De zolder is leeg?quote:Op zondag 2 november 2014 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Hèhè,
Laatste bestellingen maandag de deur uit en dan rust aan m'n kop mbt mijn webtoko
Nee. Maar wel leger.quote:
Komt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc etcVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
je obsessie begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef Kostertjuh het volgende:
Godver nog die msn nie geregeld.
Wel weer veel te veel gedronken
statement voor de zwarte piet discussiequote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef Awsom het volgende:
Waar zijn die witte pakjes eigenlijk voor? Puur brandwerend of zit er meer achter?
En dr pp2g?quote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef Kostertjuh het volgende:
Godver nog die msn nie geregeld.
Wel weer veel te veel gedronken
Zo'n kut sok over je knar.quote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef Awsom het volgende:
Waar zijn die witte pakjes eigenlijk voor? Puur brandwerend of zit er meer achter?
heb je superdudesquote:Op zondag 2 november 2014 15:01 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ook niet. Wel op hyves nog gezocht
Waar moeten ze anders mee schieten op die schuit...quote:Op zondag 2 november 2014 13:38 schreef Erasmo het volgende:
Waarom ze met een MAG op een dat bootje schieten is me een raadsel trouwens
Met die proppenschieter op de bak natuurlijk, denk je dat 7,62 ook maar wat uithaalt bij zo'n bootje?quote:Op zondag 2 november 2014 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders mee schieten op die schuit...![]()
Die proppenschieter zal wel weer eens storing gehad hebben...quote:Op zondag 2 november 2014 17:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met die proppenschieter op de bak natuurlijk, denk je dat 7,62 ook maar wat uithaalt bij zo'n bootje?
Op die schuit was je met of zonder sok toch wel de klos...quote:Op zondag 2 november 2014 14:32 schreef Ponjaard het volgende:
Zo'n kut sok over je knar.Gelukkig deden wij daar niet aan op de A'dam.
Dat is bij de MAG juist de bedoeling.quote:Op zondag 2 november 2014 17:35 schreef Erasmo het volgende:
Scherp, had het niet eens gezien. Zal wel in een aparte take zijn opgenomen, er zat sowieso geen band in want de afsluiter bleef in de achterste stand staan.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:36 schreef Kostertjuh het volgende:
De groep heeft besloten dat ik MAG-schutter wordt
Vind t zelf wel relaxed eigenlijk, wil toch groot en sterk worden
Ja uiteraard span je hem voordat je hem laadt, echter tegen de tijd dat de fiac al binnen schootsbereik is ben je rijkelijk laat met laden.quote:Op zondag 2 november 2014 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is bij de MAG juist de bedoeling.
Mits je de MAG bedoelde uiteraard.
De jongste zeker?quote:Op zondag 2 november 2014 17:36 schreef Kostertjuh het volgende:
De groep heeft besloten dat ik MAG-schutter wordt
Vind t zelf wel relaxed eigenlijk, wil toch groot en sterk worden
Klopt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja uiteraard span je hem voordat je hem laadt, echter tegen de tijd dat de fiac al binnen schootsbereik is ben je rijkelijk laat met laden.
Komt ook door die camera billies, die willen alleen maar mooie shots zien.quote:Op zondag 2 november 2014 18:00 schreef Erasmo het volgende:
Maarja alles voor de camera en train like you fight gooien we gewoon het raam uit
Nee haha. Meer omdat ik al ervaring heb en nog wat kwaliteitsvlees eraf moet trainen. En de rest is te bang om moe te wordenquote:
Ze moeten je gewoon niet.quote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee haha. Meer omdat ik al ervaring heb en nog wat kwaliteitsvlees eraf moet trainen. En de rest is te bang om moe te worden
quote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Awsom het volgende:
Moet een MAG-schutter zijn colt eigenlijk ook meenemen (a la minimi-schutter)?
Wij wel, want wij zetten de MAG altijd op rijdend spul.quote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Awsom het volgende:
Moet een MAG-schutter zijn colt eigenlijk ook meenemen (a la minimi-schutter)?
Een sok houdt 10 miljoen liter brandstof niet tegen nee. Sowieso tankersquote:Op zondag 2 november 2014 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op die schuit was je met of zonder sok toch wel de klos...
Dan juist aan die dikkertjes gevenquote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee haha. Meer omdat ik al ervaring heb en nog wat kwaliteitsvlees eraf moet trainen. En de rest is te bang om moe te worden
*insert marinefilmpje met omgedraaide magband*quote:Op zondag 2 november 2014 18:00 schreef Erasmo het volgende:
Maarja alles voor de camera en train like you fight gooien we gewoon het raam uit
Daar moest ik ook al aan denken ja...quote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
*insert marinefilmpje met omgedraaide magband*
Bewijst maar weer hoeveel werkvloerervaring er zit tussen het selecteren om te filmen en het gepubliceerde eindresultaat.quote:Op zondag 2 november 2014 22:59 schreef AchJa het volgende:
Eigenlijk best wel knap dat defensie het steeds weer presteert om goed bedoelde promo filmpjes op knullige wijze te verprutsen...
Dat maakt toch geen reet uit? Het eindresultaat is toch een filmpje met als doelgroep mensen die van toeten noch blazen weten op dat gebied. Die zien gewoon een peppie marine filmpje met veel pieuw pieuw. Je kunt natuurlijk ook elke pax een video editing opleiding geven of andersom, maar dat wordt m denk ik niet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoeveel werkvloerervaring er zit tussen het selecteren om te filmen en het gepubliceerde eindresultaat.
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Ad…:quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Don en Ad...
Die OP banner was wel goed trouwens. Ik vind dag we die in ere moeten herstellen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef AchJa het volgende:
DEF / [DEF] SC#360 Waar Skeerekip zijn handjes niet thuis kan houden.
Esses zijn OP project... Plaatje is van nibbit.quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die OP banner was wel goed trouwens. Ik vind dag we die in ere moeten herstellen.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2014 23:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
internet televisie niet kennen
Ken ik idd niet... niks gemist zag ik alweer...quote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
'Don en Ad internet televisie'
en dat terwijl het wel van uw tijd is opperquote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken ik idd niet... niks gemist zag ik alweer...
Jij kwam toch ook bij de tankers vandaan?quote:Op maandag 3 november 2014 19:59 schreef Pumatje het volgende:
Gisteren naar Fury geweest.
Heb m'n popcorn opgegeten en ben nog net niet weggelopen.
Waar kan ik m'n geld terugvragen?
Ga je ons nobele werk nu vergelijken met deze flapdrollenfilm ?quote:Op maandag 3 november 2014 20:01 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook bij de tankers vandaan?
Hmmm, hoor anders enkel positieve verhalen over die film.quote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ga je ons nobele werk nu vergelijken met deze flapdrollenfilm ?
Ik had net zo goed 2 uur lang World of Tanks kunnen gaan spelen.
Right..quote:Op maandag 3 november 2014 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, hoor anders enkel positieve verhalen over die film.
Ik heb de film nog niet gezien, en ga het ook zeker NIET in de bioscoop zien. Pluk hem wel ergens van het net en ff doorheen scrollen of het iets isquote:Op maandag 3 november 2014 20:12 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Right..
Dit is een van de slechtste WOII films op aarde.
Ongelooflijk hoe ze dit hebben kunnen verneuken.
De film krijgt op IMDB een 8,1quote:Op maandag 3 november 2014 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien, en ga het ook zeker NIET in de bioscoop zien. Pluk hem wel ergens van het net en ff doorheen scrollen of het iets is
Die is erg ja.quote:
Klinkt interessant.quote:Op maandag 3 november 2014 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Ahh
Heb wel een dvd van MinDef gekregen. Is een compilatie van militair nederland ten tijde van de koude oorlog. Starfighters, invoer Leo1 en de meuk daarvoor. Werd gedraaid op een veteranen bijeenkomst en heeft ff geduurt voordat ze een kopie voor me hadden.
Moet hem nog wel zien
Nog niet eens gezienquote:
Ach man doe normaal.quote:Op maandag 3 november 2014 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu moet ik zeggen dat militairen en veteranen wel erg letten op details. De gewone Henk zal het niet opvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ach man doe normaal.Deze details ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
De film is een SCHANDE voor de geschiedenis cavalerie van Amerika en zet de Duitsers neer als een stel idioten.quote:
rust rust kerel. Je windt je teveel opquote:Op maandag 3 november 2014 20:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
De film is een SCHANDE voor de geschiedenis cavalerie van Amerika en zet de Duitsers neer als een stel idioten.
Als ze daadwerkelijk zo hadden gevochten had de oorlog niet tot 1945 geduurd.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ach man doe normaal.huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SkeereKipquote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Ad…:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
DEF / [DEF] SC#360 Waar Skeerekip zijn handjes niet thuis kan houden.
Wordt hier binnenkort vertoond op een filmavondje, compleet met VerhaalVeteraan.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wordt hier binnenkort vertoond op een filmavondje, compleet met VerhaalVeteraan.
Niet de moeite waard, begrijp ik?
De welbekende "Je gaat op uitzending en we zien wel of je functie bij terugkomst nog bestaat"?quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Bouke-p het volgende:
Nou lekker dan, ik ga misschien toch niet op uitzending. Of toch wel.... iig voorlopig wel en moet ook door met opwerken.
Maar mn functie word wel tegen het licht gehouden dus mss ga ik niet.
Snappen jullie t nog? Iig weer mooi kut, ook leuk voor mn gezin die onzekerheid van wel/niet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |