In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.quote:Op maandag 3 november 2014 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar! T was gewoon heel leuk!
Vanavond komt hij eten.
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.
Ik was er nog niet eens naar op zoek!quote:
Des te leuker toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er nog niet eens naar op zoek!
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"quote:Op maandag 3 november 2014 10:30 schreef Kluts het volgende:
Jawel maar ik zit op mobiel en geen idee hoe dat dan moet.
Je kent me beter dan dat!quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.
Ja die kon ik nergens vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Die is er mobiel niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Verrek, ie heb gelijkquote:Op maandag 3 november 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt welIk heb hem laatst gehad/gevonden/gebruikt
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen realiteitszin heb en geduld.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw eierstokken gaan ook nog wel rammelen.
Or do we?quote:
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nuquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bomquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
De muziek was toen wel 100.000x beter.quote:Op maandag 3 november 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bom
Hoe zijn we die tijd ooit doorgekomen?quote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
Maar zonder internet zou ik niet kunnen overleven hoor. Continue iedereen bellen om dingen af te spreken ipv een event op FB aan te maken voor 100 man meteen.
quote:
Gewoon heel veel naar je walkman luisteren.quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe zijn we die tijd ooit doorgekomen?
Ik moest van de week een (echte) brief sturen. Toen stond ik er ook even bij stil hoe bijzonder het eigenlijk is dat we gewoon een hele organisatie van auto's, vliegtuigen en postbodes hebben die de hele wereld over sjouwen om eenvoudige tekstberichten te bezorgen. Het is nu nog redelijk normaal, maar ik kan me zo voorstellen dat men over 20 jaar zoiets heeft van "Wat was men creatief in die tijd zeg"!quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaarde!quote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moest van de week een (echte) brief sturen.
Door the A-team, Miami Vice en Knightrider te kijken natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik zoveel mensen ergens voor zou uitnodigenquote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
Maar zonder internet zou ik niet kunnen overleven hoor. Continue iedereen bellen om dingen af te spreken ipv een event op FB aan te maken voor 100 man meteen.
En Airwolf!quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door the A-team, Miami Vice en Knightrider te kijken natuurlijk.
Ik zei al, begint met aansprekenquote:Daten...
Hoe doe je dat eig?
Hoe leren we mannen kennen..
Mwa, gaat me meer om de dagelijkse gang van zaken. En hoe onveilig het toen allemaal wasquote:Op maandag 3 november 2014 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nu. Na je 25ste gaat het toch allemaal bergaf
.
Vorige week, mijn nieuwe contract en mijn ontslagbrief.quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik echt idd al jaren niet meer gedaan.
Gemaild en gemaildquote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week, mijn nieuwe contract en mijn ontslagbrief.
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.quote:Op maandag 3 november 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, gaat me meer om de dagelijkse gang van zaken. En hoe onveilig het toen allemaal was
Scannenquote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er moesten handtekeningen op enzo.
Maar goed, ik ben de laatste tijd nogal melancholisch. En dan denk ik terug naar hoe het was in die tijd. Maar dat is dan wel vanuit de ogen van een kind. Het op pad gaan met de trein, chocomel en fruit tella mee. Of naar het zwembad. Dierentuin. Al dat soort dingen die tegenwoordig echt compleet anders zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.
Niet van mij (ofja ook van mij), van een ander. Dan moet ik het scannen, naar hem mailen, vragen of hij het weer uit wil printen, tekenen en opsturen. En dan hopen dat de ontvangende instantie een uitgeprinte handtekening accepteert.quote:
Van een contract zou ik ook wel een kopietje met handtekening willen eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij gepost en gegeven eigenlijk.
?quote:Op maandag 3 november 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet van mij (ofja ook van mij), van een ander. Dan moet ik het scannen, naar hem mailen, vragen of hij het weer uit wil printen, tekenen en opsturen. En dan hopen dat de ontvangende instantie een uitgeprinte handtekening accepteert.
Dus in dit geval was gewoon even opsturen makkelijker. Helemaal nu je je postzegel gewoon via de PostNL-app kunt kopen.
Dat was toch ook zo? De lijken dreven in de grachten en zo....quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.
Ja man, er woonden in die tijd gewoon 2 keer zoveel mensen, de kans dat je de 20 haalde was 40% ofzo... Keiharde struggles.quote:Op maandag 3 november 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo? De lijken dreven in de grachten en zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |