quote:
Dan denkt die man enkel "aah gezellig, een orgiequote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef DJKoster het volgende:
Aangifte doen, helpt dat niet: een paar vrienden optrommelen en die beste man iets duidelijk maken.
Omdat dit later opgelost is en ze verder hun eigen ding doen. Van de buurman zag ik het eerlijkgezegd aankomen omdat hij me wel eens verteld heeft hoe hij bijv zijn buurman de dokter treitert.quote:Op maandag 3 november 2014 08:28 schreef seasushi het volgende:
Wie zegt dat het niet je nieuwe huisgenoten waar je ruzie mee hebt gehad dit gedaan hebben?
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.quote:Op maandag 3 november 2014 08:24 schreef Richestorags het volgende:
Dit soort gedrag is zeer hinderlijk zeker omdat het bewijs ontbreekt en het lang kan aanhouden. Hoe sterk ben jij en hoe sterk is hij? Ik zou voor rechtstreekse intimidatie gaan, niet voor bewijs zorgen natuurlijk! Z'n ruiten ingooien zal niet werken ,hij weet dat jij het bent dan en zal weer wat terug doen.
Dat vind ik een verdomd goeie vraag! Vanmiddag ga ik even langs.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef DroogDok het volgende:
Confronteren en vragen wat hij denkt hiermee te bereiken.
Keep us postedquote:Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef cjan het volgende:
[..]
Dat vind ik een verdomd goeie vraag! Vanmiddag ga ik even langs.
Ja jezus, inderdaad. Overigens hoeft het geen poging tot doodslag te zijn, maar kan het ook poging zware mishandeling zijn. Maar feit blijft, dat het ernstig is.quote:Op maandag 3 november 2014 08:21 schreef agter het volgende:
"Vanochtend toen ik naar mijn werk wilde gaan, waren m'n rem en versnellingskabels met een tang bewerkt. Waardoor die het niet meer doen."
Aangifte doen?
Iemand die met je remmen loopt te kloten, is gewoon poging tot doodslag.
Ik zou niet over mij heen laten lopen, maar iemand in elkaar beuken zonder eerst aangifte te hebben gedaan is ook niet verstandig. Dan ben je gewoon een geweldpleger. Het helpt wel als de heer in kwestie al een 'kruisje' bij zijn naam heeft staan bij de politie.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef cjan het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.
En zijn buurman de dokter weet ook welke buurman die dingen bij hem uithaalt?quote:Op maandag 3 november 2014 08:36 schreef cjan het volgende:
[..]
Omdat dit later opgelost is en ze verder hun eigen ding doen. Van de buurman zag ik het eerlijkgezegd aankomen omdat hij me wel eens verteld heeft hoe hij bijv zijn buurman de dokter treitert.
Nee, dan kom ik helemaal niet meer van m af. En ik ben trouwens een doodnormale hetero.quote:Op maandag 3 november 2014 08:55 schreef Trankilo het volgende:
De snelste oplossing zou zijn om aan te bellen bij je buurman, zodra hij open doet naar binnen gaan, hem vol tegen de meterkast aanduwen, zijn broek uitdoen en hem de BJ van z'n leven geven.
Maar, daar ben je vast niet voor in
Ik neem aan dat het om zijn fiets gaat. Jij denkt dat ze vingerafdrukken komen nemen van een fiets die vernield is?quote:Op maandag 3 november 2014 09:42 schreef Rebubbled het volgende:
Sowieso aangifte doen! Wellicht zijn er vingerafdrukken. Daarbij is dossieropbouw in dit soort zaken echt heel belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |