Beetje egocentrisch. Die kinderen kampen zo met een flinke achterstand door die koekebakkers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar zij maakt zich geen zorgen want Frans regelt toch de geldzaken. Lekker makkelijk
Dan gaan ze nog hysterischer lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nu nog wachten tot het geduld op is
Thanx, maar ik weet nog niks. Was dat in France? Hoe heetten ze?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef Stephinem het volgende:
[..]
http://ik-vertrek.startpagina.nl
midgetgolfquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Zomerseizoen geloof ik wel wat doen ze in het winterseizoen
Dat geldt natuurlijk voor al dit soort activiteiten. Het geld moet in de zomer verdiend worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Zomerseizoen geloof ik wel wat doen ze in het winterseizoen
Op een plek waar veel kinderen komen, heb je toch een drempel.quote:
Ja idd, das 2x een werkweek in NLquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
90 uur per week werken. Wat doen die mensen zich toch altijd aan in dit programma.
Ze denken altijd dat ze de vrijheid tegemoet gaan, maar het is gewoon ploeteren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja idd, das 2x een werkweek in NL
okequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat wilde ik nu ook gaan doen, stroopwafels verkopen. (Zo heb ik die campingeigenaren ook ontmoet, die kwamen op mijn stroopwafels af).
Link komt straks, als dit afgelopen is ga ik zoeken
"maar het voelt niet als werken"quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze denken altijd dat ze de vrijheid tegemoet gaan, maar het is gewoon ploeteren.
http://www.bicilandia.infoquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft iemand hun website al gezien?
Ja, ik krijg (ook al) de indruk dat ze een uit het hoofd geleerd verhaaltje oplepelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom praten die kinderen als robots
autocuequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, ik krijg (ook al) de indruk dat ze een uit het hoofd geleerd verhaaltje oplepelen.
De schulden in kaart brengen....quote:
Ja echt he. En waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
90 uur per week werken. Wat doen die mensen zich toch altijd aan in dit programma.
Blijkbaar zijn zij prioriteit ipv de kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
Tja. Ik vind het weinig verheffend, maar goed, paps en mans zijn gelukkig en daar gaat het om.
Je ziet dat toch heel vaak in dit programma. Pa en ma willen 'vrij' zijn, en de kinderen worden meegesleept.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn zij prioriteit ipv de kinderen.
http://www.la-france.nl/Ik-vertrek-familie-Kreukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |