een nieuwe pc met windows 7 + installatie-cd.
kan ik die windows 7 installatie cd ook op de oude HP zetten ?
of kan dat niet ?
Vroeger Voor windows 95 310 guldenquote:[img]http://i.fokzinegulden/0s.gif[/img] Op maandag 3 november 2014 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, gewoon betalen voor iets wat je gebruikt.
Of jat je alles wat je gebruikt?
Als je 5x getankt hebt "vindt" je ook dat je genoeg voor benzine betaald hebt voor de rest van je leven?quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Vroeger Voor windows 95 310 gulden
Windows 95 pluspakket 160 gulden
Windows 98 310 gulden
Windows 98 pluspakket 160 gulden
Windows xp 230
En toen vondt ik het eigenlijk wel genoeg voor de rest van mijn leven
Goeie vergelijking.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je 5x getankt hebt "vindt" je ook dat je genoeg voor benzine betaald hebt voor de rest van je leven?
dan neem je toch een gratis product of is dat niet goed genoeg voor je.quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Windows 98 310 gulden
Windows xp 230
Als je een beetje wil gamen is dat geen optie volgens mij, of wel?quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef kovenant het volgende:
[..]
dan neem je toch een gratis product of is dat niet goed genoeg voor je.
linux ofzo.
Zie je voor je dat TS gaat gamen op "een oude HP"?quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Idanue het volgende:
[..]
Als je een beetje wil gamen is dat geen optie volgens mij, of wel?
Niet waarschijnlijk maar er zijn best veel mensen die nog oude games spelen hoor, WoW kun je ook nog spelen op een PC van enkele jaren oud.quote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie je voor je dat TS gaat gamen op "een oude HP"?
Ben jij wel helemaal lekker? Zeggen dat XP voldoende is voor internet doeleinden? Hier zit momenteel juist het probleem bij XP ivm de support welke in april gestopt is (dus geen fixes meer van beveiligingslekken).quote:Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Onnoman het volgende:
waarom wil je windows 7 eigenlijk..
xp is prima voor internet doeleinden
koop anders gewoon 2ehansje op marktplaats..
alleen een kast is voldoende..
voor max 200 euro heb je gewoon een prima kast
quote:Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Onnoman het volgende:
waarom wil je windows 7 eigenlijk..
xp is prima voor internet doeleinden
koop anders gewoon 2ehansje op marktplaats..
alleen een kast is voldoende..
voor max 200 euro heb je gewoon een prima kast
En hoe lang heb je ze gebruikt?quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Windows 98 310 gulden
Windows xp 230
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |