Ouwe bakfietsen verhuren in een Spaans spookstadje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef md89 het volgende:
Heb hem iets te laat aangezet..wat gaan ze doen en waar?
Fietsen verhuren in Spanje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef md89 het volgende:
Heb hem iets te laat aangezet..wat gaan ze doen en waar?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ouwe bakfietsen verhuren in een Spaans spookstadje.
quote:
Nee.......maar hij welquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier kun je toch nooit je boterham mee verdienen?
Boeiend, als we maar weg zijn uit dat regeltjeszieke Nederland.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
Al het geld geļnvesteerd in de onderneming en oh ja dan nu nog even snel wat goedkope fietsjes hosselen. Is ook wel handig om die te hebben, voor de onderneming.
Als het wel zou kunnen, waren er ongetwijfeld al genoeg Spanjaarden in dat gat in de markt gesprongen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben er ook bang voor dat dat niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik aan Spanje denk, denk ik aan stroopwafels eten en lekker fietsen op een zwarte stalen ros.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Als ik stroopwafels ruik, krijg ik ook altijd zin in minigolfen.
Nee joh dan wordt het pas lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor dat dat niet gaat lukken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En geld geleend bij familie en vrienden
Die zien we terug bij de Rijdende Rechter .quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En geld geleend bij familie en vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |