quote:
Dan denkt die man enkel "aah gezellig, een orgiequote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef DJKoster het volgende:
Aangifte doen, helpt dat niet: een paar vrienden optrommelen en die beste man iets duidelijk maken.
Omdat dit later opgelost is en ze verder hun eigen ding doen. Van de buurman zag ik het eerlijkgezegd aankomen omdat hij me wel eens verteld heeft hoe hij bijv zijn buurman de dokter treitert.quote:Op maandag 3 november 2014 08:28 schreef seasushi het volgende:
Wie zegt dat het niet je nieuwe huisgenoten waar je ruzie mee hebt gehad dit gedaan hebben?
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.quote:Op maandag 3 november 2014 08:24 schreef Richestorags het volgende:
Dit soort gedrag is zeer hinderlijk zeker omdat het bewijs ontbreekt en het lang kan aanhouden. Hoe sterk ben jij en hoe sterk is hij? Ik zou voor rechtstreekse intimidatie gaan, niet voor bewijs zorgen natuurlijk! Z'n ruiten ingooien zal niet werken ,hij weet dat jij het bent dan en zal weer wat terug doen.
Dat vind ik een verdomd goeie vraag! Vanmiddag ga ik even langs.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef DroogDok het volgende:
Confronteren en vragen wat hij denkt hiermee te bereiken.
Keep us postedquote:Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef cjan het volgende:
[..]
Dat vind ik een verdomd goeie vraag! Vanmiddag ga ik even langs.
Ja jezus, inderdaad. Overigens hoeft het geen poging tot doodslag te zijn, maar kan het ook poging zware mishandeling zijn. Maar feit blijft, dat het ernstig is.quote:Op maandag 3 november 2014 08:21 schreef agter het volgende:
"Vanochtend toen ik naar mijn werk wilde gaan, waren m'n rem en versnellingskabels met een tang bewerkt. Waardoor die het niet meer doen."
Aangifte doen?
Iemand die met je remmen loopt te kloten, is gewoon poging tot doodslag.
Ik zou niet over mij heen laten lopen, maar iemand in elkaar beuken zonder eerst aangifte te hebben gedaan is ook niet verstandig. Dan ben je gewoon een geweldpleger. Het helpt wel als de heer in kwestie al een 'kruisje' bij zijn naam heeft staan bij de politie.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef cjan het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.
En zijn buurman de dokter weet ook welke buurman die dingen bij hem uithaalt?quote:Op maandag 3 november 2014 08:36 schreef cjan het volgende:
[..]
Omdat dit later opgelost is en ze verder hun eigen ding doen. Van de buurman zag ik het eerlijkgezegd aankomen omdat hij me wel eens verteld heeft hoe hij bijv zijn buurman de dokter treitert.
Nee, dan kom ik helemaal niet meer van m af. En ik ben trouwens een doodnormale hetero.quote:Op maandag 3 november 2014 08:55 schreef Trankilo het volgende:
De snelste oplossing zou zijn om aan te bellen bij je buurman, zodra hij open doet naar binnen gaan, hem vol tegen de meterkast aanduwen, zijn broek uitdoen en hem de BJ van z'n leven geven.
Maar, daar ben je vast niet voor in
Ik neem aan dat het om zijn fiets gaat. Jij denkt dat ze vingerafdrukken komen nemen van een fiets die vernield is?quote:Op maandag 3 november 2014 09:42 schreef Rebubbled het volgende:
Sowieso aangifte doen! Wellicht zijn er vingerafdrukken. Daarbij is dossieropbouw in dit soort zaken echt heel belangrijk.
Heb ik ook net gedaan. Nu is er tenminste een aantekening gemaakt. Vanmiddag ga ik hem daarnaast aanspreken.quote:Op maandag 3 november 2014 10:16 schreef agter het volgende:
Kom op zeg. Als er iemand met je remkabels loopt te knoeien, dan zou ik zeker aangifte doen.
En probeer dat aanspreken zo rustig mogelijk te doen, als je agressie of emotie toont geef je hem z'n zin.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef cjan het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan. Nu is er tenminste een aantekening gemaakt. Vanmiddag ga ik hem daarnaast aanspreken.
Heb je nou aangifte gedaan, of is er enkel een aantekening gemaakt?quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef cjan het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan. Nu is er tenminste een aantekening gemaakt. Vanmiddag ga ik hem daarnaast aanspreken.
Oh hahaha, ik ging uit van een auto. Geen idee waarom.quote:Op maandag 3 november 2014 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het om zijn fiets gaat. Jij denkt dat ze vingerafdrukken komen nemen van een fiets die vernield is?
Ik weet het nog steeds niet zeker.quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik ging uit van een auto. Geen idee waarom.
Een fiets is al een heel stuk logischer. Daar kan je redelijk gemakkelijk bij en dat kun je ook redelijk snel zien. Ik vond het al zo'n GTST-achtig scenario. Het was wel een stuk smeuïger..quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet zeker.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef cjan het volgende:
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:01 schreef Ronaldsen het volgende:
En probeer dat aanspreken zo rustig mogelijk te doen, als je agressie of emotie toont geef je hem z'n zin.
heeft een auto versnellingskabels?quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet zeker.
En dit maakt het natuurlijk helemaal ongeloofwaardig natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef cjan het volgende:
Ik heb besloten een brief door z'n deur te doen omdat praten imo niet echt zin heeft. Ik had vanmorgen al aangifte gedaan
http://afbeelding.im/9EHbCz
Moet zo wel duidelijk zijn toch?
Waarom vind jij dit ongeloofwaardig. Vanwaar je wantrouwen ?quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef PeterPastoor het volgende:
En dit maakt het natuurlijk helemaal ongeloofwaardig natuurlijk
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
heeft een auto versnellingskabels?
Manier van posten enzo.quote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit ongeloofwaardig. Vanwaar je wantrouwen ?
Ik geloof hem wel.
Wie heeft dat stukje proza eroverheen gekalkt, jij of hijquote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef cjan het volgende:
Ik heb besloten een brief door z'n deur te doen omdat praten imo niet echt zin heeft. Ik had vanmorgen al aangifte gedaan
http://afbeelding.im/9EHbCz
Moet zo wel duidelijk zijn toch?
Hier moet je het maar mee doen want ik ga mn verhaal niet aanpassen voor u omwillen het geloofwaardiger te laten lijken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
En dit maakt het natuurlijk helemaal ongeloofwaardig natuurlijk
Nee, als je het zou aanpassen zou het helemaal ongeloofwaardig worden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef cjan het volgende:
[..]
Hier moet je het maar mee doen want ik ga mn verhaal niet aanpassen voor u omwillen het geloofwaardiger te laten lijken.
Vroeg ik me ook af...quote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef Mord_Sith het volgende:
Wie heeft dat stukje proza eroverheen gekalkt, jij of hij
Snap je mijn opmerking nu?quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef agter het volgende:
Wat is dat nu voor tekst: "Volgende X breek ik je schedel"?
Dat is gewoon een dreigement. En strafbaar.
Heb je het echt bij hem in de bus gedaan met die opmerking over het breken van zijn schedel?quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef cjan het volgende:
[..]
Hier moet je het maar mee doen want ik ga mn verhaal niet aanpassen voor u omwillen het geloofwaardiger te laten lijken.
Dat is van mij. Ik wil gwn laten merken dat ik serieus ben en niet nog een volgende x dit wil meemaken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |