In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.quote:Op maandag 3 november 2014 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar! T was gewoon heel leuk!
Vanavond komt hij eten.
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.
Ik was er nog niet eens naar op zoek!quote:
Des te leuker toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er nog niet eens naar op zoek!
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"quote:Op maandag 3 november 2014 10:30 schreef Kluts het volgende:
Jawel maar ik zit op mobiel en geen idee hoe dat dan moet.
Je kent me beter dan dat!quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.
Ja die kon ik nergens vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Die is er mobiel niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Verrek, ie heb gelijkquote:Op maandag 3 november 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt welIk heb hem laatst gehad/gevonden/gebruikt
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen realiteitszin heb en geduld.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw eierstokken gaan ook nog wel rammelen.
Or do we?quote:
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nuquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bomquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
De muziek was toen wel 100.000x beter.quote:Op maandag 3 november 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bom
Hoe zijn we die tijd ooit doorgekomen?quote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
Maar zonder internet zou ik niet kunnen overleven hoor. Continue iedereen bellen om dingen af te spreken ipv een event op FB aan te maken voor 100 man meteen.
quote:
Gewoon heel veel naar je walkman luisteren.quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe zijn we die tijd ooit doorgekomen?
Ik moest van de week een (echte) brief sturen. Toen stond ik er ook even bij stil hoe bijzonder het eigenlijk is dat we gewoon een hele organisatie van auto's, vliegtuigen en postbodes hebben die de hele wereld over sjouwen om eenvoudige tekstberichten te bezorgen. Het is nu nog redelijk normaal, maar ik kan me zo voorstellen dat men over 20 jaar zoiets heeft van "Wat was men creatief in die tijd zeg"!quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaarde!quote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moest van de week een (echte) brief sturen.
Door the A-team, Miami Vice en Knightrider te kijken natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik zoveel mensen ergens voor zou uitnodigenquote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Q. het volgende:
Maar zonder internet zou ik niet kunnen overleven hoor. Continue iedereen bellen om dingen af te spreken ipv een event op FB aan te maken voor 100 man meteen.
En Airwolf!quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door the A-team, Miami Vice en Knightrider te kijken natuurlijk.
Ik zei al, begint met aansprekenquote:Daten...
Hoe doe je dat eig?
Hoe leren we mannen kennen..
Mwa, gaat me meer om de dagelijkse gang van zaken. En hoe onveilig het toen allemaal wasquote:Op maandag 3 november 2014 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nu. Na je 25ste gaat het toch allemaal bergaf
.
Vorige week, mijn nieuwe contract en mijn ontslagbrief.quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik echt idd al jaren niet meer gedaan.
Gemaild en gemaildquote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week, mijn nieuwe contract en mijn ontslagbrief.
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.quote:Op maandag 3 november 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, gaat me meer om de dagelijkse gang van zaken. En hoe onveilig het toen allemaal was
Scannenquote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er moesten handtekeningen op enzo.
Maar goed, ik ben de laatste tijd nogal melancholisch. En dan denk ik terug naar hoe het was in die tijd. Maar dat is dan wel vanuit de ogen van een kind. Het op pad gaan met de trein, chocomel en fruit tella mee. Of naar het zwembad. Dierentuin. Al dat soort dingen die tegenwoordig echt compleet anders zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.
Niet van mij (ofja ook van mij), van een ander. Dan moet ik het scannen, naar hem mailen, vragen of hij het weer uit wil printen, tekenen en opsturen. En dan hopen dat de ontvangende instantie een uitgeprinte handtekening accepteert.quote:
Van een contract zou ik ook wel een kopietje met handtekening willen eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij gepost en gegeven eigenlijk.
?quote:Op maandag 3 november 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet van mij (ofja ook van mij), van een ander. Dan moet ik het scannen, naar hem mailen, vragen of hij het weer uit wil printen, tekenen en opsturen. En dan hopen dat de ontvangende instantie een uitgeprinte handtekening accepteert.
Dus in dit geval was gewoon even opsturen makkelijker. Helemaal nu je je postzegel gewoon via de PostNL-app kunt kopen.
Dat was toch ook zo? De lijken dreven in de grachten en zo....quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, alles was nog gewoon je eigen verantwoordelijkheid, dat zou tegenwoordig volgens de overheid duizenden doden per dag opleveren, kan niet anders.
Ja man, er woonden in die tijd gewoon 2 keer zoveel mensen, de kans dat je de 20 haalde was 40% ofzo... Keiharde struggles.quote:Op maandag 3 november 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo? De lijken dreven in de grachten en zo....
Ja als je van die stickers bij de postbalie koopt moet je er gelijk 5 kopen en die andere 4 raak ik dan toch kwijt.quote:
Zij hebben het contract met natte handtekening naar mij gestuurd. Ik heb hem gekrabbeld, gekopieerd, terug gestuurd.quote:Op maandag 3 november 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van een contract zou ik ook wel een kopietje met handtekening willen eigenlijk.
Ik laat het gewoon wegen bij de balie en betaal dat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je van die stickers bij de postbalie koopt moet je er gelijk 5 kopen en die andere 4 raak ik dan toch kwijt.
Ik loop naar het agentschap, brief op schaal, sticker erop, klaar.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je van die stickers bij de postbalie koopt moet je er gelijk 5 kopen en die andere 4 raak ik dan toch kwijt.
gmtaquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon wegen bij de balie en betaal dat.
Ja, precies. Voor zwaardere dingen doe ik dat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop naar het agentschap, brief op schaal, sticker erop, klaar.
Ik lees het net.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat idd. Al moet ik daarna nog wel naar de overkant lopen, naar de brievenbusquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik loop naar het agentschap, brief op schaal, sticker erop, klaar.
Oh, dat zit bij ons allemaal in de Jumboquote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd. Al moet ik daarna nog wel naar de overkant lopen, naar de brievenbus
(bij de Jumbo)
Jah, dat zou je ook verwachten idd. Maar miss omdat de brievenbus aan de overkant staat dat het hier niet is.quote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dat zit bij ons allemaal in de Jumbo
Ja dat wou ik dus ook doen vorige keer dat ik een brief wou sturen, kreeg ik dus gewoon zo'n velletje van 5 postzegels aangesmeerdquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon wegen bij de balie en betaal dat.
Hoe doen ze die betaling dan?quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus ook doen vorige keer dat ik een brief wou sturen, kreeg ik dus gewoon zo'n velletje van 5 postzegels aangesmeerd
Die postzegelcode-app vind ik ideaal. Ze incasseren 85 cent en binnen een paar seconden heb je een postzegelcode die je in de hoek van de envelop schrijft en klaar.
Ja, dat jij geen ruggegraat hebt...quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus ook doen vorige keer dat ik een brief wou sturen, kreeg ik dus gewoon zo'n velletje van 5 postzegels aangesmeerd
Die postzegelcode-app vind ik ideaal. Ze incasseren 85 cent en binnen een paar seconden heb je een postzegelcode die je in de hoek van de envelop schrijft en klaar.
Ja da's wel klote. Daar moesten ze iets op verzinnen. Of gewoon dat je kunt kiezen het dubbele bedrag te betalen voor een zwaardere brief ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lees het net.
Maar je kan er maar 1 per poststuk gebruikenIk doe tegenwoordig nekel aan massaverzending
Via een incasso.quote:
Idd.. Want zit nu ook vaak aan de 3/4 euro ofzo. Maar voor een enkele brief zou het wel handig zijn ja.quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja da's wel klote. Daar moesten ze iets op verzinnen. Of gewoon dat je kunt kiezen het dubbele bedrag te betalen voor een zwaardere brief ofzo.
Waarom zou ik daar stampij om gaan maken als ik weet dat het net zo makkelijk via die app kanquote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat jij geen ruggegraat hebt...
Stampij?quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar stampij om gaan maken als ik weet dat het net zo makkelijk via die app kan
"Kunt u deze brief frankeren?"quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stampij?
"nee mevrouw, ik wil gewoon betalen voor deze brief, ik hoef geen velletje postzegels"
Jij laat je postzegels aansmeren, jij staat daar en kan niet een enkele sticker krijgen toch?quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar stampij om gaan maken als ik weet dat het net zo makkelijk via die app kan
Waarom zou ik daar moeilijk over doen als ik weet dat ik via die app prima een enkele postzegel kan afrekenen? Als hun mij geen losse postzegel willen verkopen is dat hun probleem, niet dat van mij.quote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij laat je postzegels aansmeren, jij staat daar en kan niet een enkele sticker krijgen toch?
Mja, blijkbaar wist je niet dat ze ook een sticker kunnen afdrukken. Ach ja.quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar moeilijk over doen als ik weet dat ik via die app prima een enkele postzegel kan afrekenen? Als hun mij geen losse postzegel willen verkopen is dat hun probleem, niet dat van mij.
Als je dat toen al wist.. waarom dan vragen of zij het kunnen frankeren?quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar moeilijk over doen als ik weet dat ik via die app prima een enkele postzegel kan afrekenen? Als hun mij geen losse postzegel willen verkopen is dat hun probleem, niet dat van mij.
Omdat ik dacht dat dat goedkoper zou zijn, en ik moest toch die kant op om 'm in de bus te doen. Maar zo'n velletje van 5 is voor mij niet goedkoper.quote:Op maandag 3 november 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat toen al wist.. waarom dan vragen of zij het kunnen frankeren?
Balkonquote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Opzich wel leuke appartementen gezien, hebben ze geen balkon
Mja, blijkbaar was jij erbij en weet jij beter wat die man wel of niet wil verkopen dan die man zelf.quote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar wist je niet dat ze ook een sticker kunnen afdrukken. Ach ja.
Gelieve niet natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef CherryLips het volgende:
En dan niet zo'n smal inpandig balkonnetje!
Ook weer per mailquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. wat bezichtigingaanvragen de mail uit gedaan
Dan mag ik tig makelaars gaan bellen. Dan liever mail voor bezichtiging, dan bellen ze mij en kunnen we daarna verder pratenquote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer per mailIk belde de makelaar gewoon, old skool.
Hier niet veel meer, al is ie wel aan de goede kant (zuidwest), heb er boel zon op.quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Sja, balkon, best leuk, maar als ik er 5 keer per jaar gebruik van maak is het veel.
Belde, verleden tijdquote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan mag ik tig makelaars gaan bellen. Dan liever mail voor bezichtiging, dan bellen ze mij en kunnen we daarna verder praten
Jij gaat verhuizen?
Ja, bij mij ook, de hele dag zon, maar dan nog zit ik er nooit. Ga ik wel de stad in voor een terras ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier niet veel meer, al is ie wel aan de goede kant (zuidwest), heb er boel zon op.
Heb er afgelopen zomer best gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Sja, balkon, best leuk, maar als ik er 5 keer per jaar gebruik van maak is het veel.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er 's zomers gewoon een extra kamer bij, zo zie ik hetquote:
Ja ok, deur staat wel open in de zomer, stap idd wel even naar buiten soms, maar echt een paar uur zitten doe ik nooit. 1 keer geBBQed deze zomer, dat was het wel.quote:Op maandag 3 november 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er afgelopen zomer best gebruik van gemaakt.
Vooral wel lekker als je bezoek hebt.
Of gewoon even gaan staan, voelen hoe warm/koud het is, effe jezelf luchten.
Zat dus bij vriendin en die heeft enkel ramen. Tja toch anders.
Als je er van had geweten, had je die man kunnen vertellen dat hij even heel snel zijn werk moet doen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar was jij erbij en weet jij beter wat die man wel of niet wil verkopen dan die man zelf.
Gewoon het huis van de buren bezichtigen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belde, verleden tijdVond ik best leuk, huizen bezichtigen. Kijken hoe andere mensen wonen enzo.
Frans balkonquote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan niet zo'n smal inpandig balkonnetje!
Raar is dat, precies hetzelfde huis en meteen heel anders ingericht.quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon het huis van de buren bezichtigen.
Die heb ik aan de andere kant, aan de galerijkant. Wie dat bedacht heeft. Alsof ik lekker die deuren open ga gooien als iedereen zo naar binnen kan banjeren. Niet dat ik veel buren heb, maar toch.quote:
Maar zelfs dan zou ik hem missen als ik hem niet had. Die enkele keer is het zeker wel waard.quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, deur staat wel open in de zomer, stap idd wel even naar buiten soms, maar echt een paar uur zitten doe ik nooit. 1 keer geBBQed deze zomer, dat was het wel.
Als je een frans balkon op de 1+ verdieping hebt, is dat niet een probleem.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik aan de andere kant, aan de galerijkant. Wie dat bedacht heeft. Alsof ik lekker die deuren open ga gooien als iedereen zo naar binnen kan banjeren. Niet dat ik veel buren heb, maar toch.
True, het hoort er wel een beetje bij idd.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zelfs dan zou ik hem missen als ik hem niet had. Die enkele keer is het zeker wel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |