Het is daar helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Troosteloos is het juiste woord.
Welke uitzending was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tussen 2 haakjes: ik heb die mensen van die camping in St Nicolas des Biefs ontmoet. Die zijn in het echt toch wel heel anders dan op tv. Bovendien zaten er al goede vrienden van hen om de hoek, die zijn uit het hele programma geknipt.
En? Is het een succes geworden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tussen 2 haakjes: ik heb die mensen van die camping in St Nicolas des Biefs ontmoet. Die zijn in het echt toch wel heel anders dan op tv. Bovendien zaten er al goede vrienden van hen om de hoek, die zijn uit het hele programma geknipt.
Heb je een linkje??quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nee echt niet. Denk niet dat daar veel toeristen op af komen. Hoop het natuurlijk wel voor ze, maar ik twijfel er heel erg aan.quote:
In het begin werd gezegd dat daar allemaal hotels en resorts zitten, maar ik snap niet waarom want de omgeving is drie keer niks.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Denk niet dat daar veel toeristen op af komen. Hoop het natuurlijk wel voor ze, maar ik twijfel er heel erg aan.
Ja, ze zitten er nu al jaren. Maar ze zeiden wel dat het programma heel manipulerend ook dingen van volgorde verandert, en dat ze geen enkele inspraak hebben en het ook vantevoren niet mogen zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En? Is het een succes geworden?
Fris mn geheugen ff op, om wie ging het??quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, ze zitten er nu al jaren. Maar ze zeiden wel dat het programma heel manipulerend ook dingen van volgorde verandert, en dat ze geen enkele inspraak hebben en het ook vantevoren niet mogen zien.
tnx, ik dacht "ik wacht wel even tot dit afgelopen is", ik mis anders te veel van dit spectakelquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef Stephinem het volgende:
[..]
http://ik-vertrek.startpagina.nl
Ja tuurlijk. Maar zij maakt zich geen zorgen want Frans regelt toch de geldzaken. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
Die kinderen zijn toch al te oud voor deze onzin zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |