Ouwe bakfietsen verhuren in een Spaans spookstadje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef md89 het volgende:
Heb hem iets te laat aangezet..wat gaan ze doen en waar?
Fietsen verhuren in Spanje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef md89 het volgende:
Heb hem iets te laat aangezet..wat gaan ze doen en waar?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ouwe bakfietsen verhuren in een Spaans spookstadje.
quote:
Nee.......maar hij welquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier kun je toch nooit je boterham mee verdienen?
Boeiend, als we maar weg zijn uit dat regeltjeszieke Nederland.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
Al het geld geļnvesteerd in de onderneming en oh ja dan nu nog even snel wat goedkope fietsjes hosselen. Is ook wel handig om die te hebben, voor de onderneming.
Als het wel zou kunnen, waren er ongetwijfeld al genoeg Spanjaarden in dat gat in de markt gesprongen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben er ook bang voor dat dat niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik aan Spanje denk, denk ik aan stroopwafels eten en lekker fietsen op een zwarte stalen ros.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Als ik stroopwafels ruik, krijg ik ook altijd zin in minigolfen.
Nee joh dan wordt het pas lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor dat dat niet gaat lukken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En geld geleend bij familie en vrienden
Die zien we terug bij de Rijdende Rechter .quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En geld geleend bij familie en vrienden
behalve Olé denk ik niet veelquote:
Dat stukje cultureel erfgoed niet kennenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand hier kent deze classic, jammer
Over een week of 2 springt hij van een Spaanse klif.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben (nog) wel een goed humeur.
Eurokok Martin?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Wat heb ik in godsnaam net gezien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
sorry sweetie, nooit van gehoordquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ach geld genoeg...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze wordt hetAlsof ze een pak sojamelk kopen
Hij ziet er best zwanger uit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij heeft geen kinderen, eeuwig zoekende. Zielig voor de kinderen om vader achter te moeten laten.
Buiten het hoogseizoen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog geen andere mensen zien lopen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog geen andere mensen zien lopen.
In elk geval weinig last van ander verkeer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Echt een prachtige omgeving om te fietsen.
zijn allemaal haar kinderenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
ik heb een vraag: de dochters zijn uit een eerdere relatie, is het zoontje van die man of van hun samen?
Met minimale middelen hebben ze er toch iets aardigs van gemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die minigolfbaan doet me denken aan dat topic met al die actionknutselrommel
Troosteloos is het juiste woord.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Jezus Gristus wat een troosteloze put.
Het is daar helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Troosteloos is het juiste woord.
Welke uitzending was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tussen 2 haakjes: ik heb die mensen van die camping in St Nicolas des Biefs ontmoet. Die zijn in het echt toch wel heel anders dan op tv. Bovendien zaten er al goede vrienden van hen om de hoek, die zijn uit het hele programma geknipt.
En? Is het een succes geworden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tussen 2 haakjes: ik heb die mensen van die camping in St Nicolas des Biefs ontmoet. Die zijn in het echt toch wel heel anders dan op tv. Bovendien zaten er al goede vrienden van hen om de hoek, die zijn uit het hele programma geknipt.
Heb je een linkje??quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nee echt niet. Denk niet dat daar veel toeristen op af komen. Hoop het natuurlijk wel voor ze, maar ik twijfel er heel erg aan.quote:
In het begin werd gezegd dat daar allemaal hotels en resorts zitten, maar ik snap niet waarom want de omgeving is drie keer niks.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Denk niet dat daar veel toeristen op af komen. Hoop het natuurlijk wel voor ze, maar ik twijfel er heel erg aan.
Ja, ze zitten er nu al jaren. Maar ze zeiden wel dat het programma heel manipulerend ook dingen van volgorde verandert, en dat ze geen enkele inspraak hebben en het ook vantevoren niet mogen zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En? Is het een succes geworden?
Fris mn geheugen ff op, om wie ging het??quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, ze zitten er nu al jaren. Maar ze zeiden wel dat het programma heel manipulerend ook dingen van volgorde verandert, en dat ze geen enkele inspraak hebben en het ook vantevoren niet mogen zien.
tnx, ik dacht "ik wacht wel even tot dit afgelopen is", ik mis anders te veel van dit spectakelquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef Stephinem het volgende:
[..]
http://ik-vertrek.startpagina.nl
Ja tuurlijk. Maar zij maakt zich geen zorgen want Frans regelt toch de geldzaken. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
Die kinderen zijn toch al te oud voor deze onzin zeg.
Beetje egocentrisch. Die kinderen kampen zo met een flinke achterstand door die koekebakkers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar zij maakt zich geen zorgen want Frans regelt toch de geldzaken. Lekker makkelijk
Dan gaan ze nog hysterischer lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nu nog wachten tot het geduld op is
Thanx, maar ik weet nog niks. Was dat in France? Hoe heetten ze?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef Stephinem het volgende:
[..]
http://ik-vertrek.startpagina.nl
midgetgolfquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Zomerseizoen geloof ik wel wat doen ze in het winterseizoen
Dat geldt natuurlijk voor al dit soort activiteiten. Het geld moet in de zomer verdiend worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Zomerseizoen geloof ik wel wat doen ze in het winterseizoen
Op een plek waar veel kinderen komen, heb je toch een drempel.quote:
Ja idd, das 2x een werkweek in NLquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
90 uur per week werken. Wat doen die mensen zich toch altijd aan in dit programma.
Ze denken altijd dat ze de vrijheid tegemoet gaan, maar het is gewoon ploeteren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja idd, das 2x een werkweek in NL
okequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat wilde ik nu ook gaan doen, stroopwafels verkopen. (Zo heb ik die campingeigenaren ook ontmoet, die kwamen op mijn stroopwafels af).
Link komt straks, als dit afgelopen is ga ik zoeken
"maar het voelt niet als werken"quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze denken altijd dat ze de vrijheid tegemoet gaan, maar het is gewoon ploeteren.
http://www.bicilandia.infoquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft iemand hun website al gezien?
Ja, ik krijg (ook al) de indruk dat ze een uit het hoofd geleerd verhaaltje oplepelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom praten die kinderen als robots
autocuequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, ik krijg (ook al) de indruk dat ze een uit het hoofd geleerd verhaaltje oplepelen.
De schulden in kaart brengen....quote:
Ja echt he. En waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
90 uur per week werken. Wat doen die mensen zich toch altijd aan in dit programma.
Blijkbaar zijn zij prioriteit ipv de kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
Tja. Ik vind het weinig verheffend, maar goed, paps en mans zijn gelukkig en daar gaat het om.
Je ziet dat toch heel vaak in dit programma. Pa en ma willen 'vrij' zijn, en de kinderen worden meegesleept.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn zij prioriteit ipv de kinderen.
http://www.la-france.nl/Ik-vertrek-familie-Kreukquote:
Zielig vind ik dat. En enorm egoļstisch.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet dat toch heel vaak in dit programma. Pa en ma willen 'vrij' zijn, en de kinderen worden meegesleept.
Ja, dat is het soms ook. Wacht dan een paar jaar tot je kinderen zelfstandig verder kunnen in Nederland.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zielig vind ik dat. En enorm egoļstisch.
Thanx!! Ik had gehoopt een foto te zien op hun site maar niet gevondenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
http://www.la-france.nl/Ik-vertrek-familie-Kreuk
Hierop staat ook de link naar de aflevering waarin ze zaten. Ze zijn gevraagd voor een opvolgaflevering "Hoe gaat het nu met..." maar ze denken niet dat ze daaraan meedoen.
Het zijn echt heel aardige mensen.
(PS Weet iemand hier toevallig zo'n stroopwafelijzer als we net hebben gezien tweedehands te koop?)
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is het soms ook. Wacht dan een paar jaar tot je kinderen zelfstandig verder kunnen in Nederland.
Sorry maar kinderen hebben niets te willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zielig vind ik dat. En enorm egoļstisch.
Wanneer je kinderen van die leeftijd meesleurt met je halfslachtige droom ben je gewoon een egocentrisch varken. Heeft geen bal met verheerlijking te maken, het is geen puppy die je op sleeptouw neemt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sorry maar kinderen hebben niets te willen.
De verheerlijking van kinderen begint onderhand belachelijke vormen aan te nemen.
Prinsjes en prinsesjes die het hele dagelijkse leven regeren.
Nee, hier uren op de playstation en voor de rest op de telefoon naar filmpjes turen in een vinexwijk. Daar hebben ze wat aan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer je kinderen van die leeftijd meesleurt met je halfslachtige droom ben je gewoon een egocentrisch varken. Heeft geen bal met verheerlijking te maken, het is geen puppy die je op sleeptouw neemt.
Een glansrijke carričre als midgetgolfbaanveger is toppie wil je zeggen? Het gaat erom als je kinderen van die leeftijd meeneemt naar een land met een vreemde taal ze direct met een achterstand komen die bij niet meer in te halen is, en dan laten we het sociale aspect nog buiten beschouwing. Doe dat dan als ze nog klein genoeg zijn om zich redelijk snel aan te passen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, hier uren op de playstation en voor de rest op de telefoon naar filmpjes turen in een vinexwijk. Daar hebben ze wat aan.
Die zijn klein genoeg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Een glansrijke carričre als midgetgolfbaanveger is toppie wil je zeggen? Het gaat erom als je kinderen van die leeftijd meeneemt naar een land met een vreemde taal ze direct met een achterstand komen die bij niet meer in te halen is, en dan laten we het sociale aspect nog buiten beschouwing. Doe dat dan als ze nog klein genoeg zijn om zich redelijk snel aan te passen.
quote: "als de kinderen maar terechtkomen" (oid)quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer je kinderen van die leeftijd meesleurt met je halfslachtige droom ben je gewoon een egocentrisch varken. Heeft geen bal met verheerlijking te maken, het is geen puppy die je op sleeptouw neemt.
Briljante postquote:Op zondag 2 november 2014 06:07 schreef klabbakus het volgende:
[..]
quote: "als de kinderen maar terechtkomen" (oid)
neeeee kut, kom eerst zelf terecht als ouders, dan vinden die kinderen hun weg ook wel, je kinderen voorop stellen gaat (altijd) fout
en wtf is met die vader, met z'n fucking tasje om z'n lijf, wtf wtf wtf x3 man purse faggooooooooooooooofaggooooooot~!!
(sorry, ik zie zoveel fout hier, ik kan niet eens meer normaal reageren op fok, normale diepgaande discussie is zo ver te zoeken hier, dat ik alleen nog maar kan roepen ipv discussieren)
die vriendin van die 'biologische' vader ook, ze kan alleen maar lachend naar hem kijken als ze praat
zoveel ondernemings ervaring allemaal, elk bedrijf was zo'n succes
ik word hier zo moe van, ik dacht dat Ik Vertrek een andere wending had genomen vorig jaar, toen ze een bericht van wijziging gaven dat ze zouden stoppen met falende mensen en meer succesvolle verhalen zouden gaan maken, blijkbaar is falend toch beter scorend voor de kijkcijfers
ik erger me kapot hier, ik heb nog wel 40 punten, maar ik stop maar, zit me dood te ergeren lol
"hij moest tot 11uur werken, hahahahha"
"morgen moet een rust nemen anders trekt ie het niet meer, maar kan goed dat ie weer tot 11 uur moet werken"
you seriously fucking kidding me, ik mag hopen dat ze 11 uur 's ochtend bedoeld en niet 11 uur 's avonds aaaaaaaahahahahaha
wat een fucking kutaflevering met halfretards
LOVE HELLO HAPPY HOME ENOY bordjes doen het wel denk ik
ik wil niet totaal negatief doen, ik wens ze het beste toe met die lieve kinderen, ik hoop echt dat ze het redden, maar met zulke 'ondernemers' heb je bijna geen kans, stelletje opportunisten
lol dat eindpraatje ook, die ouders allemaal hahhahaha en lachen en die kinderen van: uuuh wtf dudes
Aan de ene kant hebben ze (misschien) een (niet in te lopen) achterstand, maar aan de andere kant krijgen ze er dingen voor terug die andere kinderen weer niet hebben. En hoewel het programma zo gesneden is dat het lijkt of ze tot op de financiėle bodem zijn gegaan, leek dat in de praktijk (auto, huis huren) erg mee te vallen, en ik geloof ook niet dat ze droog brood hebben moeten eten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Een glansrijke carričre als midgetgolfbaanveger is toppie wil je zeggen? Het gaat erom als je kinderen van die leeftijd meeneemt naar een land met een vreemde taal ze direct met een achterstand komen die bij niet meer in te halen is, en dan laten we het sociale aspect nog buiten beschouwing. Doe dat dan als ze nog klein genoeg zijn om zich redelijk snel aan te passen.
Die link op hun site werkt niet, deze welquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
http://www.la-france.nl/Ik-vertrek-familie-Kreuk
Hierop staat ook de link naar de aflevering waarin ze zaten. Ze zijn gevraagd voor een opvolgaflevering "Hoe gaat het nu met..." maar ze denken niet dat ze daaraan meedoen.
Het zijn echt heel aardige mensen.
(PS Weet iemand hier toevallig zo'n stroopwafelijzer als we net hebben gezien tweedehands te koop?)
quote:Op zondag 2 november 2014 14:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die link op hun site werkt niet, deze wel
quote:Marieanne Boersma (31) en Joelle van der Heiden (28) werken allebei als modeontwerper en ontmoeten elkaar ruim twee jaar geleden op de werkvloer. De twee raken bevriend en als ze door de crisis hun baan verliezen besluiten ze om samen in het buitenland iets voor zichzelf te beginnen.
Slechts vier maanden na dit besluit vertrekken de meiden naar de Zuid-Italiaanse stad Lecce, waar ze daarvoor nog maar één keer zijn geweest. Ze gaan er een historisch pand huren waar ze een Bed&Breakfast met vijf kamers willen starten. Bij aankomst blijkt helaas dat hun huisbaas de afspraken niet is nagekomen. Er is geen gas, water, licht en bovendien is het pand nog niet afgewerkt. Marieanne en Joelle proberen de problemen zelf op te lossen, maar spreken niet voldoende Italiaans en krijgen daardoor weinig voor elkaar.
De vriendinnen nemen toch maar hun intrek in het pand, zonder elektriciteit en stromend water, en beginnen met het schilderen en inrichten van de kamers. Over een paar weken staan de eerste gasten namelijk al op de stoep. Ondertussen gooien de meiden al hun charmes in de strijd bij de Italianen om alles op tijd werkend te krijgen. www.littledolce.nl
Weinig voorbereiding...checkquote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Marieanne Boersma (31) en Joelle van der Heiden (28) werken allebei als modeontwerper en ontmoeten elkaar ruim twee jaar geleden op de werkvloer. De twee raken bevriend en als ze door de crisis hun baan verliezen besluiten ze om samen in het buitenland iets voor zichzelf te beginnen.
Slechts vier maanden na dit besluit vertrekken de meiden naar de Zuid-Italiaanse stad Lecce, waar ze daarvoor nog maar één keer zijn geweest. Ze gaan er een historisch pand huren waar ze een Bed&Breakfast met vijf kamers willen starten. Bij aankomst blijkt helaas dat hun huisbaas de afspraken niet is nagekomen. Er is geen gas, water, licht en bovendien is het pand nog niet afgewerkt. Marieanne en Joelle proberen de problemen zelf op te lossen, maar spreken niet voldoende Italiaans en krijgen daardoor weinig voor elkaar.
De vriendinnen nemen toch maar hun intrek in het pand, zonder elektriciteit en stromend water, en beginnen met het schilderen en inrichten van de kamers. Over een paar weken staan de eerste gasten namelijk al op de stoep. Ondertussen gooien de meiden al hun charmes in de strijd bij de Italianen om alles op tijd werkend te krijgen. www.littledolce.nl
Volgens mij heb ik die twee gezien in een uitzending van Grenzeloos Verliefd. Niet als verliefd stel, maar de vrouw van het stel was/is bevriend met ze:quote:
Dat dus.quote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Wij liepen in september nog in Lecce!
Puglia sowieso
Iets beginnen in de horeca... checkquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weinig voorbereiding...check
Taal niet of matig beheersen...check
Problemen met de verhuurder...check
Geen met energievoorziening...check
Klinkt als een goede uitzending.
Eensquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nou ja, de investering is nog te overzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |