abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146367090
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kaascroissantjes de dag NA bier. :9

Bier. :9
All the foods de dag na bier ;)
pi_146367107
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kaascroissantjes de dag NA bier. :9

Bier. :9
Hangt van de hoeveelheid bier af. :') Al is het tijden terug dat ik me zķ misdragen heb, dus het valt mee. :+

Ik moet eigenlijk echt gaan lunchen, maar ik zit nog steeds vol van m'n havermout+fruit-ontbijt. :') (Zelf tijd indelen, dus niet heel vroeg ontbeten. Al zou ritmetechnisch wat voer wel verstandig zijn nu.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_146367141
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:07 schreef Zeester het volgende:

[..]

Stormqueen heeft net een baby gekregen! En Sjeen zal vanavond wel komen :D
Oh ja, die was zwangert. Fijn dat dat goed gelukt is :Y
Spoilers!
pi_146367207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook oud hoor :D Maar ik doe niet aan voorstelrondjes, zie 15 jaar FOkhistorie :')
Ik voel me doorgaans met 30+ niet oud gelukkig ;)
Spoilers!
pi_146367252
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

All the foods de dag na bier ;)
Ja maar, ja. :') :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146367272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hangt van de hoeveelheid bier af. :') Al is het tijden terug dat ik me zķ misdragen heb, dus het valt mee. :+

Ik moet eigenlijk echt gaan lunchen, maar ik zit nog steeds vol van m'n havermout+fruit-ontbijt. :') (Zelf tijd indelen, dus niet heel vroeg ontbeten. Al zou ritmetechnisch wat voer wel verstandig zijn nu.)
Ik kan niet een beetje bier drinken. Tenminste, dat vind ik heul lastig. Ik doe alles met een inzet van 100%, of ik doe het niet. *)
pi_146367300
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan niet een beetje bier drinken. Tenminste, dat vind ik heul lastig. Ik doe alles met een inzet van 100%, of ik doe het niet. *)
Met pils deel ik die instelling wel ja. :') Maar de laatste tijd drink ik vooral andere soorten bieren, dat gaat ook wel hard, maar niet op de "giet maar vol"-manier. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_146367323
Ik ben toch blij dat ik niet ook nog eens bier als valkuil heb ;)

Hier de valkuilen: slecht plannen en geen vast dagritme, emo-eter en gewoon houden van lekker eten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_146367335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met pils deel ik die instelling wel ja. :') Maar de laatste tijd drink ik vooral andere soorten bieren, dat gaat ook wel hard, maar niet op de "giet maar vol"-manier. :+
Correct. Ik ben ook wat meer op de speciaal bier toer. Hoewel ik herfstbok wel drink als gewoon bier. :') :X
pi_146367384
Van de zomer was ik wel even verslaafd aan de radler.......

Maar das voor jullie geen bier zeker :P
pi_146367428
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Van de zomer was ik wel even verslaafd aan de radler.......

Maar das voor jullie geen bier zeker :P
Nope. :P

Genoeg bierpraat, op naar m'n (spelt)broodjes! (Denk gewoon twee sneeën nu, beleg hangt af van wat er ligt.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_146367465
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben toch blij dat ik niet ook nog eens bier als valkuil heb ;)

Hier de valkuilen: slecht plannen en geen vast dagritme, emo-eter en gewoon houden van lekker eten!
Ik hou gewoon van lekker eten. En ik hou niet van saai eten dus ik maak vaak uitgebreide lunches zoals poffertjes, kaiserschmarrn, gebakken gnocchi met zelfgemaakte pesto, luxe broodjes, wraps, etc.

En wij eten 's avonds vaak heel laat waardoor mijn middagen erg lang zijn ondanks mijn late lunch.
Spoilers!
pi_146367486
Ik drink niet zo vaak, maar als ik drink is het wel veel. Moet af en toe (1 keer per 1/2 maanden) wel kunnen vind ik. Lekker lallen :@
pi_146367491
Ik zit hier te wachten op de pakketbezorger die er tussen 11.30 en 13.30 zou zijn..

Maar ik heb besloten dat ik toch maar gewoon ga douche nu!
pi_146367509
Alcohol is voor mij ook niet echt een valkuil.

Vrijdag gaan we wel naar limburg (ik en vriend) en dan gaan we bij vrienden langs en die schenken m'n glas altijd vol zodra die leeg is :P Ik denk dat ik maar aan het water ga :')
Als ik drink is het dan rode wijn trouwens.

En ik ben net als Joycie ook een onwijze emo-eter (en vooral stress!)
My salvation lies in your love..
pi_146367579
Ik val hier bijna in slaap..
Zo maar eens een kopje koffie halen.
pi_146367749
Alcohol is trouwens de laatste tijd niet zo'n issue, maar inderdaad, als ik uitga wil ik dronken worden, en niet 2 biertjes drinken. Daarom drink ik ook niets doordeweeks, of in ieder geval niet zonder gelegenheid, dat scheelt. Ik heb zaterdag met een vriendin afgesproken en normaal drinken we dan ook wel een paar biertjes, maar denk dat ik gewoon een fles cola light meeneem, dan kom ik ook niet zo in de verleiding. Alleen water als je gezelschap aan de drank is, dat is weer een brug te ver vind ik.
pi_146367851
Haha ja ik vind dat niet zo erg. Als ik eenmaal begin aan alcohol dan vind ik het moeilijk om te stoppen en de vorige keer dat ik bij hun aan de rode wijn was had ik een onwijze kater de volgende dag, dus dat helpt ook wel mee :')

Ik ben overigens ook regelmatig de bob met uitgaan en het maakt mij echt niet zoveel uit dat de rest dan drinkt en ik niet. Ik heb het toch wel naar m'n zin en kan moeilijker van eten afblijven dan van alcohol.
pi_146367912
Ik heb 3 drankgelegenheden de komende 4 dagen. Zaterdagavond nog niet. :') Morgen ben ik jarig, vanavond een concert en zondag heb ik ook een verjaardag.
pi_146367975
Oh als ik zelf jarig ben gaan alle regels altijd overboord! :D :')
pi_146368005
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef BananaPancake het volgende:
Alcohol is voor mij ook niet echt een valkuil.

Vrijdag gaan we wel naar limburg (ik en vriend) en dan gaan we bij vrienden langs en die schenken m'n glas altijd vol zodra die leeg is :P Ik denk dat ik maar aan het water ga :')
Als ik drink is het dan rode wijn trouwens.

En ik ben net als Joycie ook een onwijze emo-eter (en vooral stress!)
Ik heb bij vrienden pas spa rood en een wijntje gevraagd. Mijn spa werd telkens bijgeschonken, daardoor ging de wijn niet zo hard ;)
Spoilers!
  donderdag 6 november 2014 @ 14:35:56 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146368022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef J0ycie88 het volgende:
-knip-

Heb even een avondeten lijstje gemaakt voor de komende dagen:

Donderdag: Preistamppot (opwarmmaaltijd, heel slecht maar die heb ik nog liggen)
Vrijdag: Boerenkoolstamppot met uitgebakken spekjes. (zelfgemaakt)
Zaterdag: Stoofpeertjes, aardappelpuree en zelfgemaakte hachee
Zondag: Salade met Forel uit de oven. Ik denk dan ik voor een goed gevulde salade ga, misschien met wat bulgur en spinazie.
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag: Boerenkoolstamppot met uitgebakken spekjes.

Voor de maandag, dinsdag en woensdag heb ik nog maar weinig inspiratie.. Liefst makkelijk snel en iets waarvan ik wat meer porties kan maken zodat ik het in kan vriezen/woensdag mee kan geven aan mijn vriend voor het werk.
Ik zie drie keer stamppot. Prima, als je er lekker veel groente bij gebruikt.

Misschien kun je iets met volkorenpasta, zilvervliesrijst of couscous maken? Vooral couscous is echt supersnel klaar en heerlijk met gegrilde groente (kunnen in een ovenschaal, supermakkelijk) en kip. Nasi met ei en wokgroente is ook supersnel en makkelijk en ook nog eens prima om aan je vriend mee te geven. Hetzelfde geldt voor pasta: Twee of drie porties saus maken en dan hoef je die alleen nog maar op te warmen en wat pasta te koken.

Kun je daar iets mee?

Wraps zijn overigens ook heel makkelijk. Vulling maken van mager rundergehakt, kidneybonen, maīs en paprika en kruiden. Wrap erbij, klaar!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146368112
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:34 schreef BananaPancake het volgende:
Oh als ik zelf jarig ben gaan alle regels altijd overboord! :D :')
Op je eigen verjaardag een heel klein stukje taart nemen en 1 glaasje wijn :{w
Ze zijn er vast :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146368121
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb bij vrienden pas spa rood en een wijntje gevraagd. Mijn spa werd telkens bijgeschonken, daardoor ging de wijn niet zo hard ;)
Een wijntje kan voor mij ook wel gewoon en dat vind ik dan ook erg lekker. Misschien ga ik deze techniek ook maar toepassen en dan ook zorgen dat ik de wijn nooit leeg maak haha!
Ik twijfel alleen of ik dan zelf niet zin krijg in meer..
pi_146368142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op je eigen verjaardag een heel klein stukje taart nemen en 1 glaasje wijn :{w
Ze zijn er vast :D
Er zijn vast ook mensen die gewoon helemaal geen behoefte hebben om zoveel mogelijk lekkere dingen te eten :D
pi_146368159
Ik ben naar m'n college! :W
pi_146368180
Ik ga morgen bij mijn beste vriend aan de andere kant van het land logeren. Valkuil 1: 3 uur in de trein, ook op zaterdag. Valkuil 2: ze zijn zelf enorm dik en koken niet echt dieetvriendelijk. Valkuil 3: ze hebben vast extra lekkere dingen in huis gehaald voor 's avonds en zaterdag onbijt/koffie/lunch.

Dit gaat vast goedkomen :') In de trein heb ik het zelf in de hand wat ik eet, ik haal wel worteltjes ofzo. En verder mijn porties maar onder controle houden. En zaterdagavond, ook al ben ik moe, wel gezond eten.
Spoilers!
  donderdag 6 november 2014 @ 14:49:52 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146368440
SQ een baby ja? Wat gaat de tijd hard...

Zoek me naar in OUD, maar kan het niet vinden. Iemand een linkje?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146368454
Ik ga ook even naar een verse baby kijken. Op naar de beschuit met muisjes O+
Spoilers!
pi_146368506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik zie drie keer stamppot. Prima, als je er lekker veel groente bij gebruikt.

Misschien kun je iets met volkorenpasta, zilvervliesrijst of couscous maken? Vooral couscous is echt supersnel klaar en heerlijk met gegrilde groente (kunnen in een ovenschaal, supermakkelijk) en kip. Nasi met ei en wokgroente is ook supersnel en makkelijk en ook nog eens prima om aan je vriend mee te geven. Hetzelfde geldt voor pasta: Twee of drie porties saus maken en dan hoef je die alleen nog maar op te warmen en wat pasta te koken.

Kun je daar iets mee?

Wraps zijn overigens ook heel makkelijk. Vulling maken van mager rundergehakt, kidneybonen, maīs en paprika en kruiden. Wrap erbij, klaar!
Ja sowieso de stamppot die ik zelf heb gemaakt zit meer groente als aardappels in :)

En aan je andere tips heb ik ook zeker wat. Denk dat ik maandag lekker een pan nasi maak! Nasi kun je in principe wel invriezen toch?
En misschien dat ik dinsdag dan inderdaad lekker groente doe grillen. Met een stukje vlees erbij. Heeft iemand al eens zoete aardappel gegrild? Is dat een succes?
pi_146368551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:49 schreef Tink89 het volgende:
SQ een baby ja? Wat gaat de tijd hard...

Zoek me naar in OUD, maar kan het niet vinden. Iemand een linkje?
SQ hangt nu volgens mij vooral in het babytopic rond. Stond in het recente topic nog een foto van M. in ieder geval!

Hier: OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 379
pi_146368586
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef BananaPancake het volgende:

Er zijn vast ook mensen die gewoon helemaal geen behoefte hebben om zoveel mogelijk lekkere dingen te eten :D
Die zijn niet te dik geworden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146369899
Voorstelrondje? Ik ben Karstman, 39 jaar en ik doe Donals Duck na ik ben niet zo'n Oldbie als Isabeau maar het scheelt niet heel veel, Fok!ker sinds 2003, lurker sinds 2000 of 2001 weet niet meer precies. Ben ambtenaar dus zittend werk en woon werk afstand is 5 minuten fietsen. Mijn grootste valkuil is dus te weinig beweging. Woon alleen dus ben zelf verantwoordelijk voor wat er in huis komt. Hou ook van bier maar nog meer van (goeie) whisky en ga toch met enige regelmaat uit lunchen of uit eten. Daaromheen plannen is dus een uitdaging maar gaat me redelijk goed af getuige 43 kilo in goed anderhalve jaar.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146370205
Zo weer thuis. Ik heb een paar recepten die ik graag maak (paar zijn ook goed in te vriezen), misschien heeft iemand er wel iets aan. Ik zou ze niet perse slank noemen, maar wel gewoon voedzaam en lekker. :)

Het zijn recepten die ik ooit ergens tegengekomen ben, en soms iets heb aangepast, weet de bronnen niet meer.

Pompoensoep: (kun je invriezen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle visstoof (kan ook in de vriezer)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicaanse stoof (mijn eeuwige favoriet), ooit ontstaan doordat ik dingen bij elkaar gegooid heb die ik nog had staan.
SPOILER
Gnocchi met mosterdsaus prei, broccoli en kalkoen
SPOILER
pi_146373899
Zo, ik heb net heel braaf gezonde boodschappen gekocht. Ik heb eigenlijk niet echt gezonder gekocht dan normaal want avondeten is geen valkuil maar het gezonde is nu ook voor de lunch.
Paprika's, worteltjes, zoete aardappel, courgettes, bananen, granny smith O+ , sla, komkommer. Fuck, cherrytomaatjes vergeten }:|

Wat is het verschrikkelijk om pas in de supermarkt te bedenken wat je gaat eten zeg. Echt heel irritant, ben de winkel 3x rondgelopen, totaal niet efficient. Straks wordt het brocoli, rosevalkrieltjes en een halve kipfilet.
Spoilers!
pi_146374056
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef Karstman het volgende:
Voorstelrondje? Ik ben Karstman, 39 jaar en ik doe Donals Duck na ik ben niet zo'n Oldbie als Isabeau maar het scheelt niet heel veel, Fok!ker sinds 2003, lurker sinds 2000 of 2001 weet niet meer precies. Ben ambtenaar dus zittend werk en woon werk afstand is 5 minuten fietsen. Mijn grootste valkuil is dus te weinig beweging. Woon alleen dus ben zelf verantwoordelijk voor wat er in huis komt. Hou ook van bier maar nog meer van (goeie) whisky en ga toch met enige regelmaat uit lunchen of uit eten. Daaromheen plannen is dus een uitdaging maar gaat me redelijk goed af getuige 43 kilo in goed anderhalve jaar.
Ik ook sinds 2003, ik heb net mijn 11-jarig jubileum gehad. Ik weet niet of ik er nou blij mee moet zijn. Deels voelt het als tijdverspilling, deels heb ik er veel nuttige info geleerd en deels is het gewoon leuk.

En wow, 43 kilo _O_
Spoilers!
pi_146374946
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn niet te dik geworden.
Daar ging ik ook van uit.
pi_146375851
Ok de zoete aardappelprut raad ik niet aan om te maken :N
pi_146376146
Oh ik had nčt zoete aardappel op mijn boodschappenlijstje staan, om binnenkort in de oven (met wat peper, zout en beetje olijfolie) te maken. :D

Mijn valkuilen zijn lange werkdagen (die m'n ritme dus verstoren), maar eigenlijk ook lange avonden waarop ik niet naar de sportschool ga (of iets anders). En bodemdrift überhaupt.

Bier beschouw ik niet als valkuil, dat houd ik er gewoon in. 8-)
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 november 2014 @ 18:47:41 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146376223
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook sinds 2003, ik heb net mijn 11-jarig jubileum gehad. Ik weet niet of ik er nou blij mee moet zijn. Deels voelt het als tijdverspilling, deels heb ik er veel nuttige info geleerd en deels is het gewoon leuk.

En wow, 43 kilo _O_
Ik ben inmiddels 9 jaar mod, ook wel scary :P

Rare dag hier, want lunch vergeten op keukentafel :')

O: 2 volkoren, lik roomboter, pindakaas
T: gekookt ei
L: 70 Gr. Gemengde ongezouten noten, appel
T: halve eenpersoons krumelvlaai
D: 2 homemade wraps, homemade Chili con carne, tomaat, avocado, beetje crčme fraiche
T: waarschijnlijk niks meer
S: volleybaltraining

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 06-11-2014 19:40:39 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_146377912
Ik doe het omgekeerde en post hetgeen wat mij helpt ipv mijn valkuilen. :P
- Voldoende slaap
- Planning van eten en beweging
- Voldoende ontspanning
- Dag overlopen en daardoor zaken leren relativeren

Lijstje:
O: 2 snede brood met kaas en jam
T: Kerstomaatjes
L: 4 snede brood met tonijnsalade en appelmoes
T: Kiwi
D: Gepaneerde kipfilet, spruiten en gebakken aardappel
T: vla met mandarijn
B: uurtje fietsen en half uurtje spieroefeningen
  donderdag 6 november 2014 @ 20:04:06 #297
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146379581
O&T kwark met shake-poeder
L broodje gegrilde kaas
T browniebonbon (zo leuk, was traktatie)
D restje pompoen en gemengde groentjes met kip, koffie met een oreootje
T boterham met pindakaas (uh wat?)
Prrrrr
pi_146382666
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef Serieliefhebber het volgende:
- Planning van eten en beweging
Daar staat of valt mijn hele 'meer bewegen, gezonder eten' plan door 8-) Planning is het belangrijkst bij mij.
pi_146383199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar staat of valt mijn hele 'meer bewegen, gezonder eten' plan door 8-) Planning is het belangrijkst bij mij.
Absoluut :Y
Spoilers!
pi_146383265
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is het verschrikkelijk om pas in de supermarkt te bedenken wat je gaat eten zeg. Echt heel irritant, ben de winkel 3x rondgelopen, totaal niet efficient. Straks wordt het brocoli, rosevalkrieltjes en een halve kipfilet.
Zoiets is voor mij dus echt rampzalig. Zonder plan de supermarkt doorlopen op zoek naar een maaltijd. Je hebt zo te zien nog wel wat gezonds gekocht ^O^ ik kan dan maar zo met iets slechts thuis komen.
pi_146385325
En dicht!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')